abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juli 2010 @ 23:01:29 #101
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_83552095
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Pssst Airco
Niet wanneer die stuk is hea?
  Redactie Sport donderdag 1 juli 2010 @ 23:07:54 #102
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_83552364
Dan is er volgens mij nog altijd een noodventilatiesysteem dat door de HC in werking gesteld kan worden.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_83553059
Raampie open toch.
  donderdag 1 juli 2010 @ 23:30:18 #104
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_83553262
over 9 uur vertrekt mijn trein. Ik moest maar eens mijn tas inpakken.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 2 juli 2010 @ 07:36:58 #105
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83558858
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
over 9 uur vertrekt mijn trein. Ik moest maar eens mijn tas inpakken.
Enjoy!

De trein dan, tas inpakken is vervelend.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_83559725
Zeg, ik ben vanwege het mischien wel mischien niet opgelost zijn van de problemen bij culemborg via rotterdam gereisd. Maar door een uitgevallen trein ook daar wat vertraging gepakt. Moet ik nu op een GTbV dan ook via station Rotterdam opgeven? (Vanaf Breda, richting Utrecht)
  vrijdag 2 juli 2010 @ 08:45:50 #107
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_83559754
Lijkt me wel. Anders zal NS zich wel beroepen op de "overmacht"-clausule.
pi_83560487
Overmacht lijkt me niet van toepassing hier. Maar ten opzichte van de route vie Den Bosch heb ik +30 en ten op zichte van de route Rotterdam +15.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 09:27:20 #109
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_83560584
Ik denk wel dat het een geval 'overmacht' is wanneer iemand zich voor een trein gooit.
quote:
Rover: ERTMS kost nog maar 800 miljoen

De kosten voor de invoering van de Europese beveiliging ERTMS zijn in tien jaar tijd gedecimeerd naar 800 miljoen euro. Dat meldt Rover voorzitter Michael van der Vlis tegenover OV-Magazine. de invoering kost ongeveer een ton per kilometer spoor en 300 miljoen om alle treinen van NS geschikt te maken.

Tot die conclusie komt Van der Vlist na een rondje langs de Nederlandse hoofdkantoren van twee van de drie leveranciers (Alstom, Bombardier en Siemens). Hij wil nu graag de knoop doorhakken om over te stappen van de beperkte automatische treinbeïnvloeding naar het flexibeler ERTMS.

Capaciteit
“Alles wat je nu nog zit te ATB'en, kun je straks weggooien”, stelt Van der Vlis. Zonder extra seinen te plaatsen kan ERTMS de afstanden tussen de seinen halveren, zodat de capaciteit grofweg verdubbelt. Ook kan de beveiliging meer en hogere snelheden bewaken.

Kosten-batenanalyse
Volgens Brigit Gijsbers, waarnemend directeur Spoorvervoer op het ministerie van Verkeer en Waterstaat, krijgt de Tweede Kamer na de zomer de maatschappelijke kosten-batenanalyse van ERTMS.

Dit bericht is afkomst van OV-Magazine. Het vakblad is verkrijgbaar voor ¤ 67 per jaar. Studenten en gepensioneerden kunnen ¤ 10 euro korting krijgen. Voor zakelijke abonnementen en mensen woonachtig in het buitenland gelden afwijkende tarieven.
Ik zeg: doen. Eerst op de hoofdlijnen (zeg maar: de vervormde rechthoek Amsterdam - Utrecht - Eindhoven - Breda - Dordrecht - Rotterdam - Den Haag - Schiphol - Amsterdam), daarna de rest.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 09:41:09 #110
22818 V2
Deze ruimte is te huur!
pi_83560864
Een overheids-ICT-project (nou ja, soort van) met een kostendaling?? Dat ik dat nog mag meemaken
As far as we know, our computer has never had an undetected error.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 10:29:26 #111
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_83562157
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 09:22 schreef Fixers het volgende:
Overmacht lijkt me niet van toepassing hier. Maar ten opzichte van de route vie Den Bosch heb ik +30 en ten op zichte van de route Rotterdam +15.
Dan krijg je via Rotterdam geen vergoeding, moet minimaal 30 minuten zijn
En ik weet niet welk kaartje je hebt (SOV, traject abbo, netabbo, enkele reis, retour, dagkaart)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 2 juli 2010 @ 10:37:43 #112
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_83562410
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 09:27 schreef James1988 het volgende:
Ik denk wel dat het een geval 'overmacht' is wanneer iemand zich voor een trein gooit.
[..]

Ik zeg: doen. Eerst op de hoofdlijnen (zeg maar: de vervormde rechthoek Amsterdam - Utrecht - Eindhoven - Breda - Dordrecht - Rotterdam - Den Haag - Schiphol - Amsterdam), daarna de rest.

Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn ...
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 2 juli 2010 @ 10:44:46 #113
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83562623
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 10:37 schreef Peterselieman het volgende:

[..]


Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn ...
Er zijn vast wel haken en ogen die niet in de prijs van de leveranciers zitten. Zoals ontwerp, bouw in bestaand spoor...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_83563022
Nog even terugkomend op dat je al je reizen op moet schrijven bij een Interrail:

Vorig jaar heb ik met vier mensen ge-Interraild. We wilden alvast een paar dagen van tevoren onze Interrailpas halen op Schiphol. Eenmaal daar aangekomen bleken twee van mijn vrienden hun ID niet bij zich te hebben. Ik en een ander vriend hebben onze Interrail gekocht, de andere twee pas pas vlak voor vertrek. Achteraf bleek dat maar goed ook, want wij hadden bij onze Interrailpas niet zo'n formulier gekregen om de treinen op te schrijven. We besloten dan ook maar met z'n vieren één formulier in te vullen. Niet dat we hem altijd netjes bijhielden, maar alleen als we er zin in hadden. Er werd toch nooit om gevraagd. Tot dat we in Tsjechië kwamen. Een dik oostblokwijf kwam de coupé in gestormd om onze Interrail te versieren met stempels. Daarna waren onze formulieren aan de beurt. Gelukkig hadden we deze reis wel opgeschreven. Met heel wat moeite (ze sprak nauwelijks Engels) hebben we kunnen uitleggen dat we maar één formulier gekregen hadden (ook al hadden we er stiekem twee). Gelukkig ging ze na een tijdje discussiëren met handen en voeten akkoord, we wilden namelijk liever geen ruzie met haar... Vanaf toen hebben we netjes al onze reizen opgeschreven, maar is er nooit meer om gevraagd.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 11:43:19 #115
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_83564612
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 10:57 schreef KapiteinT het volgende:
Nog even terugkomend op dat je al je reizen op moet schrijven bij een Interrail:

<verhaal>
Zo is mijn formulier in 2007 in Kroatie nauwgezet gecontroleerd waarop de conducteur zelfs op het formulier met pen het treinnummer of iets deed krabbelen. Blij dat ik het toch bij had gehouden.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  Redactie Sport vrijdag 2 juli 2010 @ 11:52:33 #116
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_83564963
Voor wie nog met een Plan T wil reizen: je moet snel zijn. Gisteren en vandaag zijn de 522 en 531 terzijdegesteld, en van de drie resterende stellen zijn de 518 en 528 ook binnen korte tijd aan de beurt (in elk geval deze maand).
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 2 juli 2010 @ 12:11:46 #117
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83565718
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 11:52 schreef dennistd het volgende:
Voor wie nog met een Plan T wil reizen: je moet snel zijn. Gisteren en vandaag zijn de 522 en 531 terzijdegesteld, en van de drie resterende stellen zijn de 518 en 528 ook binnen korte tijd aan de beurt (in elk geval deze maand).
Dat gaat wel erg hard zo. Rijden ze nog steeds voornamelijk in Limburg?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 2 juli 2010 @ 12:16:08 #118
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_83565884
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 11:52 schreef dennistd het volgende:
Voor wie nog met een Plan T wil reizen: je moet snel zijn. Gisteren en vandaag zijn de 522 en 531 terzijdegesteld, en van de drie resterende stellen zijn de 518 en 528 ook binnen korte tijd aan de beurt (in elk geval deze maand).
Jupjup, erg snel.. Dat wordt dan dinsdag een reisje in Limburg denk ik..
  vrijdag 2 juli 2010 @ 12:16:36 #119
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_83565904
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 12:11 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dat gaat wel erg hard zo. Rijden ze nog steeds voornamelijk in Limburg?
Ze komen nu bijna Limburg niet eens meer uit.. De 'verdwaalde' stellen zijn allemaal weer in Limburg

Ze rijden voornamelijk in de 6800 en de 6900
  vrijdag 2 juli 2010 @ 12:39:44 #120
258802 Yreal
henk..!
pi_83566653
Laat de V-tjes uit de 4000 ook lekker naar limburg rijden

Er staat trouwens wel een stuk of 10 Mat-64 bij amsterdam cs nu. Zou opzich wel tof zijn om die achter elkaar weg te zien rijden
pi_83567424
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 11:52 schreef dennistd het volgende:
Voor wie nog met een Plan T wil reizen: je moet snel zijn. Gisteren en vandaag zijn de 522 en 531 terzijdegesteld, en van de drie resterende stellen zijn de 518 en 528 ook binnen korte tijd aan de beurt (in elk geval deze maand).
Maar na de 528 is er geen rijdende stel meer te vinden ?
  Redactie Sport vrijdag 2 juli 2010 @ 13:19:58 #122
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_83567982
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 13:04 schreef Brembo het volgende:

[..]

Maar na de 528 is er geen rijdende stel meer te vinden ?
De 530 zou er dan nog moeten zijn, maar daar kan het natuurlijk ook zo mee gedaan zijn.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 2 juli 2010 @ 13:27:58 #123
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_83568310
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 12:39 schreef Yreal het volgende:
Laat de V-tjes uit de 4000 ook lekker naar limburg rijden

Er staat trouwens wel een stuk of 10 Mat-64 bij amsterdam cs nu. Zou opzich wel tof zijn om die achter elkaar weg te zien rijden
Die staan op de Dijksgracht (of Watergraafsmeer) als warme reserve, en worden regelmatig afgewisseld met andere stellen. Ze blijven volledig in onderhoud, maar hebben niet meer de dagelijkse dienst.
  Redactie Sport vrijdag 2 juli 2010 @ 13:52:22 #124
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_83569224
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 13:19 schreef dennistd het volgende:

[..]

De 530 zou er dan nog moeten zijn, maar daar kan het natuurlijk ook zo mee gedaan zijn.
Correctie op mezelf: ook de 530 is vandaag aan de kant gegaan, dus zijn er nog maar twee over!
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_83572818
Nieuwe service van de NS: gratis sauna bezoek tijdens een ritje met een DDAR. Nog nooit zo'n warme trein meegemaakt.

Wat GTbV vul ik wel gewoon de direct route in (met een netkaart) en zie wel. Lijkt me overigens niet dat persoonsaanrijdingen overmacht zijn.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 2 juli 2010 @ 15:23:46 #126
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_83572970
Ik zal de Plan T niet echt missen. Ze waren eind jaren 90 met dat nieuwe interieur al vernacheld. een normaal persoon kon er niet fatsoenlijk meer in zitten
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 2 juli 2010 @ 15:36:26 #127
258802 Yreal
henk..!
pi_83573453
Nou kan ik nergens fatsoenlijk in zitten Als ik recht op zit, zit mijn hoofd altijd over de hoofdsteun heen.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 15:38:58 #128
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83573552
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 15:23 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zal de Plan T niet echt missen. Ze waren eind jaren 90 met dat nieuwe interieur al vernacheld. een normaal persoon kon er niet fatsoenlijk meer in zitten
En ze hebben de coupés in de kopbakken samengevoegd, ook jammer. Maar dat zijn wel de enige plekken waar je nog normaal kunt zitten...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:20:40 #129
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_83582221
Het is eens een keertje goed warm in ons land, en meteen liggen - tijdens de spits - een aantal belangrijke trajecten eruit door seinstoringen. Goed bezig, ProRail.

Edit: Utrecht - Rotterdam met een onverbouwde Koploper met de ramen open.

[ Bericht 35% gewijzigd door James1988 op 02-07-2010 18:49:45 ]
  vrijdag 2 juli 2010 @ 18:51:55 #130
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83583150
Zoals vanmorgen door ondergetekende en een groep collega's voorspeld was.

Alleen nog geen spoorspatting gehad.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 2 juli 2010 @ 20:04:00 #131
258802 Yreal
henk..!
pi_83585366
WOW de storingen
  vrijdag 2 juli 2010 @ 20:15:54 #132
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83585783
Het is een teringzooi ja.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_83586437
Nou ben benieuwd, morgen moet ik Lw-Ah doen ivm het halen van CNL 418 naar München. Ik denk dat ik maar eens vroeg van huis ga...
  vrijdag 2 juli 2010 @ 20:38:35 #134
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_83586572
Zie die storingenkaart op ns.nl dan! Een gele lijn van Den Helder tot Maastricht, een rode rondom Zutphen, en dan nog wat grut.

Ik ben gelukkig thuisgekomen, met slecht +30. Toch maar een OV-chip GtbV regelen.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 21:20:41 #135
258802 Yreal
henk..!
pi_83587854


Van mijn nicht , puike treintjes
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 2 juli 2010 @ 21:22:33 #136
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_83587928
Van die ene trein is de kop gewoon een gedrocht
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 2 juli 2010 @ 21:34:35 #137
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83588267
Ja, dat is de NSB Hogesnelheidstrein. Dat ding is serieus lelijk. Hij rijdt ook tussen Göteborg en Oslo.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_83589558
Spoorbeheerder ProRail is de komende dagen extra alert op spoorbrugspringers. Sinds het warme weer worden spoorbruggen steeds meer gebruikt als springplank voor een verkoelende duik in het water. Dat leidt tot levensgevaarlijke situaties, meldde ProRail.

Op sommige bruggen zijn al groepen van ruim dertig jongeren aangetroffen. Medewerkers van ProRail vragen ze weg te gaan. Bij herhaling krijgen ze een boete.

Medewerkers van ProRail hebben de laatste dagen jongeren in Almelo, Arnhem, Weesp en Leiden van spoorbruggen weggestuurd.

  zaterdag 3 juli 2010 @ 01:57:54 #139
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_83597943
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 15:38 schreef Duvel het volgende:

[..]

En ze hebben de coupés in de kopbakken samengevoegd, ook jammer. Maar dat zijn wel de enige plekken waar je nog normaal kunt zitten...
Plan T 528 anders niet.

Het is tot zover ik weet nog de enige trein in Nederland (in normale dienst) waar er nog 2e klasse coupés zijn. Overigens zijn het er maar twee en die zijn aardig uitgeleefd maar desalniettemin had ik vanmiddag toch nog zo een leuk ritje tussen Sittard en Beek-Elsloo.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  zaterdag 3 juli 2010 @ 02:22:49 #140
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_83598224
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 22:10 schreef serokwaldeluxe het volgende:
Spoorbeheerder ProRail is de komende dagen extra alert op spoorbrugspringers. Sinds het warme weer worden spoorbruggen steeds meer gebruikt als springplank voor een verkoelende duik in het water. Dat leidt tot levensgevaarlijke situaties, meldde ProRail.

Op sommige bruggen zijn al groepen van ruim dertig jongeren aangetroffen. Medewerkers van ProRail vragen ze weg te gaan. Bij herhaling krijgen ze een boete.

Medewerkers van ProRail hebben de laatste dagen jongeren in Almelo, Arnhem, Weesp en Leiden van spoorbruggen weggestuurd.

Het is dan ook wachten op de eerste 'aanrijding met een persoon'...

* Ofyles2 dat een truttig eufemisme vindt...
  zaterdag 3 juli 2010 @ 07:31:58 #141
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_83599193
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 01:57 schreef Eix het volgende:

[..]

Plan T 528 anders niet.
Oh ja, het mix-stel!
quote:
Overigens zijn het er maar twee en die zijn aardig uitgeleefd maar desalniettemin had ik vanmiddag toch nog zo een leuk ritje tussen Sittard en Beek-Elsloo.
Mazzelaar!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 3 juli 2010 @ 08:11:18 #142
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_83599302
Oude Schienenbus(type VT98) in Duitsland (Gerolstein) op de Eifelquerbahn



  zaterdag 3 juli 2010 @ 09:15:42 #143
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_83599710
Nice!
Ik hoop dat wanneer ik in Gerolstein kom over anderhalve week ik die railbus ook tref voor een foto
Naja, even een beetje mijn schema aanpassen zie ik nu
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 3 juli 2010 @ 09:24:13 #144
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_83599766
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 09:15 schreef greavy het volgende:
Nice!
Ik hoop dat wanneer ik in Gerolstein kom over anderhalve week ik die railbus ook tref voor een foto
Naja, even een beetje mijn schema aanpassen zie ik nu
Het is een prachtige route.. Echt een ouderwets spoorlijntje. En op de diverse stations onderweg stappen ook lokale bewoners in om boodschappen te gaan doen enzo.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 10:07:22 #145
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_83600243
Nice! Dat er zoiets nog gewoon bestaat is super vet

* greavy Denkt na om nog meer route aan te passen voor een (gedeeltelijke) rit met railbus*
  Moderator zaterdag 3 juli 2010 @ 10:18:53 #146
155227 crew  Guppy
dus
pi_83600397
Ik ga zo maar eens naar Arnhem Zuid fietsen. Ben nog nooit bij dat station geweest, dus dat moet ik maar eens proberen. En dan naar Den Bosch, weer eens even kijken op de kunstacademie
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 3 juli 2010 @ 10:42:00 #147
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_83600768
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 10:07 schreef greavy het volgende:
Nice! Dat er zoiets nog gewoon bestaat is super vet

* greavy Denkt na om nog meer route aan te passen voor een (gedeeltelijke) rit met railbus*
Het was trouwens onze 2e rit met zo'n schienenbus. We hebben dat ook al eens gedaan op de Wieslauterbahn, een spoor in de buurt van Pirmasens (wat weer in de buurt van Saarbrucken is, oftewel een eind ten oosten van Luxemburg). Het is zo'n enkelbaans lijntje door een mooi dal met enkele ritten per dag door een oud treinstel van de Deutsche bahn. En zo af en toe doen ze die ritten ook met antieke treinen.

Dit was de trein waar we toen in gezeten hebben, helaas geen eigen foto, want die staat ergens op een CD-Rom die ik nu niet kan vinden.



Begin augustus gaan we weer naar die streek. Ik ben benieuwd of er dan weer speciale ritten zijn.

Op de Eifelquerbahn rijd trouwens ook een machinist die 20 jaar bij de NS heeft gewerkt. Hij is Duitser, maar spreekt perfect Nederlands. Dus als je geluk hebt, tref je hem. Ik spreek goed Duits, maar met railtermen gaat me het toch beter in het Nederlands af.
  zaterdag 3 juli 2010 @ 14:44:07 #148
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_83608059
De ZLSM rijdt tussen Simpelveld en Vetschau ook met zo'n busje. Leuke dingen. Alleen jammer dat ze bij de ZSLM niet sneller dan 40km/u rijden. De top van die dingen ligt zo rond 90km/u volgens mij, benieuwd hoe dat is.

En in het oostblok rijden er nog moderne railbusvarianten, de Bzmotjes. In Hongarije daar een hobbelige rit mee mogen maken, geniaal gewoon.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  Redactie Sport zaterdag 3 juli 2010 @ 14:47:37 #149
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_83608171
Bij de SGB (Goes) hebben ze er tegenwoordig ook wat, hoewel de enige die in dienst was gegaan meteen op de eerste reizigersdag kapot gegaan was
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 3 juli 2010 @ 14:58:30 #150
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_83608535
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 14:44 schreef Eix het volgende:
De ZLSM rijdt tussen Simpelveld en Vetschau ook met zo'n busje. Leuke dingen. Alleen jammer dat ze bij de ZSLM niet sneller dan 40km/u rijden. De top van die dingen ligt zo rond 90km/u volgens mij, benieuwd hoe dat is.
Ik weet niet hoe snel ze gingen op de lijnen waarop ik erin heb gezeten. Denkelijk niet zo snel, aangezien beide niet-bewaakte-spoorwegovergangen hebben en je dan voorzichtig moet zijn met overstekend verkeer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')