Omdat Edward:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:17 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oh neeeee!
Serieus!!?
Ben zo benieuwd naar het 3e deel..
Maar team Failcob.. Hoe kunnen mensen.. pff
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat Edward:Saai is hij is hassssstikke lief en zorgzaam.. hij wilt lekker rondtouren en muziek maken, is gezelligKoud is bij dit weer is het lekker afkoelendGeen humor heeft (op 1 regeltje na) zijn glimlach maakt alles goed, maar hij heeft wel humor, alleen was dat niet op het doek gebrachtAmper lacht omdat Bella een saaie doos is.. bij mensen met humor zou ie wel lachenNiet stoer is zijn blik is al superstoer!!Geen sex wil voor het huwelijk wilt ie wel maar mocht niet van Stephanie Meyer..Zijn karakter zo dood is als zijn lijf omdat bella een karakater van een aardappel heeft kan hij zich niet ontwikkelen
En afgelopen carnaval?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toen liep ik als Gene Simmons in de rondte
quote:
De rol, niet de acteur!quote:Saai is hij is hassssstikke lief en zorgzaam.. hij wilt lekker rondtouren en muziek maken, is gezellig
In het boek OOK nietquote:zijn glimlach maakt alles goed, maar hij heeft wel humor, alleen was dat niet op het doek gebracht
quote:Geen sex wil voor het huwelijk wilt ie wel maar mocht niet van Stephanie Meyer..
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:47 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was laatst met carnaval...
Zelf gemaakt pakofja, door me ex dan
(me hoofd ziet er niet uit maar jullie weten hoe ik er in het echt uitziedus kan het wel posten )
quote:
en toch ook wel een das in de pauselijke kleuren rood wit geel ?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een jasje met kikkers... we hadden geen inspiratie
En je kan vanmiddag wel weg?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:18 schreef Vlarp het volgende:
En toen zat ik helemaal in m'n uppie op kantoor...
Je nieuwe vriend?quote:
Handigquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, want de rest is rond 12 uur weer terug
Jij staat op de postzegel?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:49 schreef Vlarp het volgende:
Collega's gaan op de foto voor het verhuisbericht nu
Dat bedoelde ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |