had er meer van verwacht, was nu een beetje hetzelfde als altijd.. terwijl ze 30 jaar bestaan..quote:Op zondag 25 juli 2010 14:17 schreef Iuc het volgende:
Vandaag een beetje rustig gedaan. Moet straks namelijk mijn eerste rit gaan maken richting Zwitserland.
Maar wat is zo'n truckstarfestival geweldig
Het was naar mijn mening zelfs opvallend rustig overal...quote:Op zondag 25 juli 2010 22:02 schreef motaro het volgende:
[..]
had er meer van verwacht, was nu een beetje hetzelfde als altijd.. terwijl ze 30 jaar bestaan..
Was wel leuk hoor daar niet van
vergeet bovenstaande post maarquote:Op zondag 25 juli 2010 14:17 schreef Iuc het volgende:
Vandaag een beetje rustig gedaan. Moet straks namelijk mijn eerste rit gaan maken richting Zwitserland.
Maar wat is zo'n truckstarfestival geweldig
Ik heb denk ik dan ook naar een ex collega geknipperd net bij Eerselquote:
Ik ben aan het plannen voor vanavond of morgenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:20 schreef Stroopwafels het volgende:
Gaat er van 't weekend nog iemand naar Lopik?
ik ga naar Limburg, maar er gaat wel een afvaardiging van buzzybee naar toequote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:20 schreef Stroopwafels het volgende:
Gaat er van 't weekend nog iemand naar Lopik?
Ik ga vanavond, altijd wel mooi die lichtshow.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:43 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik ben aan het plannen voor vanavond of morgen
mis er een paar johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |