abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83545885
Hi allemaal!
Lang geleden was ik redelijk actief op dit forum, alleen heb het een aantal jaar laten verschieten.
Nu weer even terug onder een andere username!

Ik zit namelijk met een redelijk probleem/ ik heb advies nodig, en het kan wel een redelijk lang verhaal worden..

Sinds kort ben ik weer in contact gekomen met een meid waar ik vroeger toen ik 16 was (ongeveer 8 tot 10jaar geleden) helemaal gek op was. Destijds was het contact erg verwaterd. (andere woonplekken, zij een vriendje hebben enz enz..)
Ik had toevallig haar FB-profiel gevonden, en besloot eens te gaan vragen hoe het ermee is, of of we weer eens af zouden spreken.
Dat vond ze dus helemaal leuk, en nog geen week later op maandag is ze bij mij thuis langsgekomen. Direct na het werk, dus ik heb netjes een potje eten gekookt voor ons beide, en het was zo gezellig, dat eigenlijk voordat ik er erg in had het alweer 1uur snachts was, en besloten we maar een eind aan de avond te maken en dus ging ze weer huiswaarts. Er moet immers ook weer gewerkt worden de dag erna.
Deze avond vertelde ze me wel dat ze het heel moeilijk vind om zich een houding te geven als ze iemand leuk vind, en het moeilijk kan laten blijken. Ze is dan best verlegen.

De dagen erop was er druk sms verkeer, en ik was dinsdag een week later bij haar uitgenodigd. Ze wilde graag even voor mij koken, en een gezellig avondje bij haar thuis beleven.
Na nog meer contact te hebben, heeft ze me zelfs de zaterdag ervoor al uitgenodigd! Ik was even naar haar toe gegaan, ze heeft heerlijk gekookt, we hebben lekker buiten na zitten tafelen, en later op de avond hebben we nog bij mij in de tuin gezeten met een paar vrienden. Toen ik haar die avond/nacht weer thuis ging brengen, werd ik mee naar binnen gevraagd. Ik dacht dat ik goed zat, we wil zoveel omgang en samen zijn dat moet wel goed zitten.
Nou, na anderhalf uur hebben zitten praten over van alles en nogwat ben ik weer weggegaan, zij moest naar bed, want moest wat doen op de zondagochtend erna. Hier hadden we gelijk afgesproken om dan alsnog die komende dinsdag die eigenlijk al vast stond, alsnog door te laten gaan, en dan zou ik haar dinsdag zien!

Enfin, de dag later krijg ik weer een smsje: Of ik zin had om savonds mee te gaan naar een plekje hier aan het water, even lekker afkoelen onder het genot van een drankje, en lekker in het gras liggen.
Daar heb ik natuurlijk geen nee tegen gezegd, en we hebben een heerlijke avond gehad en ze had zelfs een leuke foto van ons 2 gemaakt, en toen ik haar thuisbracht, werd ik wederom mee naar binnen gevraagd! Hier weer eens tijd zitten praten, supergezellig gehad, maar ze toonde net als de dagen ervoor een vrij gesloten houding als we samen zijn. Beetje afstandelijk op de bank zitten (niet gek ver weg ofzo, op dr benen zitten, knieen naar mij gericht. Dus niet echt de houding om een ''move'' te maken ofzo.
Nouja, het was weer mooi geweest, en ik dus weer rustig aan onderweg naar huis, weer niets bijzonders gebeurt.
Ik zou haar dinsdag toch weer zien.
De maandag erna kreeg ik nog 2 leuke smsjes, maar verder weinig bijzonders. Dinsdagavond, ik was er helemaal klaar voor, weer een diner bij haar! Bleek dus zat ze vrij laat thuiskwam uit werk, en bleef maar sorry zeggen. Ik zei dat het niet uitmaakte, en dat ze zolaat niet meer hoefde te gaan koken, ik stelde voor om haar mee uit eten te nemen. Zo gezegd zo gedaan. Wij lekker een hapje gegeten, wat gedronken, en voor ik het wist, was de avond wederom voorbij! Weer haar netjes thuisgebracht, en weer werd ik mee binnen gevraagd. Weer was het erg gezellig, en weer bleef het bij 3 wangzoenen en thats it. Wel waren onze lippen op 1 moment erg dicht bij elkaar, en ik zag haar ervan schrikken, en even wegdeinen, maar niet op een negatieve manier

Nu zijn we dus alweer twee dagen later, en ik heb haar maar 1keer aan de telefoon gehad, en nog 2 smsjes ontvangen, en that's it.

Ik weet gewoon niet wat ik hiermee aanmoet. Uit alles blijkt dat ze graag bij me wil zijn, en graag in de buurt is. Maar als we dan samen zijn, lijkt het alleen maar alsof we hele goede vrienden zijn, en verder helemaal niet.
Mij vraag aan jullie, naar aanleiding van dit verhaal: Zie ik alles te rooskleurig, en zou ze erg echt alleen maar weer een leuke vriendschap inzien, of zou er wel meer zijn, maar weet ze niet hoe ermee om te gaan? En hoe kan ik het beste handelen dan?>

Alvast bedankt voor het reageren en lezen van het lange verhaal!
pi_83546215
je wacht te lang man, niet zo schijterig doen en zoen haar gewoon, dan zie je vanzelf wel hoe en wat.
pi_83546560
Maak gewoon een move.. weet je ook gelijk waar je aan toe bent . Been there done that, got the t-shirt!
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_83547058
Maak een move. Ze is verlegen, maar zoekt waarschijnlijk niet voor niets zo veel contact.

Welke strekking hebben haar en jouw smsjes?
  donderdag 1 juli 2010 @ 21:36:25 #5
308975 Strychnos
Ignorance is bliss
pi_83547302
Jezus die vis kan je zo binnen hengelen man! Die zit er gewoon op te wachten.
Heb je dit soort etentjes wel vaker met vriendinnen en is het contact dan ook zo close, nee? Nou duh!
Dus niet zo zeuren en gewoon die eerste stap tot die eerste onwennige kus doen....
pi_83551527
Met die move maken ben ik echt bang dat ik de band sloop die we nu hebben..
Maar het is zo raar dat ze zoveel contact zoekt, maar als we echt samen zijn, ze zo gesloten lijkt!

De strekking van de smsjes gaan meestal over wat we beleefd hebben, of wat we aan het doen zijn en dat het leuk is om weer af te spreken.

Ik weet gewoon niet hoe ik die ''move'' moet maken, en dat komt echt door de redelijk gesloten houding als we samen zijn.

en @ Strychnos: Dit contact heb ik idd nooit op zon manier en zoveelvuldig met gewone vriendinnen.
En in mijn ogen is het ook niet normaal dat je na iemand ongeveer 8 jaar niet meer gezien te hebben zo enorm veel af wil spreken.
Ik was echt bang dat ik teveel pushte, maar van de 5x afspreken in 1 week, heeft zij er 3 voorgesteld.

Dus je hebt gelijk, die vis hoef ik alleen maar even in te halen Maar waarom is die afstand dan soms weer zo groot. dat snap ik niet
pi_83551746
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:49 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:
Maar het is zo raar dat ze zoveel contact zoekt, maar als we echt samen zijn, ze zo gesloten lijkt!

De strekking van de smsjes gaan meestal over wat we beleefd hebben, of wat we aan het doen zijn en dat het leuk is om weer af te spreken.

Ik weet gewoon niet hoe ik die ''move'' moet maken, en dat komt echt door de redelijk gesloten houding als we samen zijn.

en @ Strychnos: Dit contact heb ik idd nooit op zon manier en zoveelvuldig met gewone vriendinnen.
En in mijn ogen is het ook niet normaal dat je na iemand ongeveer 8 jaar niet meer gezien te hebben zo enorm veel af wil spreken.
Ik was echt bang dat ik teveel pushte, maar van de 5x afspreken in 1 week, heeft zij er 3 voorgesteld.

Dus je hebt gelijk, die vis hoef ik alleen maar even in te halen Maar waarom is die afstand dan soms weer zo groot. dat snap ik niet
Omdat ze intussen denkt dat je gay bent, omdat je zo vreselijk lang wacht om een move te maken.
Of omdat ze denkt dat jij haar niet aantrekkelijk vindt.
pi_83551972
Ja, ze is verlegen hè. Via telefoon en sms heeft ze daar niet zo'n last van, maar in het echt wel. Ze heeft het je nog letterlijk gezegd dat ze verlegen is. Met andere woorden: JIJ moet de move maken, dat durft zij niet. De opbouw is nu lang genoeg geweest, tis hoogste tijd! Voordat je straks een friendzone creëert! Kruip es tegen mekaar aan bij een film. Laat eens merken dat je d'r leuk vindt, zeg bijv tegen d'r dat ze d'r weer heerlijk uit ziet en kijk hoe ze reageert. Vraag of ze blijft slapen, omdat je haar de rest van de nacht bij je wil hebben. Etc etc etc! Je kan ut!

[ Bericht 7% gewijzigd door Henk1056 op 01-07-2010 23:04:04 ]
pi_83552653
Ze belde net weer even, zaterdag is de volgende date. Moet dan dus echt mijn best gaan doen om er het beste van te maken.
Komt wel bij dat ik ook vrij verlegen ben, dus wordt een lastige.
Liefde/verliefdheid is een raar (maar mooi) ding!

Zondag stond zobijzo al op de planning, gaan we weer lekker bij het water liggen.

Tot nu toe thanx voor jullie berichten, want ik was/ben echt radeloos
pi_83554040
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:14 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:
Ze belde net weer even, zaterdag is de volgende date. Moet dan dus echt mijn best gaan doen om er het beste van te maken.
Komt wel bij dat ik ook vrij verlegen ben, dus wordt een lastige.
Liefde/verliefdheid is een raar (maar mooi) ding!

Zondag stond zobijzo al op de planning, gaan we weer lekker bij het water liggen.

Tot nu toe thanx voor jullie berichten, want ik was/ben echt radeloos
Ze ziet je zitten, maar is bang om zich te binden. Ze is 8/10 jaar uit je zicht geweest, dus wie weet wat er allemaal tussentijds gebeurd is.

Geef het de tijd dan komt het allemaal goed
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 1 juli 2010 @ 23:55:21 #11
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_83554352
Oké, vrouwen willen/durven nog wel eens niet de eerste move te maken. Ze zijn dan verlegen en verwachten dan van de man dat hij het voortouw neemt.

Ik zou gewoon als je haar weer ziet haar meteen vol op de mond zoenen en dan meteen zeggen:
Zo, daar had ik al een week (of hoelang jullie daten) zin in!

Geeft ze je een pets dan weet je dat ook weer. Vrienden zijn met een vrouw terwijl je meer wilt/hoopt is kut, dus moet je uitzoeken wat er mogelijk is. Maar uit je verhaal denk ik niet dat ze je een pets geeft, eerder dat ze gewoon verlegen is.

g'luck!
  vrijdag 2 juli 2010 @ 00:23:59 #12
308975 Strychnos
Ignorance is bliss
pi_83555453
Duidelijk dat zij er meer in ziet, althans daar ga ik wel vanuit. Zoveel afspreken in 1 week betekent zeker meer dan alleen vriendschap.
Anders heb ik een verkeerde perceptie van vriendschap!
pi_83557121
Mijn advies > Wacht maar met een move te maken, ik denk dat je haar zal laten afschrikken of misschien zelfs slecht over je laat denken aangezien ze verlegen is. Is ze het waard? Wacht dan geduldig af.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 02:42:07 #14
218653 honne
lufs Geejeetjuhhhhhhhhhh :-)
pi_83557912
Haha herkenbaar :-) .
Had het zelf ook, goed met elkaar kunnen praten , lachen en ook serieuze dingen.
Ergens had ik in mijn achterhoofd van och wat is hij leuk en lief maar ook ergens had ik in mijn hoofd van niet te hard van stapel lopen want wie weet is dit weer een relatie die nergens op uit loopt na een poosje en zit ik weer met een gebroken hart.
Weken lang om elkaar heen gedraait tot hij zich bij het weggaan omdraaide bij de voordeur en zei: Ik zie het eigenlijk best wel zitten tussen ons.
Voor mij was het moment om opgelucht te zeggen van heheh eindelijk en vloog hem om de nek.
Long time ago, maar we zijn nog steeds ontzettend gelukkig met elkaar.

Dus ik zou zeggen, laat haar weten dat je haar ziet zitten, nee heb je en ja kun je krijgen ;-) .
Succes zaterdag!!!!!
Gelukkige mensen hebben niet het beste van het beste
Zij maken het beste van wat ze hebben
  vrijdag 2 juli 2010 @ 03:14:49 #15
244933 trovey
Nachtoele
pi_83558068
Is ze single of is je dat onbekend? Als ze ergens een vaste vriend heeft die ze vergeten is te vermelden dan zou dat ook een verklaring kunnen zijn voor haar terughoudendheid. Zeg uiteraard niet dat dat zo is maar ik mis dat even in je verhaal dat ze zelf single is. Als ze zeker single is dan graag de adviezen van mijn voorlopers volgen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_83558640
Ze is single hoor, dat weet ik helemaal zeker!
Ik heb zelf ook met het idee gelopen om het nog wat meer tijd te geven, en kijken wat er groeit. Maar is zou wel eens killing kunnen zijn om hier weer te lang mee te wachten. Ergens heb ik veel hoop op het komende weekend, omdat ze echt graag weer af wilde spreken.

Spannend allemaal zeg, ik heb echt nog nooit zulke extreme gevoelens voor iemand gehad!
pi_83559393
Zeg de volgende keer dat ze je mee vraagt een keer nee, niet omdat je niet kan, maar gewoon om haar even het gevoel te geven dat je toch niet vanzelfsprekend bent en dat als je straks een relatie met haar hebt je niet straks aan de ketting zit. Verlegen meisjes kunnen raar zijn hoor....!
  vrijdag 2 juli 2010 @ 11:22:47 #18
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83563853
Friendszone al genoemd?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_83568524
Zoenen!!

Kom op, doen.
pi_83569069
Ze vindt je leuk, maar ze weet zich geen houding te geven als er 'ruimte' lijkt te zijn voor een move. Wees de vent in dit verhaal: bel aan en als ze open doet zoen je haar zoals ze nog nooit gezoend is, zonder ook maar een woord te zeggen. (Om haar vervolgens woest te nemen op de keukentafel, natuurlijk.)

En geen spelletjes gaan spelen, daarmee kun je dit voorgoed verpesten. Met nog langer wachten ook trouwens. Succes!
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_83569366
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 13:48 schreef Lily-Ella het volgende:
Ze vindt je leuk, maar ze weet zich geen houding te geven als er 'ruimte' lijkt te zijn voor een move. Wees de vent in dit verhaal: bel aan en als ze open doet zoen je haar zoals ze nog nooit gezoend is, zonder ook maar een woord te zeggen. (Om haar vervolgens woest te nemen op de keukentafel, natuurlijk.)

En geen spelletjes gaan spelen, daarmee kun je dit voorgoed verpesten. Met nog langer wachten ook trouwens. Succes!
Wow.... vinden vrouwen dat echt leuk? Jij ook?
pi_83569882
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 13:55 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Uit ervaring kan ik zeggen dat het werkt, als ze je leuk vindt in ieder geval.
Tvp voor de afloop.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_83571136
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 14:07 schreef Silv het volgende:

[..]

Uit ervaring kan ik zeggen dat het werkt, als ze je leuk vindt in ieder geval.
Same here , dus

pi_83573314
quote:

[..]

Ligt er natuurlijk aan wie het doet.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_83573741
quote:

[..]

Wat schattig.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 16:28:40 #26
283800 Suphomes
Dat dit kan in Nederland
pi_83575578
Luister sommige vrouwen hebben nu eenmaal geen ruggegraat als het om dit soort dingen gaat. Als jij geen move maakt laat ze het gerust aan zich voorbij gaan hoe erg ze een relatie ook ziet zitten. Kortom als jij er werk van maakt dan gaat er nooit en te nimmer iets gebeuren.
pi_83582746
quote:

[..]

Als ik iemand leuk vind wel.
I'm an artist.
pi_83583683
Waren jullie vroeger ook niet bij elkaar geweest toen je 16 was ?
pi_83585957
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:49 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:

Dat is precies haar overweging.. Durf ik te wedden
pi_83598612
@Seetjai: nee, toen waren we niet bij elkaar geweest.

Kleine update: Na vandaag voetbal te hebben gekeken, en zij nog later klaar was met werk, heeft ze contact gezocht, en hebben we lekker weer met wat mensen aan het water gehangen. Hier kwam ze tegen me aan liggen, en heb mijn arm eromheen geslagen en zo hebben we een tijd gelegen.

Toen we terugreden was ik bij haar in de auto gestapt, en zijn we redelijk in gesprek geraakt, gewoon over de toekomst, niet zozeer tussen ons.

Hier vertelde ze me dat ze na de relatief lange relatie (5jaar) even niets zocht, en gewoon wat tijd voor zichzelf wil om goed voor zichzelf te kunnen zorgen, even op eigen benen staan enz.
Hierop vroeg ik of ze dat zeker wist, omdat het vrij zonde kan zijn om eventuele toekomstige relaties aan de kant te zetten, omdat ze op een punt besloten heeft om even geen relatie aan te gaan.

Waarop zij dus antwoordde dat als ze de echte ''prince-charming'' tegen zou komen, het vanzelf wel goed zou komen.

Nu ben ik dus helemaal in de war. Wel vroeg ze gelijk of we zondag alsnog af zouden spreken, dus dat gaat in ieder geval gewoon door!

en @ Enneacanthus_Obesus: Moet die move dan gewoon gemaakt worden, of is het een kwestie van afwachten en opbouwen..

Ben zo bang dat met opbouwen, de welgevreesde 'friends-zone'' te dichtbij komt
pi_83599362
Die prince charming ben jij man!
pi_83599397
gast, amalord. Ga er op af!!!
pi_83599872
Ze houdt van je!! Ze houdt van je!! Ze houdt van je!!
Ze houdt van je!! Ze houdt van je!! Ze houdt van je!!
pi_83600155
Gast je had allang keihard kunnen en moeten tongen, zelfs ik zou dat wel begrijpen ondertussen.. ::P
De eerstevolgende keer dat je haar ziet gewoon meteen zoenen..
Beneath the gold, bitter steel
pi_83600390
hahaha omg ben ik zooo blind dan:P

Dat ze gezegd had van voorlopig single blijven had me behoorlijk afgeschrokken
  zaterdag 3 juli 2010 @ 11:11:13 #36
283800 Suphomes
Dat dit kan in Nederland
pi_83601406
Dat is ondoorgrondbare vrouwenlogica, soms denk ik dat ze het zelf niet eens begrijpen.
pi_83602706
tjemig, heb je aspiraties om een bouquetromannetje te schrijven ofzo?
wat een hoop slap gezever.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_83602882
Klinkt alsof ze gewoon over de tafel gebogen wil worden.
pi_83603924
quote:
Wees de vent in dit verhaal: bel aan en als ze open doet zoen je haar zoals ze nog nooit gezoend is, zonder ook maar een woord te zeggen. (Om haar vervolgens woest te nemen op de keukentafel, natuurlijk.)

En als ze het niet leuk vindt, dan wordt ze dus verkracht. .
  zaterdag 3 juli 2010 @ 12:49:58 #40
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83604160
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 12:42 schreef Stali het volgende:

[..]

En als ze het niet leuk vindt, dan wordt ze dus verkracht. .
Vrouwen zeggen nee, maar bedoel meestal ja. Jeweettoch?
pi_83604550
Blijkbaar is het voor iedereen zo klaar als een klontje dat het meisje gek op TS is en ben ik de enige die denkt dat ze het misschien gewoon heel gezellig vindt.

Neemt natuurlijk niet weg dat het handig is van TS om een move te maken want het is frustrerend verliefd te zijn en niet te weten waar je aan toe bent.
pi_83605280
TS is verliefd

Als ts geen move maakt weet hij niet wat er is. Been there, done that, failed.

Maar: als je geen move maakt... je komt sowieso in de friendszone en bent nog heel lang verliefd en ongelukkig! Als je faalt met je move zie je haar nooit meer. Boterham, jammerdan. Je hebt ws genoeg andere vrienden. Dat heb ik ook gedaan na anderhalf jaar intiemste ''vriendschap''. Is zo KUT he.. friendszone en ik wist t niet.. want ik was verliefd.

Succes!

[ Bericht 13% gewijzigd door Enj0y op 03-07-2010 13:52:49 ]
- ''Because no one has a dick made out of chocolate which ejaculates money..''
  zaterdag 3 juli 2010 @ 15:39:45 #43
308975 Strychnos
Ignorance is bliss
pi_83609717
Ts doe eens niet zo passief, je zou er verstandig aan doen om je gevoelens voor haar uit te spreken.
Vrouwen die zeggen dat ze tijd voor zich zelf willen hebben. Hebben ook gewoon liefde en geborgenheid nodig..
Ik denk dat jij dit prima kan geven op dit moment!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 16:08:54 #44
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_83610868
maak een move, om te zoenen dan.
zij durft denk ik niet.

als het goed voelt,
ook voor haar
goed op de manier van, dat het niet vreemd is.
dan bof je ....................

relatiekansen!!!!

bovenstaande is vast een logisch/kloppend advies. maar ik ben geen expert
  zaterdag 3 juli 2010 @ 16:14:02 #45
249853 theSingularity
the Singularity is near.
pi_83611030
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 13:02 schreef Stali het volgende:
Blijkbaar is het voor iedereen zo klaar als een klontje dat het meisje gek op TS is en ben ik de enige die denkt dat ze het misschien gewoon heel gezellig vindt.

Neemt natuurlijk niet weg dat het handig is van TS om een move te maken want het is frustrerend verliefd te zijn en niet te weten waar je aan toe bent.
Daar hebben ze denk ik net iets te vaak voor afgesproken een korte periode. Ze geeft in ieder geval voldoende aanleiding om te denken dat ze TS wel ziet zitten. Ze neemt initiatief met afspreken komt verlegen over bij afspraakjes. Waarom verlegenheid als het haar alleen om vriendschap/gezelligheid zou gaan?

TS, maak je move, gaat vast goed komen
Assumption is the mother of all fuckups.
pi_83628870
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 15:39 schreef Strychnos het volgende:
Ts doe eens niet zo passief, je zou er verstandig aan doen om je gevoelens voor haar uit te spreken.
Vrouwen die zeggen dat ze tijd voor zich zelf willen hebben. Hebben ook gewoon liefde en geborgenheid nodig..
Ik denk dat jij dit prima kan geven op dit moment!
Precies. Mensen zeggen dit vaak ter zelfbescherming om het blauwtje lopen alvast te hebben gemaakt in hun hoofd. Zodat je achteraf tegen jezelf kan zeggen "zie je wel, ik had gelijk. Het loopt op niks uit. Het is maar goed dat ik dat gezegd had" Als je verliefd bent/iemand leuk vindt, houdt weinig je tegen. Ook zgn. voornemens niet. Dat geldt overigens ook voor mannen. Ik geloof er niet in dat er mensen zijn die nee zullen zeggen tegen liefde.
Mensen willen wel graag eerst zekerheid voordat ze 'een move' maken. Net als TS dus.. En ja vrouwen houden ervan als je je wat assertiever gedraagd. Dat maakt je toch wel wat mannelijker (en aantrekkelijker)
pi_83629055
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 16:14 schreef theSingularity het volgende:

[..]

Daar hebben ze denk ik net iets te vaak voor afgesproken een korte periode. Ze geeft in ieder geval voldoende aanleiding om te denken dat ze TS wel ziet zitten. Ze neemt initiatief met afspreken komt verlegen over bij afspraakjes. Waarom verlegenheid als het haar alleen om vriendschap/gezelligheid zou gaan?

TS, maak je move, gaat vast goed komen
Tja, je kunt natuurlijk gelijk hebben maar ikzelf ben in het verleden wel vriendschappelijk met dudes omgegaan en heel vaak was het gewoon samen met vrienden met alles meegaan en een hoop gezelligheid waar wat mij betreft niets achter zat.

Wat ik apart vind is dat je bij TS nergens gesprekken terugvindt over vroeger toen het "aan" was en er nu ook zo'n enorm hoge drempel is. De zgn. move moet eigenlijk zo gemaakt zijn, lijkt me.
pi_83633613
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 13:02 schreef Stali het volgende:

Hmm, nee, ik ben het wel met je eens. Vooral dat "als ik de prince charming tegenkom"-deel zou ík interpreteren als "ik vind je leuk, maar meer ook niet", maar tegelijkertijd begrijp ik het ook niet zo goed dat ze geregeld wil afspreken met TS, tenzij ze alleen de aandacht leuk vindt.

Hoe lang geleden is haar relatie van vijf jaar geëindigd, TS?
pi_83634408
quote:

Je kijkt teveel (porno)films
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_83635768
quote:
Op zondag 4 juli 2010 04:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Je kijkt teveel (porno)films
Te veel porno bestaat niet.
I'm an artist.
  zondag 4 juli 2010 @ 12:27:06 #51
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_83639140
Haha het is dus niet zo klaar als een klontje hoor. De logica wordt soms totaal verkeerd geinterpreteerd. Ik zou absoluut wachten tot je het zeker weet hoor TS, anders kun je het wel schudden.
OK hier mijn tip:
Maak met plagerige/subtiele opmerkingen duidelijk dat je haar leuk vindt en op een vragende manier zodat zij een antwoord zou moeten geven/of de opmerking duidelijk begrijpt. Kijk vervolgens heel aandachtig hoe ze reageert (niet staren ). Als ze bloost, glimlacht of een beetje drentelt weet je genoeg. Bij verlegen meisjes is vaak het laatste het geval.
Als ze het niet ziet zitten zal ze ontkennend antwoorden en laten blijken dat zij het niet ziet zitten.
Als ze je wel leuk vindt, zorg dan dat je bij het afscheid nemen een gunstige positie hebt ingenomen, d.w.z. dat je niet op ene te grote afstand van haar staat. Als ze je 3 kussen wilt geven zorg dan dat je bij de tweede kus je hoofd iets draait, zodat jouw mondhoek haar mondhoek raakt. Dit zorgt er vaak voor dat de volgende
kus raak is.

Succes!
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 4 juli 2010 @ 12:50:14 #52
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_83640074
Hoe fucking moeilijk is het . Als je tegenover haar staat gewoon haar hand losjes vastpakken, vindt ze dat goed, dan strengel je de vingers door elkaar en trek je haar langzaam naar je toe en kus je haar. SCORE. Dit advies kostte 1 euro per woord, graag overmaken (PM voor rekeningnummer).
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  zondag 4 juli 2010 @ 13:14:30 #53
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_83641052
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:50 schreef Skylark. het volgende:
Hoe fucking moeilijk is het . Als je tegenover haar staat gewoon haar hand losjes vastpakken, vindt ze dat goed, dan strengel je de vingers door elkaar en trek je haar langzaam naar je toe en kus je haar. SCORE. Dit advies kostte 1 euro per woord, graag overmaken (PM voor rekeningnummer).
Ik denk dat dit lastiger is voor een verlegen TS dan mijn advies.
  zondag 4 juli 2010 @ 14:59:22 #54
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_83644237
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:14 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

Ik denk dat dit lastiger is voor een verlegen TS dan mijn advies.
Misschien....maar volgens mij is zoiets alleen maar lastig als je bang bent om afgewezen te worden.
En dat betekend dus niet een 'nee' kunnen incasseren.

Dus wel een goede manier... ten eerste: bij ja is het
ten tweede: bij nee is het... maar wel een levensles. Deal with it and move on
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_83644827
quote:
Op zondag 4 juli 2010 02:39 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Hmm, nee, ik ben het wel met je eens. Vooral dat "als ik de prince charming tegenkom"-deel zou ík interpreteren als "ik vind je leuk, maar meer ook niet", maar tegelijkertijd begrijp ik het ook niet zo goed dat ze geregeld wil afspreken met TS, tenzij ze alleen de aandacht leuk vindt.

Hoe lang geleden is haar relatie van vijf jaar geëindigd, TS?
een maand of 5 geleden
pi_83647056
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:20 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:

[..]

een maand of 5 geleden
Moeilijk moeilijk moeilijk dit...
Ik heb het vaak fout zien lopen als er een korte tijd weer een nieuwe relatie kwam na een jarenlange...
Ze vindt je leuk dat is wel duidelijk, maar als je dingen gaat overhaasten dan kan dat ook negatief gaan uitwerken. Heb je enig idee hoe die relatie ten einde gekomen is en hoe moeilijk ze het ermee heefT?
pi_83647710
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:20 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:

[..]

een maand of 5 geleden
Give it a try man! Wat heb je te verliezen?
pi_83647839
quote:
Op zondag 4 juli 2010 16:39 schreef BlackStar2k het volgende:

[..]

Moeilijk moeilijk moeilijk dit...
Ik heb het vaak fout zien lopen als er een korte tijd weer een nieuwe relatie kwam na een jarenlange...
Ze vindt je leuk dat is wel duidelijk, maar als je dingen gaat overhaasten dan kan dat ook negatief gaan uitwerken. Heb je enig idee hoe die relatie ten einde gekomen is en hoe moeilijk ze het ermee heefT?
Helemaal niet moeilijk meer, het ''vlammetje'' was gewoon langzaam uitgegaan. Dat had ze wel al een tijdje in de gaten, maar wilde er het besta van maken. Na een tijd zo door te zijn gegaan, heeft ze het definitief gestopt.
pi_83647976
Kleine update: De plannen voor vanavond worden misschien gewijzigd. Ik had even gebeld, mbt tot vanavond. Ze is nu bij een vriendin, en er schijnt een feest ergens aan het strand te zijn. Ze is nog even aan het uitzoeken of het een goed feest is. Als dat zo is, zou ze het laten weten, en zei ze: Dan MOET je ook echt komen hoor!
Als niet zo'n goed feest zou zijn dan gaan we alsnog hier in de buurt wat doen.
pi_83650308
Of ze momenteel wel of geen relatie wilt is nog helemaal geen issue. Je kunt ook zoenen zonder gelijk aansluitend een relatie te moeten hebben, dus er is helemaal geen probleem. Je maakt het veel groter dan dat het is. Als je mekaar leuk vindt kan je gewoon zoenen, zonder verplichtingen. Maar dan ben je iig alvast een stapje verder! Als ze je helemaal niets vond kwam ze ook echt niet in je armen liggen en wou ze niet zovaak afspreken! Dus doe het gewoon eens, volg je gevoel en denk niet zoveel na. Je hebt er nu al zovaak gezien + ze is verlegen, dat je je inmiddels echt wel op je gemak moet voelen bij haar. Waak er alleen voor dat je niet na het zoenen overenthousiast wordt m.b.t. een relatie. Geef haar rustig te tijd daarin...
  zondag 4 juli 2010 @ 18:49:10 #61
282447 Maarten302
Make my day..
pi_83650560
veel plezier vanavond! We horen morgen wel hoe het is gegaan. Neem btw condooms mee voor de zekerheid
  zondag 4 juli 2010 @ 21:32:42 #62
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_83656494
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:12 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:
Kleine update: De plannen voor vanavond worden misschien gewijzigd. Ik had even gebeld, mbt tot vanavond. Ze is nu bij een vriendin, en er schijnt een feest ergens aan het strand te zijn. Ze is nog even aan het uitzoeken of het een goed feest is. Als dat zo is, zou ze het laten weten, en zei ze: Dan MOET je ook echt komen hoor!
Als niet zo'n goed feest zou zijn dan gaan we alsnog hier in de buurt wat doen.
veel plezier !! dit moet ergens toe leiden zou je zeggen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_83662367
OKE NU BEN IK HET HELEMAAL KWIJT!

Ze was dus met meer vriendinnen, en vroeg dus of ik die kant op wilde komen, zodat ze me aan allemaal leuke vriendinnetjes voor kon stellen, misschien zou er wat leuks voor mij tussen zitten.

WTF!!!!!!!!!!!

Is ze me nu aan het uitdelen?

Uiteindelijk zijn ze deze kant op gekomen en hebben we lekker een biertje (en hun wijn) gedronken aan de waterkant. Heel leuk, heel gezellig, maar niets wijzer.
  zondag 4 juli 2010 @ 23:25:34 #64
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_83662597
quote:
Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:

Ze was dus met meer vriendinnen, en vroeg dus of ik die kant op wilde komen, zodat ze me aan allemaal leuke vriendinnetjes voor kon stellen, misschien zou er wat leuks voor mij tussen zitten.

WTF!!!!!!!!!!!

Uiteindelijk zijn ze deze kant op gekomen en hebben we lekker een biertje (en hun wijn) gedronken aan de waterkant. Heel leuk, heel gezellig, maar niets wijzer.
Neuk d'r lekkerste vriendin voor haar ogen.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  maandag 5 juli 2010 @ 00:04:36 #65
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_83664605
quote:

WTF!!!!!!!!!!!

sukkel! dit was het moment om aan te geven dat je alleen haar wilt. Ze is inmiddels zo onzeker dat ze aan het kijken is of je haar wel echt leuk vindt.

dit was je grote kans......

dan zou er ook meteen duidelijk worden of ze gevoelens voor jou heeft. helaas, kans verspeeld voor openheid van zaken.
pi_83664616
quote:

WTF!!!!!!!!!!!

All aboard for the friends zone
pi_83664675
Je hebt te lang gewacht. Had je maar moeten luisteren naar ons.
I'm an artist.
  maandag 5 juli 2010 @ 00:11:02 #68
282447 Maarten302
Make my day..
pi_83664923
ga naar haar toe en vertel gewoon hoe je je voelt. Een nee heb je, een ja kun je krijgen. Ik weet het, tis moeilijk maar je weet gewoon wel waar je aan toe bent. Succes
  maandag 5 juli 2010 @ 00:26:10 #69
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_83665602
Allemensen hoe moeilijk kan het zijn gozer.. je bent 26-28 jaar en je durft nog geen meid te zoenen?
Misschien ziet ze je alleen als vriend, daar kom je achter als je het OF zegt, OF d'r gewoon zoent.
Misschien vind ze je wel heel erg leuk, maar ook dáár kom je alleen achter als je het of zegt of d'r zoent.
Loop nou niet zo te ijsberen erover en DOE eens iets...
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_83666098
Als ik jou was zou ik wanneer ze de eerstkomende keer over dr vriendinnen begint, gewoon zeggen dat je geen één van haar vriendinnen wilt, maar dat je haar wilt. Heerlijk, alles gelijk open en duidelijk.
  maandag 5 juli 2010 @ 01:00:01 #71
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_83666686
quote:
Op maandag 5 juli 2010 00:40 schreef Henk1056 het volgende:
Als ik jou was zou ik wanneer ze de eerstkomende keer over dr vriendinnen begint, gewoon zeggen dat je geen één van haar vriendinnen wilt, maar dat je haar wilt. Heerlijk, alles gelijk open en duidelijk.
FTW
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_83666875
Als je nog langer wacht gaat dit over, bij de eerstvolgende ontmoeting zoenen of 't wordt friendszone
Beneath the gold, bitter steel
  maandag 5 juli 2010 @ 01:29:58 #73
286492 Gras_eter
De ware graseter
pi_83667482
...

Jij moet echt veel vrouwelijke vriendinnen hebben. Anyways sommige vrouwen zijn niet voor vriendschap en dat moet je er voor gaan je wilt toch geen vriendin in je friendszone waar je verliefd op bent dan voel je jezelf niet prettig lijkt me.
Echte mannen hebben altijd honger
  maandag 5 juli 2010 @ 01:32:39 #74
82136 Xennia
gekroond
pi_83667530
quote:

WTF!!!!!!!!!!!

Oke, dit wordt dus niets meer.

Dit is het moment om je af te vragen of je met haar bevriend kunt blijven, terwijl jij gevoelens voor haar hebt.
  maandag 5 juli 2010 @ 01:48:51 #75
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83667869
Je lijkt wel een wijf man. Draai er toch niet zo omheen en wees recht voor zijn raap.
pi_83668491
quote:
Op maandag 5 juli 2010 01:48 schreef goofy_goober het volgende:
Je lijkt wel een wijf man. Draai er toch niet zo omheen en wees recht voor zijn raap.
Haha, hier moest ik even lachen..

Idd draai er niet teveel omheen, je hebt weinig te verliezen.. Geen hand vol maar een land vol
  maandag 5 juli 2010 @ 06:11:26 #77
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_83669382
quote:
Op maandag 5 juli 2010 00:26 schreef VeerEli het volgende:
Allemensen hoe moeilijk kan het zijn gozer.. je bent 26-28 jaar
Blijkbaar makkelijker dan de som van 16 jaar + 8-10 jaar.
pi_83669905
Slechte adviezen van al die 'recht voor z'n raap' roepers. Naar een zoen-moment toewerken! Niet in woorden je gevoelens uiten. Je wint geen vrouwen voor je door ze te vertellen dat je verliefd op ze bent. Dat werkt alleen als de ander die gevoelens ook al heeft. Dat is iets dat je moet bewaren voor als je al een tijdje aan het daten bent (en volgens mij is het daten tussen TS en zijn vriendinnetje nog niet eens begonnen). Of als je weet dat het bij voorbaat al kansloos is maar je er zó mee zit dat je het dan maar er uit gooit.
I'm so boring my clothes want to keep
someone else warm, someone cooler.
pi_83670379
quote:
Op maandag 5 juli 2010 08:12 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Slechte adviezen van al die 'recht voor z'n raap' roepers. Naar een zoen-moment toewerken! Niet in woorden je gevoelens uiten. Je wint geen vrouwen voor je door ze te vertellen dat je verliefd op ze bent. Dat werkt alleen als de ander die gevoelens ook al heeft. Dat is iets dat je moet bewaren voor als je al een tijdje aan het daten bent (en volgens mij is het daten tussen TS en zijn vriendinnetje nog niet eens begonnen). Of als je weet dat het bij voorbaat al kansloos is maar je er zó mee zit dat je het dan maar er uit gooit.
Nou, ik heb wel een tijd met de gedachten rondgelopen dat ze gelijk hebben. Just quit the bitchin' and make the move..
Maar door alle verschillende signalen, alle wisselende contacten, en door wat ze gezegd heeft over het rustig aan doen, denk ik dus inderdaad dat dit iets is wat wel opgebouwd moet worden. De interesse en aandacht is ervan haar kant zeker wel, maar ik heb geen zin om hier maanden achteraan te hobbelen in totale onzekerheid.
pi_83670566
quote:
Op maandag 5 juli 2010 08:57 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:
De interesse en aandacht is ervan haar kant zeker wel, maar ik heb geen zin om hier maanden achteraan te hobbelen in totale onzekerheid.
waar wacht je dan nog op kerel? misschien ben je zelfs al te laat.
  maandag 5 juli 2010 @ 09:42:16 #81
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83671226
quote:
Op maandag 5 juli 2010 08:12 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Je gaat juist daten wanneer je elkaar leuk vindt en als je nu dat stadium nog niet hebt bereikt en die vriendin hem meer ziet als gewone vriend dan als potientele boyfriend, dan zie ik het somber in. Beter om er dan geen gras meer overheen te laten groeien en uit te vinden wat ze nou wil.

[ Bericht 1% gewijzigd door goofy_goober op 05-07-2010 09:59:13 ]
pi_83671269
Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat je geen actie moet ondernemen. Dat zoen-moment moet je wellicht creëren. Als je haar maar niet neerzet met de boodschap 'ik moet je iets vertellen'.
I'm so boring my clothes want to keep
someone else warm, someone cooler.
  maandag 5 juli 2010 @ 18:31:37 #83
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_83690746
quote:
Op maandag 5 juli 2010 06:11 schreef SlamD het volgende:

[..]

Blijkbaar makkelijker dan de som van 16 jaar + 8-10 jaar.
Aii..net wat te snel gerekend
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_83780176
Al die reacties hier van "je bent te laat!"... Zou het niet gewoon zo kunnen zijn dat het betreffende meisje TS 'gewoon' leuk vindt en meer niet...en middels die signalen hem dat juist duidelijk probeert te maken?

Toegegeven, als je het niet probeert, dan weet je in ieder geval zeker dat het niks gaat worden, maar als het meisje dat ik leuk vind opmerkingen zou maken over haar leuke vriendinnen en of er niets voor mij bij zit, dan zou ik dat niet als een verkapt 'kies mij!'-signaal opvatten. Of begrijp ik dan gewoon vrouwen niet?
pi_83796910
Okay let op, dit is heel simpel en werkt eigenlijk altijd, behalve als ze echt zo lelijk bent dat je vrouwen afschuwd.

Je neemt afscheid met de gebruikelijke drie zoenen, bij de derde zoen pak je met je rechterhand haar hoofd vast op de zijkant, vingers in haar hals, duim voor haar oor (op haar jeukbeen zeg maar) je andere hand doe je op haar heup, je draait je hoofd, doet je ogen dicht en zoent haar vol op de mond en binnen 1 a 2 seconden weet je echt wel of het beantwoord word. (ala "the movie kiss")

99% kans van ja, mond open tong erin, bing/bang you're done.

geesh liek.

donaties bij succes zijn optioneel.
pi_83797518
quote:

WTF!!!!!!!!!!!

Dude wees es een kerel. Jullie spreken veel te vaak af voor een normale vriendschap. Je kruipt niet zomaar tegen iemand aan die je net (weer) 2 weekjes kent. Van haar kant zit het wel goed. Die 'verkeerde signalen' van haar kan ook gewoon onhandigheid / verlegenheid zijn. Misschien maakte ze die opmerking over haar vriendinnen wel om te kijken of jij überhaupt op zoek bent naar iets. (Het zou me niet verbazen als ze daaraan twijfelt, want je faalt al een tijdje hard in het versieren van haar.) Kom op, ze nodigt je ffs 3x mee uit naar binnen, dan moet er een lichtje gaan branden knul.

Succes
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:17:21 #87
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_83801573
Zeg toch gewoon tegen haar dat je niet geinteresseerd bent in een vriendin van haar, geef aan dat je haar wilt!
* I intend to live forever, so far so good! *
  vrijdag 9 juli 2010 @ 07:47:02 #88
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_83835835
TS..

TVP nog in de run?
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 22:19:44 #89
218653 honne
lufs Geejeetjuhhhhhhhhhh :-)
pi_83867043
Any updates???
Gelukkige mensen hebben niet het beste van het beste
Zij maken het beste van wat ze hebben
pi_83948574
nog leven in de zaak?
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
  maandag 12 juli 2010 @ 14:19:25 #91
308975 Strychnos
Ignorance is bliss
pi_83956695
Nee TS je moet lekker blijf aanmodderen en lekker passief achterover blijven leunen !
Niets lijkt mij zo kut om een vriendschap aan te gaan met iemand die je eigenlijk veel leuker vind dan alleen vrienden.

Ik kan me die pijn al voorstellen als het vriendinnetje doodleuk zegt: "Hey ik heb een nieuw vriendje!!!"
  maandag 12 juli 2010 @ 16:51:38 #92
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_83963858
Grow a pair of balls.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_83964774
TVP

[ Bericht 69% gewijzigd door mahlah op 12-07-2010 17:37:34 ]
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
  maandag 12 juli 2010 @ 18:07:54 #94
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_83966861
sjonge wat een homo die TS.
pi_83969314
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:19 schreef Strychnos het volgende:
Nee TS je moet lekker blijf aanmodderen en lekker passief achterover blijven leunen !
Niets lijkt mij zo kut om een vriendschap aan te gaan met iemand die je eigenlijk veel leuker vind dan alleen vrienden.

Ik kan me die pijn al voorstellen als het vriendinnetje doodleuk zegt: "Hey ik heb een nieuw vriendje!!!"
*Kent en gehad heeft*

Nooooooooooit meer

" ik heb een nieuw vriendje "

… omg … echt, als ik een ding heb geleerd is het zodra je een meid leuk vind hier direct op ingaan, en anders lekker laten vallen!

done.
pi_84194165
Hi, sorry dat het wat lang geduurt heeft, maar nu eindelijk een kleine update.
Heb nu 2 redelijk intieme avondjes gehad, we hebben wat gezoend, maar meer ook niet eigenlijk. Zij blijft wel volhouden dat ze nog niets vast wil, maar het nu wel moeilijk vind.

Kortom: 1 goede stap gezet, maar nog niet denderend veel opgeschoten
  zondag 18 juli 2010 @ 13:14:39 #97
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_84195608
....Zij blijft wel volhouden dat ze nog niets vast wil, maar het nu wel moeilijk vind.......

n

Gefeliciteerd, je hebt beet......rustig binnen halen nu......langzaam maar zeker
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
  zondag 18 juli 2010 @ 22:22:14 #98
310922 Lekkerekangeroe
Kleine schuimarcheerder
pi_84213831
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 12:00 schreef WRH het volgende:
tjemig, heb je aspiraties om een bouquetromannetje te schrijven ofzo?
wat een hoop slap gezever.
Nieuwe naam oude viespeuk
  zondag 18 juli 2010 @ 22:29:50 #99
310989 Raqualad
R. Aqualad.
pi_84214146
Nou, je hebt met haar gezoend, ga nu voor haar koken. Stappenplan:

Vragen of ze langskomt --> voor haar koken --> samen gezellig eten --> tv kijken en naknuffelen --> zoenen enzo --> schuin anaal monkeystyle.

Dat laatste natuurlijk niet al te letterlijk nemen. Vooral niet omdat de maagd hier dat zegt. But you get my drift.
pi_84288476
Zo, hele topic gelezen
Kreeg toch wel een glimlach op me gezicht bij
quote:
we hebben wat gezoend

Goed bezig, nu gewoon volhouden en haar laten zien dat ze wat mist als ze nee zegt tegen een relatie met jou

Tevens TVP
pi_84321349
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:32 schreef naamloos.txt het volgende:
Zo, hele topic gelezen
Kreeg toch wel een glimlach op me gezicht bij
[..]

Goed bezig, nu gewoon volhouden en haar laten zien dat ze wat mist als ze nee zegt tegen een relatie met jou

Tevens TVP
Haha, knap dat je halverwege niet dacht dat het een wanhopig verhaal was

OT: Maandag weer gezien, en toen weer little action.. Maar waren wel veel mensen bij. Komende zaterdag meer tijd samen, ben benieuwd.
pi_84326859
Man man man... je wacht echt te lang. Nu heb je gezoend, je was echt net op fucking tijd anders was je kans vervlogen.

Next time:

Lambo of Rekt
pi_85105415
Zijn er al weer updates? ;)
done.
pi_85107831
Hopelijk is het zo dik aan dat TS geen tijd heeft voor FOK ^O^
pi_85112613
Geweldig, die reacties in dit topic :D
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:59:19 #106
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_85117636
Ik ben wel benieuwd hoe de situatie er nu voor staat trouwens..
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:04:21 #107
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_85117853
Updates!
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_85250624
Yes, hierbij de update!

Het was en is nog steeds een apart verhaal..
Valt niet echt van een ''relatie'' te spreken, wel zien we elkaar 2-3 keer in de week.
Dit vergezeld van het nodige intieme contact en dergelijke..

Al met al, weinig zekerheid nog, maar voorlopig vind ik het wel relaxed zo!
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:28:06 #109
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_85250836
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:24 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:
Yes, hierbij de update!

Valt niet echt van een ''relatie'' te spreken, wel zien we elkaar 2-3 keer in de week.

wauw wat leuk. en zij wil dat toch ook zo(neem ik aan).
gewoon gezellig enzo blijven, wat fijn.

wat goed van je, hopelijk is niet dat jij ineens sneller 'meer' wil dan zij, of andersom.
niet gaan verkloten met een domme actie zoals snel vragen hoe het er eigenlijk voor staat(denk ik)
voorlopig vind je het wel relaxed zeg je, dus gaat helemaal goedkomen.

gewoon niet teveel verwachtingen, zo hoort het misschien
als je maar gelukkig bent
succes!
pi_86760886
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:24 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:
Yes, hierbij de update!

Ik zou knopen doorhakken!
done.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')