En dan gewoon weggaan: EN NIEMAND DIE HET ZIET NIEMAND HOUD MIJ TEGEN!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 05:46 schreef Zuivelkoe het volgende:
Dat iemand gewoon even "DAT DIT KAN IN NEDERLAND" door de aula roept.![]()
Ik kwam een uur te laat tijdens de uitreiking. Moet het nu nog steeds aanhorenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:27 schreef tong80 het volgende:
Ben ooit vergeten mijn diploma op te halen. De dag erna langs de leraren waar ik les van had en ze lagen allemaal in een deuk.
En die Helga heeft de juiste naam. Wat een kuthoer.
Is ook leuk jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik kwam een uur te laat tijdens de uitreiking. Moet het nu nog steeds aanhoren
Dat zou wel geniaal zijnquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dan gewoon weggaan: EN NIEMAND DIE HET ZIET NIEMAND HOUD MIJ TEGEN!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:16 schreef Henno het volgende:
Nou wees blij dat je die uitreiking hebt, hoef je niet te zien hoe Oranje tot moes wordt vermalen
Hun hebben hun tijd in ieder geval niet verspilt aan dit slechte voetbalquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:16 schreef Henno het volgende:
Nou wees blij dat je die uitreiking hebt, hoef je niet te zien hoe Oranje tot moes wordt vermalen
hun hebben hun.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hun hebben hun tijd in ieder geval niet verspilt aan dit slechte voetbal
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:16 schreef Henno het volgende:
Jij had beter wat meer school kunnen volgen volgens mij...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hun hebben hun tijd in ieder geval niet verspilt aan dit slechte voetbal
precies! Wat een wedstrijd! Fuck al diegenen die zeiden dat nl ging verliezenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:31 schreef Merkie het volgende:
Legendarische wedstrijd gemist.
najazegquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:50 schreef najazeg het volgende:
[..]
Fuck al diegenen die zeiden dat nl ging verliezen
Waarschijnlijk is 90% niet komen opdagen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:09 schreef Falco het volgende:
Hoe is dit nou afgelopen? Iemand die daar iets van weet?
Oke laat maar wat horen. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:20 schreef gohan16 het volgende:
Ik probeer een update te krijgen. Via een connectie.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
Ik heb wel mensen het gebouw binnen zien gaan. En zo'n kwartier na de wedstrijd kwamen ze eruit. Maar meer weet ik niet.Ze leefden nog.
Dat. Wat een afschuwelijk mens is dat wijf. Ik moest spontaan een beetje overgeven in mijn mond toen ze onzin begon te praten. Als je zo'n kreng bent die je agenda per sé wilt aanhouden omdat je het het inlevingsvermogen van een bloemkool hebt, geef dan in ieder geval de optie om die waardeloze ceremonie over te slaan en gewoon even een krabbeltje te zetten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:52 schreef DrDentz het volgende:
Diploma kun je ook een dag later ophalen.
En híerom ben je een van de grootste, zoniet de grootste, kk debielen van dit subforum. Gewoon niks begrijpen van emotie en dingen in perspectief zien.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Niet zo letterlijk nemen. Bedoelde meer te zeggen dat het niet het einde van de wereld is als je een wedstrijd mist. Diploma lijkt mij toch belangrijker. Als ze verliezen heb je geluk, want dan heb je geen tijd verspilt , en als ze winnen , kun je altjid nog de samenvatting kijken. Win, win dus
Je kunt langzamerhand denken aan Juntaleider Voetbal.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:55 schreef bas-beest het volgende:
[..]
hij bedoelt waarschijnlijk alleen "koning voetbal"
Goedemorgen meneer Materazzi...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:30 schreef kalinhos het volgende:
[..]
En híerom ben je een van de grootste, zoniet de grootste, kk debielen van dit subforum. Gewoon niks begrijpen van emotie en dingen in perspectief zien.
Sowieso: "Je diploma haal je maar een keer in je leven." Ik mag hopen van niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:13 schreef TwisterNederland het volgende:
Helga is gestoord. Haar redenatie klopt van geen kant...
Ik denk dat ze geen hart heeft.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:13 schreef TwisterNederland het volgende:
Helga is gestoord. Haar redenatie klopt van geen kant...
Wat lult ze zichzelf klem hierquote:Adjunt-directeur Helga van der Weele: "Dat tijdstip staat al anderhalf jaar vast. Bij de loting voor het WK, vorig najaar, ontdekte 'n collega dat er een probleem kón ontstaan bij een bepaald toernooiverloop. We hebben toen meteen onderzocht of we konden schuiven. Dat bleek niet mogelijk, bijvoorbeeld omdat een leerling toen al een buitenlandse vakantie had geboekt, direct aansluitend aan de diploma-uitreiking. Die jongen wilden we niet duperen. We vertrouwen erop dat ouders en leerlingen hun eigen prioriteiten kunnen stellen. Hoelang de ceremonie duurt? Anderhalf uur."
Zwemdiploma A, B en Cquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb jij nooit een diploma gehaald ofzo?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:05 schreef rub3n het volgende:
Gewoon zeggen dat je op vakantie bent, krijg je hem in een mooi envelopje thuis!
"Hoelang de ceremonie duurt? Anderhalf uur."quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:05 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wat lult ze zichzelf klem hier
Iemand moet op vakantie en meteen na de uitreiking weg, dus moet het om 16.00 plaatsvinden, maar kan het niet om 14.00
Kijk, zo hoort het. Al die speeches over hoe leuk die en die leerling wel niet was, zijn toch niet boeiend.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:14 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik ben toch maar naar mijn zusje haar uitreiking gegaan om 15:00, gelukkig wilden die leraren zelf ook de wedstrijd zien dus ging het heel snel en was ik op tijd voor de wedstrijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |