quote:
Gaat het om een iets te doen dat zogenaamd bij je intelligentieniveau past of om iets te doen waar je gelukkig van wordt en bij je past? Om een succesvolle binnenhuisarchitect te worden moet je ook het nodige in huis hebben hoor. Eneen succesvolle eigen kapperszaak bouw je ook niet zomaar op.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Visagie, binnenhuisarchitect, kapster & stewardess lijken mij eigenlijk heel leuk. Maar daar ben ik dan weer te slim voor of zo
Nee, ik ben (bijna) tweedegraads docent. Beetje ingewikkeld verhaal, maar het komt erop neer dat ik in september 2009 in Zwolle kon starten met de kopopleiding (tweedegraads) en dan wist ik zeker dat ze me konden begeleiden, terwijl ik pas in februari 2010 kon starten met de eerstegraads opleiding, maar dan wist ik niet zeker of ze me konden / wilden begeleiden (want speciaal onderwijs. Utrecht deed er moeilijk over). Ik was een beetje laat en moest snel (binnen een week) beslissen wat ik moest doen, dus heb ik het maar zo gedaan. Eigenlijk ben ik 1,5 graads dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Huh?Ben je straks dan geen eerstegraads docent? Je hebt toch je bul Nederlands?
Nee hoor, je mag niet oordelen als mensen heel veel eten en er van uitgaan dat iedereen ontbijt en zoquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wist nooit wat ik wilde worden en ik weet het eigenlijk nog niet.
Denk dat diëtiste wel een goede is
Zelfspot is een groot goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag niet oordelen als mensen heel veel eten en er van uitgaan dat iedereen ontbijt en zo!!
En mensen adviseren volgens de schijf van vijf en voldoende... dus minimaal 2000 kcal!!!!
O, daar zit idd leuk spul tussen als ik snel kijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wilde vroeger kinderboekillustrator worden, of striptekenaar (en dat Jan Kruis en ik op dezelfde dag jarig zijn zag ik als een voorteken) Maar toen ik na mn 12e niet echt meer vooruitging met tekenen ben ik maar van dat idee afgestapt
Nu heb ik eigenlijk niet echt een idee wat ik moet wordenVakidioot is geen beroep helaas... tenzij je echt heul vakidioot bent, dan kun je onderzoeker worden
en zo erg is het niet.
Ohja, en Vik, ik kijk wel vaak op http://www.newlook.co.uk, ook heel veel leuks!
Nou ja, als je veel kcals weet etc en de processen in je lijf en empathie hebt en het leuk vind om cijfertjes te verwerken en op te tellen (ik studeerde voor dietiste wist je nogquote:
Mijn Asos, wat doe je!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, daar zit idd leuk spul tussen als ik snel kijk(Bij Asos.com niet echt voor mij
).
als je een succesvol eigfen bedrijfje wilt hebben in 1 van die dingen moet je best wat in je mars hebben...quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Visagie, binnenhuisarchitect, kapster & stewardess lijken mij eigenlijk heel leuk. Maar daar ben ik dan weer te slim voor of zo
OMGquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:50 schreef conleche het volgende:
http://www.in20years.com/ da's voor als je wilt zien hoe je eruit ziet over 20 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Heel graag! Maar ik ben niet extreem hip hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je een succesvol eigfen bedrijfje wilt hebben in 1 van die dingen moet je best wat in je mars hebben...
een kennisje van mij heeft bij dit soort bedrijven gewerkt, intelligente meid, hip type. misshcien kun je eens met haar mailen hoe ze daar terecht is gekomen en of ze tips voor je heeft? ze facebookt altijd dat ze naar hippe leuke feesten gaat en naar openingen en events etc... als werk...
http://www.so-pr.com/index.html (zo te zien nu geen vacatures, maar je kan altijd mailen en vragen of ze stagiars nodig hebben ofzo)
http://wearefuse.com/ (werkt ze nu)
ik wil je best met haar in contact brengen hoor, pm me dan maar.
Tegen die tijd bén ik vast ook een oude zuurpruimquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:01 schreef Ewelina het volgende:
Je lijkt echt zo'n oude zuurpruim op dat toekomstplaatje.
Ik vind mijn kaaklijn wel heel erg hard daar. Alhoewel dat op sommige foto's van nu ook al zo is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:01 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind je foto best mooi ewelina! gewoon een volwassen uiterlijk, niet onwijs oud ofzo
Whehehequote:Op woensdag 30 juni 2010 22:07 schreef Sarabi het volgende:
Ik krijg een zwart kindje samen met mijn vriend........ging idee hoe maar volgens die site wel
Bijna halverwegequote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ik later wilde worden? Moeder en juf.
Joh..
Dat klinkt tofquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:12 schreef Perruche het volgende:
Hoi trouwens
Mn kutbui is weer overheb echt een onwijs leuke middag gehad. Heel interessante lezing over conflicten in het midden oosten (m.b.t. water) en er waren 3 sprekers, uit Israel, Jordanie en Palestina. En een kennis van mij was er die een sponsorloop in Marokko gaat organiseren voor zijn stichting Atlas Bridges (www.atlasbridges.nl voor donaties
).
En daarna hebben ze me getrakteerd op een 3-gangen menuen ik heb de hele avond gepraat met een paar heul intelligente mensen over de val van de dollar en politiek en.. en.. en.. oh het was zo leuk!!!
jaja en weet je wat ook lek is die ene professor (een amerikaan), die werkt af en toe in de bieb tegenover mijn huis!! Dus ik zeg kom maar een keer een bakkie doenquote:
Die is nog best ok!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:21 schreef Perruche het volgende:
OMG http://www.in20years.com/photo?st=5&fid=1006306&fname=aged_wb20100630032031739959.png
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat dat in de baby niet terug te zien isquote:
Hij is echt evil!quote:
Ik zou het niet doenquote:
Heeft die een zoon?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Alleen jammer dat dat in de baby niet terug te zien isHij lijkt verdacht veel op de zoon van Marylin Manson
m'n droomvent door m'n neus geboord omdat ie geen mooie babies produceert!!!quote:
Het is volgens mij een jongetje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:32 schreef neen het volgende:
![]()
Wilderina 2!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:32 schreef neen het volgende:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat heeft ie al grote tanden!!!
Ja, met een meisjesnaamquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
m'n droomvent door m'n neus geboord omdat ie geen mooie babies produceert!!!
[..]
Het is volgens mij een jongetje!
Die is cute!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
nou, toch maar aan de kinderen dan
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:32 schreef neen het volgende:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Hihihi, die speelde ook nog even door mijn hoofdquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:41 schreef Ewelina het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, kon het niet laten
Jawel, even een schatje van jou en Bruce bekijken!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ikgahetnietdoenikgahetnietdoenikgahetnietdoen.
ik had dan ook een bijpassend knappe man opgezochtquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het kindje van Kwak tot nu toe nog het mooist.
wie wat waar?quote:
Jonge versie! Maar meen het heur. Donkere haar en ogen, de tanden. Ja, ik zie het welquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
wie wat waar?
I wish
Maar thanks
ninja edit: met de oude of de jonge versie
mijn vriendje zegt dat ik blond benquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jonge versie! Maar meen het heur. Donkere haar en ogen, de tanden. Ja, ik zie het wel.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:56 schreef _Calimero_ het volgende:
ik heb vandaag mijn weegschaal afgestaan aan mijn therapeut![]()
![]()
het ging vandaag allemaal de mist in, en het wegen ging sowieso weer kut de laatste tijd, en nu heb ik in een opwelling hier mee ingestemd, maar heb nu al spijt![]()
Doens't look blonde to me!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
mijn vriendje zegt dat ik blond benkomt vast door al die spaanse donkere schonen
Als je wil, ze hebben tekort aan postlopers in Amsterdam. Buiten, bruin worden enzo. Al meen ik me te herinneren dat jij dat niet wilde.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:45 schreef P.F het volgende:
Ik ben ook heeeel dringend op zoek naar werk.
Wow die lidl zit hier 5 min lopen vandaanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat was ik jamaar eigenlijk zoek ik meer in het centrum of misschien bij de LIDL bij de stadhouderskade... ik ben lui
nu ga ik maar naar de biowinkel maar ik heb eigenlijk liever islamitisch
Net spanje gekekenjihoo!
QFTquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
volgens mij is dat heel goed voor jou. Even gewoon lekker in je vel proberen te zitten zonder cijfertjes
Hm, misschien wil mijn vriendje wel post gaan lopen. Weet jij of je daar NL voor moet kunnen of is Engels genoeg? EN ja, inderdaad die LIDL! Ik woon er 9 minuten fietsen vanaf, richting centrumquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als je wil, ze hebben tekort aan postlopers in Amsterdam. Buiten, bruin worden enzo. Al meen ik me te herinneren dat jij dat niet wilde.
LoL die foto's![]()
[..]
Wow die lidl zit hier 5 min lopen vandaan. Als ik de straat goed onthouden heb. Bij Amstelhotel in de buurt toch?
Nou ja, donkerblond danquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind je ook blond Perruche, en ook mooie grote ogen
Geen idee, maar een studiegenootje zei het tegen mij. Dat ze op dit moment mensen tekort hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hm, misschien wil mijn vriendje wel post gaan lopen. Weet jij of je daar NL voor moet kunnen of is Engels genoeg? EN ja, inderdaad die LIDL! Ik woon er 9 minuten fietsen vanaf, richting centrum![]()
[..]
Nou ja, donkerblond dan(ik wil altijd brunette zijn
). En dankje!
Jaaaaa, voor nééngnééngtig eurocččččntquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:14 schreef kwakz0r het volgende:
kroket'n bie de lidl veur't gourmett'n bie de lidl
Nee ik kreeg heel enge kindertjes met bolle hoofden en psychotische gezichtsuitdrukkingenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:16 schreef LadyBlack het volgende:
Nou Maria, maak es een babyplaatje dan? Want die wordt vast heul cute!
Jij met je vriendje samen? Of een Mariakloontje?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee ik kreeg heel enge kindertjes met bolle hoofden en psychotische gezichtsuitdrukkingen
Ik had met vriendje gedaan, maar om vriendje incognito te houden krijg je hier mijn liefdesbaby met Johnny Deppquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jij met je vriendje samen? Of een Mariakloontje?
Zien?
het ligt aan Johnnyquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik had met vriendje gedaan, maar om vriendje incognito te houden krijg je hier mijn liefdesbaby met Johnny Depp![]()
[ afbeelding ]
Huuuu.
Ik heb gewoon heel slappe genen, want ik heb geen kleine bleke indiaantjes gezienquote:
Ik moest zo lachen om die vent opmerking,quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef kwakz0r het volgende:
kijk, ik krijg later een heel mooi meisjeskindje met vampire Eric Northman
[ afbeelding ]
jammer genoeg verander ik in 20 jaar wel in een vent...
[ afbeelding ]
nah echt! ik lijk op stephen fry in die foto man!quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen om die vent opmerking,maar jij krijgt wel echt de cutest baby!!
Die van mij was ook prima, maar nét niet prima genoeg dat m'n stokken gingen rammelen.
krijgen vik en neen samen een babyquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:42 schreef shinydiscoball het volgende:
Dit is zo grappig, vooral de baby van neen en Vik
Je hebt je vriendje al eens gepost hier, dus die is al niet incognito meerquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik had met vriendje gedaan, maar om vriendje incognito te houden krijg je hier mijn liefdesbaby met Johnny Depp![]()
[ afbeelding ]
Huuuu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |