had er meer van verwacht, was nu een beetje hetzelfde als altijd.. terwijl ze 30 jaar bestaan..quote:Op zondag 25 juli 2010 14:17 schreef Iuc het volgende:
Vandaag een beetje rustig gedaan. Moet straks namelijk mijn eerste rit gaan maken richting Zwitserland.
Maar wat is zo'n truckstarfestival geweldig
Het was naar mijn mening zelfs opvallend rustig overal...quote:Op zondag 25 juli 2010 22:02 schreef motaro het volgende:
[..]
had er meer van verwacht, was nu een beetje hetzelfde als altijd.. terwijl ze 30 jaar bestaan..
Was wel leuk hoor daar niet van
vergeet bovenstaande post maarquote:Op zondag 25 juli 2010 14:17 schreef Iuc het volgende:
Vandaag een beetje rustig gedaan. Moet straks namelijk mijn eerste rit gaan maken richting Zwitserland.
Maar wat is zo'n truckstarfestival geweldig
Ik heb denk ik dan ook naar een ex collega geknipperd net bij Eerselquote:
Ik ben aan het plannen voor vanavond of morgenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:20 schreef Stroopwafels het volgende:
Gaat er van 't weekend nog iemand naar Lopik?
ik ga naar Limburg, maar er gaat wel een afvaardiging van buzzybee naar toequote:Op vrijdag 30 juli 2010 18:20 schreef Stroopwafels het volgende:
Gaat er van 't weekend nog iemand naar Lopik?
Ik ga vanavond, altijd wel mooi die lichtshow.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 19:43 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik ben aan het plannen voor vanavond of morgen
mis er een paar johquote:
Verhalen willen we van je avonturen, verhalenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:21 schreef Iuc het volgende:
En weer onderweg naar Zwitserland.
Heb d'r zin in
quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:46 schreef Iuc het volgende:
Verhalen over de sneeuw in Davos? Of dat ik vrijdag 2,5 uur heb moeten wachten op mijn papieren bij de douane in Herentals?
Zoiets?
Als je aangeeft welk land je heen moet, staat het gewoon op de ANWB-website zelf.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:01 schreef Sounddragon het volgende:
Per ongeluk iemand die weet waar je kan vinden in welke landen je een internationaal rijbewijs nodig hebt ??
Misschien ga ik binnenkort een stukkie verderop werken, maar ik kan die info niet vinden.. wel dat je hem bij de ANWB fikst voor een prikkie en een foto, en dat hij een jaar geldig is, maar in welke landen je hem wel- of niet nodig hebt kan ik nergens vinden.
Staat er niet ergens een lijst met landen online ofzo ??
http://www.anwb.nl/vakantie/landeninformatie/overzichtquote:
Okay, bij sommige landen staat het inderdaad niet, maar bij de meeste landen geldt:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:31 schreef Sounddragon het volgende:
Staat alleen dat ik rechts moet rijden en links in moet halen, niets over een rijbewijs ?
Anders moet je even een wat 'groter' land pakken, wat er in de buurt ligtquote:Het Nederlandse rijbewijs wordt erkend, mits dit is voorzien van een officieel gelegaliseerde vertaling in het <taal wat er gesproken wordt daaro>.
Indien niet aan bovenstaande voorwaarde is voldaan, is het IRB (Internationaal Rijbewijs) model 1949 vereist.
Eigenlijk is het Frans grondgebied volgens mij, dus met een beetje mazzel hoef ik hem helemaal niet te halenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Okay, bij sommige landen staat het inderdaad niet, maar bij de meeste landen geldt:
[..]
Anders moet je even een wat 'groter' land pakken, wat er in de buurt ligt.
toch wel vreemd, hij heeft zijn portaal armen nog in de "dichte stand"quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:37 schreef Light het volgende:
Vrachtwagen met de voetjes van de vloer
[ afbeelding ]
Zou kunnen, maar daar zal wel hetzelfde gelden als voor Z-A:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eigenlijk is het Frans grondgebied volgens mij, dus met een beetje mazzel hoef ik hem helemaal niet te halen
Waarom zou je het eigenlijk ook niet halen? Het is maar 15,95 en zal je in ieder geval een hoop gezeik besparen.quote:Het Nederlandse rijbewijs wordt erkend.
Wij raden u aan om voor de zekerheid een IRB (Internationaal Rijbewijs) model 1949 mee te nemen in verband met mogelijke taalproblemen.
Nu maar hopen dat ie z'n asbak dicht had.....quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:37 schreef Light het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar daar zal wel hetzelfde gelden als voor Z-A:
[..]
Waarom zou je het eigenlijk ook niet halen? Het is maar 15,95 en zal je in ieder geval een hoop gezeik besparen.
Knap. Alle zand ligt nog in de container.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:37 schreef Light het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zit ik mij dus ook af te vragen... Het zijn dubbelwerkende cylinders dus die kunnen niet zomaar terugzakken..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:45 schreef densmee het volgende:
[..]
toch wel vreemd, hij heeft zijn portaal armen nog in de "dichte stand"
Ik vermoed dat hij de bak af wilde zetten zonder deze te kiepen en vergeten was te stempelen. Als je dan met je stempels boven onverharde grond staat en de wagen komt omhoog, dan doen die stempels geen drol meer. Op een harde ondergrond is het nog wel te doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Knap. Alle zand ligt nog in de container.
Ik zit me af te vragen of hij de achterklep van de container wel open heeft gedaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:39 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dat zit ik mij dus ook af te vragen... Het zijn dubbelwerkende cylinders dus die kunnen niet zomaar terugzakken..
[..]
Ik vermoed dat hij de bak af wilde zetten zonder deze te kiepen en vergeten was te stempelen. Als je dan met je stempels boven onverharde grond staat en de wagen komt omhoog, dan doen die stempels geen drol meer. Op een harde ondergrond is het nog wel te doen.
Ik las trouwens op de FP dat er mensen zijn die het gewicht van de bak schatten op 14 ton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |