Ik doelde ook niet op jou. Ben jin een volwassen vent van 30+?quote:
G_E begon er mee. En ik ben trots op elke vierkante meter die ik straks van MIJ mag noemen. Wat zeg ik, vanaf vandaag is het ook van MIJ! Mijn metersquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde ook niet op jou. Ben jin een volwassen vent van 30+?
En de 10m2 was symbolisch~
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
G_E begon er mee. En ik ben trots op elke vierkante meter die ik straks van MIJ mag noemen. Wat zeg ik, vanaf vandaag is het ook van MIJ! Mijn meters!
Van mij = Koopquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
G_E begon er mee. En ik ben trots op elke vierkante meter die ik straks van MIJ mag noemen. Wat zeg ik, vanaf vandaag is het ook van MIJ! Mijn meters!
Huren is close enough.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:04 schreef creno het volgende:
[..]kun je tegenwoordig ook al studentenkamers kopen ?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dat punt snap ik wel Ang3l. Alleen ikd acht dat het wel duidelijk was dat ik met mijn van mij niet bedoel dat ik het gekocht heb. Ik zeg straks toch ook gewoon tegen iedereen "mijn kamer" en niet elke keer "de kamer die ik huur maar die van een of andere dude is". Mijn mijn mijn mijn.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik snap wat je bedoelt.
Je eigen plekkie!
O ja. Dat ook.quote:
Ach hetero schmetero! BIER!quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:33 schreef TheVulture het volgende:
Thuis. Heet.
En dan moet ik zometeen tennissen in een soort van warme fohn
Mijn nieuwe collega's zijn trouwens
Alleen jammer dat ze hetero zijn
De grap is dat ze denken dat ik ook hetero ben... ik heb ze nog maar even in de waan gelatenquote:
jij hebt ze direct een vragenlijst voor geschoteld?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:33 schreef TheVulture het volgende:
Thuis. Heet.
Nee ze vertelden dat ze een vriendin haddenquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij hebt ze direct een vragenlijst voor geschoteld?
en jij zei dat je ook 'ieman'd had?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ze vertelden dat ze een vriendin hadden
Nu mag je wel linkjes naar Hyves of Facebook gevenquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:33 schreef TheVulture het volgende:
Thuis. Heet.
Ja, het weer dat jullie nu hebben, hadden wij vorige week en de week ervoor. Dus ik weet hoe het voeltquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:35 schreef Vlarp het volgende:
Het is hier wel meer dan 20 graden
In Leiden was het wel lekker! Lekker verkoelend briesje
Het is hier warmer dan in bv Barcelonaquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:35 schreef Vlarp het volgende:
Ja, ik herinner me de studentjes ook nog welquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:35 schreef Vlarp het volgende:
quote:A little girl I was babysitting wanted to do arts and crafts. She spilled glitter all over her skin and proceeded to cry. When I asked her what was wrong she sniffled and said, “I don’t want to be a vampire!” IMMD.
Jij doet niks anders dan buiten zittenquote:
Ik werk anders 8 uur per dag hoor!quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij doet niks anders dan buiten zitten!
zitten we nu gewoon jullie weer te recyclen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, het weer dat jullie nu hebben, hadden wij vorige week en de week ervoor. Dus ik weet hoe het voelt
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
zitten we nu gewoon jullie weer te recyclen?
Zot!quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's over het algemeen wel het geval, trouwens.
speaking of wich waar blijft die cam van jou trouwensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kwam terloops ter sprake... ik ga dan niet uit mezelf zeggen: "Oh ik ben homo"quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en jij zei dat je ook 'ieman'd had?
Nee ik moet ze eerst zelf onderzoekenquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nu mag je wel linkjes naar Hyves of Facebook geven
je kan zo bij de WTAquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Wat was het benauwd op de tennisbaan... en wat een prutskuttenwedstrijd
Uiteindelijk verloren met 6-1 0-6en 5-7
zolang je maar niet hebt gezegd dat je een partner hebtquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het kwam terloops ter sprake... ik ga dan niet uit mezelf zeggen: "Oh ik ben homo"
Ik moet gewoon op zoek naar betere dubbelpartners... niet om mezelf op de borst te kloppen maar ik tennis gewoon beter als mijn partner ook wat beter is....quote:
Nee... "partner" vind ik altijd zo plastischquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zolang je maar niet hebt gezegd dat je een partner hebt
Hoe is het met je kamer Erik?quote:
Jij noemt em je neukertje?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee... "partner" vind ik altijd zo plastisch
Gewoon mijn "vriend"....quote:
nee hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:08 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een filmpje waar ik zing... maar da's achterhaald nu he? *toch maar niet post*
Hopelijk goedquote:
Haha.... ga je morgen verder?quote:
Ja morgen pas echt verhuizen enzo. Pa heeft halve dag vrijgenomen om hier dingen uit elkaar te schroeven en daar in elkaar te schroeven.quote:
Laat hem wel opschieten voor het voetbal hequote:Op donderdag 1 juli 2010 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja morgen pas echt verhuizen enzo. Pa heeft halve dag vrijgenomen om hier dingen uit elkaar te schroeven en daar in elkaar te schroeven.
Mja, misschien gaan we pas na de wedstrijd naar Utrecht rijdenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat hem wel opschieten voor het voetbal he
we gaan winnenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat hem wel opschieten voor het voetbal he
Ik vind alle benamingen eigenlijk vreemd klinken, ook vriend.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon mijn "vriend"....
"neukertjes" zijn altijd een benaming voor niet-relatie-materiaal
Clouseauquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef TheVulture het volgende:
's Morgensvroeg ik breng het ontbijt naar de kamer
Het is nog donker en jij ligt nog wat te slapen
Je ene been hangt uit het bed je haren door elkaar
En ik geef je 'n zoen op je neusje maar je wordt het niet gewaar
Je drinkt je koffie en begint zachtjes wat te praten
Je kan 't niet laten en toch moet je even gapen
Maar het is zondag dus hoeven we vandaag toch niets te doen
We duiken terug de lakens in en we vrijen tot de noen
Je vlijt je zachtjes tegen me aan je hoofdje in mijn zij
En dan weet ik dat je van me houdt en dat maakt me blij
Ben jij mijn vriendje?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind alle benamingen eigenlijk vreemd klinken, ook vriend.
Ja het is ook niet allesquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind alle benamingen eigenlijk vreemd klinken, ook vriend.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:31 schreef Stroekie het volgende:
als ze morgen winnen ga ik zaterdag tijdens duitsland argentina in een oranje shirt door keulen banjeren
Goed hequote:
Wow wat klink je laagquote:
Je klinkt als een puberjongenquote:
Technisch gezien ben ik dat ook, dus dan zit ik op schemaquote:
Toch wel? Ik kan het niet echt meer horen van mezelf, misschien moet ik eens een oud filmpje bekijken of zo.quote:
quote:
Hallo ik moet nog slapen hequote:Op donderdag 1 juli 2010 23:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb last van overtollig drupvocht
ja s'nachts heb ik er met deze dagen ook meer last vanquote:
Koop een emmer!quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja s'nachts heb ik er met deze dagen ook meer last van
ik kan ook niet onder een dekbed nu, echt te warm, een laken is vaak al te veel, vanacht wordt het niet kouder dan 25 gradenquote:
jij slaapt in de koelkast?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:21 schreef Deceit het volgende:
ik heb t koud..
quote:
koop je toch een klamboequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:28 schreef Great.Expectations het volgende:
Alleen die kutmuggen prikken mij helemaal lek hier buiten.
En dan noem je 't bij mij warm?quote:
"Kom onder mijn klambooooeeee, toe blijf daar niet staahaaaaan!"quote:
Het is nu zo warm op kantoor dat ik niet eens kan nadenken. In mijn werkkamer hier is het pas tegen de avond opgewarmd en dan zit ik er niet meer. win-win situatie dus.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij mag het bij m'n nieuwe baas ook. Staat zelfs in het contract vermeld
Aanleg van airco is vast af te trekken van de belasting?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is nu zo warm op kantoor dat ik niet eens kan nadenken. In mijn werkkamer hier is het pas tegen de avond opgewarmd en dan zit ik er niet meer. win-win situatie dus.
onder je dekbek?????quote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan noem je 't bij mij warm?
Ik sliep onder m'n dekbedje
ga jij nog even in het voren slapenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:07 schreef Xiance het volgende:
![]()
![]()
GOEIEEEEEEE MOOORRRGGGEEEEEEEENNNNNN
* Xiance valt om van al dat zelf geproduceerde kabaal
daarom ook niet open en bloot op bed maar onder een dekbedovertrekquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:20 schreef Xiance het volgende:
ik heb ook nog gewoon mijn zomerdekbed liggen hoor
maar ik kan zowiezo niet slapen als er niks over me heen ligt..
die ligt er al naast nog voordat ik in coma belandquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom ook niet open en bloot op bed maar onder een dekbedovertrek
Ik heb nog steeds mijn dekbed wat er in de winter ook opligt hoor. Lig er alleen wat minder opgepropt onder. Goed te doen. Mijn slaapkamer krijgt vanaf een uur of 10/11 geen zon meerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
onder je dekbek?????
ik lig al meer dan een week alleen maar onder de overtrek/laken
Ik zal het voeden:quote:
Of agressietrainingquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga dan aan krachttraining doen.
Doet me denken aan de droom van jouwquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:09 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon een keer goeie seks is ook goed voor de agressie
oh ja die aanrijding tussen geldermalsen en utrecht natuurlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:58 schreef TheVulture het volgende:
De trein wilde niet... maar ik ben er toch
Oh neeeee!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal het voeden:
M'n vrienden zijn gister allemaal overgestapt van Team Edward naar Team JacobCoz he's more fun!
Hebben we nu ook al seks gehad in jouw droom?quote:
Ja..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga dan aan krachttraining doen.
Agressie en tennis gaan niet samen... dan vliegen alle ballen tegen het hekquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:18 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja..
Wil weer gaan tennissen..!
Dat is heerlijk voor de agressie
Jawel.. want dan moet je je juist gaan concentreren.. een therapie is hetquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Agressie en tennis gaan niet samen... dan vliegen alle ballen tegen het hek
John Mc enrou bewees het tegendeelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Agressie en tennis gaan niet samen..
Toen liep ik als Gene Simmons in de rondtequote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:24 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
ik kwam deze foto net tegen van 2 jaar geleden carnaval =]
Omdat Edward:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:17 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oh neeeee!
Serieus!!?
Ben zo benieuwd naar het 3e deel..
Maar team Failcob.. Hoe kunnen mensen.. pff
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat Edward:Saai is hij is hassssstikke lief en zorgzaam.. hij wilt lekker rondtouren en muziek maken, is gezelligKoud is bij dit weer is het lekker afkoelendGeen humor heeft (op 1 regeltje na) zijn glimlach maakt alles goed, maar hij heeft wel humor, alleen was dat niet op het doek gebrachtAmper lacht omdat Bella een saaie doos is.. bij mensen met humor zou ie wel lachenNiet stoer is zijn blik is al superstoer!!Geen sex wil voor het huwelijk wilt ie wel maar mocht niet van Stephanie Meyer..Zijn karakter zo dood is als zijn lijf omdat bella een karakater van een aardappel heeft kan hij zich niet ontwikkelen
En afgelopen carnaval?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toen liep ik als Gene Simmons in de rondte
quote:
De rol, niet de acteur!quote:Saai is hij is hassssstikke lief en zorgzaam.. hij wilt lekker rondtouren en muziek maken, is gezellig
In het boek OOK nietquote:zijn glimlach maakt alles goed, maar hij heeft wel humor, alleen was dat niet op het doek gebracht
quote:Geen sex wil voor het huwelijk wilt ie wel maar mocht niet van Stephanie Meyer..
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:47 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was laatst met carnaval...
Zelf gemaakt pakofja, door me ex dan
(me hoofd ziet er niet uit maar jullie weten hoe ik er in het echt uitziedus kan het wel posten )
quote:
en toch ook wel een das in de pauselijke kleuren rood wit geel ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een jasje met kikkers... we hadden geen inspiratie
En je kan vanmiddag wel weg?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:18 schreef Vlarp het volgende:
En toen zat ik helemaal in m'n uppie op kantoor...
Je nieuwe vriend?quote:
Handigquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, want de rest is rond 12 uur weer terug
Jij staat op de postzegel?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:49 schreef Vlarp het volgende:
Collega's gaan op de foto voor het verhuisbericht nu
Dat bedoelde ik ookquote:
Hoe gaat het met je crashdieet?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:55 schreef Deceit het volgende:
Ik ben eigenlijk strontverwend op t werk..
Vraag ik eten uit aan de koks, mag ik nog gaan beslissen ook.. gebeurt ook wel best vaak!
Heb dit keer maar voor rucola salade gekozen.. met croutons, spekjes, pijnboompitjes.. lekkere aceto dressing.. gerookte zalm.. broodjes.. hmmmm en nu tijd voor een peuk
Ben ik niet aan begonnen! En uiteindelijk weer op me max. gewichtquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:02 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ben ik niet aan begonnen! En uiteindelijk weer op me max. gewicht
Had/Heb weer vreetbuien de laatste anderhalve week.. nu ga ik weer op letten.. normaal eten dus! geen dieet!!!
Je maakt het niet makkelijkquote:
Minder eten, veel water drinken en sporten!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:23 schreef Deceit het volgende:
Oh really! Das knap, 7 kilo..! Gaat de goede kant op dus.. wat doe jij eraan?
Oki!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Minder eten, veel water drinken en sporten!
En nu lig je er met een pilsje in?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:30 schreef Yurithemaster het volgende:
blegh net zwembadje op geblazen wel goede training voor je longen
Waarom doe je dat dan niet?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oki!
Dat is nou een 'dieet' wat het beste is en waar je het meest profijt van hebt op lange termijn
Ga ik ook doen! Of ben er mee bezig, maar elke keer mislukt het.. je wilt niet weten hoe moeilijk, vooral psychisch, afvallen is!quote:
dat ook jah, maar mevrouw kondigt heel enthousiast nummer aan en vervolgens komt er een heel ander nummer.quote:
Is toch gewoon een ruggengraat kweken?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:19 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ga ik ook doen! Of ben er mee bezig, maar elke keer mislukt het.. je wilt niet weten hoe moeilijk, vooral psychisch, afvallen is!
Maar zoals vandaag begin ik er weer mee, en probeer het weer vol te houden!
Exact... en zo moeilijk is het niet als je eenmaal door de eerste dagen heen bentquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is toch gewoon een ruggengraat kweken?
Sinds ik schrok van mijn +4kg in korte tijd snoep ik amper nog, wel veel fruit.
En ik drink geen cola e.d. meer maar alleen vitamine water.
Eetpatroon aanpassen.
geen tv daar in de buurt? radio?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:42 schreef Deceit het volgende:
Ik ben jaloers op iedereen die nu vrij is voor 16:00 uur.. en dat terwijl ik 7:45 uur begonnen ben
Jawel, pc voor me neus, maar het is niet zo leuk alleen kijken en dan naar een beeldschermquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen tv daar in de buurt? radio?
achja iets is beter dan nietsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:59 schreef Deceit het volgende:
[..]
Jawel, pc voor me neus, maar het is niet zo leuk alleen kijken en dan naar een beeldscherm
dat wordt dan volop drinkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:47 schreef creno het volgende:
zo op weg voor de bruiloft van m'n zwager. In pak zweten.
er komt een condoleance binnen met 250 personen.. om half 4,quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan je niet met collega's kijken of mag dat niet?
Stroekie en Xiance veel plezier gewenst morgen in Keulenquote:
dus je kan blij zijn dat je nog kan kijken op je schermquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:21 schreef Deceit het volgende:
[..]
er komt een condoleance binnen met 250 personen.. om half 4,
een huwelijk is aan de gang, niemand kan kijken
dank je welquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Stroekie en Xiance veel plezier gewenst morgen in Keulen
Neh, vrijdag heb ik altijd vaste dienstquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus je kan blij zijn dat je nog kan kijken op je scherm
vlug haal een pak magere yoghurtquote:
gewoon een kom fruit halen bij de kokquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:34 schreef Deceit het volgende:
en nu krijg ik weer vreetaanvallen
Het is: Geen ruggengraat kweken, en dan lekker dooreten en accepteren dat je dikker bent dan je eigenlijk zou willen zijn (of je wens aanpassen).quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoewel ik het grotendeels met Ang3l eens ben, is "even ruggengraat kweken" niet voor iedereen zomaar gedaan. Al denk ik best dat Deceit dat kan.
ik ga m uitprinten en elke keer als ik een aanval krijg daar naartoe kijken, oh en een foto van jou er bijquote:
Ik denk dat de dag wel op z'n heetst is rond dit tijdstip.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.knmi.nl/actueel/
35,4 graden in Volkel, zal het de 37 graden dan toch nog halen?
Hear, hear.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is: Geen ruggengraat kweken, en dan lekker dooreten en accepteren dat je dikker bent dan je eigenlijk zou willen zijn (of je wens aanpassen).
Of een ruggengraat kweken en er iets aan doen.
Het is niet: Gewoon dooreten, klagen over je gewicht en figuur, zuchten, steunen en kreunen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:51 schreef Deceit het volgende:
[..]
ik ga m uitprinten en elke keer als ik een aanval krijg daar naartoe kijken, oh en een foto van jou er bij
Nou ben ik nog niet echt buitengeweest vandaag, maar is het erg ZO erg dan? Ik vind het tot nu toe allemaal nog wel meevallen. Qua gevoelstemperatuur lijkt het wel eens warmer geweest hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat de dag wel op z'n heetst is rond dit tijdstip.
volgens mij kan ik inderdaad zo'n dag als vandaag overleven op 1 liter yoghurt en een emmer vol waterquote:
Ja als par example, en dan met de woorden 'je moet een ruggengraat hebben tfoe!'quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]Van mijn magere knokenlijfje? Als doel?
reken maar van ja in b.v. de achterhoek en zoquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.knmi.nl/actueel/
35,4 graden in Volkel, zal het de 37 graden dan toch nog halen?
Ik geloof dat het niet heel vochtig is, dus voelt het niet benauwd warm aan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ben ik nog niet echt buitengeweest vandaag, maar is het erg ZO erg dan? Ik vind het tot nu toe allemaal nog wel meevallen. Qua gevoelstemperatuur lijkt het wel eens warmer geweest hoor.
het koelt al weer afquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat de dag wel op z'n heetst is rond dit tijdstip.
ga dan maar eens 100 sprinten buitenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ben ik nog niet echt buitengeweest vandaag, maar is het erg ZO erg dan? Ik vind het tot nu toe allemaal nog wel meevallen. Qua gevoelstemperatuur lijkt het wel eens warmer geweest hoor.
Dat zal 't zijn dan. Ik vind het nog heul niet zo gruwelijk allemaal.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik geloof dat het niet heel vochtig is, dus voelt het niet benauwd warm aan.
Het is heet in de trein hoor, vooral als je een uur langer moet treinen. En ook als je dan door de stad loopt te haasten omdat je tentamen al een half uur bezig is, en dan weer terug naar huis moet in een trein waarvan de airco uit staat of het niet doen. Ja, dan is het heet. Nee, als je lekker binnen zit dan valt het wel mee.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, welke mongool doet dat dan ook met dit weer?quote:
Ja je moet ook niet haasten met dit weerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is heet in de trein hoor, vooral als je een uur langer moet treinen. En ook als je dan door de stad loopt te haasten omdat je tentamen al een half uur bezig is, en dan weer terug naar huis moet in een trein waarvan de airco uit staat of het niet doen. Ja, dan is het heet. Nee, als je lekker binnen zit dan valt het wel mee.
Ik ga m'n werklaptop voor 't eerst mee nara huis nemen denk ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:06 schreef Great.Expectations het volgende:
En als je in een boxer op het balkon kunt werken, dan valt het ook wel mee.
maar vanaf volgende week is die trein ellende dan wel voor voobij voor jequote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is heet in de trein hoor, vooral als je een uur langer moet treinen. En ook als je dan door de stad loopt te haasten omdat je tentamen al een half uur bezig is, en dan weer terug naar huis moet in een trein waarvan de airco uit staat of het niet doen. Ja, dan is het heet. Nee, als je lekker binnen zit dan valt het wel mee.
ik niet in elk gevalquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, welke mongool doet dat dan ook met dit weer?
Dan had er niemand voor de trein moeten springen op mijn traject. Dan had ik niet een uur langer (via rotterdam ook nog, for crying out loud) hoeven treinen en was ik een half uur vóórdat mijn tentamen begon in Utrecht.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je moet ook niet haasten met dit weer
Waarom denk je dat het zuiden altijd manana manana roept?
Doet niks af aan het feit dat er mensen zijn die het wel heet vinden vandaagquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zal 't zijn dan. Ik vind het nog heul niet zo gruwelijk allemaal.
Heb het wel eens erger gehad.
ja maar dat zijn dan dus aanstellers...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doet niks af aan het feit dat er mensen zijn die het wel heet vinden vandaag.
denk je dat dat helpt?quote:
Ik kan me voorstellen dat je met overmacht en haasten nog meer gutst dan je al sijpelt, en ik zei al: Ben nog niete cht buiten geweest. Maar woensdag in de efteling viel best mee. Net als dinsdag trainen. En afgelopen zondag parkpop ind e volle zon was wel heet, maar ging ook nog wel. Het "voelt" minder vervelend warm, maar dat zal wel door G-E's luchtvochtigheid komen,.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doet niks af aan het feit dat er mensen zijn die het wel heet vinden vandaag.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je met overmacht en haasten nog meer gutst dan je al sijpelt, en ik zei al: Ben nog niete cht buiten geweest. Maar woensdag in de efteling viel best mee. Net als dinsdag trainen. En afgelopen zondag parkpop ind e volle zon was wel heet, maar ging ook nog wel. Het "voelt" minder vervelend warm, maar dat zal wel door G-E's luchtvochtigheid komen,.
Nou ja niet de vochtigheid van G_E, maar de opmerking. Nou ja, niet door de opmerking maar... ja. Nou ja.
Dat maak jij er weer van. Emo-kut.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar dat zijn dan dus aanstellers...
but almost for Germaniaquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:24 schreef Xiance het volgende:
TAMINA MINA ZANGALEWA
THIS TIME FOR AFRICAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
![]()
met 24 graden ziet het er bij jullie heerlijk koel uitquote:
Het obsedeert je wel hè?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
met 24 graden ziet het er bij jullie heerlijk koel uit
ga je niet op plein kijken dan?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:52 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Op tijd thuis voor de wedstrijd. Valt me nog mee hoe warm het is hier in huis gezien t feit dat ik de hele dag in bibberende airco zat.
Zo een pilsje en dan voetbal kijken. HuP!!
Geen zin in brandweren die me natspuitenquote:
terwijl jij juist een zwak hebt voor stoere sterke brandweer meneren die je dragen/waar je op z'n rug mag zittenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen zin in brandweren die me natspuiten
En niemand wilde mee
Ik heb hem nog nooit gezienquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga hem dat zelf eens in Strano vragen
Ik kijk Lost op mijn smartphone, werkt heerlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga m'n werklaptop voor 't eerst mee nara huis nemen denk ik
Filmpjes kijken op't balkon
Mijn vochtigheid is anders kei lekker! Hoor!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je met overmacht en haasten nog meer gutst dan je al sijpelt, en ik zei al: Ben nog niete cht buiten geweest. Maar woensdag in de efteling viel best mee. Net als dinsdag trainen. En afgelopen zondag parkpop ind e volle zon was wel heet, maar ging ook nog wel. Het "voelt" minder vervelend warm, maar dat zal wel door G-E's luchtvochtigheid komen,.
Nou ja niet de vochtigheid van G_E, maar de opmerking. Nou ja, niet door de opmerking maar... ja. Nou ja.
Vind ik te klein.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik kijk Lost op mijn smartphone, werkt heerlijk
ja geniet er nog maar even vanquote:
Ze zijn tenminste wel consequent met slecht spelen.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:15 schreef mike_hunt het volgende:
Xit hier in mijn boxer en met mijn oranje opblaaskroon op en opblaashamer..![]()
David zit me aan te kijken van of ik wel goed bij mijn harses ben.
Net als of ik daar tijd voor heb om in het Vondel doelloos te gaan rondhangen. En dan al die mensen met een mandje met rosé en wat kaas. Vreselijk die mensen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja geniet er nog maar even van
straks het je alleen maar een vondel dat niet in de schaduw kan staan van Central
awwwquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:15 schreef mike_hunt het volgende:
Xit hier in mijn boxer en met mijn oranje opblaaskroon op en opblaashamer..![]()
David zit me aan te kijken van of ik wel goed bij mijn harses ben.
Ben half wakker. Gisteren aardig doorgezakt. Ging kachel naar mijn nest. Ik weet niet hoe ik het presteer, maar als ik altijd lazerus naar mijn nest ga. Ik word altijd naakt wakker. Echt raar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |