Ik doelde ook niet op jou. Ben jin een volwassen vent van 30+?quote:
G_E begon er mee. En ik ben trots op elke vierkante meter die ik straks van MIJ mag noemen. Wat zeg ik, vanaf vandaag is het ook van MIJ! Mijn metersquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde ook niet op jou. Ben jin een volwassen vent van 30+?
En de 10m2 was symbolisch~
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
G_E begon er mee. En ik ben trots op elke vierkante meter die ik straks van MIJ mag noemen. Wat zeg ik, vanaf vandaag is het ook van MIJ! Mijn meters!
Van mij = Koopquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
G_E begon er mee. En ik ben trots op elke vierkante meter die ik straks van MIJ mag noemen. Wat zeg ik, vanaf vandaag is het ook van MIJ! Mijn meters!
Huren is close enough.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:04 schreef creno het volgende:
[..]kun je tegenwoordig ook al studentenkamers kopen ?
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dat punt snap ik wel Ang3l. Alleen ikd acht dat het wel duidelijk was dat ik met mijn van mij niet bedoel dat ik het gekocht heb. Ik zeg straks toch ook gewoon tegen iedereen "mijn kamer" en niet elke keer "de kamer die ik huur maar die van een of andere dude is". Mijn mijn mijn mijn.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik snap wat je bedoelt.
Je eigen plekkie!
O ja. Dat ook.quote:
Ach hetero schmetero! BIER!quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:33 schreef TheVulture het volgende:
Thuis. Heet.
En dan moet ik zometeen tennissen in een soort van warme fohn
Mijn nieuwe collega's zijn trouwens
Alleen jammer dat ze hetero zijn
De grap is dat ze denken dat ik ook hetero ben... ik heb ze nog maar even in de waan gelatenquote:
jij hebt ze direct een vragenlijst voor geschoteld?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:33 schreef TheVulture het volgende:
Thuis. Heet.
Nee ze vertelden dat ze een vriendin haddenquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij hebt ze direct een vragenlijst voor geschoteld?
en jij zei dat je ook 'ieman'd had?quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ze vertelden dat ze een vriendin hadden
Nu mag je wel linkjes naar Hyves of Facebook gevenquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:33 schreef TheVulture het volgende:
Thuis. Heet.
Ja, het weer dat jullie nu hebben, hadden wij vorige week en de week ervoor. Dus ik weet hoe het voeltquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:35 schreef Vlarp het volgende:
Het is hier wel meer dan 20 graden
In Leiden was het wel lekker! Lekker verkoelend briesje
Het is hier warmer dan in bv Barcelonaquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:35 schreef Vlarp het volgende:
Ja, ik herinner me de studentjes ook nog welquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:35 schreef Vlarp het volgende:
quote:A little girl I was babysitting wanted to do arts and crafts. She spilled glitter all over her skin and proceeded to cry. When I asked her what was wrong she sniffled and said, “I don’t want to be a vampire!” IMMD.
Jij doet niks anders dan buiten zittenquote:
Ik werk anders 8 uur per dag hoor!quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij doet niks anders dan buiten zitten!
zitten we nu gewoon jullie weer te recyclen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, het weer dat jullie nu hebben, hadden wij vorige week en de week ervoor. Dus ik weet hoe het voelt
quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
zitten we nu gewoon jullie weer te recyclen?
Zot!quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's over het algemeen wel het geval, trouwens.
speaking of wich waar blijft die cam van jou trouwensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kwam terloops ter sprake... ik ga dan niet uit mezelf zeggen: "Oh ik ben homo"quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en jij zei dat je ook 'ieman'd had?
Nee ik moet ze eerst zelf onderzoekenquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nu mag je wel linkjes naar Hyves of Facebook geven
je kan zo bij de WTAquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Wat was het benauwd op de tennisbaan... en wat een prutskuttenwedstrijd
Uiteindelijk verloren met 6-1 0-6en 5-7
zolang je maar niet hebt gezegd dat je een partner hebtquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het kwam terloops ter sprake... ik ga dan niet uit mezelf zeggen: "Oh ik ben homo"
Ik moet gewoon op zoek naar betere dubbelpartners... niet om mezelf op de borst te kloppen maar ik tennis gewoon beter als mijn partner ook wat beter is....quote:
Nee... "partner" vind ik altijd zo plastischquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zolang je maar niet hebt gezegd dat je een partner hebt
Hoe is het met je kamer Erik?quote:
Jij noemt em je neukertje?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee... "partner" vind ik altijd zo plastisch
Gewoon mijn "vriend"....quote:
nee hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:08 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een filmpje waar ik zing... maar da's achterhaald nu he? *toch maar niet post*
Hopelijk goedquote:
Haha.... ga je morgen verder?quote:
Ja morgen pas echt verhuizen enzo. Pa heeft halve dag vrijgenomen om hier dingen uit elkaar te schroeven en daar in elkaar te schroeven.quote:
Laat hem wel opschieten voor het voetbal hequote:Op donderdag 1 juli 2010 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja morgen pas echt verhuizen enzo. Pa heeft halve dag vrijgenomen om hier dingen uit elkaar te schroeven en daar in elkaar te schroeven.
Mja, misschien gaan we pas na de wedstrijd naar Utrecht rijdenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat hem wel opschieten voor het voetbal he
we gaan winnenquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat hem wel opschieten voor het voetbal he
Ik vind alle benamingen eigenlijk vreemd klinken, ook vriend.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon mijn "vriend"....
"neukertjes" zijn altijd een benaming voor niet-relatie-materiaal
Clouseauquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef TheVulture het volgende:
's Morgensvroeg ik breng het ontbijt naar de kamer
Het is nog donker en jij ligt nog wat te slapen
Je ene been hangt uit het bed je haren door elkaar
En ik geef je 'n zoen op je neusje maar je wordt het niet gewaar
Je drinkt je koffie en begint zachtjes wat te praten
Je kan 't niet laten en toch moet je even gapen
Maar het is zondag dus hoeven we vandaag toch niets te doen
We duiken terug de lakens in en we vrijen tot de noen
Je vlijt je zachtjes tegen me aan je hoofdje in mijn zij
En dan weet ik dat je van me houdt en dat maakt me blij
Ben jij mijn vriendje?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind alle benamingen eigenlijk vreemd klinken, ook vriend.
Ja het is ook niet allesquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind alle benamingen eigenlijk vreemd klinken, ook vriend.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:31 schreef Stroekie het volgende:
als ze morgen winnen ga ik zaterdag tijdens duitsland argentina in een oranje shirt door keulen banjeren
Goed hequote:
Wow wat klink je laagquote:
Je klinkt als een puberjongenquote:
Technisch gezien ben ik dat ook, dus dan zit ik op schemaquote:
Toch wel? Ik kan het niet echt meer horen van mezelf, misschien moet ik eens een oud filmpje bekijken of zo.quote:
quote:
Hallo ik moet nog slapen hequote:Op donderdag 1 juli 2010 23:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb last van overtollig drupvocht
ja s'nachts heb ik er met deze dagen ook meer last vanquote:
Koop een emmer!quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja s'nachts heb ik er met deze dagen ook meer last van
ik kan ook niet onder een dekbed nu, echt te warm, een laken is vaak al te veel, vanacht wordt het niet kouder dan 25 gradenquote:
jij slaapt in de koelkast?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:21 schreef Deceit het volgende:
ik heb t koud..
quote:
koop je toch een klamboequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:28 schreef Great.Expectations het volgende:
Alleen die kutmuggen prikken mij helemaal lek hier buiten.
En dan noem je 't bij mij warm?quote:
"Kom onder mijn klambooooeeee, toe blijf daar niet staahaaaaan!"quote:
Het is nu zo warm op kantoor dat ik niet eens kan nadenken. In mijn werkkamer hier is het pas tegen de avond opgewarmd en dan zit ik er niet meer. win-win situatie dus.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij mag het bij m'n nieuwe baas ook. Staat zelfs in het contract vermeld
Aanleg van airco is vast af te trekken van de belasting?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is nu zo warm op kantoor dat ik niet eens kan nadenken. In mijn werkkamer hier is het pas tegen de avond opgewarmd en dan zit ik er niet meer. win-win situatie dus.
onder je dekbek?????quote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan noem je 't bij mij warm?
Ik sliep onder m'n dekbedje
ga jij nog even in het voren slapenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:07 schreef Xiance het volgende:
![]()
![]()
GOEIEEEEEEE MOOORRRGGGEEEEEEEENNNNNN
* Xiance valt om van al dat zelf geproduceerde kabaal
daarom ook niet open en bloot op bed maar onder een dekbedovertrekquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:20 schreef Xiance het volgende:
ik heb ook nog gewoon mijn zomerdekbed liggen hoor
maar ik kan zowiezo niet slapen als er niks over me heen ligt..
die ligt er al naast nog voordat ik in coma belandquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom ook niet open en bloot op bed maar onder een dekbedovertrek
Ik heb nog steeds mijn dekbed wat er in de winter ook opligt hoor. Lig er alleen wat minder opgepropt onder. Goed te doen. Mijn slaapkamer krijgt vanaf een uur of 10/11 geen zon meerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
onder je dekbek?????
ik lig al meer dan een week alleen maar onder de overtrek/laken
Ik zal het voeden:quote:
Of agressietrainingquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga dan aan krachttraining doen.
Doet me denken aan de droom van jouwquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:09 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon een keer goeie seks is ook goed voor de agressie
oh ja die aanrijding tussen geldermalsen en utrecht natuurlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:58 schreef TheVulture het volgende:
De trein wilde niet... maar ik ben er toch
Oh neeeee!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal het voeden:
M'n vrienden zijn gister allemaal overgestapt van Team Edward naar Team JacobCoz he's more fun!
Hebben we nu ook al seks gehad in jouw droom?quote:
Ja..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 08:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga dan aan krachttraining doen.
Agressie en tennis gaan niet samen... dan vliegen alle ballen tegen het hekquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:18 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja..
Wil weer gaan tennissen..!
Dat is heerlijk voor de agressie
Jawel.. want dan moet je je juist gaan concentreren.. een therapie is hetquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Agressie en tennis gaan niet samen... dan vliegen alle ballen tegen het hek
John Mc enrou bewees het tegendeelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Agressie en tennis gaan niet samen..
Toen liep ik als Gene Simmons in de rondtequote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:24 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
ik kwam deze foto net tegen van 2 jaar geleden carnaval =]
Omdat Edward:quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:17 schreef Deceit het volgende:
[..]
Oh neeeee!
Serieus!!?
Ben zo benieuwd naar het 3e deel..
Maar team Failcob.. Hoe kunnen mensen.. pff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |