Ja, en anders:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan nog...![]()
* Hoe was jouw uitreiking?
* Geen idee, ik vond t belangrijker om een voetbalspelletje te kijken
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, en anders:
Hoe was jouw uitreiking?
Blablablablaaaaaaa.
Want dat is het, een hoop gelul en zulks. Stuur maar op
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dan nog...![]()
Maar dat is het nu juist! Het is niet zomaar een voetbalwedstrijd! Nederland tegen Brazilie in een van de finalerondes (en hoe dichter bij de finale hoe beter) is gewoon spannend, bijna episch, hoewel nederland tegen duitsland in de finale pas echt episch zou zijn!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan nog...![]()
Ik zei het eerder al, maar ik had dus een exact identieke situatie met mijn MAVO (quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:41 schreef Nielsch het volgende:
Mijn VWO diploma-uitreiking in 2000 was tijdens de halve finale EK tussen Nederland en Italië. De tweede helft werd op groot scherm in de aula van de school vertoond en daarna zou de uitreiking beginnen. Door de verlenging liet de uitreiking op zich wachten. Nadat Nederland verloren had was de hele zaal in mineur en moest de "feestelijke" uitreiking nog beginnen. Volwassen mannelijke leraren van mij die gewoon stonden te janken... Gelukkig nam de sfeer snel weer toe...
Nee, je hebt je diploma gewoon gehaald. Je kan hem ook laten opsturen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:02 schreef HeatWave het volgende:
IK weet het dus oprecht niet, het heeft toch geen gevolgen als je niet komt opdagen?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, je hebt je diploma gewoon gehaald. Je kan hem ook laten opsturen.
Dat dus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:53 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Diploma loopt niet weg als je hem niet gaat ophalen.
Totaal niet, als ik daar geslaagd was had ik de hele havo zooi opgeroepen tot een boycot van die onzin. Diploma heb je gewoon gehaald, je zit nergens aan vast.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:02 schreef HeatWave het volgende:
IK weet het dus oprecht niet, het heeft toch geen gevolgen als je niet komt opdagen?
idd. Die voetbalhater van een juf helga zou dan hoog en laag kunnen springen maar als ouders en leerlingen gewoon samenspannen en allemaal weg zouden blijven dan moeten ze wel op een ander moment die uitreiking gaan doen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Al snap ik die ouders en leerlingen ook niet. Is er geen leerlingenraad/ ouderraad? Als dit op mijn school gebeurd was, hadden we echt wel geregeld dat er niemand kwam. Is toch niet zo moeilijk?
Ben je eindelijk van die rotschool af, moet je nog naar de pijpen van juf Helga dansen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:05 schreef najazeg het volgende:
[..]
idd. Die voetbalhater van een juf helga zou dan hoog en laag kunnen springen maar als ouders en leerlingen gewoon samenspannen en allemaal weg zouden blijven dan moeten ze wel op een ander moment die uitreiking gaan doen.
vraag is of al die leerlingen van die school dat wel durvenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, iedereen die er dus niet heen wil gaat dus gewoon niet. Veel plezier docentjes en 2 nerdy-leerlingen.
precies!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis toch nog veel leuker om ze gewoon lekker met 3 man daar te laten staan?!
Dit soort mensen moet je geen kans geven, gewoon de kop indrukken...
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:06 schreef najazeg het volgende:
[..]
vraag is of al die leerlingen van die school dat wel durven
quote:Adjunt-directeur Helga van der Weele: "Dat tijdstip staat al anderhalf jaar vast. Bij de loting voor het WK, vorig najaar, ontdekte 'n collega dat er een probleem kón ontstaan bij een bepaald toernooiverloop. We hebben toen meteen onderzocht of we konden schuiven. Dat bleek niet mogelijk, bijvoorbeeld omdat een leerling toen al een buitenlandse vakantie had geboekt, direct aansluitend aan de diploma-uitreiking. Die jongen wilden we niet duperen. We vertrouwen erop dat ouders en leerlingen hun eigen prioriteiten kunnen stellen. Hoelang de ceremonie duurt? Anderhalf uur."
Teringquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
http://www.ajaxlife.nl/column/detail/160
Ben benieuwd of zelfs hij vandaag aanwezig zal zijnquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dus omdat 1 knakker al vakantie heeft geboekt, moet de rest de kwartfinale missen.:')
Trouwens, je kunt de uitreiking dan gewoon vervroegen, iedereen blij.
Je diploma is uiteraard belangrijker, maar dat papiertje krijg je toch wel. Zo'n uitreiking stelt eerlijk gezegd ook geen hol voorquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:56 schreef Brasileirinha het volgende:
Wat is nou belangrijker je diplome of voetbal???sorry hoor maar ik ging echt wel halen het is wel mijn toekomst,en met dat voetbal verdiend ik niks mee,hoor je toch wat er geworden is daarna.
Maar vind ik ook dat je een andere dag op kan halen,maar goed....future first
in dat nieuwsfilmpje klonken ze anders vrij braaf als in zo van ja we moeten gaan en we kijken wel of iemand ons met smsjes op de hoogte kan houdenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het niet durven dan? Er kan toch geen enkele sanctie meer volgen?
idd, dan had vervroegen ook gekund. Ze wilde(n) gewoon niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dus omdat 1 knakker al vakantie heeft geboekt, moet de rest de kwartfinale missen.:')
Zal me niks verbazen als juf Helga nog dreigt met de leerplichtambtenaar ook. Je moet wat, als verzuurde taartquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:02 schreef HeatWave het volgende:
Dat lijkt me helemaal erg o.oquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:14 schreef Stampie22 het volgende:
Hogeschool InHolland heeft vandaag om 16:00 hertentamens op het programma staan. Degene die dat heeft verzonnen moet een grote voetbalhater zijn.
Ook tijden Nederland-Denemarken was er een tentamen. Terwijl de leerlingen met tegenzin zo snel mogelijk hun examen afraffelden, zat de toezichthouder op een laptop de wedstrijd te bekijken. Pure marteling.
Slaat toch nergens op.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat die ene jongen dat zelf wil.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:48 schreef MOEMP het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op.
Eén leerling wil zijn diploma-uitreiking op een bepaalde tijd, een vakantie die die zelf zo gepland heeft.
Ongeveer 60-70% van de samenleving wil naar voetbal kijken, een tijdstip waar ze niks aan konden doen.
En dan zegt de school, tja die jongen heeft zijn vakantie zo gepland dus we gaan dat voor hem regelen?
En dan gewoon weggaan: EN NIEMAND DIE HET ZIET NIEMAND HOUD MIJ TEGEN!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 05:46 schreef Zuivelkoe het volgende:
Dat iemand gewoon even "DAT DIT KAN IN NEDERLAND" door de aula roept.![]()
Ik kwam een uur te laat tijdens de uitreiking. Moet het nu nog steeds aanhorenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:27 schreef tong80 het volgende:
Ben ooit vergeten mijn diploma op te halen. De dag erna langs de leraren waar ik les van had en ze lagen allemaal in een deuk.
En die Helga heeft de juiste naam. Wat een kuthoer.
Is ook leuk jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik kwam een uur te laat tijdens de uitreiking. Moet het nu nog steeds aanhoren
Dat zou wel geniaal zijnquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dan gewoon weggaan: EN NIEMAND DIE HET ZIET NIEMAND HOUD MIJ TEGEN!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:16 schreef Henno het volgende:
Nou wees blij dat je die uitreiking hebt, hoef je niet te zien hoe Oranje tot moes wordt vermalen
Hun hebben hun tijd in ieder geval niet verspilt aan dit slechte voetbalquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:16 schreef Henno het volgende:
Nou wees blij dat je die uitreiking hebt, hoef je niet te zien hoe Oranje tot moes wordt vermalen
hun hebben hun.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hun hebben hun tijd in ieder geval niet verspilt aan dit slechte voetbal
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:16 schreef Henno het volgende:
Jij had beter wat meer school kunnen volgen volgens mij...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hun hebben hun tijd in ieder geval niet verspilt aan dit slechte voetbal
precies! Wat een wedstrijd! Fuck al diegenen die zeiden dat nl ging verliezenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:31 schreef Merkie het volgende:
Legendarische wedstrijd gemist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |