abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:00:08 #1
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_83522709
Hoi,

Ik heb morgenvroeg een solicitatiegesprek naar de functie helpdeskmedewerker voor in de vakantie nu heb ik nog nooit een solicitatiegesprek eerder gehad wat kan ik verwachten en wat voor vragen kan hij stellen?
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:02:26 #2
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_83522779
Ik zou eerst een goed leren spellen.....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:02:56 #3
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_83522795
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:02 schreef karr-1 het volgende:
Ik zou eerst een goed leren spellen.....
Vakantie he
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:03:38 #4
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_83522819
Ze stellen vrij weinig vragen. Je moet vooral lijstjes invullen van: "Wat is RAID?" "Hoe meet je de lichtsterkte van een beamer?" "Is Windows 3.11 het nieuwste OS van Microsoft?"
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:03:42 #5
165633 eriksd
The grand facade...
pi_83522823
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:02 schreef karr-1 het volgende:
Ik zou eerst een goed leren spellen.....
een is niet zo moeilijk te spellen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  Licht Ontvlambaar donderdag 1 juli 2010 @ 10:04:07 #6
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_83522840
Mocht iemand zijn post missen, dat kan...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:04:18 #7
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_83522845
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:02 schreef karr-1 het volgende:
Ik zou eerst een goed leren spellen.....
Fail.
pi_83522853
Wie je bent, wat je voor opleiding doet, wat je eerder aan werkervaring hebt, waarom jij denkt dat je geschikt bent voor de baan, wat persoonlijke dingen.

Waarschijnlijk zal het zo gaan, want het is een tijdelijk baantje, dus je hoeft geen diepe psychoanalyses te verwachten.

Succes!
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:05:04 #9
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_83522868
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:03 schreef Sigmund666 het volgende:
Ze stellen vrij weinig vragen. Je moet vooral lijstjes invullen van: "Wat is RAID?" "Hoe meet je de lichtsterkte van een beamer?" "Is Windows 3.11 het nieuwste OS van Microsoft?"
Dat zou heel hard falen Ben je serieus?
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:05:29 #10
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_83522882
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
Wie je bent, wat je voor opleiding doet, wat je eerder aan werkervaring hebt, waarom jij denkt dat je geschikt bent voor de baan, wat persoonlijke dingen.

Waarschijnlijk zal het zo gaan, want het is een tijdelijk baantje, dus je hoeft geen diepe psychoanalyses te verwachten.

Succes!
Bedankt
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:05:59 #11
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_83522899
Je moet ze overigens vertellen wat hun willen horen. Of het de waarheid is of niet, maakt niet uit.

Mijn ervaringen is wanneer je enkel en alleen de waarheid (over jezelf bv) vertelt, dat je kansen om aangenomen worden drastisch verkleind.
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:07:13 #12
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_83522942
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:05 schreef First het volgende:

[..]

Dat zou heel hard falen Ben je serieus?
Bij mij deden ze dat wel.
O ja, WEES OP TIJD! Kan het niet hard genoeg roepen, maar 3 minuten te laat is sowieso al afgewezen bij dat soort mensen.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_83522959
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:04 schreef Sjeen het volgende:
Mocht iemand zijn post missen, dat kan...
Wie dan?????
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:08:25 #14
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_83522976
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:07 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Bij mij deden ze dat wel.
O ja, WEES OP TIJD! Kan het niet hard genoeg roepen, maar 3 minuten te laat is sowieso al afgewezen bij dat soort mensen.
Het gaat om het beantwoorden van vragen van particulieren over problemen die ze hebbne met hun internet dus ik verwacht niet dat ze veel vragen zullen stellen daarover
pi_83523044
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:08 schreef First het volgende:

[..]

Het gaat om het beantwoorden van vragen van particulieren over problemen die ze hebbne met hun internet dus ik verwacht niet dat ze veel vragen zullen stellen daarover
Agoh, denkje dat ze je dingen gaan vragen over Microsoft..
Haha faaaaaal
pi_83523060
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:07 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Bij mij deden ze dat wel.
O ja, WEES OP TIJD! Kan het niet hard genoeg roepen, maar 3 minuten te laat is sowieso al afgewezen bij dat soort mensen.
Mja ligt aan de reden! Ben een keer 3 kwartier te laat geweest bij een gesprek en toch aangenomen. Was een compleet verkeersinfarct, had over de laatste 20km meer dan anderhalf uur gedaan, dus ook op tijd gebeld en toen was het geen enkele probleem.
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:12:46 #17
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_83523107
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:11 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Mja ligt aan de reden! Ben een keer 3 kwartier te laat geweest bij een gesprek en toch aangenomen. Was een compleet verkeersinfarct, had over de laatste 20km meer dan anderhalf uur gedaan, dus ook op tijd gebeld en toen was het geen enkele probleem.
Bij mij deden ze enorm moeilijk en kreeg een hele preek van: "Je moet op tijd zijn voor de klant, want die wil een vraag beantwoord hebben en dan moet je klaar staan!"
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:14:43 #18
165633 eriksd
The grand facade...
pi_83523156
Je voelt toch wel aan wat je moet zeggen. Geen zorgen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_83523261
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:11 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Mja ligt aan de reden! Ben een keer 3 kwartier te laat geweest bij een gesprek en toch aangenomen. Was een compleet verkeersinfarct, had over de laatste 20km meer dan anderhalf uur gedaan, dus ook op tijd gebeld en toen was het geen enkele probleem.
Dat heet overmacht, en dan is het in de meeste gevallen geen probleem (mits je tijdig belt dat je het niet redt). Drie minuten te laat is gewoon dom, dan ben je stomweg te laat van huis gegaan.
pi_83523316
Verzwijg dat je FOK!t.
pi_83523360
ze zullen ook willen dat je een goede telefoonstem hebt denk ik.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:26:59 #22
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_83523508
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:08 schreef First het volgende:

[..]

Het gaat om het beantwoorden van vragen van particulieren over problemen die ze hebbne met hun internet dus ik verwacht niet dat ze veel vragen zullen stellen daarover

En netwerken zit in jouw kennis pakket? Dan is het toch goed?
To doom or not to doom
pi_83523567
Niets verwachten, heengaan en gewoon lekker meelullen met de baas.

Verder kun je natuurlijk goed praten, ben je erg sociaal en overtuigend. Verder ben je geïnteresseerd of de baas nog op vakantie gaat van de zomer wanneer je informeel het gesprek begint. Toevallig weet je iets over die locatie en is het daar erg tof!
Wie dit leest is een lezer van dit.
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:30:56 #24
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_83523638
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:26 schreef A-mineur het volgende:

[..]

En netwerken zit in jouw kennis pakket? Dan is het toch goed?
Netwerken is wel een van mijn zwakkere punten maar ik denk dat het wel voldoende is.
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:31:46 #25
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_83523661
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:20 schreef Socios het volgende:
Verzwijg dat je FOK!t.
Dat snap ik anders mag ik gelijk weggaan
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:34:16 #26
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_83523742
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:30 schreef First het volgende:

[..]

Netwerken is wel een van mijn zwakkere punten maar ik denk dat het wel voldoende is.
Ach zolang je weet hoe het zit met TCP/IP en DNS moet het goedkomen, ik gok dat je toch alleen maar Windows klanten krijgt aangezien *nix gebruikers vooral zelf gaan prutsen.
To doom or not to doom
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:35:17 #27
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_83523776
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:34 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Ach zolang je weet hoe het zit met TCP/IP en DNS moet het goedkomen, ik gok dat je toch alleen maar Windows klanten krijgt aangezien *nix gebruikers vooral zelf gaan prutsen.
Okey
pi_83524232
Je krijgt heus wel een training en een handboek!
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:53:39 #29
309013 TiNussZ
Voetbal is emotie!
pi_83524412
Zorg dat je verzorgd eruit ziet, geen oorbellen in, haren goed gekampt, goede kleding, geen tattoo zichtbaar..
pi_83524678
Helpdesk doet toch niet veel meer dan de telefoon opnemen, zeggen dat je het heel vervelend vindt dat er een probleem is en vragen of de stekker erin zit. en vervolgens schuif je de boel door naar een 2e lijnsmedewerker of een specialist?

Helpdeskmedewerkers hebben vaak bar weinig verstand van zaken... Dat hoeft ook niet, het zijn gewoon telefoonhoeren die je als eerste kunt uitschelden als de boel weer eens plat gaat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:10:13 #31
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_83525080
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:00 schreef Ticootje het volgende:
Helpdesk doet toch niet veel meer dan de telefoon opnemen, zeggen dat je het heel vervelend vindt dat er een probleem is en vragen of de stekker erin zit. en vervolgens schuif je de boel door naar een 2e lijnsmedewerker of een specialist?

Helpdeskmedewerkers hebben vaak bar weinig verstand van zaken... Dat hoeft ook niet, het zijn gewoon telefoonhoeren die je als eerste kunt uitschelden als de boel weer eens plat gaat.
Het klinkt vast heel triest maar dat lijkt me leuk werk met boze mensen praten
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:02:34 #32
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_83527107
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:00 schreef Ticootje het volgende:
Helpdesk doet toch niet veel meer dan de telefoon opnemen, zeggen dat je het heel vervelend vindt dat er een probleem is en vragen of de stekker erin zit. en vervolgens schuif je de boel door naar een 2e lijnsmedewerker of een specialist?
Je vergeet het advies om te rebooten
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:26:36 #33
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_83528129
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:10 schreef First het volgende:

[..]

Het klinkt vast heel triest maar dat lijkt me leuk werk met boze mensen praten
Nee hoor het is ook leuk. Mits je maar ervoor waakt dat je hun aanval niet persoonlijk opvat.

Wat ze gaan vragen? Ja daar is dus geen standaard antwoord op. Hang net van de persoon af die tegenover je zit. De een begint een gezellig babbeltje, wat heb je voor hobbies, de ander vuurt als kogels snertvragen op je af. Vertel eens iets over jezelf. Wat zijn je drie zwakste punten? enz.
Mogelijk krijg je ook vragen om te toetsen of je er tenminste een beetje van af weet zodat je niet helemaal met je mond vol tanden zit.

Kun je ze overtuigen dat de klanten door jou vlot, vriendelijk begroet worden en dat je ze snel helpt het probleempje op te lossen?

Veel succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')