abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:34:16 #26
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_83523742
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:30 schreef First het volgende:

[..]

Netwerken is wel een van mijn zwakkere punten maar ik denk dat het wel voldoende is.
Ach zolang je weet hoe het zit met TCP/IP en DNS moet het goedkomen, ik gok dat je toch alleen maar Windows klanten krijgt aangezien *nix gebruikers vooral zelf gaan prutsen.
To doom or not to doom
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:35:17 #27
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_83523776
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:34 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Ach zolang je weet hoe het zit met TCP/IP en DNS moet het goedkomen, ik gok dat je toch alleen maar Windows klanten krijgt aangezien *nix gebruikers vooral zelf gaan prutsen.
Okey
pi_83524232
Je krijgt heus wel een training en een handboek!
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:53:39 #29
309013 TiNussZ
Voetbal is emotie!
pi_83524412
Zorg dat je verzorgd eruit ziet, geen oorbellen in, haren goed gekampt, goede kleding, geen tattoo zichtbaar..
pi_83524678
Helpdesk doet toch niet veel meer dan de telefoon opnemen, zeggen dat je het heel vervelend vindt dat er een probleem is en vragen of de stekker erin zit. en vervolgens schuif je de boel door naar een 2e lijnsmedewerker of een specialist?

Helpdeskmedewerkers hebben vaak bar weinig verstand van zaken... Dat hoeft ook niet, het zijn gewoon telefoonhoeren die je als eerste kunt uitschelden als de boel weer eens plat gaat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:10:13 #31
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_83525080
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:00 schreef Ticootje het volgende:
Helpdesk doet toch niet veel meer dan de telefoon opnemen, zeggen dat je het heel vervelend vindt dat er een probleem is en vragen of de stekker erin zit. en vervolgens schuif je de boel door naar een 2e lijnsmedewerker of een specialist?

Helpdeskmedewerkers hebben vaak bar weinig verstand van zaken... Dat hoeft ook niet, het zijn gewoon telefoonhoeren die je als eerste kunt uitschelden als de boel weer eens plat gaat.
Het klinkt vast heel triest maar dat lijkt me leuk werk met boze mensen praten
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:02:34 #32
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_83527107
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:00 schreef Ticootje het volgende:
Helpdesk doet toch niet veel meer dan de telefoon opnemen, zeggen dat je het heel vervelend vindt dat er een probleem is en vragen of de stekker erin zit. en vervolgens schuif je de boel door naar een 2e lijnsmedewerker of een specialist?
Je vergeet het advies om te rebooten
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:26:36 #33
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_83528129
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:10 schreef First het volgende:

[..]

Het klinkt vast heel triest maar dat lijkt me leuk werk met boze mensen praten
Nee hoor het is ook leuk. Mits je maar ervoor waakt dat je hun aanval niet persoonlijk opvat.

Wat ze gaan vragen? Ja daar is dus geen standaard antwoord op. Hang net van de persoon af die tegenover je zit. De een begint een gezellig babbeltje, wat heb je voor hobbies, de ander vuurt als kogels snertvragen op je af. Vertel eens iets over jezelf. Wat zijn je drie zwakste punten? enz.
Mogelijk krijg je ook vragen om te toetsen of je er tenminste een beetje van af weet zodat je niet helemaal met je mond vol tanden zit.

Kun je ze overtuigen dat de klanten door jou vlot, vriendelijk begroet worden en dat je ze snel helpt het probleempje op te lossen?

Veel succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')