...quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:48 schreef Conflict het volgende:
[..]
Feest was vorige week, was echt geweldig!
Huwelijksreis ja! Je weet wel, op vakantie gaan als je net getrouwd bentquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
...
Je hebt nog geen FOK feest gegeven.....
Maarre, huwelijksreis?
Godver, hebben we het gratis bier gemist?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:48 schreef Conflict het volgende:
[..]
Feest was vorige week, was echt geweldig!
Probeer Treinhomo eens.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:53 schreef Socios het volgende:
Wat leuk voor jullie, zeg. Ik hoop ook ooit nog eens een leuke FOK!ster tegen te komen.
Gewoon alle meisjes die je ziet op MSN toevoegen en dan plaatjes van paprika's sturen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:53 schreef Socios het volgende:
Wat leuk voor jullie, zeg. Ik hoop ook ooit nog eens een leuke FOK!ster tegen te komen.
No shit sherlockquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:52 schreef Conflict het volgende:
[..]
Huwelijksreis ja! Je weet wel, op vakantie gaan als je net getrouwd bent
quote:
Twee weken Fuerteventura en vervolgens een week verlengd, 24 dagen uiteindelijk. Was echt helemaal geweldig daar!quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:55 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
No shit sherlock
Waarheen, hoe lang etc.
quote:
Hou jullie muilen nou eens, newbies. Godnondeknetter, dat jullie dit stel niet kennen is echt een blamage en daar zou een ban op moeten staan. Opgetyft.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
Twee weken Fuerteventura en vervolgens een week verlengd, 24 dagen uiteindelijk. Was echt helemaal geweldig daar!
Geeft ie jou nog elke dag voldoende water?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:01 schreef Biancavia het volgende:
Mijn man is even de plantjes in de voortuin water aan het geven.
Hoe krijg je het serieus voor elkaar dít plaatje te vinden bij dít topic. Dat geeft gewoon een bepaalde mate van genialiteit aan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:02 schreef Tokay het volgende:
Wat een heuglijk nieuws. Veel geluk!
[ afbeelding ]
Dank je wel!quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:02 schreef Tokay het volgende:
Wat een heuglijk nieuws. Veel geluk!
[ afbeelding ]
Laat dat maar aan Tokay over!quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoe krijg je het serieus voor elkaar dít plaatje te vinden bij dít topic. Dat geeft gewoon een bepaalde mate van genialiteit aan.
http://www.google.com/images?hl=nl&safe=off&gbv=2&tbs=isch:1&&sa=X&ei=usssTInsGsiHOISzpYUJ&ved=0CB8QBSgA&q=married+guinea+pig&spell=1quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoe krijg je het serieus voor elkaar dít plaatje te vinden bij dít topic. Dat geeft gewoon een bepaalde mate van genialiteit aan.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
[..]
Hou jullie muilen nou eens, newbies. Godnondeknetter, dat jullie dit stel niet kennen is echt een blamage en daar zou een ban op moeten staan. Opgetyft.
Leesvoer voor hen, onwetenden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
[..]
Hou jullie muilen nou eens, newbies. Godnondeknetter, dat jullie dit stel niet kennen is echt een blamage en daar zou een ban op moeten staan. Opgetyft.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:38 schreef Lonker2.0 het volgende:
Wut een fok trouwerij wat gek waren de hapjes computer chips dan hahahahah nou doei
Hij was wel een beetje grappig.quote:
hihi, dankje wel hoor xoxoquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:48 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Hij was wel een beetje grappig.
Je weet gewoon normaal heb je chips
nu computer chips die normaal in je pc zitten
hahahahahaa nou sweet dreams xoxox
Voor Stofje.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geeft ie jou nog elke dag voldoende water?
Dankjewel, ik beweaar hem boven me bed voor als je weet wel wie weer lang komt hahahahahahquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:49 schreef leeell het volgende:
[..]
hihi, dankje wel hoor xoxo
1 figuurlijke geluidstechnici voor je reactie
Het was geweldig gewoon! Echt een tof huisje hadden we, aan zee en veel rust. En Bavaria bier aus Hollandquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat leuk dat jullie getrouwd zijn! Feli![]()
Hoe was de huwelijksreis? En hoe staat het met het bootje?
Nice nice!quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:55 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het was geweldig gewoon! Echt een tof huisje hadden we, aan zee en veel rust. En Bavaria bier aus Holland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Lolwut? Je was op huwelijksreis naar de chinees om de hoek?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:55 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het was geweldig gewoon! Echt een tof huisje hadden we, aan zee en veel rust. En Bavaria bier aus Holland
En veel geneukt mag ik hopenquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:55 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die boot ga ik as maandag weer verder opknappen
Dat bavaria was het enige Nederlandse bier. Dat Spaanse bier smaakt dubieusquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lolwut? Je was op huwelijksreis naar de chinees om de hoek?
Een andere reden om bavaria te drinken kan ik niet verzinnen...
Dammitquote:
Wij noemen dat vrijenquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
En veel geneukt mag ik hopen
Gefeliciteerd!
Oh dat zou ik niet wetenquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat bavaria was het enige Nederlandse bier. Dat Spaanse bier smaakt dubieus
Ik snap dat, als je net terug bent van huwelijksreis enzulksquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:01 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, die moet nog, ben er al twee maanden niet geweest.
Je kan wel Heineken kopen, maar dat wordt in Spanje gebrouwen. Dat smaakt anders. En Bavaria wordt geïmporteerd en smaakt wel naar Nederlands bier.quote:
Kan er alleen maar beter op worden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:02 schreef Conflict het volgende:
[..]
Je kan wel Heineken kopen, maar dat wordt in Spanje gebrouwen. Dat smaakt anders.
Jij weet wel goed topics de nek om te draaien met vreselijke cliché-grapjes.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:13 schreef Tim21 het volgende:
Als de echtparen echt paren hebben de echtgenoten echt genoten.
Nieuw op het internet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:43 schreef Conflict het volgende:
Biancavia en ik zijn op 21 mei 2010 getrouwd![]()
Vandaar dat we ff niet gepost hebben, we waren op huwelijksreis.
Zo is het allemaal begonnen
Leuk hè
Wanneer komt conflict jrquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:02 schreef Biancavia het volgende:
Ik had patat overigens.
Neeheeeee. Fuerteventura.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:32 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Feli. Op huwelijksreis naar waar?
Texel?
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:53 schreef Socios het volgende:
zullen we trouwen?quote:
quote:
En Eline dan? Ik ben niet zo goed in delen...quote:
Ik ben noch Eline noch Roelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:12 schreef Ienepien het volgende:
[..]
En Eline dan? Ik ben niet zo goed in delen...
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:19 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Toch ingestonken![]()
Oh nou in dat geval...
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:23 schreef Ienepien het volgende:
heej niet te eager he, daar schrikken meisjes van...![]()
ik wil in de sneeuw trouwen, verder geen wensen
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
![]()
En allemaal nogmaals bedankt voor de felicitaties!
En nee, er komen geen kindertjes, daar hebben we een hekel aan
Waarom ben je dan getrouwd zeg!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:03 schreef Conflict het volgende:
O dus je hebt ook een tetvergroting gekregen?quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:43 schreef Conflict het volgende:
Biancavia en ik zijn op 21 mei 2010 getrouwd![]()
Zo is het allemaal begonnen
Leuk hè
HET IS FRIET!quote:
bron: Trouwen enzo #58quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:29 schreef droomvrouwtje het volgende:
-knip-
Eerst volgende bruiloft is van: 18-06-2010: Innepin
-knip-
Data in 2010/2011
-knip-
20-10-2010: Conflict & Biancavia
-knip-
Klopt! Die datum hadden wij namelijk op 20-10-2005 met elkaar afgesproken. Maar het was meer zo van 'ergens in 2010 gaan we trouwen'.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:26 schreef Mickeys het volgende:
Vergeef me, maar ergens klopt er iets niet. Of de wiki is nergens aangepast of dit klopt niet
[..]
bron: Trouwen enzo #58
Ik had eerder gedacht ConCavia en BianFlict.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:47 schreef Conflict het volgende:
En we hebben elkaars naam aangenomen
Conflict - Biancavia
Biancavia - Conflict
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wanneer zullen we alles even doorspreken
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:45 schreef p-etr-a het volgende:
Ooh ja ik wist dit natuurlijk al láng maar toch: GEFELICITEERD!![]()
[ afbeelding ]
Hebben we niet.quote:
Slim. Ze kosten klauwen met geldquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:03 schreef Conflict het volgende:
ja dat waren nog eens tijden...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |