abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:20:23 #76
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_83539148
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:02 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, dat is geen ander verhaal, dat is wat de TT suggereert. Niet het geweld tegen Joden neemt toe, maar het geweld tegen moslims.

En dan gaat het over discriminatie. Dat is GEEN geweld.
Misschien vindt ie het wel discriminatie dat joden nu minder geweld te verduren krijgen dan moslims?
pi_83539240
Ik meld me vrijwillig aan als lokmoslim. De politie hoeft verder niets te doen. Een paar lowkicks doen meestal wonderen.

Ik kan tevens snel schakelen. Met pruik en hoed op zou ik ook zo voor een Jood door kunnen gaan.

Graag zou ik mijn motivatie nader willen toelichten in een persoonlijk gesprek.

Groet, Hakim.
pi_83539305
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:23 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Ik meld me vrijwillig aan als lokmoslim. De politie hoeft verder niets te doen. Een paar lowkicks doen meestal wonderen.

Ik kan tevens snel schakelen. Met pruik en hoed op zou ik ook zo voor een Jood door kunnen gaan.

Graag zou ik mijn motivatie nader willen toelichten in een persoonlijk gesprek.

Groet, Hakim.
Maar wil je ook vrijwilliger zijn om als een "lokjood" de daders in de kraag te vatten.
Zou je dat er ook voor over hebben.
pi_83539353
Wat leven we toch in een rare tijd. Indien er een dergelijk bericht verschijnt met in de hoofdrol joden of homo's dan valt heel FOK! over elkaar heen om als eerste schande te kunnen spreken. Gelieve wordt dan ook een boze vinger gewezen naar onze moslim-medemens. Zijn de rollen een keer omgedraaid, dan worden er plots leugen verspreid.

Lekker makkelijk: alles wat in jouw wereldbeeld past omarm je en alles wat dat tegenspreekt dat wuif je weg als leugens.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:28:42 #80
225540 Pugg
Friends forever
pi_83539388
[quote]Op donderdag 1 juli 2010 12:20 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

CIDI heeft vanochtend op radio 1 opgeroepen om ook discriminatie van moslims hard aan te pakken.
[/quote

En zo hoort hoort ook
pi_83539438
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:03 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Zal ik je eens eerlijk vertellen hoe het zit ?

99.9 % VAN DE MENSEN HIER GEEFT INDERDAAD GEEN FUCK OM PALESTIJNEN.

Maar hier komt de echte kicker :

99.9% VAN DE MENSEN HIER GEEFT OOK GEEN FUCK OM JODEN.

Er zijn lui in een land hier ver vandaan waar we geen fuck mee te maken hebben, en die hebben ruzie.
Om de een of andere reden wonen er in WEER een HEEL ANDER land mensen die het nodig vinden om naar Nederland te komen, en opeens in NEDERLAND problemen te gaan maken over wat ANDERE mensen in een ANDER LAND doen.

Laat die rotzooi gewoon thuis alsjeblieft ! 99.9% van de nederlanders heeft helemaal niks met dat conflict en weet eigenlijk niet eens wat er aan de hand is.
Net zoals ik jou niet hoor over de mensenrechten in Burundi - want DAT INTERESSEERT JOU GEEN HOL.

Natuurlijk zijn we allemaal tegen geweld, maar vraag ons niet om partij te kiezen in een situatie waar we simpelweg geen hol van weten en die ons niet interesseert.

JIJ voelt je verwant met bepaalde mensen vanwege een religie en trekt je bepaalde dingen aan die de meeste mensen hier helemaal niet bezighouden, zoals het lot van Tutsi's JOU helemaal niet bezighoudt.
Niet dat jij dus tegen Tutsi's bent, maar het zit simpelweg niet in jouw belevingswereld en je hebt er niks mee.
Als jij dan morgen opeens een Tutsi buurman krijgt die jou elke keer gaat beschuldigen dat je tegen Tutsi's bent en roep het maar denk je ook :

"LAAT JE GESODEMIETER DAAR WAAR HET IS, BRENG HET NIET MEE HIERNAARTOE. ZOEK HET DAAR LEKKER ZELF UIT."
Precies, dit is de Westerse wereld! Niet voor niks willen alle niet-Westerse mensen hier naartoe komen, maar gedraag je dan wel en laat je troep achter.
pi_83539454
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:56 schreef Gia het volgende:
Geweld tegen moslima's komt vaak uit hun eigen omgeving, maar het telt wel mee als geweld tegen moslims.

Dus als een moslim zijn vrouw tuchtigt, dan is dat geweld tegen moslims.
Lol. Hoezo dom.
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:34 schreef Gia het volgende:

[..]

Waar zijn de berichten over geweld tegen moslims, door niet-moslims dan hč?
http://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Marwa_El-Sherbini
pi_83539496
Opvallend trouwens dat er alleen over Joden en Moslims wordt gesproken, maar ik denk dat het geweld tegen Nederlanders -wat we hier ooit nooit kenden, toen er bijna geen buitenlanders waren- veel hoger ligt. Daar praten we helemaal niet over. Tsja, waarschijnlijk omdat zoiets als racistisch wordt gezien om daarover te praten. Dat mag niet. Alleen allochtonen zijn zielig. De plan voor diversiteit moet daarnaast natuurlijk blijven bestaan. Om als blanke voor jezelf dan op te komen is niet goed te praten.
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:32:56 #84
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_83539498
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:25 schreef DeParo het volgende:

[..]

Maar wil je ook vrijwilliger zijn om als een "lokjood" de daders in de bontkraag te vatten.
zzz
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:39:55 #85
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_83539751
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:09 schreef Gia het volgende:

[..]

Geef eens met een voorbeeld aan wat jij daar dan in eerste instantie mee bedoelde?
Ah, ik bedoel het structureel behandelen van een bepaalde groep mensen alsof ze geen -of mindere- mensen zijn. En ik hanteerde het begrip daar in zijn algemeenheid. Vandaar ook de toevoeging: "-maakt niet uit welke groep."

Misschien is een engelse uitleg wat makkelijker te begrijpen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dehumanization
pi_83541162
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar wil je ook vrijwilliger zijn om als een "lokjood" de daders in de kraag te vatten.
Zou je dat er ook voor over hebben.
Ik zou er zelfs mijn voldoening uit halen.

Die pubers zijn namelijk;

A) gewoon racistisch

of

B) slecht onderwezen

Voor A zijn de lowkicks van toepassing en daarna overdragen aan de regiopolitie om in een isoleercel vd bijlmerbajes weg te rotten.

Voor B zijn de lowkicks ook van toepassing, maar die moeten daarna twee weken les volgen met als rode lijn door het lespakket het antwoord op de vraag; Wat is het verschil tussen een israëliër en een Jood? en als ze geslaagd zijn gaan we met z'n allen matzah eten in Antwerpen.
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:27:50 #87
3542 Gia
User under construction
pi_83542675
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:39 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Ah, ik bedoel het structureel behandelen van een bepaalde groep mensen alsof ze geen -of mindere- mensen zijn. En ik hanteerde het begrip daar in zijn algemeenheid. Vandaar ook de toevoeging: "-maakt niet uit welke groep."

Misschien is een engelse uitleg wat makkelijker te begrijpen?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dehumanization
Okay, maar dat is eerder discriminatie. Ontmenselijking is toch eigenlijk alles wat menselijk is bij een persoon weghalen. Iemand het gevoel geven minder te zijn en niet mee te mogen doen is discriminatie. Ze worden daar niet minder mens door. Volwaardig mens zijn is nog altijd niet hetzelfde als gelijkwaardig zijn aan andere mensen.
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:07:10 #88
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_83543956
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Okay, maar dat is eerder discriminatie.
Discriminatie, strikt genomen, betekend slechts het maken van onderscheid. Het wordt idd meestal gebruikt als dit op een onwenselijke/onwettelijke manier gebeurt.

quote:
Ontmenselijking is toch eigenlijk alles wat menselijk is bij een persoon weghalen. Iemand het gevoel geven minder te zijn en niet mee te mogen doen is discriminatie.
Ze worden daar niet minder mens door.
Ze worden daar feitelijk natuurlijk niet minder mens door. Het ontmenselijken is ook iets wat niet pasief is. Het heeft directe betrekking op de beoefenaar niet "het slachtoffer".

Beide begrippen hebben in de praktijk veel overlappingen. Het ene sluit het ander helemaal niet uit.
pi_83568179
Ik woon in Friesland in een klein stadje en zie regelmatig moslims rondlopen hier en geen/weinig last van discriminatie af en toe een domme boer die nog slechter Nederlands praat dan en net geëmigreerde allochtoon

maar ze zijn ook beter geďntegreerd dan in Randstad denk ik
  vrijdag 2 juli 2010 @ 13:26:55 #90
3542 Gia
User under construction
pi_83568274
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:31 schreef Farang het volgende:

[..]

Lol. Hoezo dom.
[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Marwa_El-Sherbini
In Nederland!!!

Jeez, kun je ook wel een bericht erbij halen van een moslim die in Amerika vermoord is of zo.

Daarbij ging het hier om een ruzie tussen betrokkenen. Het geweld tegen homo's en joden is vaak zonder enige aanleiding.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 13:32:30 #91
3542 Gia
User under construction
pi_83568459
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 13:24 schreef Athlon64x het volgende:
Ik woon in Friesland in een klein stadje en zie regelmatig moslims rondlopen hier en geen/weinig last van discriminatie af en toe een domme boer die nog slechter Nederlands praat dan en net geëmigreerde allochtoon

maar ze zijn ook beter geďntegreerd dan in Randstad denk ik
Waar maar een enkele Marokkaan of Turk woont, zijn inderdaad geen problemen. De problemen doen zich vooral voor in de buurten waar ze met velen bij elkaar wonen.

Hier 20 meter vandaan woont een marokkaans gezin. Nooit problemen mee. Gewoon aardige, vriendelijke mensen, maar wel streng-gelovig. Laten anderen overigens wel in hun waarde. Groeten iedereen die ze tegenkomen, ook als het een halfblote vrouw is, bijvoorbeeld.

Loopt zo'n halfblote vrouw in een buurt waar veel allochtonen wonen, dan is het nog niet zeker dat ze met respect behandeld wordt. En dat is jammer.
En dat geldt ook voor homo's en joden.
pi_83568590
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:58 schreef way2paradise het volgende:

[..]

Het is heel grappig - Komt het geweld tegen de joden ook van de medejoden?
Wat een begetalisatie en ontkenning van feiten!

Jij en de andere user zijn hier de voorbeelden ervan- Als jij de kans had zou je ook geweld gebruiken tegen de moslims! Schaam jullie!
omg
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_83598175
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 13:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Waar maar een enkele Marokkaan of Turk woont, zijn inderdaad geen problemen. De problemen doen zich vooral voor in de buurten waar ze met velen bij elkaar wonen.

Hier 20 meter vandaan woont een marokkaans gezin. Nooit problemen mee. Gewoon aardige, vriendelijke mensen, maar wel streng-gelovig. Laten anderen overigens wel in hun waarde. Groeten iedereen die ze tegenkomen, ook als het een halfblote vrouw is, bijvoorbeeld.

Loopt zo'n halfblote vrouw in een buurt waar veel allochtonen wonen, dan is het nog niet zeker dat ze met respect behandeld wordt. En dat is jammer.
Loopt zo'n halfblote vrouw in een nieuwbouwwijk, dan is het nog niet zeker dat ze met respect behandeld wordt. En dat is jammer. (Nagefloten door bouwvakkers.)
(Waarom joden en homo's in één adem genoemd moeten worden, is mij niet duidelijk. Tenzij de Holocaust als referentie wordt genomen. Maar dat is wel erg 1946.
En waarom is er dan geen eigen land voor homo's?)

Maar loopt zo'n gesluierde vrouw in een buurt waar veel autochtonen wonen, dan is het nog niet zeker dat ze met respect behandeld wordt. En dat is jammer.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zaterdag 3 juli 2010 @ 02:23:35 #94
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83598231
Wat een gelul altijd met die statistieken.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_83600076
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 13:32 schreef Gia het volgende:

[..]

En dezelfde "dynamiek" kun je meemaken als je "ongepast - ongewenst" rondloopt in een Tokkie buurt, Staphorst of ergens anders in de zwarte kousen regio ...
:: Even if you win the rat race, you are still a rat ::
  zaterdag 3 juli 2010 @ 09:57:19 #96
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_83600120
Heeft Meki een kloon
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 10:57:34 #97
3542 Gia
User under construction
pi_83601062
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 02:17 schreef Kees22 het volgende:

Maar loopt zo'n gesluierde vrouw in een buurt waar veel autochtonen wonen, dan is het nog niet zeker dat ze met respect behandeld wordt. En dat is jammer.
Kom dan eens met een voorbeeld waar IN NEDERLAND een gesluierde vrouw wordt lastig gevallen of aangerand?
pi_83633127
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 10:57 schreef Gia het volgende:

[..]

Kom dan eens met een voorbeeld waar IN NEDERLAND een gesluierde vrouw wordt lastig gevallen of aangerand?
Kwestie van tijd.
Diverse mensen willen hen al via wetten lastig vallen en aanranden.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_83633200
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 10:57 schreef Gia het volgende:

[..]

Tweede Kamer bijv.. Ene Wilders
Deze aanrander verkondigt op het preekgestoelte met sadistisch genoegen een belasting op het dragen van hoofddoekjes omdat het zijn uitzicht 'bederft' ...
pi_83633297
Erg vreemd om een verminderde kans op de arbeidsmarkt meteen te vertalen in "rassendiscriminatie". Alsof die mindere kansen geen andere oorzaken kunnen hebben. Als je bijvoorbeeld kijkt hoe veel Marokkaanse jongeren vroegtijdig zonder diploma van school gaan, is het dan gek dat ze het gemiddelde cijfer voor kansen op de arbeidsmarkt flink naar beneden trekken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')