Hi allemaal!
Lang geleden was ik redelijk actief op dit forum, alleen heb het een aantal jaar laten verschieten.
Nu weer even terug onder een andere username!
Ik zit namelijk met een redelijk probleem/ ik heb advies nodig, en het kan wel een redelijk lang verhaal worden..
Sinds kort ben ik weer in contact gekomen met een meid waar ik vroeger toen ik 16 was (ongeveer 8 tot 10jaar geleden) helemaal gek op was. Destijds was het contact erg verwaterd. (andere woonplekken, zij een vriendje hebben enz enz..)
Ik had toevallig haar FB-profiel gevonden, en besloot eens te gaan vragen hoe het ermee is, of of we weer eens af zouden spreken.
Dat vond ze dus helemaal leuk, en nog geen week later op maandag is ze bij mij thuis langsgekomen. Direct na het werk, dus ik heb netjes een potje eten gekookt voor ons beide, en het was zo gezellig, dat eigenlijk voordat ik er erg in had het alweer 1uur snachts was, en besloten we maar een eind aan de avond te maken en dus ging ze weer huiswaarts. Er moet immers ook weer gewerkt worden de dag erna.
Deze avond vertelde ze me wel dat ze het heel moeilijk vind om zich een houding te geven als ze iemand leuk vind, en het moeilijk kan laten blijken. Ze is dan best verlegen.
De dagen erop was er druk sms verkeer, en ik was dinsdag een week later bij haar uitgenodigd. Ze wilde graag even voor mij koken, en een gezellig avondje bij haar thuis beleven.
Na nog meer contact te hebben, heeft ze me zelfs de zaterdag ervoor al uitgenodigd! Ik was even naar haar toe gegaan, ze heeft heerlijk gekookt, we hebben lekker buiten na zitten tafelen, en later op de avond hebben we nog bij mij in de tuin gezeten met een paar vrienden. Toen ik haar die avond/nacht weer thuis ging brengen, werd ik mee naar binnen gevraagd. Ik dacht dat ik goed zat, we wil zoveel omgang en samen zijn dat moet wel goed zitten.
Nou, na anderhalf uur hebben zitten praten over van alles en nogwat ben ik weer weggegaan, zij moest naar bed, want moest wat doen op de zondagochtend erna. Hier hadden we gelijk afgesproken om dan alsnog die komende dinsdag die eigenlijk al vast stond, alsnog door te laten gaan, en dan zou ik haar dinsdag zien!
Enfin, de dag later krijg ik weer een smsje: Of ik zin had om savonds mee te gaan naar een plekje hier aan het water, even lekker afkoelen onder het genot van een drankje, en lekker in het gras liggen.
Daar heb ik natuurlijk geen nee tegen gezegd, en we hebben een heerlijke avond gehad en ze had zelfs een leuke foto van ons 2 gemaakt, en toen ik haar thuisbracht, werd ik wederom mee naar binnen gevraagd! Hier weer eens tijd zitten praten, supergezellig gehad, maar ze toonde net als de dagen ervoor een vrij gesloten houding als we samen zijn. Beetje afstandelijk op de bank zitten (niet gek ver weg ofzo, op dr benen zitten, knieen naar mij gericht. Dus niet echt de houding om een ''move'' te maken ofzo.
Nouja, het was weer mooi geweest, en ik dus weer rustig aan onderweg naar huis, weer niets bijzonders gebeurt.
Ik zou haar dinsdag toch weer zien.
De maandag erna kreeg ik nog 2 leuke smsjes, maar verder weinig bijzonders. Dinsdagavond, ik was er helemaal klaar voor, weer een diner bij haar! Bleek dus zat ze vrij laat thuiskwam uit werk, en bleef maar sorry zeggen. Ik zei dat het niet uitmaakte, en dat ze zolaat niet meer hoefde te gaan koken, ik stelde voor om haar mee uit eten te nemen. Zo gezegd zo gedaan. Wij lekker een hapje gegeten, wat gedronken, en voor ik het wist, was de avond wederom voorbij! Weer haar netjes thuisgebracht, en weer werd ik mee binnen gevraagd. Weer was het erg gezellig, en weer bleef het bij 3 wangzoenen en thats it. Wel waren onze lippen op 1 moment erg dicht bij elkaar, en ik zag haar ervan schrikken, en even wegdeinen, maar niet op een negatieve manier
Nu zijn we dus alweer twee dagen later, en ik heb haar maar 1keer aan de telefoon gehad, en nog 2 smsjes ontvangen, en that's it.
Ik weet gewoon niet wat ik hiermee aanmoet. Uit alles blijkt dat ze graag bij me wil zijn, en graag in de buurt is. Maar als we dan samen zijn, lijkt het alleen maar alsof we hele goede vrienden zijn, en verder helemaal niet.
Mij vraag aan jullie, naar aanleiding van dit verhaal: Zie ik alles te rooskleurig, en zou ze erg echt alleen maar weer een leuke vriendschap inzien, of zou er wel meer zijn, maar weet ze niet hoe ermee om te gaan? En hoe kan ik het beste handelen dan?>
Alvast bedankt voor het reageren en lezen van het lange verhaal!