Ik denk dat dit lastiger is voor een verlegen TS dan mijn advies.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:50 schreef Skylark. het volgende:
Hoe fucking moeilijk is het. Als je tegenover haar staat gewoon haar hand losjes vastpakken, vindt ze dat goed, dan strengel je de vingers door elkaar en trek je haar langzaam naar je toe en kus je haar. SCORE. Dit advies kostte 1 euro per woord, graag overmaken (PM voor rekeningnummer).
Misschien....maar volgens mij is zoiets alleen maar lastig als je bang bent om afgewezen te worden.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:14 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Ik denk dat dit lastiger is voor een verlegen TS dan mijn advies.
een maand of 5 geledenquote:Op zondag 4 juli 2010 02:39 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Hmm, nee, ik ben het wel met je eens. Vooral dat "als ik de prince charming tegenkom"-deel zou ík interpreteren als "ik vind je leuk, maar meer ook niet", maar tegelijkertijd begrijp ik het ook niet zo goed dat ze geregeld wil afspreken met TS, tenzij ze alleen de aandacht leuk vindt.
Hoe lang geleden is haar relatie van vijf jaar geëindigd, TS?
Moeilijk moeilijk moeilijk dit...quote:
Give it a try man! Wat heb je te verliezen?quote:
Helemaal niet moeilijk meer, het ''vlammetje'' was gewoon langzaam uitgegaan. Dat had ze wel al een tijdje in de gaten, maar wilde er het besta van maken. Na een tijd zo door te zijn gegaan, heeft ze het definitief gestopt.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:39 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]
Moeilijk moeilijk moeilijk dit...
Ik heb het vaak fout zien lopen als er een korte tijd weer een nieuwe relatie kwam na een jarenlange...
Ze vindt je leuk dat is wel duidelijk, maar als je dingen gaat overhaasten dan kan dat ook negatief gaan uitwerken. Heb je enig idee hoe die relatie ten einde gekomen is en hoe moeilijk ze het ermee heefT?
veel plezier !! dit moet ergens toe leiden zou je zeggenquote:Op zondag 4 juli 2010 17:12 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:
Kleine update: De plannen voor vanavond worden misschien gewijzigd. Ik had even gebeld, mbt tot vanavond. Ze is nu bij een vriendin, en er schijnt een feest ergens aan het strand te zijn. Ze is nog even aan het uitzoeken of het een goed feest is. Als dat zo is, zou ze het laten weten, en zei ze: Dan MOET je ook echt komen hoor!
Als niet zo'n goed feest zou zijn dan gaan we alsnog hier in de buurt wat doen.
Neuk d'r lekkerste vriendin voor haar ogen.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:
OKE NU BEN IK HET HELEMAAL KWIJT!
Ze was dus met meer vriendinnen, en vroeg dus of ik die kant op wilde komen, zodat ze me aan allemaal leuke vriendinnetjes voor kon stellen, misschien zou er wat leuks voor mij tussen zitten.
WTF!!!!!!!!!!!
Is ze me nu aan het uitdelen?
Uiteindelijk zijn ze deze kant op gekomen en hebben we lekker een biertje (en hun wijn) gedronken aan de waterkant. Heel leuk, heel gezellig, maar niets wijzer.
sukkel! dit was het moment om aan te geven dat je alleen haar wilt. Ze is inmiddels zo onzeker dat ze aan het kijken is of je haar wel echt leuk vindt.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:
Ze was dus met meer vriendinnen, en vroeg dus of ik die kant op wilde komen, zodat ze me aan allemaal leuke vriendinnetjes voor kon stellen, misschien zou er wat leuks voor mij tussen zitten.
WTF!!!!!!!!!!!
Uiteindelijk zijn ze deze kant op gekomen en hebben we lekker een biertje (en hun wijn) gedronken aan de waterkant. Heel leuk, heel gezellig, maar niets wijzer.
All aboard for the friends zonequote:Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:
WTF!!!!!!!!!!!
FTWquote:Op maandag 5 juli 2010 00:40 schreef Henk1056 het volgende:
Als ik jou was zou ik wanneer ze de eerstkomende keer over dr vriendinnen begint, gewoon zeggen dat je geen één van haar vriendinnen wilt, maar dat je haar wilt. Heerlijk, alles gelijk open en duidelijk.
Oke, dit wordt dus niets meer.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:21 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:
WTF!!!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |