quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:48 schreef Socios het volgende:
ICM [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat stond toch gewoon in mijn post, blinde.quote:
Eigenlijk zouden conducteurs bevoegdheden moeten hebben om ghettoblasters ter plekke af te pakken en te slopen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:23 schreef Ireyon het volgende:
Wat DDZ betreft; het blijft gewoon ontzettend dom om de bovenverdieping werk en rust te noemen. Alsof je die vervelende kinderen tijdens hun dagje-uit zover kunt krijgen om allemaal beneden te gaan zitten.. Nu maakt het mij sowieso weinig uit aangezien ik geniale oordoppen heb, maar hier is niet goed over nagedacht.
Yep.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
IE / FF / Opera / Chrome / Safari
alles genoemd nu? Kunnen we weer verder met treintjes lullen
Br218.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:58 schreef Zug-Chef het volgende:
DB 218 408 met 2 n-wagen als RB 12626 zojuist aan de ongeveer 15 kilometer lange reis naar Emmelshausen begonnen.
Lees het zinnetje erboven andersquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Br218.Enig idee of dat spul daar ook eerstdaags verdwijnt vanwege aanbestedingen of iets dergelijks of heb ik nog een hele zomer de tijd om daar eens een ritje te gaan maken?
Niet aanstellen, een buffel is erger met dit weerquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:06 schreef Eix het volgende:
Vandaag weer mogen ervaren wat een geweldig spul V-IRM is.![]()
Tussen Breda en Eindhoven een rit met ICRm met deze keer een goed functionerende airco. Prima. In Eindhoven in een lekker gekoelde V-IRM gestapt ri. Heerlen. Vervolgens valt vlak voor Weert en bij Haelen de airco en deels de verlichting uit, om even later weer aan te gaan. BIj vertrek uit Roermond weer hetzelfde alleen toen was het ook echt gedaan. Blij dat ik in Sittard de trein uit kon, het was in de trein praktisch even warm als buiten.![]()
Vervolgens is de trein in zijn geheel doorgereden naar Maastricht, reizigers naar Heerlen konden op de nog wachtende () stoptrein overstappen. Ook lekker, Plan V met dit weer.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Niet aanstellen, een buffel is erger met dit weer
Ik was zo enthousiast toen ik die BR218 zag dat ik in gedachte al onderweg was naar dat lijntje. Heb mijn post al wat aangepast, maar vervolgens quote jij 'm even.quote:
Een buffel heeft in ieder geval ramen die open kunnen. V-IRM is in twintig minuten al snel een rijdende sauna zonder ventilatie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Niet aanstellen, een buffel is erger met dit weer
Pssst Aircoquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef Eix het volgende:
[..]
Een buffel heeft in ieder geval ramen die open kunnen. V-IRM is in twintig minuten al snel een rijdende sauna zonder ventilatie.
Ja, zo kan ik het ook beste vriendquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:58 schreef Zug-Chef het volgende:
[ afbeelding ]
Rhenus Veniro heeft door middel van een Europese aanbesteding het treinverkeer op de Steilstrecke Boppard - Emmelshausen per 13 december 2009 overgenomen van de Deutsche Bahn. Gepland was dat Rhenus Veniro zou gaan rijden met het type Regio-Shuttle RS1 van Stadler. Maar zoals met meerdere Stadler producten (zie de soap Eurobahn) zijn er vrij veel problemen met de toelating van treinstellen in Duitsland. Naast het station van Boppard bevind zich al wel de opslagloods en wasplaats voor de nieuwe treinstellen alwaar treinstel 650 351 op betere tijden wacht. Het treinverkeer wordt op de zogenaamde Hunsrückbahn ook 6 maanden na de start nog altijd door de DB uitgevoerd. Rechts de spoorlijn naar Koblenz, de foto is gemaakt vanuit de trein naar Emmelshausen. Zaterdag 19 juni 2010
Dus tot dat er betere tijden aandringen, worden reizigers met de oude, maar veel betere DB-meuk vervoerd:
[ afbeelding ]
De Hunsrückbahn is een zogenaamde Steilstrecke, dat wil zeggen dat de maximale stijging boven de 40 promille ligt. Dat de trein kort na vertrek uit Boppard gelijk flink hoogte moet overwinnen is goed te zien op de foto. Daar is de DB 218 408 met 2 n-wagen als RB 12626 zojuist aan de ongeveer 15 kilometer lange reis naar Emmelshausen begonnen. Tot aan Boppard-Buchholz overwint de trein 336 meter in zo'n 6 kilometer. Op de achtergrond is het stadje Boppard te zien. Tevens zijn de rivier de Rijn en de heuvels aan de rechteroever van de Rijn waar te nemen. Zaterdag 8 mei 2010
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |