Juistquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:28 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Nu lekker ontspannen voetbal kijken.
Ik heb ook liever Ghana, 1 juni j.l. wonnen we nog overtuigend met 4-1 van Ghana.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:32 schreef Rockiejj het volgende:
Hopen op een paar kaarten van betere spelers, is het makkelijker voor ons.
Ik heb liever Ghana tegen ons, dan Uruguay, maar ik denk dat het Uruguay word.
Kameroen (Afrika) al vergeten ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop dat Ghana wint. Dan heeft Nederland een mooie weg langs de wereld gemaakt naar de finale. Europa (Slowakije), Zuid-Amerika (Brazilië) en Afrika (Ghana).
Dat is geen voetbalgebied.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Kameroen (Afrika) al vergeten ?
Azie (Japan) vergeten?
Daarom, dat zou wel lekker zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:36 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik heb ook liever Ghana, 1 juni j.l. wonnen we nog overtuigend met 4-1 van Ghana.
inderdaad en wat Golfer zegt: Azie ookquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:36 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop dat Ghana wint. Dan heeft Nederland een mooie weg langs de wereld gemaakt naar de finale. Europa (Slowakije), Zuid-Amerika (Brazilië) en Afrika (Ghana).
Uruguay is precies hetzelfde als Brazilië, alleen op alle fronten 2 niveaus minder.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Daarom, dat zou wel lekker zijn.
Al wint Uruguay met moeite kunnen we hun ook hebben.
Er zijn twee Mensah'squote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:40 schreef senderrr het volgende:
Wacht eens even, volgens mij staat Mensah in het spel maar die is geschorst, wtf?
hij staat er inderdaad inquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:40 schreef senderrr het volgende:
Wacht eens even, volgens mij staat Mensah in het spel maar die is geschorst, wtf?
hij zit een andere wedstrijd te kijken denk ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:45 schreef vipeax het volgende:
Nederlands commentaar: andere mogelijkheden (dan zelf schieten) waren er niet(?).... Volgens mij stond er toch een mooi voor het doel en volledig aanspeelbaar... Dan maar BBC.
Jonathan Mensah en John Mensah, die laatste is die brede die nu speelt.quote:
BBC zend het toch niet uitquote:
absoluutquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
absoluut
Maar hij is wel geschorst voor de volgende wedstrijd
lijkt me ook jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:59 schreef Krantenman het volgende:
OEH
Dit is echt een kwestie van tijd voor Uruguay er een binnenschiet. Ze staan bij Ghana echt te blunderen achterin.
open huisquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:59 schreef Krantenman het volgende:
OEH
Dit is echt een kwestie van tijd voor Uruguay er een binnenschiet. Ze staan bij Ghana echt te blunderen achterin.
Lijkt wel of ze geen middenveld hebben?quote:
Ze lopen in elk geval overal achter de feiten aan... Maar gezien die kans van daarnet moet Uruguay wel beginnen met scoren, anders loopt 't nog foutquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze geen middenveld hebben?
Ik hou voorlopig ook maar m'n mond.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:03 schreef Bloodnok het volgende:
Jezus ik post nog eens dat Ghana slecht is! Dat waren betere kansen dan Uruguay heeft gehad
maar even serieusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:04 schreef chufi het volgende:
Wie er ook wint .. Het wordt een lastige tegenstander
ze zijn beiden niet goed, maar wel lastig om tegen te spelen.quote:
Als we de finale niet halen dan.... geef ik jou de schuld.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:08 schreef Bloodnok het volgende:
[..]
Beide teams hoeven we niet echt wakker van te liggen idd
quote:
Hij heeft te veel vrije trappen/corners moeten nemen in zo'n korte tijd en heeft nu erge kramp.quote:
Ah was hij dat.. zag er minder uit iddquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
er viel ene ghanees boven zijn knie/benen toen hij op de grond lag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |