Juistquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:28 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Nu lekker ontspannen voetbal kijken.
Ik heb ook liever Ghana, 1 juni j.l. wonnen we nog overtuigend met 4-1 van Ghana.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:32 schreef Rockiejj het volgende:
Hopen op een paar kaarten van betere spelers, is het makkelijker voor ons.
Ik heb liever Ghana tegen ons, dan Uruguay, maar ik denk dat het Uruguay word.
Kameroen (Afrika) al vergeten ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop dat Ghana wint. Dan heeft Nederland een mooie weg langs de wereld gemaakt naar de finale. Europa (Slowakije), Zuid-Amerika (Brazilië) en Afrika (Ghana).
Dat is geen voetbalgebied.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Kameroen (Afrika) al vergeten ?
Azie (Japan) vergeten?
Daarom, dat zou wel lekker zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:36 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik heb ook liever Ghana, 1 juni j.l. wonnen we nog overtuigend met 4-1 van Ghana.
inderdaad en wat Golfer zegt: Azie ookquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop dat Ghana wint. Dan heeft Nederland een mooie weg langs de wereld gemaakt naar de finale. Europa (Slowakije), Zuid-Amerika (Brazilië) en Afrika (Ghana).
Uruguay is precies hetzelfde als Brazilië, alleen op alle fronten 2 niveaus minder.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Daarom, dat zou wel lekker zijn.
Al wint Uruguay met moeite kunnen we hun ook hebben.
Er zijn twee Mensah'squote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:40 schreef senderrr het volgende:
Wacht eens even, volgens mij staat Mensah in het spel maar die is geschorst, wtf?
hij staat er inderdaad inquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:40 schreef senderrr het volgende:
Wacht eens even, volgens mij staat Mensah in het spel maar die is geschorst, wtf?
hij zit een andere wedstrijd te kijken denk ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:45 schreef vipeax het volgende:
Nederlands commentaar: andere mogelijkheden (dan zelf schieten) waren er niet(?).... Volgens mij stond er toch een mooi voor het doel en volledig aanspeelbaar... Dan maar BBC.
Jonathan Mensah en John Mensah, die laatste is die brede die nu speelt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |