een is niet zo moeilijk te spellen.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:03 schreef Sigmund666 het volgende:
Ze stellen vrij weinig vragen. Je moet vooral lijstjes invullen van: "Wat is RAID?" "Hoe meet je de lichtsterkte van een beamer?" "Is Windows 3.11 het nieuwste OS van Microsoft?"
Bedanktquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
Wie je bent, wat je voor opleiding doet, wat je eerder aan werkervaring hebt, waarom jij denkt dat je geschikt bent voor de baan, wat persoonlijke dingen.
Waarschijnlijk zal het zo gaan, want het is een tijdelijk baantje, dus je hoeft geen diepe psychoanalyses te verwachten.
Succes!
Bij mij deden ze dat wel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:05 schreef First het volgende:
[..]Dat zou heel hard falen
Ben je serieus?
Wie dan?????quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:04 schreef Sjeen het volgende:
Mocht iemand zijn post missen, dat kan...
Het gaat om het beantwoorden van vragen van particulieren over problemen die ze hebbne met hun internet dus ik verwacht niet dat ze veel vragen zullen stellen daaroverquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Bij mij deden ze dat wel.
O ja, WEES OP TIJD! Kan het niet hard genoeg roepen, maar 3 minuten te laat is sowieso al afgewezen bij dat soort mensen.
Agoh, denkje dat ze je dingen gaan vragen over Microsoft..quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:08 schreef First het volgende:
[..]
Het gaat om het beantwoorden van vragen van particulieren over problemen die ze hebbne met hun internet dus ik verwacht niet dat ze veel vragen zullen stellen daarover
Mja ligt aan de reden! Ben een keer 3 kwartier te laat geweest bij een gesprek en toch aangenomen. Was een compleet verkeersinfarct, had over de laatste 20km meer dan anderhalf uur gedaan, dus ook op tijd gebeld en toen was het geen enkele probleem.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Bij mij deden ze dat wel.
O ja, WEES OP TIJD! Kan het niet hard genoeg roepen, maar 3 minuten te laat is sowieso al afgewezen bij dat soort mensen.
Bij mij deden ze enorm moeilijk en kreeg een hele preek van: "Je moet op tijd zijn voor de klant, want die wil een vraag beantwoord hebben en dan moet je klaar staan!"quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mja ligt aan de reden! Ben een keer 3 kwartier te laat geweest bij een gesprek en toch aangenomen. Was een compleet verkeersinfarct, had over de laatste 20km meer dan anderhalf uur gedaan, dus ook op tijd gebeld en toen was het geen enkele probleem.
Dat heet overmacht, en dan is het in de meeste gevallen geen probleem (mits je tijdig belt dat je het niet redt). Drie minuten te laat is gewoon dom, dan ben je stomweg te laat van huis gegaan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mja ligt aan de reden! Ben een keer 3 kwartier te laat geweest bij een gesprek en toch aangenomen. Was een compleet verkeersinfarct, had over de laatste 20km meer dan anderhalf uur gedaan, dus ook op tijd gebeld en toen was het geen enkele probleem.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:08 schreef First het volgende:
[..]
Het gaat om het beantwoorden van vragen van particulieren over problemen die ze hebbne met hun internet dus ik verwacht niet dat ze veel vragen zullen stellen daarover
Netwerken is wel een van mijn zwakkere punten maar ik denk dat het wel voldoende is.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:26 schreef A-mineur het volgende:
[..]
En netwerken zit in jouw kennis pakket? Dan is het toch goed?
Ach zolang je weet hoe het zit met TCP/IP en DNS moet het goedkomen, ik gok dat je toch alleen maar Windows klanten krijgt aangezien *nix gebruikers vooral zelf gaan prutsen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:30 schreef First het volgende:
[..]
Netwerken is wel een van mijn zwakkere punten maar ik denk dat het wel voldoende is.
Okeyquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:34 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ach zolang je weet hoe het zit met TCP/IP en DNS moet het goedkomen, ik gok dat je toch alleen maar Windows klanten krijgt aangezien *nix gebruikers vooral zelf gaan prutsen.
Het klinkt vast heel triest maar dat lijkt me leuk werkquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:00 schreef Ticootje het volgende:
Helpdesk doet toch niet veel meer dan de telefoon opnemen, zeggen dat je het heel vervelend vindt dat er een probleem is en vragen of de stekker erin zit. en vervolgens schuif je de boel door naar een 2e lijnsmedewerker of een specialist?
Helpdeskmedewerkers hebben vaak bar weinig verstand van zaken... Dat hoeft ook niet, het zijn gewoon telefoonhoeren die je als eerste kunt uitschelden als de boel weer eens plat gaat.
Je vergeet het advies om te rebootenquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:00 schreef Ticootje het volgende:
Helpdesk doet toch niet veel meer dan de telefoon opnemen, zeggen dat je het heel vervelend vindt dat er een probleem is en vragen of de stekker erin zit. en vervolgens schuif je de boel door naar een 2e lijnsmedewerker of een specialist?
Nee hoor het is ook leuk. Mits je maar ervoor waakt dat je hun aanval niet persoonlijk opvat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:10 schreef First het volgende:
[..]
Het klinkt vast heel triest maar dat lijkt me leuk werkmet boze mensen praten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |