Had niet op 't effect gerekendquote:
die zat al met zijn hoofd in de rust ofzoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:21 schreef BlueMage het volgende:
Lekker knal maar de keeper staat ook niet echt heel goed op te letten. Verrassend weer.
laten we het hopen, er waren er veelste veel in de 1/8ste finalesquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:21 schreef NorthernStar het volgende:
Gaat er weer een zuid Amerikaans team naar huis?
Mwah Addy hoeft van mij geen geel te krijgen. Iemand die in de Ghanese competitie speelt mag wel meedoen tegen NLquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:22 schreef Wilskracht het volgende:
Zet hem op Ghana winnen.
Deze spelers zet hem op pak een gele kaart.
Addy,Annan, Tagoe en Vorsah bij Ghana,
Hij draaide best lekker vanuit het midden naar de hoek en het leek een beetje zo van:quote:
Begrijp ik nu goed dat jij vraagt of Muntari Balotelli is?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:23 schreef Wrijfhout het volgende:
Is deze Muntari eigenlijk dezelfde speler als Ballotelli van Inter, die toen zijn shirt op de grond smeet, en Materazzi hem op zijn flikker gaf.??
nee vond het meer een fout van de keeperquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:22 schreef SilentSimon het volgende:
Goal van het toernooi? awesum
Boskamp, jemig wat is die grof in de bekquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:25 schreef Bloodnok het volgende:
Hoe heet die Nederlandse mongool op de Belg? Hij spreekt Suarez uit als Stewardes
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:22 schreef Henno het volgende:
GHANA![]()
Zou toch episch zijn, eerste Afrikaanse land dat zover komt (volgens mij)
Dat doe je rapquote:
Ik vond het meest opvallende dat ie het IQ van een fazant heeftquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Boskamp, jemig wat is die grof in de bek
Ze lijken niet eens op elkaar...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:23 schreef Wrijfhout het volgende:
Is deze Muntari eigenlijk dezelfde speler als Ballotelli van Inter, die toen zijn shirt op de grond smeet, en Materazzi hem op zijn flikker gaf.??
Boskamp.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:25 schreef Bloodnok het volgende:
Hoe heet die Nederlandse mongool op de Belg? Hij spreekt Suarez uit als Stewardes
Je maakt een geintje zekerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:22 schreef SilentSimon het volgende:
Goal van het toernooi? awesum
Mwah, 't is een populaire sport daar, maar Afrikaanse teams zijn nog nooit echt erg succesvol geweest. Ghana is hun laatste hoop op een Afrikaans team in de finale.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:28 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het wel raar dat heel Afrika voor Ghana is.
correct, maar ik heb het al opgezocht, blijken 2 verschillende spelers te zijn van Inter..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:25 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Begrijp ik nu goed dat jij vraagt of Muntari Balotelli is?
Goh..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:32 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
correct, maar ik heb het al opgezocht, blijken 2 verschillende spelers te zijn van Inter..
je beledigt nu de fazantquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:28 schreef Bloodnok het volgende:
[..]
Ik vond het meest opvallende dat ie het IQ van een fazant heeft
Maicon.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:32 schreef vipeax het volgende:
[..]
Wie scoorde die voor Brazilïe ook al weer tegen korea? Vanaf de lijn bedoel ik dan.
In dit toernooi ja, duh. Maar de komende decennia worden dat echt wel geduchte tegenstanders, als de generatie Eto'o/Essien/Drogba daar de voetbalbobo's/trainers worden.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ghana is hun laatste hoop op een Afrikaans team in de finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |