geen tv daar in de buurt? radio?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:42 schreef Deceit het volgende:
Ik ben jaloers op iedereen die nu vrij is voor 16:00 uur.. en dat terwijl ik 7:45 uur begonnen ben
Jawel, pc voor me neus, maar het is niet zo leuk alleen kijken en dan naar een beeldschermquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen tv daar in de buurt? radio?
achja iets is beter dan nietsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:59 schreef Deceit het volgende:
[..]
Jawel, pc voor me neus, maar het is niet zo leuk alleen kijken en dan naar een beeldscherm
dat wordt dan volop drinkenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:47 schreef creno het volgende:
zo op weg voor de bruiloft van m'n zwager. In pak zweten.
er komt een condoleance binnen met 250 personen.. om half 4,quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan je niet met collega's kijken of mag dat niet?
Stroekie en Xiance veel plezier gewenst morgen in Keulenquote:
dus je kan blij zijn dat je nog kan kijken op je schermquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:21 schreef Deceit het volgende:
[..]
er komt een condoleance binnen met 250 personen.. om half 4,
een huwelijk is aan de gang, niemand kan kijken
dank je welquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Stroekie en Xiance veel plezier gewenst morgen in Keulen
Neh, vrijdag heb ik altijd vaste dienstquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus je kan blij zijn dat je nog kan kijken op je scherm
vlug haal een pak magere yoghurtquote:
gewoon een kom fruit halen bij de kokquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:34 schreef Deceit het volgende:
en nu krijg ik weer vreetaanvallen
Het is: Geen ruggengraat kweken, en dan lekker dooreten en accepteren dat je dikker bent dan je eigenlijk zou willen zijn (of je wens aanpassen).quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoewel ik het grotendeels met Ang3l eens ben, is "even ruggengraat kweken" niet voor iedereen zomaar gedaan. Al denk ik best dat Deceit dat kan.
ik ga m uitprinten en elke keer als ik een aanval krijg daar naartoe kijken, oh en een foto van jou er bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |