hun hebben hun.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hun hebben hun tijd in ieder geval niet verspilt aan dit slechte voetbal
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:16 schreef Henno het volgende:
Nou wees blij dat je die uitreiking hebt, hoef je niet te zien hoe Oranje tot moes wordt vermalen
Jij had beter wat meer school kunnen volgen volgens mij...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hun hebben hun tijd in ieder geval niet verspilt aan dit slechte voetbal
precies! Wat een wedstrijd! Fuck al diegenen die zeiden dat nl ging verliezenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:31 schreef Merkie het volgende:
Legendarische wedstrijd gemist.
najazegquote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:50 schreef najazeg het volgende:
[..]
Fuck al diegenen die zeiden dat nl ging verliezen
Waarschijnlijk is 90% niet komen opdagen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:09 schreef Falco het volgende:
Hoe is dit nou afgelopen? Iemand die daar iets van weet?
Oke laat maar wat horen. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:20 schreef gohan16 het volgende:
Ik probeer een update te krijgen. Via een connectie.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
Ik heb wel mensen het gebouw binnen zien gaan. En zo'n kwartier na de wedstrijd kwamen ze eruit. Maar meer weet ik niet.Ze leefden nog.
Dat. Wat een afschuwelijk mens is dat wijf. Ik moest spontaan een beetje overgeven in mijn mond toen ze onzin begon te praten. Als je zo'n kreng bent die je agenda per sé wilt aanhouden omdat je het het inlevingsvermogen van een bloemkool hebt, geef dan in ieder geval de optie om die waardeloze ceremonie over te slaan en gewoon even een krabbeltje te zetten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:52 schreef DrDentz het volgende:
Diploma kun je ook een dag later ophalen.
En híerom ben je een van de grootste, zoniet de grootste, kk debielen van dit subforum. Gewoon niks begrijpen van emotie en dingen in perspectief zien.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Niet zo letterlijk nemen. Bedoelde meer te zeggen dat het niet het einde van de wereld is als je een wedstrijd mist. Diploma lijkt mij toch belangrijker. Als ze verliezen heb je geluk, want dan heb je geen tijd verspilt , en als ze winnen , kun je altjid nog de samenvatting kijken. Win, win dus
Je kunt langzamerhand denken aan Juntaleider Voetbal.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:55 schreef bas-beest het volgende:
[..]
hij bedoelt waarschijnlijk alleen "koning voetbal"
Goedemorgen meneer Materazzi...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:30 schreef kalinhos het volgende:
[..]
En híerom ben je een van de grootste, zoniet de grootste, kk debielen van dit subforum. Gewoon niks begrijpen van emotie en dingen in perspectief zien.
Sowieso: "Je diploma haal je maar een keer in je leven." Ik mag hopen van niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:13 schreef TwisterNederland het volgende:
Helga is gestoord. Haar redenatie klopt van geen kant...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |