Zot!quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's over het algemeen wel het geval, trouwens.
speaking of wich waar blijft die cam van jou trouwensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kwam terloops ter sprake... ik ga dan niet uit mezelf zeggen: "Oh ik ben homo"quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en jij zei dat je ook 'ieman'd had?
Nee ik moet ze eerst zelf onderzoekenquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nu mag je wel linkjes naar Hyves of Facebook geven
je kan zo bij de WTAquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Wat was het benauwd op de tennisbaan... en wat een prutskuttenwedstrijd
Uiteindelijk verloren met 6-1 0-6en 5-7
zolang je maar niet hebt gezegd dat je een partner hebtquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het kwam terloops ter sprake... ik ga dan niet uit mezelf zeggen: "Oh ik ben homo"
Ik moet gewoon op zoek naar betere dubbelpartners... niet om mezelf op de borst te kloppen maar ik tennis gewoon beter als mijn partner ook wat beter is....quote:
Nee... "partner" vind ik altijd zo plastischquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zolang je maar niet hebt gezegd dat je een partner hebt
Hoe is het met je kamer Erik?quote:
Jij noemt em je neukertje?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee... "partner" vind ik altijd zo plastisch
Gewoon mijn "vriend"....quote:
nee hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:08 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een filmpje waar ik zing... maar da's achterhaald nu he? *toch maar niet post*
Hopelijk goedquote:
Haha.... ga je morgen verder?quote:
Ja morgen pas echt verhuizen enzo. Pa heeft halve dag vrijgenomen om hier dingen uit elkaar te schroeven en daar in elkaar te schroeven.quote:
Laat hem wel opschieten voor het voetbal hequote:Op donderdag 1 juli 2010 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja morgen pas echt verhuizen enzo. Pa heeft halve dag vrijgenomen om hier dingen uit elkaar te schroeven en daar in elkaar te schroeven.
Mja, misschien gaan we pas na de wedstrijd naar Utrecht rijdenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat hem wel opschieten voor het voetbal he
we gaan winnenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat hem wel opschieten voor het voetbal he
Ik vind alle benamingen eigenlijk vreemd klinken, ook vriend.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon mijn "vriend"....
"neukertjes" zijn altijd een benaming voor niet-relatie-materiaal
Clouseauquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef TheVulture het volgende:
's Morgensvroeg ik breng het ontbijt naar de kamer
Het is nog donker en jij ligt nog wat te slapen
Je ene been hangt uit het bed je haren door elkaar
En ik geef je 'n zoen op je neusje maar je wordt het niet gewaar
Je drinkt je koffie en begint zachtjes wat te praten
Je kan 't niet laten en toch moet je even gapen
Maar het is zondag dus hoeven we vandaag toch niets te doen
We duiken terug de lakens in en we vrijen tot de noen
Je vlijt je zachtjes tegen me aan je hoofdje in mijn zij
En dan weet ik dat je van me houdt en dat maakt me blij
Ben jij mijn vriendje?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind alle benamingen eigenlijk vreemd klinken, ook vriend.
Ja het is ook niet allesquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind alle benamingen eigenlijk vreemd klinken, ook vriend.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:31 schreef Stroekie het volgende:
als ze morgen winnen ga ik zaterdag tijdens duitsland argentina in een oranje shirt door keulen banjeren
Goed hequote:
Wow wat klink je laagquote:
Je klinkt als een puberjongenquote:
Technisch gezien ben ik dat ook, dus dan zit ik op schemaquote:
Toch wel? Ik kan het niet echt meer horen van mezelf, misschien moet ik eens een oud filmpje bekijken of zo.quote:
quote:
Hallo ik moet nog slapen hequote:Op donderdag 1 juli 2010 23:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb last van overtollig drupvocht
ja s'nachts heb ik er met deze dagen ook meer last vanquote:
Koop een emmer!quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja s'nachts heb ik er met deze dagen ook meer last van
ik kan ook niet onder een dekbed nu, echt te warm, een laken is vaak al te veel, vanacht wordt het niet kouder dan 25 gradenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |