En dan gewoon weggaan: EN NIEMAND DIE HET ZIET NIEMAND HOUD MIJ TEGEN!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 05:46 schreef Zuivelkoe het volgende:
Dat iemand gewoon even "DAT DIT KAN IN NEDERLAND" door de aula roept.![]()
Ik kwam een uur te laat tijdens de uitreiking. Moet het nu nog steeds aanhorenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:27 schreef tong80 het volgende:
Ben ooit vergeten mijn diploma op te halen. De dag erna langs de leraren waar ik les van had en ze lagen allemaal in een deuk.
En die Helga heeft de juiste naam. Wat een kuthoer.
Is ook leuk jaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik kwam een uur te laat tijdens de uitreiking. Moet het nu nog steeds aanhoren
Dat zou wel geniaal zijnquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dan gewoon weggaan: EN NIEMAND DIE HET ZIET NIEMAND HOUD MIJ TEGEN!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:16 schreef Henno het volgende:
Nou wees blij dat je die uitreiking hebt, hoef je niet te zien hoe Oranje tot moes wordt vermalen
Hun hebben hun tijd in ieder geval niet verspilt aan dit slechte voetbalquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:16 schreef Henno het volgende:
Nou wees blij dat je die uitreiking hebt, hoef je niet te zien hoe Oranje tot moes wordt vermalen
hun hebben hun.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hun hebben hun tijd in ieder geval niet verspilt aan dit slechte voetbal
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:16 schreef Henno het volgende:
Jij had beter wat meer school kunnen volgen volgens mij...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hun hebben hun tijd in ieder geval niet verspilt aan dit slechte voetbal
precies! Wat een wedstrijd! Fuck al diegenen die zeiden dat nl ging verliezenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:31 schreef Merkie het volgende:
Legendarische wedstrijd gemist.
najazegquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:50 schreef najazeg het volgende:
[..]
Fuck al diegenen die zeiden dat nl ging verliezen
Waarschijnlijk is 90% niet komen opdagen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:09 schreef Falco het volgende:
Hoe is dit nou afgelopen? Iemand die daar iets van weet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |