Wat een kulargument. Je gaat ermee akkoord dat er onderhoud wordt uitgevoerd op woensdagen. Dan ga je er ook mee akkoord dat er problemen mee kunnen zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:59 schreef witte_fantasie het volgende:
Leuk, het enige momentje in de week dat ik ff kan gamen... Server offline. Uhm, moet ik eens tegen een klant van mij zeggen, sorry vandaag werkt mijn dienst niet en nee je krijgt je geld niet terug. Probeer het later nog maar eens. Denk niet dat ze daar in trappen.
Drogredenen zijn jou onbekend? Dat er onderhoud op woensdagen is ok, maar dat er problemen mee kunnen zijn dat is een ander verhaal. Ga je mij nu echt vertellen dat jij nog nooit terug bent geweest met een ondeugdelijk product, een kledingstuk dat kapot is, of je auto die verkeerde banden heeft etc etc?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat een kulargument. Je gaat ermee akkoord dat er onderhoud wordt uitgevoerd op woensdagen. Dan ga je er ook mee akkoord dat er problemen mee kunnen zijn.
En geld terug willen hebben voor een paar uur niet kunnen spelen? Zijn jullie nou echt zo'n stel triestelingen? Lekker kankeren over een paar cent die je nu niet besteed kan zien. Als dit nu een eerste levensbehoefte was zoals een nutsbedrijf dan had je recht van spreken. Bij ontspanning heb je dat niet. Het is een spelletje en als het je niet bevalt dan ga je maar een andere game spelen.
Kom op zeg, als je de uptime in procenten uitrekent dan scoren ze nog met gemak boven de 95% op jaarbasis. Dat is gewoon keurige performance. Staat waarschijnlijk ook nog in de ToS, dus dan heb je al helemaal geen recht van spreken.
Sorry voor de rant, maar waar máken jullie je in godsnaam druk om? Dit topic heeft nu al een hoog 'hoge heren in Den Haag gehalte', alsof ze daar op dat kantoor lekker in hun handen zitten te wrijven en te denken aan al het geld dat ze jullie uit de zak kloppen.
Je hebt gelijk dat je ontspanning wilt zoeken, maar je kunt niet verwachten dat Blizzard de server capaciteit heeft om dit allemaal te kunnen verwerken. Blizzard zal nu echt niet rustig onderuit zitten en wachten totdat het morgen is. Vooral om dat er nu al zoveel nerdrage's zijn, wat blizzard weer een aantal leden kost.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:00 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
-edit- ik zie nu pas dat je een beroepszeiker bent, ondanks dat laat ik mn verhaal toch staan.![]()
Ik vind eigenlijk dat je dan inmiddels wel mag verwachten. Hoe lang doen ze dit nou al? En hoe lang gaat het al fout? Dan hou je daar als bedrijf toch rekening mee. Kijk dat het 1 keer gebeurd, prima. Twee keer ok. Drie keer zelfde. Maar na 5 jaar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:12 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat je ontspanning wilt zoeken, maar je kunt niet verwachten dat Blizzard de server capaciteit heeft om dit allemaal te kunnen verwerken. Blizzard zal nu echt niet rustig onderuit zitten en wachten totdat het morgen is. Vooral om dat er nu al zoveel nerdrage's zijn, wat blizzard weer een aantal leden kost.
Nu kunnen ze de capaciteit gewoon niet aan! veel mensen die na een update inloggen en wat veel resources van realmserver/inlogserver vraagt. Daarnaast hammert iedereen op de raidserver van RS.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:27 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je dan inmiddels wel mag verwachten. Hoe lang doen ze dit nou al? En hoe lang gaat het al fout? Dan hou je daar als bedrijf toch rekening mee. Kijk dat het 1 keer gebeurd, prima. Twee keer ok. Drie keer zelfde. Maar na 5 jaar.
Een vierentwintiguurs maintenance vind ik geen ramp. Ik erger me er wel aan als er beloftes gedaan worden die men niet nakomt en als er problemen ontstaan (met de inlogserver bijvoorbeeld) die voorkomen hadden kunnen worden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:45 schreef unaco10 het volgende:
Dat terzijde.. wat maakt het nu eigenlijk uit als je de eerste 24 uur niet in kan loggen? als je realistisch bent he..
Dat snap ik dat ze dat niet aan kunnen. Maar ze hadden het zoals al gezegd wel aan kunnen zien komen. Dit is niet voor het eerst en ook niet voor het laatst. Ik vrees met grote vrezen voor als Cata live gaat de eerste tijd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Nu kunnen ze de capaciteit gewoon niet aan! veel mensen die na een update inloggen en wat veel resources van realmserver/inlogserver vraagt. Daarnaast hammert iedereen op de raidserver van RS.
Het product is niet ondeugdelijk. Het werkt meer dan 95% van de tijd, voor online dienstverlening meer dan acceptabelquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:00 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Drogredenen zijn jou onbekend? Dat er onderhoud op woensdagen is ok, maar dat er problemen mee kunnen zijn dat is een ander verhaal. Ga je mij nu echt vertellen dat jij nog nooit terug bent geweest met een ondeugdelijk product, een kledingstuk dat kapot is, of je auto die verkeerde banden heeft etc etc?
Dan ga je naar een andere sportschool. WoW heeft onderhoud op woensdagen. Ik vind het best dat je de game wil spelen, maar op woensdagen mag je daar niet van uit gaan. Of denk jij echt dat je in je recht zou staan als je hier echt een punt van zou maken? Wat jij wil is boksen op zondag terwijl je weet dat op zondag de sportschool wordt schoongemaakt. De kans dat je dus echt aan boksen toekomt is dan ook klein. De sportschoolhouder gaat dan niet de deuren weer voor je openen, die zegt dan dat je maar een andere school moet zoeken die beter op jouw wensen aansluit. Als je dan toch daar wil boksen omdat het de beste sportschool is, dan moet je er rekening mee houden dat dat soms niet gaat. En hoe vaak wordt WoW nu gepatched? Eens per 3 maanden? De rest van de tijd zijn ze keurig binnen hun onderhoudswindow klaar.quote:Verplaats je eens in een ander. Ik game niet zo veel. Ik werk fulltime en de spaarzame momenten dat ik game moet ik vantevoren inplannen. Dat ik het spel WoW verkies boven anderen is mn goed recht toch? Ik kies voor DAT spel en niet voor een andere, vanwege een aantal factoren dat ik niet bij een ander spel vind. Dat het spel vervolgens niet werkt wanneer ik wil spelen, vind jij gedoe om niks? Na een drukke dag op het werk een beetje ontspanning opzoeken in de vorm van een videospelletje is voor mij best belangrijk.
Laat ik je nog een vergelijking geven, misschien dat je leert jezelf te verplaatsen in anderen, dat lijkt je niet echt soepel af te gaan. Ik sport een paar keer per week (ja echt). Ik trek mn bokshandschoenen alvast aan in de kleedkamer en ga de gym naar binnen. De zaal stroomt vol en iedereen begint alvast een warming up te doen. Ff lekker in het zweet om aan je conditie te werken. Vervolgens is er geen leraar. Les gaat niet door... Oh wacht, maar ik moet wel betalen. Gaat om een tientje.
quote:Betaal jij dat tientje? Zoja, dan vind ik je een mak schaapje en hoop ik graag dat je een keer mee wil trainen in de sportschool. ff lekker sparren maatje. Jouw post heeft een hoog gehalte "je moet niet zeiken als je geen waar voor je geld krijgt, daarentegen geef jij je geld liever 4x uit aan producten/diensten zonder daar eisen aan te stellen".
-edit- ik zie nu pas dat je een beroepszeiker bent, ondanks dat laat ik mn verhaal toch staan.![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:58 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Een vierentwintiguurs maintenance vind ik geen ramp. Ik erger me er wel aan als er beloftes gedaan worden die men niet nakomt en als er problemen ontstaan (met de inlogserver bijvoorbeeld) die voorkomen hadden kunnen worden.
Ik werk zelf in een supermarkt en op warme dagen als deze wordt er extra veel water verkocht. Soms is het dan ook heel snel uitverkocht. Als dat komt doordat het distributiecentrum niet meer kon leveren, dan doet niemand daar moeilijk over. Dan heb ik het simpelweg niet meer in eigen hand, hoeveel ik er ook van had besteld. Maar het uitverkocht is doordat ik vergeten ben om extra bij te bestellen, dan krijg ik daar terecht gezeik over. Als ik vervolgens zeg dat de klanten zich niet zo druk moeten maken, morgen terug kunnen komen en tot die tijd maar kraanwater moeten drinken... tja, een realistische kijk op de zaak wellicht, maar niemand die er blij van wordt.
Sluit me min of meer aan bij bovenstaand, mijn eerdere reactie vult de rest aan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het product is niet ondeugdelijk. Het werkt meer dan 95% van de tijd, voor online dienstverlening meer dan acceptabel
[..]
Dan ga je naar een andere sportschool. WoW heeft onderhoud op woensdagen. Ik vind het best dat je de game wil spelen, maar op woensdagen mag je daar niet van uit gaan. Of denk jij echt dat je in je recht zou staan als je hier echt een punt van zou maken? Wat jij wil is boksen op zondag terwijl je weet dat op zondag de sportschool wordt schoongemaakt. De kans dat je dus echt aan boksen toekomt is dan ook klein. De sportschoolhouder gaat dan niet de deuren weer voor je openen, die zegt dan dat je maar een andere school moet zoeken die beter op jouw wensen aansluit. Als je dan toch daar wil boksen omdat het de beste sportschool is, dan moet je er rekening mee houden dat dat soms niet gaat. En hoe vaak wordt WoW nu gepatched? Eens per 3 maanden? De rest van de tijd zijn ze keurig binnen hun onderhoudswindow klaar.
[..]
Wat wil je hier nu mee zeggen? Dat je mij eens op mijn bek wil slaan en dat jij dan weer het alfamannetje bent? Goed, dan ben jij het alfamannaetje en is deze discussie voor jou omdat jij spierballen hebt. Toch best vriendelijk voor een beroepszeiker, nietwaar?
Zondermeer, understatementquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef Maraca het volgende:
Dus het is verstandig om nog even te wachten met het activeren van een nieuwe prepaid kaart?
XXL alsjeblieft. Dit is awesome.quote:
Hmm.. ok, leuk.. ga ik maar strategy guides bestuderen danquote:
Uhh.. okay, dat was niet echt wat ik in gedachte had als alternatiefquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. ok, leuk.. ga ik maar strategy guides bestuderen dan
Zo kun je alles doodrelativeren. Moet je niet willen, vind ik. Laat mensen lekker zelf beslissen waar ze zich druk over willen maken.quote:
Wat is het alternatief dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:34 schreef unaco10 het volgende:
[..]
Uhh.. okay, dat was niet echt wat ik in gedachte had als alternatief
Nou, het is lekker weer dus we kunnen ergens gezellig iets gaan drinkenquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:54 schreef unaco10 het volgende:
[..]
Nou, het is lekker weer dus we kunnen ergens gezellig iets gaan drinken
Ik gebruik chatter als chatbox addon, die heeft al die meuk nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
M'n chatframe heeft ineens een zwarte kolom aan de linkerkant. Daarboven staat dat dat icoontje voor je social tab en nummer van vrienden online.
Maar, ik wil die kolom dus weg hebben, is daar een manier voor?
Unlock window en dan zo slepen dat het buiten het scherm valt werkt opzich wel, kwam ik achter. Maar is er nog een andere manier?
All Hail Big Brotherquote:In order to provide the Battle.net Service, Blizzard must be entitled to access, monitor and/or review text chat, including private, or "whisper" chat, in the event of complaints from other users or violations of the law. By clicking the check box below, you agree that Blizzard (or one of Blizzard’s affiliates) has the right to monitor and review personal messages you send or receive on the Battlenet Service, or through any game that is playable through the Battle.net Service, to investigate potential violations of the law, the Battle.net Terms of Use, or the Terms of Use agreement specific to any game playable on the Battle.net Service. Blizzard will not use the information for any reason other than pursuing such violations.
Hoe bedoel je precies? Want je kunt tegenwoordig ook via iDEAL betalen. En dat wordt dan ook gewoon meteen van je rekening afgeschreven.quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:50 schreef Dibble het volgende:
Btw, ik wil misschien een faction change naar horde. Alleen kan dat via creditcard of bank account. Wordt het bij bank account direct van de rekening afgeschreven of komt er nog een service tussen zoals Paypal enz?
Weird, ik dacht dat je met alles wel iDEAL kon selecteren nu.quote:Op donderdag 1 juli 2010 04:22 schreef Dibble het volgende:
Ik zie deze betaalopties. Alleen weet ik niet precies hoe het precies met automatisch incasso gaat.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 04:50 schreef Rikketik het volgende:
Weird, ik dacht dat je met alles wel iDEAL kon selecteren nu.
Hoe dan ook, automatische incasso is gewoon een "1 op 1" manier van betalen. Tijdens die hele faction change procedure machtig je Blizzard om het bedrag van je rekening af te schrijven, waarna Blizzard ook gelijk je character voorbereidt op z'n faction change. Bij mij duurde dat toen een half uurtje of zo. Die twintig euro (of zoiets) werd een paar dagen later van m'n rekening afgeschreven.
Naja, zit nogal verschil tussen een 'normale' webstore en een online gaming abonnementquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, heel erg onhandig dat dat dus niet kan, alles met ideal. Ook de blizzard store wil alleen een credit card, terwijl ze dus blijkbaar wel de mogelijkheid voor ideal hebbenZo idioot.
Het ligt aan jou.quote:Op donderdag 1 juli 2010 04:27 schreef Roeb het volgende:
Oke, Oculus pure diarree gewoon. Slechtse instance ooit gemaakt. Je actionbars enzo buggen soms als je van je drake afgaat en je group failt altijd.
Inderdaad. En als je merkt dat mensen in je groep het niet snappen, is het verstandiger om het uit te leggen ipv te gaan nerdragen dat ze 't niet snappenquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind oculus juist cool. lekker snel en makkelijk, extra emblems en gems. Enige irritante is wanneer je group er niks van snapt maar dat gebeurd bijna nooit gelukkig.
Het kan inderdaad snel gaan, ik ben eigenlijk zonder al te veel problemen en toch redelijk snel van 5400 naar 6000+ gegaan in maar een paar weken (okee, 2 keer de mark winnen op ICC25 in anderhalve week doet ook wel wonderen natuurlijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:30 schreef Blistering het volgende:
Belt gekocht op Pally. Nu 5800 GS. Echt insane hoe snel dat kan gaan. Zo kom je amper een groep in, zo heb je 5800 GS een week later.
Wat een poep addon is het toch ook eigenlijk.
Ach. Laatst nog een lading gold gekocht ingame. Ik was aan het zoeken naar goedkope sites, krijg ik ineens een whisper of ik goud wou kopen.quote:
Da's nice jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:27 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ach. Laatst nog een lading gold gekocht ingame. Ik was aan het zoeken naar goedkope sites, krijg ik ineens een whisper of ik goud wou kopen.
Normaal heb ik zoiets van "OMG NO STFU CHINA SUCKS ETC ETC", maar omdat ik er juist naar op zoek was ben ik met hem in gesprek gegaan. Heb uiteindelijk die Chinees zwaar af lopen troggelen via whisper en een discount coupon van bijna 50% afhandig gemaakt.Dat is nog eens zaken doen.
Tevens inb4 "goud kopenquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Da's nice jaZo goedkoop goud fixen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |