Juistquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:28 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Nu lekker ontspannen voetbal kijken.
Ik heb ook liever Ghana, 1 juni j.l. wonnen we nog overtuigend met 4-1 van Ghana.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:32 schreef Rockiejj het volgende:
Hopen op een paar kaarten van betere spelers, is het makkelijker voor ons.
Ik heb liever Ghana tegen ons, dan Uruguay, maar ik denk dat het Uruguay word.
Kameroen (Afrika) al vergeten ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop dat Ghana wint. Dan heeft Nederland een mooie weg langs de wereld gemaakt naar de finale. Europa (Slowakije), Zuid-Amerika (Brazilië) en Afrika (Ghana).
Dat is geen voetbalgebied.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Kameroen (Afrika) al vergeten ?
Azie (Japan) vergeten?
Daarom, dat zou wel lekker zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:36 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik heb ook liever Ghana, 1 juni j.l. wonnen we nog overtuigend met 4-1 van Ghana.
inderdaad en wat Golfer zegt: Azie ookquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop dat Ghana wint. Dan heeft Nederland een mooie weg langs de wereld gemaakt naar de finale. Europa (Slowakije), Zuid-Amerika (Brazilië) en Afrika (Ghana).
Uruguay is precies hetzelfde als Brazilië, alleen op alle fronten 2 niveaus minder.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Daarom, dat zou wel lekker zijn.
Al wint Uruguay met moeite kunnen we hun ook hebben.
Er zijn twee Mensah'squote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:40 schreef senderrr het volgende:
Wacht eens even, volgens mij staat Mensah in het spel maar die is geschorst, wtf?
hij staat er inderdaad inquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:40 schreef senderrr het volgende:
Wacht eens even, volgens mij staat Mensah in het spel maar die is geschorst, wtf?
hij zit een andere wedstrijd te kijken denk ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:45 schreef vipeax het volgende:
Nederlands commentaar: andere mogelijkheden (dan zelf schieten) waren er niet(?).... Volgens mij stond er toch een mooi voor het doel en volledig aanspeelbaar... Dan maar BBC.
Jonathan Mensah en John Mensah, die laatste is die brede die nu speelt.quote:
BBC zend het toch niet uitquote:
absoluutquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
absoluut
Maar hij is wel geschorst voor de volgende wedstrijd
lijkt me ook jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:59 schreef Krantenman het volgende:
OEH
Dit is echt een kwestie van tijd voor Uruguay er een binnenschiet. Ze staan bij Ghana echt te blunderen achterin.
open huisquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:59 schreef Krantenman het volgende:
OEH
Dit is echt een kwestie van tijd voor Uruguay er een binnenschiet. Ze staan bij Ghana echt te blunderen achterin.
Lijkt wel of ze geen middenveld hebben?quote:
Ze lopen in elk geval overal achter de feiten aan... Maar gezien die kans van daarnet moet Uruguay wel beginnen met scoren, anders loopt 't nog foutquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze geen middenveld hebben?
Ik hou voorlopig ook maar m'n mond.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:03 schreef Bloodnok het volgende:
Jezus ik post nog eens dat Ghana slecht is! Dat waren betere kansen dan Uruguay heeft gehad
maar even serieusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:04 schreef chufi het volgende:
Wie er ook wint .. Het wordt een lastige tegenstander
ze zijn beiden niet goed, maar wel lastig om tegen te spelen.quote:
Als we de finale niet halen dan.... geef ik jou de schuld.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:08 schreef Bloodnok het volgende:
[..]
Beide teams hoeven we niet echt wakker van te liggen idd
quote:
Hij heeft te veel vrije trappen/corners moeten nemen in zo'n korte tijd en heeft nu erge kramp.quote:
Ah was hij dat.. zag er minder uit iddquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
er viel ene ghanees boven zijn knie/benen toen hij op de grond lag
Das stoer jonguh!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:16 schreef Yurithemaster het volgende:
wat een lelijk kraagje hebben die shirts van Uruguay
Die super-slowmotion beelden zijn sowieso al geniaal bij dit soort fases. Dat gezicht van de doelman.quote:
Had niet op 't effect gerekendquote:
die zat al met zijn hoofd in de rust ofzoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:21 schreef BlueMage het volgende:
Lekker knal maar de keeper staat ook niet echt heel goed op te letten. Verrassend weer.
laten we het hopen, er waren er veelste veel in de 1/8ste finalesquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:21 schreef NorthernStar het volgende:
Gaat er weer een zuid Amerikaans team naar huis?
Mwah Addy hoeft van mij geen geel te krijgen. Iemand die in de Ghanese competitie speelt mag wel meedoen tegen NLquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:22 schreef Wilskracht het volgende:
Zet hem op Ghana winnen.
Deze spelers zet hem op pak een gele kaart.
Addy,Annan, Tagoe en Vorsah bij Ghana,
Hij draaide best lekker vanuit het midden naar de hoek en het leek een beetje zo van:quote:
Begrijp ik nu goed dat jij vraagt of Muntari Balotelli is?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:23 schreef Wrijfhout het volgende:
Is deze Muntari eigenlijk dezelfde speler als Ballotelli van Inter, die toen zijn shirt op de grond smeet, en Materazzi hem op zijn flikker gaf.??
nee vond het meer een fout van de keeperquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:22 schreef SilentSimon het volgende:
Goal van het toernooi? awesum
Boskamp, jemig wat is die grof in de bekquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:25 schreef Bloodnok het volgende:
Hoe heet die Nederlandse mongool op de Belg? Hij spreekt Suarez uit als Stewardes
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:22 schreef Henno het volgende:
GHANA![]()
Zou toch episch zijn, eerste Afrikaanse land dat zover komt (volgens mij)
Dat doe je rapquote:
Ik vond het meest opvallende dat ie het IQ van een fazant heeftquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Boskamp, jemig wat is die grof in de bek
Ze lijken niet eens op elkaar...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:23 schreef Wrijfhout het volgende:
Is deze Muntari eigenlijk dezelfde speler als Ballotelli van Inter, die toen zijn shirt op de grond smeet, en Materazzi hem op zijn flikker gaf.??
Boskamp.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:25 schreef Bloodnok het volgende:
Hoe heet die Nederlandse mongool op de Belg? Hij spreekt Suarez uit als Stewardes
Je maakt een geintje zekerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:22 schreef SilentSimon het volgende:
Goal van het toernooi? awesum
Mwah, 't is een populaire sport daar, maar Afrikaanse teams zijn nog nooit echt erg succesvol geweest. Ghana is hun laatste hoop op een Afrikaans team in de finale.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:28 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het wel raar dat heel Afrika voor Ghana is.
correct, maar ik heb het al opgezocht, blijken 2 verschillende spelers te zijn van Inter..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:25 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Begrijp ik nu goed dat jij vraagt of Muntari Balotelli is?
Goh..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:32 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
correct, maar ik heb het al opgezocht, blijken 2 verschillende spelers te zijn van Inter..
je beledigt nu de fazantquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:28 schreef Bloodnok het volgende:
[..]
Ik vond het meest opvallende dat ie het IQ van een fazant heeft
Maicon.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:32 schreef vipeax het volgende:
[..]
Wie scoorde die voor Brazilïe ook al weer tegen korea? Vanaf de lijn bedoel ik dan.
In dit toernooi ja, duh. Maar de komende decennia worden dat echt wel geduchte tegenstanders, als de generatie Eto'o/Essien/Drogba daar de voetbalbobo's/trainers worden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ghana is hun laatste hoop op een Afrikaans team in de finale.
Da's later, niet nuquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:33 schreef Bloodnok het volgende:
[..]
In dit toernooi ja, duh. Maar de komende decennia worden dat echt wel geduchte tegenstanders, als de generatie Eto'o/Essien/Drogba daar de voetbalbobo's/trainers worden.
Zei ik dat? Dat zei ik niet volgens mij.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:35 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Wat een logica. Wie zegt dat Drogba Eto'o enz. goeie trainers zijn?
Poging tot strafschop, faal.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:38 schreef Yurithemaster het volgende:
die gaat mee doen met atletiek verspringen
ik kijk ook via de stream, die loopt echt ontiegelijk achterquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:47 schreef DennisDeBengel het volgende:
Pff, handig dat het NOS scorebord alvast de 1-1 aangeeft terwijl op de stream zelf de vrije trap nog genomen moest worden
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:48 schreef Baszh het volgende:
Trouwens in de rust, een van die analisten schaarde Ghana onder Zuid-Afrikaanse landen
Ligt dat aan het gifje of maakt die bal een enorme rare kronkel?quote:
Dat ligt niet aan 't gifjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Ligt dat aan het gifje of maakt die bal een enorme rare kronkel?
Ja ik weet waar het ligt, dat is toch echt West-Afrikaquote:
en de commentator ook doen alsof suarez die erin had moeten schieten, was niet echt makkelijk vanuit zo'n volley..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
oooh wat een paas van forlan en schot van suarez!
Aardige lijnkeeper, maar als meevoetballer net zo goed als een stomdronken met een been.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een keeperwaarom was jhij niet zo slecht tegen amerika?
die heb ik net pas gezien ja, was een mooie kansquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
oooh wat een paas van forlan en schot van suarez!
Suarez vond zelf ook wel dat ie erin mocht. Niet een makkelijke bal overigens.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
en de commentator ook doen alsof suarez die erin had moeten schieten, was niet echt makkelijk vanuit zo'n volley..
Ik zou bij Oranje graag zien dat Sneijder zo aanwezig is als Forlan :squote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:56 schreef Perrin het volgende:
Toch zou ik die chemie tussen spitsen zoals je bij Forlan en Suarez ziet ook best wat meer bij NL willen zien
dat zou wel prettig zijn jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:56 schreef Perrin het volgende:
Toch zou ik die chemie tussen spitsen zoals je bij Forlan en Suarez ziet ook best wat meer bij NL willen zien
Of v persie. Maar we zien in de halve finale wel het verschil tussen de spitsen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:57 schreef Bloodnok het volgende:
[..]
Ik zou bij Oranje graag zien dat Sneijder zo aanwezig is als Forlan :s
wat een sufkutquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
hoe kan die commentator nou denken dat kingson m niet aanraakte, was recht op de kruising af dat schot!
Wat is Elia of een Babel ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:59 schreef franske19 het volgende:
Ghanees trapte na.
edit: zie je het subtiele verschil?
Nederlanders, en die speler waar dit over ging was een Ghaneesquote:
Hij is chef sport deelt zichzelf in om deze wedstrijd te doen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
elke keer als ghana iets doet zegt hij dat het bijna een goal was, of zo'n goeie actie!
deze gast zou verboden moeten worden, zo slecht is hij. kamervragen ofzo.
denk niet dat die veel gaan helpenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
elke keer als ghana iets doet zegt hij dat het bijna een goal was, of zo'n goeie actie!
deze gast zou verboden moeten worden, zo slecht is hij. kamervragen ofzo.
na de edit wel ... Gelukkig heeft ie zn uitspraak herzienquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nederlanders, en die speler waar dit over ging was een Ghanees![]()
2e helft is Ghana weer teruggezaktquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
uruguay is er toch dichterbij denk ik dan zo. betere aanvallen.
Mogge, lekker geslapen?quote:
je weet het maar nooit kan nog wat gebeuren in de 8 minutenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je bent precies op tijd voor de verlenging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |