abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83537293
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:32 schreef Socios het volgende:

[..]

IE8 ftw.
IE8 _!

Gebruik toch gewoon een fatsoenlijke browser.
  donderdag 1 juli 2010 @ 16:35:35 #77
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_83537381
Firefucks
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 1 juli 2010 @ 16:35:43 #78
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_83537383
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:32 schreef Socios het volgende:

[..]

IE8 ftw.
Opera
pi_83537585
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:35 schreef greavy het volgende:

[..]

Opera
DDAR
pi_83537858
ICM
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 1 juli 2010 @ 16:52:03 #81
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_83538005
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:48 schreef Socios het volgende:
ICM [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Mat'54
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 1 juli 2010 @ 16:53:51 #82
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_83538093
Mat'64
  donderdag 1 juli 2010 @ 16:56:54 #83
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83538234
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:31 schreef greavy het volgende:

[..]

Wie gebruikt er dan ook nog IE
Dat stond toch gewoon in mijn post, blinde.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Moderator donderdag 1 juli 2010 @ 16:57:00 #84
155227 crew  Guppy
dus
pi_83538240
Safari
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:00:40 #85
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_83538398
IE / FF / Opera / Chrome / Safari

alles genoemd nu? Kunnen we weer verder met treintjes lullen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:13:44 #86
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_83538925

Stoomtrein in Zuid-Afrika ontspoord
Meer in deze forumcategorie
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:36:43 #87
22818 V2
Deze ruimte is te huur!
pi_83539629
Heel de NS zowat gebruikt nog IE6 he arme mensen...
As far as we know, our computer has never had an undetected error.
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:18:49 #88
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_83544437
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:23 schreef Ireyon het volgende:
Wat DDZ betreft; het blijft gewoon ontzettend dom om de bovenverdieping werk en rust te noemen. Alsof je die vervelende kinderen tijdens hun dagje-uit zover kunt krijgen om allemaal beneden te gaan zitten.. Nu maakt het mij sowieso weinig uit aangezien ik geniale oordoppen heb, maar hier is niet goed over nagedacht.
Eigenlijk zouden conducteurs bevoegdheden moeten hebben om ghettoblasters ter plekke af te pakken en te slopen.

En NS moet zich beter concentreren op betere reisinformatie.
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:20:39 #89
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_83544520
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:32 schreef Socios het volgende:

[..]

IE8 ftw.
* Ofyles2 vindt dit de achtste hoofdzonde...

  donderdag 1 juli 2010 @ 20:21:44 #90
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_83544564
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
IE / FF / Opera / Chrome / Safari

alles genoemd nu? Kunnen we weer verder met treintjes lullen
Yep.

Zaterdag weer op de HSL. 's Ochtends heen, 's avonds terug.
pi_83548606

Rhenus Veniro heeft door middel van een Europese aanbesteding het treinverkeer op de Steilstrecke Boppard - Emmelshausen per 13 december 2009 overgenomen van de Deutsche Bahn. Gepland was dat Rhenus Veniro zou gaan rijden met het type Regio-Shuttle RS1 van Stadler. Maar zoals met meerdere Stadler producten (zie de soap Eurobahn) zijn er vrij veel problemen met de toelating van treinstellen in Duitsland. Naast het station van Boppard bevind zich al wel de opslagloods en wasplaats voor de nieuwe treinstellen alwaar treinstel 650 351 op betere tijden wacht. Het treinverkeer wordt op de zogenaamde Hunsrückbahn ook 6 maanden na de start nog altijd door de DB uitgevoerd. Rechts de spoorlijn naar Koblenz, de foto is gemaakt vanuit de trein naar Emmelshausen. Zaterdag 19 juni 2010

Dus tot dat er betere tijden aandringen, worden reizigers met de oude, maar veel betere DB-meuk vervoerd:


De Hunsrückbahn is een zogenaamde Steilstrecke, dat wil zeggen dat de maximale stijging boven de 40 promille ligt. Dat de trein kort na vertrek uit Boppard gelijk flink hoogte moet overwinnen is goed te zien op de foto. Daar is de DB 218 408 met 2 n-wagen als RB 12626 zojuist aan de ongeveer 15 kilometer lange reis naar Emmelshausen begonnen. Tot aan Boppard-Buchholz overwint de trein 336 meter in zo'n 6 kilometer. Op de achtergrond is het stadje Boppard te zien. Tevens zijn de rivier de Rijn en de heuvels aan de rechteroever van de Rijn waar te nemen. Zaterdag 8 mei 2010
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:06:01 #92
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_83549021
Vandaag weer mogen ervaren wat een geweldig spul V-IRM is.

Tussen Breda en Eindhoven een rit met ICRm met deze keer een goed functionerende airco. Prima. In Eindhoven in een lekker gekoelde V-IRM gestapt ri. Heerlen. Vervolgens valt vlak voor Weert en bij Haelen de airco en deels de verlichting uit, om even later weer aan te gaan. BIj vertrek uit Roermond weer hetzelfde alleen toen was het ook echt gedaan. Blij dat ik in Sittard de trein uit kon, het was in de trein praktisch even warm als buiten.

Vervolgens is de trein in zijn geheel doorgereden naar Maastricht, reizigers naar Heerlen konden op de nog wachtende ( ) stoptrein overstappen. Ook lekker, Plan V met dit weer.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:08:40 #93
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_83549169
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:58 schreef Zug-Chef het volgende:
DB 218 408 met 2 n-wagen als RB 12626 zojuist aan de ongeveer 15 kilometer lange reis naar Emmelshausen begonnen.
Br218. Enig idee of dat spul daar ook eerstdaags verdwijnt vanwege die aanbestedingen perikelen of heb ik nog een hele zomer de tijd om daar eens een ritje te gaan maken?
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_83549264
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:08 schreef Eix het volgende:

[..]

Br218. Enig idee of dat spul daar ook eerstdaags verdwijnt vanwege aanbestedingen of iets dergelijks of heb ik nog een hele zomer de tijd om daar eens een ritje te gaan maken?
Lees het zinnetje erboven anders
dag
pi_83549306
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:06 schreef Eix het volgende:
Vandaag weer mogen ervaren wat een geweldig spul V-IRM is.

Tussen Breda en Eindhoven een rit met ICRm met deze keer een goed functionerende airco. Prima. In Eindhoven in een lekker gekoelde V-IRM gestapt ri. Heerlen. Vervolgens valt vlak voor Weert en bij Haelen de airco en deels de verlichting uit, om even later weer aan te gaan. BIj vertrek uit Roermond weer hetzelfde alleen toen was het ook echt gedaan. Blij dat ik in Sittard de trein uit kon, het was in de trein praktisch even warm als buiten.

Vervolgens is de trein in zijn geheel doorgereden naar Maastricht, reizigers naar Heerlen konden op de nog wachtende ( ) stoptrein overstappen. Ook lekker, Plan V met dit weer.
Niet aanstellen, een buffel is erger met dit weer
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 1 juli 2010 @ 22:13:36 #96
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_83549442
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Niet aanstellen, een buffel is erger met dit weer

Met dit weer verlang je terug naar de wadlopers
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:14:29 #97
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_83549495
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:10 schreef Peter het volgende:

[..]

Lees het zinnetje erboven anders
Ik was zo enthousiast toen ik die BR218 zag dat ik in gedachte al onderweg was naar dat lijntje. Heb mijn post al wat aangepast, maar vervolgens quote jij 'm even.

Hoe dan ook, enig idee hoe lang dat toelatings gebeuren nog gaat voortduren. Ik heb in het verleden nog wel eens met de RE12 gereisd ("de tokkie-expres )waar ook die BR218 op reden. Machtige locomotieven.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:16:20 #98
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_83549619
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Niet aanstellen, een buffel is erger met dit weer
Een buffel heeft in ieder geval ramen die open kunnen. V-IRM is in twintig minuten al snel een rijdende sauna zonder ventilatie.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:40:48 #99
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_83551052
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:16 schreef Eix het volgende:

[..]

Een buffel heeft in ieder geval ramen die open kunnen. V-IRM is in twintig minuten al snel een rijdende sauna zonder ventilatie.
Pssst Airco
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:41:45 #100
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_83551112
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 21:58 schreef Zug-Chef het volgende:
[ afbeelding ]
Rhenus Veniro heeft door middel van een Europese aanbesteding het treinverkeer op de Steilstrecke Boppard - Emmelshausen per 13 december 2009 overgenomen van de Deutsche Bahn. Gepland was dat Rhenus Veniro zou gaan rijden met het type Regio-Shuttle RS1 van Stadler. Maar zoals met meerdere Stadler producten (zie de soap Eurobahn) zijn er vrij veel problemen met de toelating van treinstellen in Duitsland. Naast het station van Boppard bevind zich al wel de opslagloods en wasplaats voor de nieuwe treinstellen alwaar treinstel 650 351 op betere tijden wacht. Het treinverkeer wordt op de zogenaamde Hunsrückbahn ook 6 maanden na de start nog altijd door de DB uitgevoerd. Rechts de spoorlijn naar Koblenz, de foto is gemaakt vanuit de trein naar Emmelshausen. Zaterdag 19 juni 2010

Dus tot dat er betere tijden aandringen, worden reizigers met de oude, maar veel betere DB-meuk vervoerd:

[ afbeelding ]
De Hunsrückbahn is een zogenaamde Steilstrecke, dat wil zeggen dat de maximale stijging boven de 40 promille ligt. Dat de trein kort na vertrek uit Boppard gelijk flink hoogte moet overwinnen is goed te zien op de foto. Daar is de DB 218 408 met 2 n-wagen als RB 12626 zojuist aan de ongeveer 15 kilometer lange reis naar Emmelshausen begonnen. Tot aan Boppard-Buchholz overwint de trein 336 meter in zo'n 6 kilometer. Op de achtergrond is het stadje Boppard te zien. Tevens zijn de rivier de Rijn en de heuvels aan de rechteroever van de Rijn waar te nemen. Zaterdag 8 mei 2010
Ja, zo kan ik het ook beste vriend jij post iedere week 2 foto's van 2 maanden geleden zodat het lijkt of je elke week weg bent
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')