Haha, hier moest ik even lachen..quote:Op maandag 5 juli 2010 01:48 schreef goofy_goober het volgende:
Je lijkt wel een wijf man. Draai er toch niet zo omheen en wees recht voor zijn raap.
Blijkbaar makkelijker dan de som van 16 jaar + 8-10 jaar.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:26 schreef VeerEli het volgende:
Allemensen hoe moeilijk kan het zijn gozer.. je bent 26-28 jaar
Nou, ik heb wel een tijd met de gedachten rondgelopen dat ze gelijk hebben. Just quit the bitchin' and make the move..quote:Op maandag 5 juli 2010 08:12 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Slechte adviezen van al die 'recht voor z'n raap' roepers. Naar een zoen-moment toewerken! Niet in woorden je gevoelens uiten. Je wint geen vrouwen voor je door ze te vertellen dat je verliefd op ze bent. Dat werkt alleen als de ander die gevoelens ook al heeft. Dat is iets dat je moet bewaren voor als je al een tijdje aan het daten bent (en volgens mij is het daten tussen TS en zijn vriendinnetje nog niet eens begonnen). Of als je weet dat het bij voorbaat al kansloos is maar je er zó mee zit dat je het dan maar er uit gooit.
waar wacht je dan nog op kerel? misschien ben je zelfs al te laat.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:57 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:
De interesse en aandacht is ervan haar kant zeker wel, maar ik heb geen zin om hier maanden achteraan te hobbelen in totale onzekerheid.
Je gaat juist daten wanneer je elkaar leuk vindt en als je nu dat stadium nog niet hebt bereikt en die vriendin hem meer ziet als gewone vriend dan als potientele boyfriend, dan zie ik het somber in. Beter om er dan geen gras meer overheen te laten groeien en uit te vinden wat ze nou wil.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:12 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Slechte adviezen van al die 'recht voor z'n raap' roepers. Naar een zoen-moment toewerken! Niet in woorden je gevoelens uiten. Je wint geen vrouwen voor je door ze te vertellen dat je verliefd op ze bent. Dat werkt alleen als de ander die gevoelens ook al heeft. Dat is iets dat je moet bewaren voor als je al een tijdje aan het daten bent (en volgens mij is het daten tussen TS en zijn vriendinnetje nog niet eens begonnen). Of als je weet dat het bij voorbaat al kansloos is maar je er zó mee zit dat je het dan maar er uit gooit.
Aii..net wat te snel gerekendquote:Op maandag 5 juli 2010 06:11 schreef SlamD het volgende:
[..]
Blijkbaar makkelijker dan de som van 16 jaar + 8-10 jaar.
Dude wees es een kerel. Jullie spreken veel te vaak af voor een normale vriendschap. Je kruipt niet zomaar tegen iemand aan die je net (weer) 2 weekjes kent. Van haar kant zit het wel goed. Die 'verkeerde signalen' van haar kan ook gewoon onhandigheid / verlegenheid zijn. Misschien maakte ze die opmerking over haar vriendinnen wel om te kijken of jij überhaupt op zoek bent naar iets. (Het zou me niet verbazen als ze daaraan twijfelt, want je faalt al een tijdje hard in het versieren van haar.) Kom op, ze nodigt je ffs 3x mee uit naar binnen, dan moet er een lichtje gaan branden knul.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:
OKE NU BEN IK HET HELEMAAL KWIJT!
Ze was dus met meer vriendinnen, en vroeg dus of ik die kant op wilde komen, zodat ze me aan allemaal leuke vriendinnetjes voor kon stellen, misschien zou er wat leuks voor mij tussen zitten.
WTF!!!!!!!!!!!
Is ze me nu aan het uitdelen?
Uiteindelijk zijn ze deze kant op gekomen en hebben we lekker een biertje (en hun wijn) gedronken aan de waterkant. Heel leuk, heel gezellig, maar niets wijzer.
*Kent en gehad heeft*quote:Op maandag 12 juli 2010 14:19 schreef Strychnos het volgende:
Nee TS je moet lekker blijf aanmodderen en lekker passief achterover blijven leunen!
Niets lijkt mij zo kut om een vriendschap aan te gaan met iemand die je eigenlijk veel leuker vind dan alleen vrienden.
Ik kan me die pijn al voorstellen als het vriendinnetje doodleuk zegt: "Hey ik heb een nieuw vriendje!!!"
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:00 schreef WRH het volgende:
tjemig, heb je aspiraties om een bouquetromannetje te schrijven ofzo?
wat een hoop slap gezever.
quote:we hebben wat gezoend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |