abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83545885
Hi allemaal!
Lang geleden was ik redelijk actief op dit forum, alleen heb het een aantal jaar laten verschieten.
Nu weer even terug onder een andere username!

Ik zit namelijk met een redelijk probleem/ ik heb advies nodig, en het kan wel een redelijk lang verhaal worden..

Sinds kort ben ik weer in contact gekomen met een meid waar ik vroeger toen ik 16 was (ongeveer 8 tot 10jaar geleden) helemaal gek op was. Destijds was het contact erg verwaterd. (andere woonplekken, zij een vriendje hebben enz enz..)
Ik had toevallig haar FB-profiel gevonden, en besloot eens te gaan vragen hoe het ermee is, of of we weer eens af zouden spreken.
Dat vond ze dus helemaal leuk, en nog geen week later op maandag is ze bij mij thuis langsgekomen. Direct na het werk, dus ik heb netjes een potje eten gekookt voor ons beide, en het was zo gezellig, dat eigenlijk voordat ik er erg in had het alweer 1uur snachts was, en besloten we maar een eind aan de avond te maken en dus ging ze weer huiswaarts. Er moet immers ook weer gewerkt worden de dag erna.
Deze avond vertelde ze me wel dat ze het heel moeilijk vind om zich een houding te geven als ze iemand leuk vind, en het moeilijk kan laten blijken. Ze is dan best verlegen.

De dagen erop was er druk sms verkeer, en ik was dinsdag een week later bij haar uitgenodigd. Ze wilde graag even voor mij koken, en een gezellig avondje bij haar thuis beleven.
Na nog meer contact te hebben, heeft ze me zelfs de zaterdag ervoor al uitgenodigd! Ik was even naar haar toe gegaan, ze heeft heerlijk gekookt, we hebben lekker buiten na zitten tafelen, en later op de avond hebben we nog bij mij in de tuin gezeten met een paar vrienden. Toen ik haar die avond/nacht weer thuis ging brengen, werd ik mee naar binnen gevraagd. Ik dacht dat ik goed zat, we wil zoveel omgang en samen zijn dat moet wel goed zitten.
Nou, na anderhalf uur hebben zitten praten over van alles en nogwat ben ik weer weggegaan, zij moest naar bed, want moest wat doen op de zondagochtend erna. Hier hadden we gelijk afgesproken om dan alsnog die komende dinsdag die eigenlijk al vast stond, alsnog door te laten gaan, en dan zou ik haar dinsdag zien!

Enfin, de dag later krijg ik weer een smsje: Of ik zin had om savonds mee te gaan naar een plekje hier aan het water, even lekker afkoelen onder het genot van een drankje, en lekker in het gras liggen.
Daar heb ik natuurlijk geen nee tegen gezegd, en we hebben een heerlijke avond gehad en ze had zelfs een leuke foto van ons 2 gemaakt, en toen ik haar thuisbracht, werd ik wederom mee naar binnen gevraagd! Hier weer eens tijd zitten praten, supergezellig gehad, maar ze toonde net als de dagen ervoor een vrij gesloten houding als we samen zijn. Beetje afstandelijk op de bank zitten (niet gek ver weg ofzo, op dr benen zitten, knieen naar mij gericht. Dus niet echt de houding om een ''move'' te maken ofzo.
Nouja, het was weer mooi geweest, en ik dus weer rustig aan onderweg naar huis, weer niets bijzonders gebeurt.
Ik zou haar dinsdag toch weer zien.
De maandag erna kreeg ik nog 2 leuke smsjes, maar verder weinig bijzonders. Dinsdagavond, ik was er helemaal klaar voor, weer een diner bij haar! Bleek dus zat ze vrij laat thuiskwam uit werk, en bleef maar sorry zeggen. Ik zei dat het niet uitmaakte, en dat ze zolaat niet meer hoefde te gaan koken, ik stelde voor om haar mee uit eten te nemen. Zo gezegd zo gedaan. Wij lekker een hapje gegeten, wat gedronken, en voor ik het wist, was de avond wederom voorbij! Weer haar netjes thuisgebracht, en weer werd ik mee binnen gevraagd. Weer was het erg gezellig, en weer bleef het bij 3 wangzoenen en thats it. Wel waren onze lippen op 1 moment erg dicht bij elkaar, en ik zag haar ervan schrikken, en even wegdeinen, maar niet op een negatieve manier

Nu zijn we dus alweer twee dagen later, en ik heb haar maar 1keer aan de telefoon gehad, en nog 2 smsjes ontvangen, en that's it.

Ik weet gewoon niet wat ik hiermee aanmoet. Uit alles blijkt dat ze graag bij me wil zijn, en graag in de buurt is. Maar als we dan samen zijn, lijkt het alleen maar alsof we hele goede vrienden zijn, en verder helemaal niet.
Mij vraag aan jullie, naar aanleiding van dit verhaal: Zie ik alles te rooskleurig, en zou ze erg echt alleen maar weer een leuke vriendschap inzien, of zou er wel meer zijn, maar weet ze niet hoe ermee om te gaan? En hoe kan ik het beste handelen dan?>

Alvast bedankt voor het reageren en lezen van het lange verhaal!
pi_83546215
je wacht te lang man, niet zo schijterig doen en zoen haar gewoon, dan zie je vanzelf wel hoe en wat.
pi_83546560
Maak gewoon een move.. weet je ook gelijk waar je aan toe bent . Been there done that, got the t-shirt!
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_83547058
Maak een move. Ze is verlegen, maar zoekt waarschijnlijk niet voor niets zo veel contact.

Welke strekking hebben haar en jouw smsjes?
  donderdag 1 juli 2010 @ 21:36:25 #5
308975 Strychnos
Ignorance is bliss
pi_83547302
Jezus die vis kan je zo binnen hengelen man! Die zit er gewoon op te wachten.
Heb je dit soort etentjes wel vaker met vriendinnen en is het contact dan ook zo close, nee? Nou duh!
Dus niet zo zeuren en gewoon die eerste stap tot die eerste onwennige kus doen....
pi_83551527
Met die move maken ben ik echt bang dat ik de band sloop die we nu hebben..
Maar het is zo raar dat ze zoveel contact zoekt, maar als we echt samen zijn, ze zo gesloten lijkt!

De strekking van de smsjes gaan meestal over wat we beleefd hebben, of wat we aan het doen zijn en dat het leuk is om weer af te spreken.

Ik weet gewoon niet hoe ik die ''move'' moet maken, en dat komt echt door de redelijk gesloten houding als we samen zijn.

en @ Strychnos: Dit contact heb ik idd nooit op zon manier en zoveelvuldig met gewone vriendinnen.
En in mijn ogen is het ook niet normaal dat je na iemand ongeveer 8 jaar niet meer gezien te hebben zo enorm veel af wil spreken.
Ik was echt bang dat ik teveel pushte, maar van de 5x afspreken in 1 week, heeft zij er 3 voorgesteld.

Dus je hebt gelijk, die vis hoef ik alleen maar even in te halen Maar waarom is die afstand dan soms weer zo groot. dat snap ik niet
pi_83551746
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:49 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:
Met die move maken ben ik echt bang dat ik de band sloop die we nu hebben..
Maar het is zo raar dat ze zoveel contact zoekt, maar als we echt samen zijn, ze zo gesloten lijkt!

De strekking van de smsjes gaan meestal over wat we beleefd hebben, of wat we aan het doen zijn en dat het leuk is om weer af te spreken.

Ik weet gewoon niet hoe ik die ''move'' moet maken, en dat komt echt door de redelijk gesloten houding als we samen zijn.

en @ Strychnos: Dit contact heb ik idd nooit op zon manier en zoveelvuldig met gewone vriendinnen.
En in mijn ogen is het ook niet normaal dat je na iemand ongeveer 8 jaar niet meer gezien te hebben zo enorm veel af wil spreken.
Ik was echt bang dat ik teveel pushte, maar van de 5x afspreken in 1 week, heeft zij er 3 voorgesteld.

Dus je hebt gelijk, die vis hoef ik alleen maar even in te halen Maar waarom is die afstand dan soms weer zo groot. dat snap ik niet
Omdat ze intussen denkt dat je gay bent, omdat je zo vreselijk lang wacht om een move te maken.
Of omdat ze denkt dat jij haar niet aantrekkelijk vindt.
pi_83551972
Ja, ze is verlegen hè. Via telefoon en sms heeft ze daar niet zo'n last van, maar in het echt wel. Ze heeft het je nog letterlijk gezegd dat ze verlegen is. Met andere woorden: JIJ moet de move maken, dat durft zij niet. De opbouw is nu lang genoeg geweest, tis hoogste tijd! Voordat je straks een friendzone creëert! Kruip es tegen mekaar aan bij een film. Laat eens merken dat je d'r leuk vindt, zeg bijv tegen d'r dat ze d'r weer heerlijk uit ziet en kijk hoe ze reageert. Vraag of ze blijft slapen, omdat je haar de rest van de nacht bij je wil hebben. Etc etc etc! Je kan ut!

[ Bericht 7% gewijzigd door Henk1056 op 01-07-2010 23:04:04 ]
pi_83552653
Ze belde net weer even, zaterdag is de volgende date. Moet dan dus echt mijn best gaan doen om er het beste van te maken.
Komt wel bij dat ik ook vrij verlegen ben, dus wordt een lastige.
Liefde/verliefdheid is een raar (maar mooi) ding!

Zondag stond zobijzo al op de planning, gaan we weer lekker bij het water liggen.

Tot nu toe thanx voor jullie berichten, want ik was/ben echt radeloos
pi_83554040
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:14 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:
Ze belde net weer even, zaterdag is de volgende date. Moet dan dus echt mijn best gaan doen om er het beste van te maken.
Komt wel bij dat ik ook vrij verlegen ben, dus wordt een lastige.
Liefde/verliefdheid is een raar (maar mooi) ding!

Zondag stond zobijzo al op de planning, gaan we weer lekker bij het water liggen.

Tot nu toe thanx voor jullie berichten, want ik was/ben echt radeloos
Ze ziet je zitten, maar is bang om zich te binden. Ze is 8/10 jaar uit je zicht geweest, dus wie weet wat er allemaal tussentijds gebeurd is.

Geef het de tijd dan komt het allemaal goed
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 1 juli 2010 @ 23:55:21 #11
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_83554352
Oké, vrouwen willen/durven nog wel eens niet de eerste move te maken. Ze zijn dan verlegen en verwachten dan van de man dat hij het voortouw neemt.

Ik zou gewoon als je haar weer ziet haar meteen vol op de mond zoenen en dan meteen zeggen:
Zo, daar had ik al een week (of hoelang jullie daten) zin in!

Geeft ze je een pets dan weet je dat ook weer. Vrienden zijn met een vrouw terwijl je meer wilt/hoopt is kut, dus moet je uitzoeken wat er mogelijk is. Maar uit je verhaal denk ik niet dat ze je een pets geeft, eerder dat ze gewoon verlegen is.

g'luck!
  vrijdag 2 juli 2010 @ 00:23:59 #12
308975 Strychnos
Ignorance is bliss
pi_83555453
Duidelijk dat zij er meer in ziet, althans daar ga ik wel vanuit. Zoveel afspreken in 1 week betekent zeker meer dan alleen vriendschap.
Anders heb ik een verkeerde perceptie van vriendschap!
pi_83557121
Mijn advies > Wacht maar met een move te maken, ik denk dat je haar zal laten afschrikken of misschien zelfs slecht over je laat denken aangezien ze verlegen is. Is ze het waard? Wacht dan geduldig af.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 02:42:07 #14
218653 honne
lufs Geejeetjuhhhhhhhhhh :-)
pi_83557912
Haha herkenbaar :-) .
Had het zelf ook, goed met elkaar kunnen praten , lachen en ook serieuze dingen.
Ergens had ik in mijn achterhoofd van och wat is hij leuk en lief maar ook ergens had ik in mijn hoofd van niet te hard van stapel lopen want wie weet is dit weer een relatie die nergens op uit loopt na een poosje en zit ik weer met een gebroken hart.
Weken lang om elkaar heen gedraait tot hij zich bij het weggaan omdraaide bij de voordeur en zei: Ik zie het eigenlijk best wel zitten tussen ons.
Voor mij was het moment om opgelucht te zeggen van heheh eindelijk en vloog hem om de nek.
Long time ago, maar we zijn nog steeds ontzettend gelukkig met elkaar.

Dus ik zou zeggen, laat haar weten dat je haar ziet zitten, nee heb je en ja kun je krijgen ;-) .
Succes zaterdag!!!!!
Gelukkige mensen hebben niet het beste van het beste
Zij maken het beste van wat ze hebben
  vrijdag 2 juli 2010 @ 03:14:49 #15
244933 trovey
Nachtoele
pi_83558068
Is ze single of is je dat onbekend? Als ze ergens een vaste vriend heeft die ze vergeten is te vermelden dan zou dat ook een verklaring kunnen zijn voor haar terughoudendheid. Zeg uiteraard niet dat dat zo is maar ik mis dat even in je verhaal dat ze zelf single is. Als ze zeker single is dan graag de adviezen van mijn voorlopers volgen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_83558640
Ze is single hoor, dat weet ik helemaal zeker!
Ik heb zelf ook met het idee gelopen om het nog wat meer tijd te geven, en kijken wat er groeit. Maar is zou wel eens killing kunnen zijn om hier weer te lang mee te wachten. Ergens heb ik veel hoop op het komende weekend, omdat ze echt graag weer af wilde spreken.

Spannend allemaal zeg, ik heb echt nog nooit zulke extreme gevoelens voor iemand gehad!
pi_83559393
Zeg de volgende keer dat ze je mee vraagt een keer nee, niet omdat je niet kan, maar gewoon om haar even het gevoel te geven dat je toch niet vanzelfsprekend bent en dat als je straks een relatie met haar hebt je niet straks aan de ketting zit. Verlegen meisjes kunnen raar zijn hoor....!
  vrijdag 2 juli 2010 @ 11:22:47 #18
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83563853
Friendszone al genoemd?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_83568524
Zoenen!!

Kom op, doen.
pi_83569069
Ze vindt je leuk, maar ze weet zich geen houding te geven als er 'ruimte' lijkt te zijn voor een move. Wees de vent in dit verhaal: bel aan en als ze open doet zoen je haar zoals ze nog nooit gezoend is, zonder ook maar een woord te zeggen. (Om haar vervolgens woest te nemen op de keukentafel, natuurlijk.)

En geen spelletjes gaan spelen, daarmee kun je dit voorgoed verpesten. Met nog langer wachten ook trouwens. Succes!
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_83569366
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 13:48 schreef Lily-Ella het volgende:
Ze vindt je leuk, maar ze weet zich geen houding te geven als er 'ruimte' lijkt te zijn voor een move. Wees de vent in dit verhaal: bel aan en als ze open doet zoen je haar zoals ze nog nooit gezoend is, zonder ook maar een woord te zeggen. (Om haar vervolgens woest te nemen op de keukentafel, natuurlijk.)

En geen spelletjes gaan spelen, daarmee kun je dit voorgoed verpesten. Met nog langer wachten ook trouwens. Succes!
Wow.... vinden vrouwen dat echt leuk? Jij ook?
pi_83569882
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 13:55 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Uit ervaring kan ik zeggen dat het werkt, als ze je leuk vindt in ieder geval.
Tvp voor de afloop.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_83571136
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 14:07 schreef Silv het volgende:

[..]

Uit ervaring kan ik zeggen dat het werkt, als ze je leuk vindt in ieder geval.
Same here , dus

pi_83573314
quote:

[..]

Ligt er natuurlijk aan wie het doet.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_83573741
quote:

[..]

Wat schattig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')