quote:
Gaat het om een iets te doen dat zogenaamd bij je intelligentieniveau past of om iets te doen waar je gelukkig van wordt en bij je past? Om een succesvolle binnenhuisarchitect te worden moet je ook het nodige in huis hebben hoor. Eneen succesvolle eigen kapperszaak bouw je ook niet zomaar op.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Visagie, binnenhuisarchitect, kapster & stewardess lijken mij eigenlijk heel leuk. Maar daar ben ik dan weer te slim voor of zo
Nee, ik ben (bijna) tweedegraads docent. Beetje ingewikkeld verhaal, maar het komt erop neer dat ik in september 2009 in Zwolle kon starten met de kopopleiding (tweedegraads) en dan wist ik zeker dat ze me konden begeleiden, terwijl ik pas in februari 2010 kon starten met de eerstegraads opleiding, maar dan wist ik niet zeker of ze me konden / wilden begeleiden (want speciaal onderwijs. Utrecht deed er moeilijk over). Ik was een beetje laat en moest snel (binnen een week) beslissen wat ik moest doen, dus heb ik het maar zo gedaan. Eigenlijk ben ik 1,5 graads dusquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Huh?Ben je straks dan geen eerstegraads docent? Je hebt toch je bul Nederlands?
Nee hoor, je mag niet oordelen als mensen heel veel eten en er van uitgaan dat iedereen ontbijt en zoquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wist nooit wat ik wilde worden en ik weet het eigenlijk nog niet.
Denk dat diëtiste wel een goede is
Zelfspot is een groot goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag niet oordelen als mensen heel veel eten en er van uitgaan dat iedereen ontbijt en zo!!
En mensen adviseren volgens de schijf van vijf en voldoende... dus minimaal 2000 kcal!!!!
O, daar zit idd leuk spul tussen als ik snel kijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wilde vroeger kinderboekillustrator worden, of striptekenaar (en dat Jan Kruis en ik op dezelfde dag jarig zijn zag ik als een voorteken) Maar toen ik na mn 12e niet echt meer vooruitging met tekenen ben ik maar van dat idee afgestapt
Nu heb ik eigenlijk niet echt een idee wat ik moet wordenVakidioot is geen beroep helaas... tenzij je echt heul vakidioot bent, dan kun je onderzoeker worden
en zo erg is het niet.
Ohja, en Vik, ik kijk wel vaak op http://www.newlook.co.uk, ook heel veel leuks!
Nou ja, als je veel kcals weet etc en de processen in je lijf en empathie hebt en het leuk vind om cijfertjes te verwerken en op te tellen (ik studeerde voor dietiste wist je nogquote:
Mijn Asos, wat doe je!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, daar zit idd leuk spul tussen als ik snel kijk(Bij Asos.com niet echt voor mij
).
als je een succesvol eigfen bedrijfje wilt hebben in 1 van die dingen moet je best wat in je mars hebben...quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Visagie, binnenhuisarchitect, kapster & stewardess lijken mij eigenlijk heel leuk. Maar daar ben ik dan weer te slim voor of zo
OMGquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:50 schreef conleche het volgende:
http://www.in20years.com/ da's voor als je wilt zien hoe je eruit ziet over 20 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Heel graag! Maar ik ben niet extreem hip hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je een succesvol eigfen bedrijfje wilt hebben in 1 van die dingen moet je best wat in je mars hebben...
een kennisje van mij heeft bij dit soort bedrijven gewerkt, intelligente meid, hip type. misshcien kun je eens met haar mailen hoe ze daar terecht is gekomen en of ze tips voor je heeft? ze facebookt altijd dat ze naar hippe leuke feesten gaat en naar openingen en events etc... als werk...
http://www.so-pr.com/index.html (zo te zien nu geen vacatures, maar je kan altijd mailen en vragen of ze stagiars nodig hebben ofzo)
http://wearefuse.com/ (werkt ze nu)
ik wil je best met haar in contact brengen hoor, pm me dan maar.
Tegen die tijd bén ik vast ook een oude zuurpruimquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:01 schreef Ewelina het volgende:
Je lijkt echt zo'n oude zuurpruim op dat toekomstplaatje.
Ik vind mijn kaaklijn wel heel erg hard daar. Alhoewel dat op sommige foto's van nu ook al zo is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:01 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind je foto best mooi ewelina! gewoon een volwassen uiterlijk, niet onwijs oud ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |