Helaas wel ja. Zit ook in 040.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:14 schreef DemonRage het volgende:
Die bui bij Eindhoven trekt net ten westen van me langs.
Ik woon in het Noord-Oosten van Eindhoven. Het lijkt wel of de geur van zomerregen aangevoerd wordt van de regen verderop naar het westen.quote:
Hij neemt alleen maar in kracht af.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:24 schreef dimage het volgende:
De CRR is zeer interessant. Bij Parijs is vanochtend een MCS ontstaan en deze neemt alleen maar in kracht toe. Alleen zie ik geen overeenkomsten met 25/26 mei 2009. Toen waren er 2 stuks en nog van een veel zwaarder kaliber.
Ja, had hier in Dordt ook alles open. Tot het gewoon naar binnen gooitquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:52 schreef Kwaliteit het volgende:
Het giet in Zwijndrecht met onweer.
lekker alle ramen open
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:16 schreef DemonRage het volgende:
Denk dat de temperatuur nu wel weer over het dieptepunt heen is vandaag... daarnet was het 22,6°C hier in Eindhoven, maar nu de zon doorbreekt verwacht ik dat het weer omhoog gaat.
Wel lekker die afkoeling
Zoals zo vaak krijgen onze Oosterburen de volle laagquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:59 schreef BattleCow het volgende:
Holy shit.. limburg zometeen. Liepen weken te zeiken dat ze droogte hebben.. nu zullen ze het krijgen ook
Die hangt dus niet boven Limburg maar boven Duitsland, denk dat alleen Vaals een flinke lading heeft gekregen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:17 schreef RiKe het volgende:
Leiden zal wel weer alleen regen krijgen...ik wil ook zo'n bui als die boven limburg!
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:17 schreef RiKe het volgende:
Leiden zal wel weer alleen regen krijgen...ik wil ook zo'n bui als die boven limburg!
De atmosfeer natuurlijkquote:
Je zit in Limburg?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:23 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
HOLY FUCK!
Zojuist een flits en 10 seconde later (10 x 300m = 3km) een enorme knal! Net of er explosieven werden gebruikt met bijbehorende drukgolf!
Vianen.quote:
Pics?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:30 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Vianen.
Net weer een superfelle flits, maar nu met een gortdroge knal die het huis deed schudden.
Ik hoor het water trouwens over het dak stromen als een waterval, zoveel komt er omlaag.
Moet ik buiten gaan staan en mijn camera verzuipen om pics te maken van de waterval op m'n dak?quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:35 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Moet ik buiten gaan staan en mijn camera verzuipen om pics te maken van de waterval op m'n dak?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:35 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Moet ik buiten gaan staan en mijn camera verzuipen om pics te maken van de waterval op m'n dak?
valt ook mooi naar binnenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:41 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
De buren kunnen in ieder geval gaan dweilen met hun openslaande ramen helemaal open:
[ afbeelding ]
Klik voor groter
same hier in Kuukquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:59 schreef Oom_Agent het volgende:
Nijmegen nog steeds een woestijn. De karkassen, schedels en cactussen liggen er stoffig bij.
Ruhrgebiet krijgt weer eens de volle laag.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:16 schreef Sj0rSz het volgende:
Tering
Boven Duitsland zitten zware exemplarenToppen tot 14 km!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |