abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 juli 2010 @ 12:27:06 #51
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_83639140
Haha het is dus niet zo klaar als een klontje hoor. De logica wordt soms totaal verkeerd geinterpreteerd. Ik zou absoluut wachten tot je het zeker weet hoor TS, anders kun je het wel schudden.
OK hier mijn tip:
Maak met plagerige/subtiele opmerkingen duidelijk dat je haar leuk vindt en op een vragende manier zodat zij een antwoord zou moeten geven/of de opmerking duidelijk begrijpt. Kijk vervolgens heel aandachtig hoe ze reageert (niet staren ). Als ze bloost, glimlacht of een beetje drentelt weet je genoeg. Bij verlegen meisjes is vaak het laatste het geval.
Als ze het niet ziet zitten zal ze ontkennend antwoorden en laten blijken dat zij het niet ziet zitten.
Als ze je wel leuk vindt, zorg dan dat je bij het afscheid nemen een gunstige positie hebt ingenomen, d.w.z. dat je niet op ene te grote afstand van haar staat. Als ze je 3 kussen wilt geven zorg dan dat je bij de tweede kus je hoofd iets draait, zodat jouw mondhoek haar mondhoek raakt. Dit zorgt er vaak voor dat de volgende
kus raak is.

Succes!
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 4 juli 2010 @ 12:50:14 #52
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_83640074
Hoe fucking moeilijk is het . Als je tegenover haar staat gewoon haar hand losjes vastpakken, vindt ze dat goed, dan strengel je de vingers door elkaar en trek je haar langzaam naar je toe en kus je haar. SCORE. Dit advies kostte 1 euro per woord, graag overmaken (PM voor rekeningnummer).
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  zondag 4 juli 2010 @ 13:14:30 #53
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_83641052
quote:
Op zondag 4 juli 2010 12:50 schreef Skylark. het volgende:
Hoe fucking moeilijk is het . Als je tegenover haar staat gewoon haar hand losjes vastpakken, vindt ze dat goed, dan strengel je de vingers door elkaar en trek je haar langzaam naar je toe en kus je haar. SCORE. Dit advies kostte 1 euro per woord, graag overmaken (PM voor rekeningnummer).
Ik denk dat dit lastiger is voor een verlegen TS dan mijn advies.
  zondag 4 juli 2010 @ 14:59:22 #54
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_83644237
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:14 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

Ik denk dat dit lastiger is voor een verlegen TS dan mijn advies.
Misschien....maar volgens mij is zoiets alleen maar lastig als je bang bent om afgewezen te worden.
En dat betekend dus niet een 'nee' kunnen incasseren.

Dus wel een goede manier... ten eerste: bij ja is het
ten tweede: bij nee is het... maar wel een levensles. Deal with it and move on
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_83644827
quote:
Op zondag 4 juli 2010 02:39 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Hmm, nee, ik ben het wel met je eens. Vooral dat "als ik de prince charming tegenkom"-deel zou ík interpreteren als "ik vind je leuk, maar meer ook niet", maar tegelijkertijd begrijp ik het ook niet zo goed dat ze geregeld wil afspreken met TS, tenzij ze alleen de aandacht leuk vindt.

Hoe lang geleden is haar relatie van vijf jaar geëindigd, TS?
een maand of 5 geleden
pi_83647056
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:20 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:

[..]

een maand of 5 geleden
Moeilijk moeilijk moeilijk dit...
Ik heb het vaak fout zien lopen als er een korte tijd weer een nieuwe relatie kwam na een jarenlange...
Ze vindt je leuk dat is wel duidelijk, maar als je dingen gaat overhaasten dan kan dat ook negatief gaan uitwerken. Heb je enig idee hoe die relatie ten einde gekomen is en hoe moeilijk ze het ermee heefT?
pi_83647710
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:20 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:

[..]

een maand of 5 geleden
Give it a try man! Wat heb je te verliezen?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_83647839
quote:
Op zondag 4 juli 2010 16:39 schreef BlackStar2k het volgende:

[..]

Moeilijk moeilijk moeilijk dit...
Ik heb het vaak fout zien lopen als er een korte tijd weer een nieuwe relatie kwam na een jarenlange...
Ze vindt je leuk dat is wel duidelijk, maar als je dingen gaat overhaasten dan kan dat ook negatief gaan uitwerken. Heb je enig idee hoe die relatie ten einde gekomen is en hoe moeilijk ze het ermee heefT?
Helemaal niet moeilijk meer, het ''vlammetje'' was gewoon langzaam uitgegaan. Dat had ze wel al een tijdje in de gaten, maar wilde er het besta van maken. Na een tijd zo door te zijn gegaan, heeft ze het definitief gestopt.
pi_83647976
Kleine update: De plannen voor vanavond worden misschien gewijzigd. Ik had even gebeld, mbt tot vanavond. Ze is nu bij een vriendin, en er schijnt een feest ergens aan het strand te zijn. Ze is nog even aan het uitzoeken of het een goed feest is. Als dat zo is, zou ze het laten weten, en zei ze: Dan MOET je ook echt komen hoor!
Als niet zo'n goed feest zou zijn dan gaan we alsnog hier in de buurt wat doen.
pi_83650308
Of ze momenteel wel of geen relatie wilt is nog helemaal geen issue. Je kunt ook zoenen zonder gelijk aansluitend een relatie te moeten hebben, dus er is helemaal geen probleem. Je maakt het veel groter dan dat het is. Als je mekaar leuk vindt kan je gewoon zoenen, zonder verplichtingen. Maar dan ben je iig alvast een stapje verder! Als ze je helemaal niets vond kwam ze ook echt niet in je armen liggen en wou ze niet zovaak afspreken! Dus doe het gewoon eens, volg je gevoel en denk niet zoveel na. Je hebt er nu al zovaak gezien + ze is verlegen, dat je je inmiddels echt wel op je gemak moet voelen bij haar. Waak er alleen voor dat je niet na het zoenen overenthousiast wordt m.b.t. een relatie. Geef haar rustig te tijd daarin...
  zondag 4 juli 2010 @ 18:49:10 #61
282447 Maarten302
Make my day..
pi_83650560
veel plezier vanavond! We horen morgen wel hoe het is gegaan. Neem btw condooms mee voor de zekerheid
  zondag 4 juli 2010 @ 21:32:42 #62
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_83656494
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:12 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:
Kleine update: De plannen voor vanavond worden misschien gewijzigd. Ik had even gebeld, mbt tot vanavond. Ze is nu bij een vriendin, en er schijnt een feest ergens aan het strand te zijn. Ze is nog even aan het uitzoeken of het een goed feest is. Als dat zo is, zou ze het laten weten, en zei ze: Dan MOET je ook echt komen hoor!
Als niet zo'n goed feest zou zijn dan gaan we alsnog hier in de buurt wat doen.
veel plezier !! dit moet ergens toe leiden zou je zeggen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_83662367
OKE NU BEN IK HET HELEMAAL KWIJT!

Ze was dus met meer vriendinnen, en vroeg dus of ik die kant op wilde komen, zodat ze me aan allemaal leuke vriendinnetjes voor kon stellen, misschien zou er wat leuks voor mij tussen zitten.

WTF!!!!!!!!!!!

Is ze me nu aan het uitdelen?

Uiteindelijk zijn ze deze kant op gekomen en hebben we lekker een biertje (en hun wijn) gedronken aan de waterkant. Heel leuk, heel gezellig, maar niets wijzer.
  zondag 4 juli 2010 @ 23:25:34 #64
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_83662597
quote:
Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:

Ze was dus met meer vriendinnen, en vroeg dus of ik die kant op wilde komen, zodat ze me aan allemaal leuke vriendinnetjes voor kon stellen, misschien zou er wat leuks voor mij tussen zitten.

WTF!!!!!!!!!!!

Uiteindelijk zijn ze deze kant op gekomen en hebben we lekker een biertje (en hun wijn) gedronken aan de waterkant. Heel leuk, heel gezellig, maar niets wijzer.
Neuk d'r lekkerste vriendin voor haar ogen.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  maandag 5 juli 2010 @ 00:04:36 #65
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_83664605
quote:

WTF!!!!!!!!!!!

sukkel! dit was het moment om aan te geven dat je alleen haar wilt. Ze is inmiddels zo onzeker dat ze aan het kijken is of je haar wel echt leuk vindt.

dit was je grote kans......

dan zou er ook meteen duidelijk worden of ze gevoelens voor jou heeft. helaas, kans verspeeld voor openheid van zaken.
pi_83664616
quote:

WTF!!!!!!!!!!!

All aboard for the friends zone
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_83664675
Je hebt te lang gewacht. Had je maar moeten luisteren naar ons.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
  maandag 5 juli 2010 @ 00:11:02 #68
282447 Maarten302
Make my day..
pi_83664923
ga naar haar toe en vertel gewoon hoe je je voelt. Een nee heb je, een ja kun je krijgen. Ik weet het, tis moeilijk maar je weet gewoon wel waar je aan toe bent. Succes
  maandag 5 juli 2010 @ 00:26:10 #69
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_83665602
Allemensen hoe moeilijk kan het zijn gozer.. je bent 26-28 jaar en je durft nog geen meid te zoenen?
Misschien ziet ze je alleen als vriend, daar kom je achter als je het OF zegt, OF d'r gewoon zoent.
Misschien vind ze je wel heel erg leuk, maar ook dáár kom je alleen achter als je het of zegt of d'r zoent.
Loop nou niet zo te ijsberen erover en DOE eens iets...
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_83666098
Als ik jou was zou ik wanneer ze de eerstkomende keer over dr vriendinnen begint, gewoon zeggen dat je geen één van haar vriendinnen wilt, maar dat je haar wilt. Heerlijk, alles gelijk open en duidelijk.
  maandag 5 juli 2010 @ 01:00:01 #71
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_83666686
quote:
Op maandag 5 juli 2010 00:40 schreef Henk1056 het volgende:
Als ik jou was zou ik wanneer ze de eerstkomende keer over dr vriendinnen begint, gewoon zeggen dat je geen één van haar vriendinnen wilt, maar dat je haar wilt. Heerlijk, alles gelijk open en duidelijk.
FTW
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_83666875
Als je nog langer wacht gaat dit over, bij de eerstvolgende ontmoeting zoenen of 't wordt friendszone
Beneath the gold, bitter steel
  maandag 5 juli 2010 @ 01:29:58 #73
286492 Gras_eter
De ware graseter
pi_83667482
...

Jij moet echt veel vrouwelijke vriendinnen hebben. Anyways sommige vrouwen zijn niet voor vriendschap en dat moet je er voor gaan je wilt toch geen vriendin in je friendszone waar je verliefd op bent dan voel je jezelf niet prettig lijkt me.
Echte mannen hebben altijd honger
  maandag 5 juli 2010 @ 01:32:39 #74
82136 Xennia
gekroond
pi_83667530
quote:

WTF!!!!!!!!!!!

Oke, dit wordt dus niets meer.

Dit is het moment om je af te vragen of je met haar bevriend kunt blijven, terwijl jij gevoelens voor haar hebt.
  maandag 5 juli 2010 @ 01:48:51 #75
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_83667869
Je lijkt wel een wijf man. Draai er toch niet zo omheen en wees recht voor zijn raap.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')