quote:
Gaat het om een iets te doen dat zogenaamd bij je intelligentieniveau past of om iets te doen waar je gelukkig van wordt en bij je past? Om een succesvolle binnenhuisarchitect te worden moet je ook het nodige in huis hebben hoor. Eneen succesvolle eigen kapperszaak bouw je ook niet zomaar op.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Visagie, binnenhuisarchitect, kapster & stewardess lijken mij eigenlijk heel leuk. Maar daar ben ik dan weer te slim voor of zo
Nee, ik ben (bijna) tweedegraads docent. Beetje ingewikkeld verhaal, maar het komt erop neer dat ik in september 2009 in Zwolle kon starten met de kopopleiding (tweedegraads) en dan wist ik zeker dat ze me konden begeleiden, terwijl ik pas in februari 2010 kon starten met de eerstegraads opleiding, maar dan wist ik niet zeker of ze me konden / wilden begeleiden (want speciaal onderwijs. Utrecht deed er moeilijk over). Ik was een beetje laat en moest snel (binnen een week) beslissen wat ik moest doen, dus heb ik het maar zo gedaan. Eigenlijk ben ik 1,5 graads dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Huh?Ben je straks dan geen eerstegraads docent? Je hebt toch je bul Nederlands?
Nee hoor, je mag niet oordelen als mensen heel veel eten en er van uitgaan dat iedereen ontbijt en zoquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wist nooit wat ik wilde worden en ik weet het eigenlijk nog niet.
Denk dat diëtiste wel een goede is
Zelfspot is een groot goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag niet oordelen als mensen heel veel eten en er van uitgaan dat iedereen ontbijt en zo!!
En mensen adviseren volgens de schijf van vijf en voldoende... dus minimaal 2000 kcal!!!!
O, daar zit idd leuk spul tussen als ik snel kijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wilde vroeger kinderboekillustrator worden, of striptekenaar (en dat Jan Kruis en ik op dezelfde dag jarig zijn zag ik als een voorteken) Maar toen ik na mn 12e niet echt meer vooruitging met tekenen ben ik maar van dat idee afgestapt
Nu heb ik eigenlijk niet echt een idee wat ik moet wordenVakidioot is geen beroep helaas... tenzij je echt heul vakidioot bent, dan kun je onderzoeker worden
en zo erg is het niet.
Ohja, en Vik, ik kijk wel vaak op http://www.newlook.co.uk, ook heel veel leuks!
Nou ja, als je veel kcals weet etc en de processen in je lijf en empathie hebt en het leuk vind om cijfertjes te verwerken en op te tellen (ik studeerde voor dietiste wist je nogquote:
Mijn Asos, wat doe je!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, daar zit idd leuk spul tussen als ik snel kijk(Bij Asos.com niet echt voor mij
).
als je een succesvol eigfen bedrijfje wilt hebben in 1 van die dingen moet je best wat in je mars hebben...quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Visagie, binnenhuisarchitect, kapster & stewardess lijken mij eigenlijk heel leuk. Maar daar ben ik dan weer te slim voor of zo
OMGquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:50 schreef conleche het volgende:
http://www.in20years.com/ da's voor als je wilt zien hoe je eruit ziet over 20 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Heel graag! Maar ik ben niet extreem hip hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je een succesvol eigfen bedrijfje wilt hebben in 1 van die dingen moet je best wat in je mars hebben...
een kennisje van mij heeft bij dit soort bedrijven gewerkt, intelligente meid, hip type. misshcien kun je eens met haar mailen hoe ze daar terecht is gekomen en of ze tips voor je heeft? ze facebookt altijd dat ze naar hippe leuke feesten gaat en naar openingen en events etc... als werk...
http://www.so-pr.com/index.html (zo te zien nu geen vacatures, maar je kan altijd mailen en vragen of ze stagiars nodig hebben ofzo)
http://wearefuse.com/ (werkt ze nu)
ik wil je best met haar in contact brengen hoor, pm me dan maar.
Tegen die tijd bén ik vast ook een oude zuurpruimquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:01 schreef Ewelina het volgende:
Je lijkt echt zo'n oude zuurpruim op dat toekomstplaatje.
Ik vind mijn kaaklijn wel heel erg hard daar. Alhoewel dat op sommige foto's van nu ook al zo is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:01 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind je foto best mooi ewelina! gewoon een volwassen uiterlijk, niet onwijs oud ofzo
Whehehequote:Op woensdag 30 juni 2010 22:07 schreef Sarabi het volgende:
Ik krijg een zwart kindje samen met mijn vriend........ging idee hoe maar volgens die site wel
Bijna halverwegequote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ik later wilde worden? Moeder en juf.
Joh..
Dat klinkt tofquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:12 schreef Perruche het volgende:
Hoi trouwens
Mn kutbui is weer overheb echt een onwijs leuke middag gehad. Heel interessante lezing over conflicten in het midden oosten (m.b.t. water) en er waren 3 sprekers, uit Israel, Jordanie en Palestina. En een kennis van mij was er die een sponsorloop in Marokko gaat organiseren voor zijn stichting Atlas Bridges (www.atlasbridges.nl voor donaties
).
En daarna hebben ze me getrakteerd op een 3-gangen menuen ik heb de hele avond gepraat met een paar heul intelligente mensen over de val van de dollar en politiek en.. en.. en.. oh het was zo leuk!!!
jaja en weet je wat ook lek is die ene professor (een amerikaan), die werkt af en toe in de bieb tegenover mijn huis!! Dus ik zeg kom maar een keer een bakkie doenquote:
Die is nog best ok!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:21 schreef Perruche het volgende:
OMG http://www.in20years.com/photo?st=5&fid=1006306&fname=aged_wb20100630032031739959.png
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat dat in de baby niet terug te zien isquote:
Hij is echt evil!quote:
Ik zou het niet doenquote:
Heeft die een zoon?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Alleen jammer dat dat in de baby niet terug te zien isHij lijkt verdacht veel op de zoon van Marylin Manson
m'n droomvent door m'n neus geboord omdat ie geen mooie babies produceert!!!quote:
Het is volgens mij een jongetje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:32 schreef neen het volgende:
![]()
Wilderina 2!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:32 schreef neen het volgende:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat heeft ie al grote tanden!!!
Ja, met een meisjesnaamquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
m'n droomvent door m'n neus geboord omdat ie geen mooie babies produceert!!!
[..]
Het is volgens mij een jongetje!
Die is cute!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
nou, toch maar aan de kinderen dan
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:32 schreef neen het volgende:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Hihihi, die speelde ook nog even door mijn hoofdquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:41 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, kon het niet laten
Jawel, even een schatje van jou en Bruce bekijken!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ikgahetnietdoenikgahetnietdoenikgahetnietdoen.
ik had dan ook een bijpassend knappe man opgezochtquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het kindje van Kwak tot nu toe nog het mooist.
wie wat waar?quote:
Jonge versie! Maar meen het heur. Donkere haar en ogen, de tanden. Ja, ik zie het welquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
wie wat waar?
I wish
Maar thanks
ninja edit: met de oude of de jonge versie
mijn vriendje zegt dat ik blond benquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jonge versie! Maar meen het heur. Donkere haar en ogen, de tanden. Ja, ik zie het wel.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:56 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb vandaag mijn weegschaal afgestaan aan mijn therapeut![]()
![]()
het ging vandaag allemaal de mist in, en het wegen ging sowieso weer kut de laatste tijd, en nu heb ik in een opwelling hier mee ingestemd, maar heb nu al spijt![]()
Doens't look blonde to me!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
mijn vriendje zegt dat ik blond benkomt vast door al die spaanse donkere schonen
Als je wil, ze hebben tekort aan postlopers in Amsterdam. Buiten, bruin worden enzo. Al meen ik me te herinneren dat jij dat niet wilde.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:45 schreef P.F het volgende:
Ik ben ook heeeel dringend op zoek naar werk.
Wow die lidl zit hier 5 min lopen vandaanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat was ik jamaar eigenlijk zoek ik meer in het centrum of misschien bij de LIDL bij de stadhouderskade... ik ben lui
nu ga ik maar naar de biowinkel maar ik heb eigenlijk liever islamitisch
Net spanje gekekenjihoo!
QFTquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
volgens mij is dat heel goed voor jou. Even gewoon lekker in je vel proberen te zitten zonder cijfertjes
Hm, misschien wil mijn vriendje wel post gaan lopen. Weet jij of je daar NL voor moet kunnen of is Engels genoeg? EN ja, inderdaad die LIDL! Ik woon er 9 minuten fietsen vanaf, richting centrumquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als je wil, ze hebben tekort aan postlopers in Amsterdam. Buiten, bruin worden enzo. Al meen ik me te herinneren dat jij dat niet wilde.
LoL die foto's![]()
[..]
Wow die lidl zit hier 5 min lopen vandaan. Als ik de straat goed onthouden heb. Bij Amstelhotel in de buurt toch?
Nou ja, donkerblond danquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind je ook blond Perruche, en ook mooie grote ogen
Geen idee, maar een studiegenootje zei het tegen mij. Dat ze op dit moment mensen tekort hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hm, misschien wil mijn vriendje wel post gaan lopen. Weet jij of je daar NL voor moet kunnen of is Engels genoeg? EN ja, inderdaad die LIDL! Ik woon er 9 minuten fietsen vanaf, richting centrum![]()
[..]
Nou ja, donkerblond dan(ik wil altijd brunette zijn
). En dankje!
Jaaaaa, voor nééngnééngtig eurocèèèèntquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:14 schreef kwakz0r het volgende:
kroket'n bie de lidl veur't gourmett'n bie de lidl
Nee ik kreeg heel enge kindertjes met bolle hoofden en psychotische gezichtsuitdrukkingenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:16 schreef LadyBlack het volgende:
Nou Maria, maak es een babyplaatje dan? Want die wordt vast heul cute!
Jij met je vriendje samen? Of een Mariakloontje?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee ik kreeg heel enge kindertjes met bolle hoofden en psychotische gezichtsuitdrukkingen
Ik had met vriendje gedaan, maar om vriendje incognito te houden krijg je hier mijn liefdesbaby met Johnny Deppquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jij met je vriendje samen? Of een Mariakloontje?
Zien?
het ligt aan Johnnyquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik had met vriendje gedaan, maar om vriendje incognito te houden krijg je hier mijn liefdesbaby met Johnny Depp![]()
[ afbeelding ]
Huuuu.
Ik heb gewoon heel slappe genen, want ik heb geen kleine bleke indiaantjes gezienquote:
Ik moest zo lachen om die vent opmerking,quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef kwakz0r het volgende:
kijk, ik krijg later een heel mooi meisjeskindje met vampire Eric Northman
[ afbeelding ]
jammer genoeg verander ik in 20 jaar wel in een vent...
[ afbeelding ]
nah echt! ik lijk op stephen fry in die foto man!quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen om die vent opmerking,maar jij krijgt wel echt de cutest baby!!
Die van mij was ook prima, maar nét niet prima genoeg dat m'n stokken gingen rammelen.
krijgen vik en neen samen een babyquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:42 schreef shinydiscoball het volgende:
Dit is zo grappig, vooral de baby van neen en Vik
Je hebt je vriendje al eens gepost hier, dus die is al niet incognito meerquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik had met vriendje gedaan, maar om vriendje incognito te houden krijg je hier mijn liefdesbaby met Johnny Depp![]()
[ afbeelding ]
Huuuu.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 06:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
krijgen vik en neen samen een baby
Whehehequote:Op donderdag 1 juli 2010 00:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat Lidl filmpjehilarisch! Ik hoor gewoon mijn familie.
En tip van Flip voor Vik dr schrijftoetsen:
stapel toetsen pakken
netjes stapeltje maken
bovenaan de trap gaan staan
spreid armen in een hoeraaaa-snel-nakijkengebaar
toets bovenaan de trap heeft een 10
toets onderaan heeft een 2
de rest naar eigen inzicht opvullen
klaar, fijne vakantie
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
Nu heb ik Bie de Lidl in mn hoofden bedankt!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:21 schreef loveli het volgende:
Slaapt best rot als er een brandlucht hangt omdat er een pannetje onbeheerd op het gas stond.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:30 schreef loveli het volgende:
Ik dien een amendement in dat de in de eerste motie genoemde veters roze dienen te zijn.
quote:
Na 6 uur... best wel ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:36 schreef conleche het volgende:
Als ik íets niet snap is dat bestuur van jou, Mo.Wat een ellende lijkt me dat en een onzin en en en ...........wat besturen jullie eigenlijk?
Kip een krokant korstje, Loveli????
quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:36 schreef conleche het volgende:
Als ik íets niet snap is dat bestuur van jou, Mo.Wat een ellende lijkt me dat en een onzin en en en ...........wat besturen jullie eigenlijk?
Kip een krokant korstje, Loveli????
Daar zou ik ook pissig om zijn ja. Ik voel met je mee!quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:05 schreef AKnynke het volgende:
Argh, ik ben pissig op het vriendje..
Ik heb gister uitgebreid gekookt (citroen risotto en geroosterde broccoli), dus hij had gezegd de afwas te doen. Na het eten niet gedaan, kom ik net de keuken in, staat het er nog terwijl hij al naar het werk is..En ik kan het niet laten staan totdat hij terug komt, want dan moeten we gelijk door naar Maastricht...Bah. Ik heb zo'n hekel aan afwassen...
Waaom laat je het niet gewoon staan tot jullie dan vanavond (laat) weer thuis zijn? Of tot morgen. Dat zou ik tenminste doen. Hij heeft het tenslotte beloofdquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:05 schreef AKnynke het volgende:
Argh, ik ben pissig op het vriendje..
Ik heb gister uitgebreid gekookt (citroen risotto en geroosterde broccoli), dus hij had gezegd de afwas te doen. Na het eten niet gedaan, kom ik net de keuken in, staat het er nog terwijl hij al naar het werk is..En ik kan het niet laten staan totdat hij terug komt, want dan moeten we gelijk door naar Maastricht...Bah. Ik heb zo'n hekel aan afwassen...
we komen pas zondag weer thuis..En dat is met de hitte nou niet zo'n goed idee....quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Waaom laat je het niet gewoon staan tot jullie dan vanavond (laat) weer thuis zijn? Of tot morgen. Dat zou ik tenminste doen. Hij heeft het tenslotte beloofd
En ik! Ook al heb ik geen vriendjequote:Op donderdag 1 juli 2010 09:13 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Daar zou ik ook pissig om zijn ja. Ik voel met je mee!
oh ik ben ZO blij dat onze vereniging niet van die belachelijke dingen deed op vergaderingen. de leidsche fles zit zeker ook bij jullie overkoepelend ding? of het chemisch dispuut leiden? die zijn daar volgens mij wel van...quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
'De leden van het <insert vergadering waar ik heen moet>, ter vergadering bijeen op 1 april 2010 te Groningen, gehoord de beraadslagingen, constaterende, dat Er voetstappen op het plafond staan, overwegende, dat er over plafonds, luchtballonnen en zeeën niet gelopen dient te worden, dragen het ... op, de voetjes, met gestrikte veters, op de vloer te houden en gaan over tot de orde van de dag.'
en
‘De leden van het <insert naam>, ter vergadering bijeen op 1 april 2010 te Groningen, gehoord de
beraadslagingen, constaterende, dat er altijd stoelen aanwezig zijn op het ...overleg overwe-
gende, dat stoelen best nuttig zijn op een ...overleg, dragen het ..overleg op, altijd stoelen voor
alle personen te verstrekken op het ...overleg en gaan over tot de orde van de dag.
Was getekend,
.. '
zomaar twee moties van het overleg waar ik heen moet!!
Oh. Nee, dat is waarschijnlijk minder handig ^^quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:19 schreef AKnynke het volgende:
[..]
we komen pas zondag weer thuis..En dat is met de hitte nou niet zo'n goed idee....
Nee, en na 5 uur in de auto word ik blij van een opgeruimd huis. Dus straks ook nog even een stofzuiger en een doekje overal overheen halen...Eerst mezelf maar eens uit bed schoppen..quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik! Ook al heb ik geen vriendje.
Ik zou het ook niet laten staan. Kom je thuis, staat die bende te stinken op het aanrecht. Daar word je ook niet vrolijk van.
Ja, bij mijn volleybalvereniging net zo. Ik was ook voorzitter, en met de ALV waren we vaak in een uurtje klaar zonder rare dingen, behalve bij de wvttk soms inderdaad over trainers of ruzies binnen teams...Ik hou dan ook van effectief vergaderen...quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh ik ben ZO blij dat onze vereniging niet van die belachelijke dingen deed op vergaderingen. de leidsche fles zit zeker ook bij jullie overkoepelend ding? of het chemisch dispuut leiden? die zijn daar volgens mij wel van...
het overkoepelend overleg voor ons waren de kleine verenigingen in Leiden, en dat was met alleen de voorzitters gewoon rustig vergaderen. en er is een landelijk overleg studentenkoren, maar die vergaderen ook met 1`vertegenwoordiger per koor en dan bedenken ze activiteiten.
ik vind vergaderingen nogal snel te langzaam en inefficiënt... toen ik voorzitter werd van een ander koor schrokken ze zich wild dat ik de eerste vergadering in drie kwartier alles erdoorheen jaste, en we waren echt niks vergeten
er is bij ons wel eens een wvttk ingediend, en die zijn vaak lastig, over problemen in t orkest of stekelige dirigentenzaken, maar zelden moties... gelukkig!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh ik ben ZO blij dat onze vereniging niet van die belachelijke dingen deed op vergaderingen. de leidsche fles zit zeker ook bij jullie overkoepelend ding? of het chemisch dispuut leiden? die zijn daar volgens mij wel van...
het overkoepelend overleg voor ons waren de kleine verenigingen in Leiden, en dat was met alleen de voorzitters gewoon rustig vergaderen. en er is een landelijk overleg studentenkoren, maar die vergaderen ook met 1`vertegenwoordiger per koor en dan bedenken ze activiteiten.
ik vind vergaderingen nogal snel te langzaam en inefficiënt... toen ik voorzitter werd van een ander koor schrokken ze zich wild dat ik de eerste vergadering in drie kwartier alles erdoorheen jaste, en we waren echt niks vergeten
er is bij ons wel eens een wvttk ingediend, en die zijn vaak lastig, over problemen in t orkest of stekelige dirigentenzaken, maar zelden moties... gelukkig!
ik ken wel een paar leuke oud-bestuursleden daarvan, maar kan me er ook zo een paar bedenken die vreselijk irritant moeten zijn geweestquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup, Leidsche Fleschecht vrij sneu
ik heb verder geen verplichtingen nee....Maar ik ben ook geen huishoudster, en als hij zegt dat hij het zal doen dan vind ik het ook fijn als hij het doet. Tis helemaal geen drama, maar het voelt wat lullig...quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Ik snap het probleem niet zo Nynke.
Je vriend werkt de hele dag en jij hebt momenteel geen verplichtingen, toch?
Ik zou gewoon de afwas doen en er zeker geen ruzie over maken.![]()
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: bruine boterham met houmous
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: aardbeitjes
D: onbekend preitaart
Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: aardbeitjes
D: onbekend
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ken wel een paar leuke oud-bestuursleden daarvan, maar kan me er ook zo een paar bedenken die vreselijk irritant moeten zijn geweest
vriendinnetje van mij zat bij t chemisch dispuut. die vonden zichzelf ook heel stoer met zuipen enzo. ik snapte dat nooit zo, want t waren allemaal ontzettende nerds, die dan samen corporaal gingen doen, ipv bij een corporale vereniging te gaan. beetje overcompensatie.
Whehehhe.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:32 schreef Laureline het volgende:
Lijstje gisteren:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, 1 kiwi
L: Turkse pizza
T: 2 glazen witte wijn, hapjes
D: salade met garnalen, Tripel Karmeliet, portie vlammetjes
T: halve zak Thai Chili Chips, ons gesuikerde snoepmix, stukje pure chocola met noten, 2 boterhammen pindakaas, kwark met vanilleyoghurt
Dat snap ik best! Al had hij alleen maar een excuus briefje neergelegd dat hij het niet redde vanwege te laat opgestaan, dan was het al beter geweest, toch?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb verder geen verplichtingen nee....Maar ik ben ook geen huishoudster, en als hij zegt dat hij het zal doen dan vind ik het ook fijn als hij het doet. Tis helemaal geen drama, maar het voelt wat lullig...
Ik werk gewoon wat anders denk ik, ik word überhaupt zelden kwaad of pissig en ga over iets kleins als de afwas zeker geen ruzie maken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:32 schreef AKnynke het volgende:
ik heb verder geen verplichtingen nee....Maar ik ben ook geen huishoudster, en als hij zegt dat hij het zal doen dan vind ik het ook fijn als hij het doet. Tis helemaal geen drama, maar het voelt wat lullig...
oh ja..geen probleem. Het ergste is dat hij er waarschijnlijk niet eens aan gedacht heeft. De keuken ingelopen, koffie gezet, de keuken uitgelopen, gedouched, de keuken ingelopen, koffie opgedronken, de keuken uitgelopen en naar het werk...quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat snap ik best! Al had hij alleen maar een excuus briefje neergelegd dat hij het niet redde vanwege te laat opgestaan, dan was het al beter geweest, toch?
Ik ga er ook geen ruzie over maken. En ja, een belofte over eeuwige trouw is wat anders dan zeggen 'hey, jij hebt gekookt, ik doe de afwas wel straks, okay?'quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik werk gewoon wat anders denk ik, ik word überhaupt zelden kwaad of pissig en ga over iets kleins als de afwas zeker geen ruzie maken.
En ik laat over zoiets ook geen beloftes doen, alleen over belangrijke dingen. Eeuwige trouw enzo bijvoorbeeld.
Vroeger... Een idiote motie indienen, om 5 uur 's ochtends verzoeken de motie in behandeling te nemen en dan zelf naar huis gaan... heerlijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
probleem is niet dat ze 'niet aardig' zijnze zijn allemaal super vriendelijk en gezellig, alleen kunnen wij ons wel belangrijker en nuttiger zaken voorstellen om te doen in plaats van moties indienen en om de paar minuten jonge jenever adten
Als me iets dwars zit meld ik het, ik ga niet verwachten dat ik een helderziende tegenover me heb die dat zelf ziet. Niet dat ik alle futiliteiten meld, maar alles beter dan onderhuidse ergernissen die ophopen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik werk gewoon wat anders denk ik, ik word überhaupt zelden kwaad of pissig en ga over iets kleins als de afwas zeker geen ruzie maken.
En ik laat over zoiets ook geen beloftes doen, alleen over belangrijke dingen. Eeuwige trouw enzo bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:45 schreef Perruche het volgende:
En die van mij is super sjagrijnig vandaag. Hij heeft nu tijdelijk werk wat 'ie niet leuk vind. Maar hij moet wel geld verdienen. EN dan denk ik ok, zet je er overheen en doe het gewoon. En nu loopt ie al sinds hij wakker is sjaggo te doen. En dan kan ik ook niets goed doen. Ik ga zo maar naar de bieb om te studeren, heb hier echt geen zin in.
Oh, maar dat doe ik ook wel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:45 schreef loveli het volgende:
Als me iets dwars zit meld ik het, ik ga niet verwachten dat ik een helderziende tegenover me heb die dat zelf ziet. Niet dat ik alle futiliteiten meld, maar alles beter dan onderhuidse ergernissen die ophopen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:58 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moest ik toch wel hardop om lachen!
Och, wat is dat toch lief, jonge beestjes!quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:58 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, zo erg is het toch niet? Ik ben trots op je zelfbeheersingquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:32 schreef Laureline het volgende:
Lijstje gisteren:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, 1 kiwi
L: Turkse pizza
T: 2 glazen witte wijn, hapjes
D: salade met garnalen, Tripel Karmeliet, portie vlammetjes
T: halve zak Thai Chili Chips, ons gesuikerde snoepmix, stukje pure chocola met noten, 2 boterhammen pindakaas, kwark met vanilleyoghurt
Het wordt 32 graden vandaag en morgen 34quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:15 schreef AKnynke het volgende:
Afwas gedaan, was in de wasmachine..nu maar eens ontbijten en dan boodschappen doen, stofzuigen en spullen pakken. Ik heb zo'n zin om naar Maastricht te gaan, de Duutser m'n oude stad te laten zien, m'n familie te zien (m'n zusje studeert daar ook en is jarig, dus m'n ouders en andere zusje komen ook) en wat oude vrienden te zien!
Anders ik wel!quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:58 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig!quote:
echt niet, twee!quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:47 schreef Viking84 het volgende:
De tranen rollen over m'n wangen an het lachen.
Volgens Mark zit er in dat filmpje van Nynke maar 1 katje ipv 2, maar hoe hij daar nou weer bij komt?![]()
.
het is er volgens mij ook maar één. er is duidelijk aan geknutseld. het "echte" verhjaaltje begint als t katje naar beneden loopt/glijdt, en dan komt mama kat m halen. alleen is dat naar beneden glijden weer in t filmpje geplakt terwijl mamakat t katje omhooghaalt. je hebt nu een oneindige loop, maar t is maar één katje, heel handig twee keer in t filmpje geplaktquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:47 schreef Viking84 het volgende:
De tranen rollen over m'n wangen an het lachen.
Volgens Mark zit er in dat filmpje van Nynke maar 1 katje ipv 2, maar hoe hij daar nou weer bij komt?![]()
.
Dat laatste idd, want je ziet dat mama poes een katje in haar bek heeft en dat een tweede naar buiten komt lopen. Maar katje nummer 2 zit vervolgens precies op dezelfde manier als katje nummer 1 op de glijbaan, dus dat is idd zo gemonteerdquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het is er volgens mij ook maar één. er is duidelijk aan geknutseld. het "echte" verhjaaltje begint als t katje naar beneden loopt/glijdt, en dan komt mama kat m halen. alleen is dat naar beneden glijden weer in t filmpje geplakt terwijl mamakat t katje omhooghaalt. je hebt nu een oneindige loop, maar t is maar één katje, heel handig twee keer in t filmpje geplakt
óf er is een tweede katje, dat langs de anderen naar beneden glijdt, maar dat niet weer omhooggehaald wordt (in 't "echt")
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat laatste idd, want je ziet dat mama poes een katje in haar bek heeft en dat een tweede naar buiten komt lopen. Maar katje nummer 2 zit vervolgens precies op dezelfde manier als katje nummer 1 op de glijbaan, dus dat is idd zo gemonteerd.
Aan de witte pootjes te zien gok ik op 1 katje.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het is er volgens mij ook maar één. er is duidelijk aan geknutseld. het "echte" verhjaaltje begint als t katje naar beneden loopt/glijdt, en dan komt mama kat m halen. alleen is dat naar beneden glijden weer in t filmpje geplakt terwijl mamakat t katje omhooghaalt. je hebt nu een oneindige loop, maar t is maar één katje, heel handig twee keer in t filmpje geplakt
óf er is een tweede katje, dat langs de anderen naar beneden glijdt, maar dat niet weer omhooggehaald wordt (in 't "echt")
Ik ook, Halina die een beeldschone actrice moet spelen... Dan moet ze wel verdraaid goed kunnen acteren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-mooi-en-lelijk.html
Ik vind 't maar dubieus
Kledingwinkel? In andere soort winkels ben je vooral aan het afstoffen ed.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:56 schreef P.F het volgende:
Ben hard aan het nadenken in wat voor winkel ik evt zou willen werken!
Simpel. Wat heb je nodig met korting? Meubelen? IKEA. Make-up? Ici-Paris. Kleding? Zara.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:56 schreef P.F het volgende:
Ben hard aan het nadenken in wat voor winkel ik evt zou willen werken!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ook, Halina die een beeldschone actrice moet spelen... Dan moet ze wel verdraaid goed kunnen acteren.
O kledingwinkel leek mij als enige niet zo, omdat je blijft vouwenquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kledingwinkel? In andere soort winkels ben je vooral aan het afstoffen ed.
Ik heb in een schoenenwinkel, kledingwinkel, dekbeddenwinkel (+ overtrekken ed), groentewinkel gewerkt en op de markt gestaan met bloemen. Dat laatste vond ik het leukst.
Je hebt gelijk. Het lijken dezelfde katjes te zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Aan de witte pootjes te zien gok ik op 1 katje.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:07 schreef P.F het volgende:
[..]
O kledingwinkel leek mij als enige niet zo, omdat je blijft vouwen
Ik moet nog een magnetron een vaatwasser en een stofzuiger: mediamarktquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Simpel. Wat heb je nodig met korting? Meubelen? IKEA. Make-up? Ici-Paris. Kleding? Zara.
Je moet bij Calexis in Den Haag solliciteren
ja maar dat is toch zinloosquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij bent ook helemaal niet veeleisend ofzo he?
Werk zonder frustraties:quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:15 schreef P.F het volgende:
Ik wil best wel iets doen maar het lijkt mij best frustrerend als je een half uur met je tong uit je mond een stapel shirtjes op staat te vouwen en dan begint er een of ander tutje in te graaien.
Dan zoek je een winkel uit met airco. Dacht dat alleen honden zweetten door hun tong naar buiten te hangen...quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:15 schreef P.F het volgende:
Ik wil best wel iets doen maar het lijkt mij best frustrerend als je een half uur met je tong uit je mond een stapel shirtjes op staat te vouwen en dan begint er een of ander tutje in te graaien.
Leuk werk, het verschil tussen 8 en 10 euro per uur merk ik ook niet heel erg. En 200 euro gaat net zo snel op als 350 helaasquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:14 schreef loveli het volgende:
Wil je leuk werk? Goed verdienend werk? Werk om contacten/netwerk op te doen?
Loop nou eens een modellenbureau binenn en zwaai met je handen...
Ja, that is life. Net zoals het frustrerend is een klant te bezoeken en het gesprek draait op niets uit, of een po te legen en morgen wordt ie weer volgepist, of het 10.000e stukje over poeder te schrijven, of de 6e folder in een maand te schrijven, of het miljoenste koekje in te pakken - want direct daarop volgt koekje 1.000.0001. Voor een vakantiebaantje moet je een afweging voor jezelf maken tussen wel verdienen en niet verdienen en ook kijken naar het aanbod.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:15 schreef P.F het volgende:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, that is life. Net zoals het frustrerend is een klant te bezoeken en het gesprek draait op niets uit, of een po te legen en morgen wordt ie weer volgepist, of het 10.000e stukje over poeder te schrijven, of de 6e folder in een maand te schrijven, of het miljoenste koekje in te pakken - want direct daarop volgt koekje 1.000.0001. Voor een vakantiebaantje moet je een afweging voor jezelf maken tussen wel verdienen en niet verdienen en ook kijken naar het aanbod.
Voor de rest van je leven moet je een richting zoeken waar je het minst gefrustreerd van wordt. Ik kan bijvoorbeeld heel goed tegen keer op keer in gesprek gaan met mensen en proberen uit te zoeken waar hun behoeftes liggen en hoe ik hier geld aan kan verdienen. En ander zou daar gillend gek van worden .
Weet niets van loopbaanadviesquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor hoeveel denk je dat je PF op het juiste spoor kunt zetten?
Ja bizar he!quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:16 schreef Viking84 het volgende:
Meid moet elke 15 minuten eten, anders gaat ze dood!![]()
![]()
![]()
!!!
Heb je helmaal gelijk in! Ik vond al het werk dat ik tot nu toe heb gedaan wel prima, het enige vreselijke vond ik dat je maar 3x per dag kan eten. Ik moet echter 7x per dag iets eten anders ga ik trillen. (Was vooral bij de slager, werkte ik van 8 tot 6-7 en kon ik maar 3x eten. Op kantoor van 9 tot 5 ook en niemand scheen er last van te hebben terwijl ik alleen maar dacht: hongerrrrrr)quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, that is life. Net zoals het frustrerend is een klant te bezoeken en het gesprek draait op niets uit, of een po te legen en morgen wordt ie weer volgepist, of het 10.000e stukje over poeder te schrijven, of de 6e folder in een maand te schrijven, of het miljoenste koekje in te pakken - want direct daarop volgt koekje 1.000.0001. Voor een vakantiebaantje moet je een afweging voor jezelf maken tussen wel verdienen en niet verdienen en ook kijken naar het aanbod.
Voor de rest van je leven moet je een richting zoeken waar je het minst gefrustreerd van wordt. Ik kan bijvoorbeeld heel goed tegen keer op keer in gesprek gaan met mensen en proberen uit te zoeken waar hun behoeftes liggen en hoe ik hier geld aan kan verdienen. En ander zou daar gillend gek van worden .
omdat dat katje op de glijbaan een bochtje maakt, en in t filmpje om de mamakat heen geshopt is. t beeld is niet in 1 keer opgenomen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het lijken dezelfde katjes te zijn.
En toch snap ik niet hoe ik dan zie hoe de moeder één katje in haar bek heeft, terwijl de andere eromheen loopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe zitschoenen, brakke foto excuus
[ Bericht 14% gewijzigd door P.F op 01-07-2010 12:01:05 ]
Waar en hoeveel?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:34 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe zitschoenen, brakke foto excuus
Mensen die suikerafhankelijk eten hebben daar last van. Eet je fatsoenlijk voer, dan zou je dat niet moeten hebben. Start je met een fatsoenlijk (havermout)ontbijt, dan kun je daar best 4 uur op teren zonder waar dan ook last te krijgen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Heb je helmaal gelijk in! Ik vond al het werk dat ik tot nu toe heb gedaan wel prima, het enige vreselijke vond ik dat je maar 3x per dag kan eten. Ik moet echter 7x per dag iets eten anders ga ik trillen. (Was vooral bij de slager, werkte ik van 8 tot 6-7 en kon ik maar 3x eten. Op kantoor van 9 tot 5 ook en niemand scheen er last van te hebben terwijl ik alleen maar dacht: hongerrrrrr)
Het werk zelf was wel prima behalve dat ik een ontstoken pink kreeg van de hele dag dezelfde handeling
Hey Kwak, ik had mijn iPhone op shuffle staan en jij kwam voorbij op weg naar het werk. (Jij had een keer een linkje gepost met zangleshandel en dat is prbly in mijn iTunes terechtgekomen.) Prachtige stem heb je toch!quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:43 schreef kwakz0r het volgende:
hoera! word net gebeld door een project waar ik graag aan mee wilde doen, ik ga toch een soort op vakantie: een week met Slotkoor naar Duitsland, en er gaan vriendjes en vriendinnetjes ook meeheerlijk!
en een mooie harde deadline om een hoofdstuk af te krijgen!
*hoopt dat de begeleidster die op vakantie is nu en terugkomt als ik weg ben niet heel heel heel erg boos wordt. ik zou eigenlijk geen vakantie opnemen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Hey Kwak, ik had mijn iPhone op shuffle staan en jij kwam voorbij op weg naar het werk. (Jij had een keer een linkje gepost met zangleshandel en dat is prbly in mijn iTunes terechtgekomen.) Prachtige stem heb je toch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Nou dat at ik meestal op dat soort dagen, als ik havermout/brinta eet dan scheur ik na een twee uur weer van de honger..quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Mensen die suikerafhankelijk eten hebben daar last van. Eet je fatsoenlijk voer, dan zou je dat niet moeten hebben. Start je met een fatsoenlijk (havermout)ontbijt, dan kun je daar best 4 uur op teren zonder waar dan ook last te krijgen.
ben blij dat je je dag van gisteren compenseert met een bbq vandaag, maar dan mag je geen eetmomenten overslaan vandaag he. gewoon o/tl/l/t/d!quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zeg, linkje?
Goed, lijstjes onder de spoiler. Lijkt me mooie oplossing.
Havermout of brinta?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou dat at ik meestal op dat soort dagen, als ik havermout/brinta eet dan scheur ik na een twee uur weer van de honger..
Ik trek het ook niet langer dan 2 uur op havermout. Een pannetje vol ongeveer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Havermout of brinta?
Juist in havermout zitten dingen die goed zijn voor je insulinehuishouding waardoor je vreetkick beperkt zou moeten worden. Serieus, als je goed eet heb je niet binenn 2 uur honger/trek. Als er calorietechnisch gezien genoeg op voorraad is, zou het lichaam niet moeten gaan gillen. Door slecht voer gebeurt dat wel.
Ja ik maak altijd baksteen met een halve liter melk. Zou genoeg moeten zijn?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Havermout of brinta?
Juist in havermout zitten dingen die goed zijn voor je insulinehuishouding waardoor je vreetkick beperkt zou moeten worden. Serieus, als je goed eet heb je niet binenn 2 uur honger/trek. Als er calorietechnisch gezien genoeg op voorraad is, zou het lichaam niet moeten gaan gillen. Door slecht voer gebeurt dat wel.
That should do the trick... Plan B zoeken danquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik maak altijd baksteen met een halve liter melk. Zou genoeg moeten zijn?
Omg ik eet nooit meer havermout, 500 kcals!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:25 schreef loveli het volgende:
[..]
That should do the trick... Plan B zoeken dan
Kan er niet (goed) tegen, maar mijn havermoutontbijt zat meestal ruim boven de 500 kcals. Kon zo door tot het diner.
Kwam ook door de geitenmelk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Omg ik eet nooit meer havermout, 500 kcals!!
Nou...quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:34 schreef loveli het volgende:
En kcals is geen reden om iets niet te eten!!!!!!!!
quote:
I knowquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Kwam ook door de geitenmelk.
En kcals is geen reden om iets niet te eten!!!!!!!!
Trek een push-up BH en V-hals aan, manipuleer!!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:17 schreef Ewelina het volgende:
Ja hallo. Kan er even iemand voor me duimen dat ik dat huisje krijg?
Oh, ik ken dat filmpje. Volgens mij zijn 't gewoon twee verschillende katjes, zie het youtube-filmpje:quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het lijken dezelfde katjes te zijn.
En toch snap ik niet hoe ik dan zie hoe de moeder één katje in haar bek heeft, terwijl de andere eromheen loopt.
spannend! Wanneer weet je het?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:33 schreef Ewelina het volgende:
Ik was 18e, maar er waren maar 3 mensen op de bezichtiging en 1 meisje twijfelde enorm. Aangezien ze nu niet zelfstandig woont zal ze veel moeten kopen... (wasmachine, koelkast, gasfornuis ed), En de inkomenseis...
ik duim mee! Je zit nog niet zo lang in je huidige huis toch?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:22 schreef loveli het volgende:
Dat geweldige huisje in het centrum met berging als slaapkamer!! Goedkoper en ruimer dan waar ze nu zit.
Lees eens een beetje mee, PF
Ik ben te optimistisch, ik las wanneer NEEM je hetquote:
Ruim 1,5 jaar.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:43 schreef P.F het volgende:
[..]
ik duim mee! Je zit nog niet zo lang in je huidige huis toch?
Een twijfelaar, ik en nog iemand. Maar ze vond het trapje naar de slaapkamer wel heel eng, dus ik hoop dat ze daarop afknaptquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:36 schreef loveli het volgende:
Is dat 3 mensen + Ewelina of een twijfelaar, een armlastige en een Ewelina? En hoe groot is de kans dat iemand een huis neemt zonder te bezichtigen?
Deze vind ik erg leuk! Heb je in heel veel kleurtjesquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:58 schreef Ewelina het volgende:
Ja, en de woonkamer heeft al een vloer, dus ik hoef alleen een stukje zeil te regelen voor de keuken en nog iets voor de slaapkamer. En wat schilderwerk en een gaskachel/koelkast/gasfornuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |