Briljantquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
http://www.ajaxlife.nl/column/detail/160
Deze troll ( in jouw woorden ) heeft wel gelijk. Mensen die voetbal belangrijker vinden dan een diplomaquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
Mensen die voetbal belangrijker vinden dan een diploma
Je maakt een verkeerde vergelijking. Normale mensen vinden een kwartfinale Nederland - Brazilië belangrijker dan een diplomauitreiking.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Deze troll ( in jouw woorden ) heeft wel gelijk. Mensen die voetbal belangrijker vinden dan een diploma
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
http://www.ajaxlife.nl/column/detail/160
DAT DIPLOMA IS AL BINNEN!!!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Deze troll ( in jouw woorden ) heeft wel gelijk. Mensen die voetbal belangrijker vinden dan een diploma
Het gaat om een diplomaUITREIKING, halve zoolquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Niet zo letterlijk nemen. Bedoelde meer te zeggen dat het niet het einde van de wereld is als je een wedstrijd mist. Diploma lijkt mij toch belangrijker. Als ze verliezen heb je geluk, want dan heb je geen tijd verspilt , en als ze winnen , kun je altjid nog de samenvatting kijken. Win, win dus
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan nog...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het gaat om een diplomaUITREIKING, halve zool
Wat is daar mis mee? Vind ik volkomen normaal.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan nog...![]()
* Hoe was jouw uitreiking?
* Geen idee, ik vond t belangrijker om een voetbalspelletje te kijken
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan nog...![]()
Uh ja..? Zo denkt 90 % van de mensen. Alsof het raar is dat je Nederland - Brazillie wilt zien.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan nog...![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Vind ik volkomen normaal.
"Wat vond jij van de kwartfinale?"
- "Geen idee, ik zat in de aula naar een suf verhaal te luisteren terwijl ik toch al geslaagd was."
Dat is pas debiel.
Ja, en anders:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan nog...![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, en anders:
Hoe was jouw uitreiking?
Blablablablaaaaaaa.
Want dat is het, een hoop gelul en zulks. Stuur maar op
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dan nog...![]()
Maar dat is het nu juist! Het is niet zomaar een voetbalwedstrijd! Nederland tegen Brazilie in een van de finalerondes (en hoe dichter bij de finale hoe beter) is gewoon spannend, bijna episch, hoewel nederland tegen duitsland in de finale pas echt episch zou zijn!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan nog...![]()
Ik zei het eerder al, maar ik had dus een exact identieke situatie met mijn MAVO (quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:41 schreef Nielsch het volgende:
Mijn VWO diploma-uitreiking in 2000 was tijdens de halve finale EK tussen Nederland en Italië. De tweede helft werd op groot scherm in de aula van de school vertoond en daarna zou de uitreiking beginnen. Door de verlenging liet de uitreiking op zich wachten. Nadat Nederland verloren had was de hele zaal in mineur en moest de "feestelijke" uitreiking nog beginnen. Volwassen mannelijke leraren van mij die gewoon stonden te janken... Gelukkig nam de sfeer snel weer toe...
Nee, je hebt je diploma gewoon gehaald. Je kan hem ook laten opsturen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:02 schreef HeatWave het volgende:
IK weet het dus oprecht niet, het heeft toch geen gevolgen als je niet komt opdagen?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, je hebt je diploma gewoon gehaald. Je kan hem ook laten opsturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |