Ja ik weet waar het ligt, dat is toch echt West-Afrikaquote:
en de commentator ook doen alsof suarez die erin had moeten schieten, was niet echt makkelijk vanuit zo'n volley..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
oooh wat een paas van forlan en schot van suarez!
Aardige lijnkeeper, maar als meevoetballer net zo goed als een stomdronken met een been.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een keeperwaarom was jhij niet zo slecht tegen amerika?
die heb ik net pas gezien ja, was een mooie kansquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
oooh wat een paas van forlan en schot van suarez!
Suarez vond zelf ook wel dat ie erin mocht. Niet een makkelijke bal overigens.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
en de commentator ook doen alsof suarez die erin had moeten schieten, was niet echt makkelijk vanuit zo'n volley..
Ik zou bij Oranje graag zien dat Sneijder zo aanwezig is als Forlan :squote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:56 schreef Perrin het volgende:
Toch zou ik die chemie tussen spitsen zoals je bij Forlan en Suarez ziet ook best wat meer bij NL willen zien
dat zou wel prettig zijn jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:56 schreef Perrin het volgende:
Toch zou ik die chemie tussen spitsen zoals je bij Forlan en Suarez ziet ook best wat meer bij NL willen zien
Of v persie. Maar we zien in de halve finale wel het verschil tussen de spitsen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:57 schreef Bloodnok het volgende:
[..]
Ik zou bij Oranje graag zien dat Sneijder zo aanwezig is als Forlan :s
wat een sufkutquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
hoe kan die commentator nou denken dat kingson m niet aanraakte, was recht op de kruising af dat schot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |