Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte post 301, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
dan interpreteerde ik dat "missen" verkeerdquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nu
Ik mis het als in dat ik het jammer vind dat het er niet op is
Omdat ik moet werken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan interpreteerde ik dat "missen" verkeerdmaar waarom mis je het vrijdagmiddag dan?
ik heb een feestje van m'n werk, maar daar hebben ze een scherm geregeldquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat ik moet werken.
Zal er zo even achteraan bellen of ik vrij mag
Jullie welquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb een feestje van m'n werk, maar daar hebben ze een scherm geregeld
speciaal hiervoor geregistreerd, toe maar...quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:52 schreef Blikvoer het volgende:
Yoo Tukkers,
Ik zoek voor Blikvoer TV mensen met een accent, voor dit filmpje: http://blikvoer.vara.nl/Onderwerp.aspx?id=519
Volgende week vrijdag (9 juli) hebben we namelijk uitzending met Giel Beelen op Ned 3 en 3FM en ik zoek nog mensen die een Twents accent hebben en evt te gast willen komen in de 3FM studio!
later,
Tjeerd van Blikvoer
ik volgens mij welquote:
Neu, valt wel mee... Of ik hoor het niet, dat kan ook nogquote:
hmm, dan denk ik dat laatstequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, valt wel mee... Of ik hoor het niet, dat kan ook nog
Watdan? Zijn die bagger?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:07 schreef Redbaron het volgende:
justin, die auto kunj best doen...over t algemeen een degelijke auto, alleen spatbordranden achter mpet je ff naar kijken...
Ik ook tenminste dat denk ik ,, maar ga echt voor kwartier daar naar toe (freaknacht).quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:02 schreef Robinhoo het volgende:
Ik heb wel accent.
Hmmmm, valt mee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:08 schreef Robinhoo het volgende:
Trouwens vandaag uitspraak gehad, 32 uur leerstraf en half jaar jeudreclassering.
Klopt, heel erg.quote:
Wat moet je leren dan? Dat je geen agenten moet slaan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:08 schreef Robinhoo het volgende:
Trouwens vandaag uitspraak gehad, 32 uur leerstraf en half jaar jeudreclassering.
Agressiebeheersing / Omgaan met verdovende middelen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat moet je leren dan? Dat je geen agenten moet slaan?
dus regelmatig wiet rokenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Agressiebeheersing / Omgaan met verdovende middelen.
Ik volgens mij ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben ook vrij accentloos geloof ik
Dat laatste lijkt me inderdaad wel geschikt. Volgens mij heb jij geen lever meerquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Agressiebeheersing / Omgaan met verdovende middelen.
Ja die agressiebeheersing is vooral voor het geval ik door het lint ga -> mijn pols breek -> niet meer normaal kan bier drinken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me inderdaad wel geschikt. Volgens mij heb jij geen lever meer
Of een zwaar overbelastequote:Op woensdag 30 juni 2010 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me inderdaad wel geschikt. Volgens mij heb jij geen lever meer
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja die agressiebeheersing is vooral voor het geval ik door het lint ga -> mijn pols breek -> niet meer normaal kan bier drinken.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja die agressiebeheersing is vooral voor het geval ik door het lint ga -> mijn pols breek -> niet meer normaal kan bier drinken.
Mag van mijquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:50 schreef haakon het volgende:
Robin, mijn lever smeekt erom dat ik meega naar dat 'omgaan met verdovende middelen'.
Mag dat ?
Die sturen onwijs strak. Mooie auto's wel, redelijk ruim.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh trouwens, die Lancer komt uit '97, en zo ziet ie eruit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben al bijna een uur bezigquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Mag van mijIk ga alleen zo weg.. bier drinken
gewoon je rechteroog dichtplakkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en nog meer nieuws: ik had het over weer aan de bril in het vorige topic. Ben vanochtend naar een opticien geweest om mn ogen te laten testen, en die bril is nutteloosHoe goed ik m'n linkeroog ook aan het werk zou zetten, mijn hersenen zouden het beeld van links gewoon keihard negeren omdat alles al jaren via rechts gaat.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en nog meer nieuws: ik had het over weer aan de bril in het vorige topic. Ben vanochtend naar een opticien geweest om mn ogen te laten testen, en die bril is nutteloosHoe goed ik m'n linkeroog ook aan het werk zou zetten, mijn hersenen zouden het beeld van links gewoon keihard negeren omdat alles al jaren via rechts gaat.
Je hebt gelijk (Y)!quote:
Doe is lief, stiekem ligt het gewoon aan de bestuurderquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef Assiej het volgende:
En dan sta je weer aan de kant van de weg omdat je auto loopt te koken
anwb er weer bij, leuk zo'n vw polo .. tering bak, altijd wat...
wat is er mis mee dan? te weinig kvs? kapotte thermostaat? ontlucht? antikantelplug?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef Assiej het volgende:
is het niet ' Goat' stoan ? ...
...
Nee toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef Assiej het volgende:
is het niet ' Goat' stoan ? ...
...
Neu.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Aan alle metaalhoofden hier; check Beyond our Suffering van As I lay Dying
Jij bent geen metaalhoofd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Neu.
PS: Mensen hier die Abercrombie en Fitch kennen en er wel eens besteld hebben? > http://www.abercrombie.co(...)11203_10901_12202_-1
Dit keer kapotte thermostaat (huisje) had de man het over...quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
wat is er mis mee dan? te weinig kvs? kapotte thermostaat? ontlucht? antikantelplug?
METAAAAAAAAAAALquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sorry, je heerscht niet hard genoeg.
Volgens mijn moeder welquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee toch?
Mooi kut met die auto
Waarom koop je geen nieuwe dan? voor 2K heb je al een mooie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dit keer kapotte thermostaat (huisje) had de man het over...
@mdrop, het ligt niet aan de bestuurder.
Er zit al voor duizenden euro's in die auto aan reparaties.
Heb een keer snachts in Cuijk gestaan omdat de auto kapot was (Distributieriem kapot)
terwijl de dag ervoor!!! de auto nog naar de garage was geweest (de wel beroemde kloten tent huiskes kokkeler) en die man beweerde dat ik nog met de auto naar Spanje kon rijden...
Uit eindelijk was ik sochtends om half 6 thuis met een vervangende auto waar ik officieel geen recht op had..
Zal wel pech hebben met deze, fabrieks fout polotje ofzo..
Ach, wat maakt het ook uitquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:38 schreef Assiej het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder weldat het Goat stoan is, .. ' aj veur twente bint'
Als je die muziek moet luisteren om te 'heerschen' doe ik dat liever nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sorry, je heerscht niet hard genoeg.
Het was maar een grapje hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:37 schreef Assiej het volgende:
Heb een keer snachts in Cuijk gestaan omdat de auto kapot was (Distributieriem kapot)
terwijl de dag ervoor!!! de auto nog naar de garage was geweest (de wel beroemde kloten tent huiskes kokkeler) en die man beweerde dat ik nog met de auto naar Spanje kon rijden...
Uit eindelijk was ik sochtends om half 6 thuis met een vervangende auto waar ik officieel geen recht op had..
Die onzin hebben ze me als klein kearlke al aangedaanquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gewoon je rechteroog dichtplakken
Omdat het niet mijn auto officieel is en we al 3 auto's in totaal hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Waarom koop je geen nieuwe dan? voor 2K heb je al een mooie.
Like I didn't knewquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als je die muziek moet luisteren om te 'heerschen' doe ik dat liever niet.
[..]
Het was maar een grapje hoor.
Heerschen is emotie. Het is gevoel. Het is ook een passie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als je die muziek moet luisteren om te 'heerschen' doe ik dat liever niet.
Oja.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Omdat het niet mijn auto officieel is en we al 3 auto's in totaal hebben.
Okequote:
Oke, Maar de muziek is kutquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heerschen is emotie. Het is gevoel. Het is ook een passie.
*doet speen weer uit de mond..*quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, was al bang dat je er niet door zou slapen
![]()
.
We weten wat een oksel isquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:42 schreef Assiej het volgende:
Ohja.
en ik heb fucking scheit allergie boven mijn oksel (binnenkant boven arm)
How the hell did it get there, iig hoe gaat het weg
quote:
Val mij er niet mee lastig aub.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heerschen is emotie. Het is gevoel. Het is ook een passie.
Okequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:42 schreef Assiej het volgende:
*doet speen weer uit de mond..*
Nee het gaat wel weer
quote:
\m/ \0/ \m/ \0/ \m/ \0/ \m/ \0/ ofzoquote:
Ik kan dit niet quotenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:46 schreef Mdrop het volgende:
Nee, je garage is Huiskes Kokkeler, dat is de foutquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dit keer kapotte thermostaat (huisje) had de man het over...
Het zit niet Op mijn okselquote:
Het is Goat stoanquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:46 schreef haakon het volgende:
goat stoan ?
wedden dat dat beest niet in de benen komt !
Zit er nu ook al twee jaar en perfecte service, zelfs al een keer om zes uur smorgens mn winterbanden gehaald omdat ik dat was vergetenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:49 schreef Samzz het volgende:
Nee, je garage is Huiskes Kokkeler, dat is de fout
Ja schijnt he, zei anwb man ook alquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je garage is Huiskes Kokkeler, dat is de fout
in denekamp weet ik nog wel wat goeiequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja schijnt he, zei anwb man ook al
maar wat is dan wel goed![]()
Vertelquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
in denekamp weet ik nog wel wat goeie
tellman bv, ook voor jouw segment welquote:
Kan mij dat boeienquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:55 schreef haakon het volgende:
dus het is engels en twents door elkaar
Twengels...
Studio Sportquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:57 schreef Robinhoo het volgende:
ik ga naar sportschool en dan bier drinken aju.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:55 schreef haakon het volgende:
Twengels...
Nee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:55 schreef haakon het volgende:
Twengels...
Volgens mij is die nog wel aardig prijzig. Ik weet nl niet hoeveel je er voor wilt uitgeven/je ouders ervoor willen uitgeven? zoals ik zei, hier in denekamp heb je voor 2 of 2,5K een auto waar je zeker nog wel een anderhalf ton mee kunt rijden (weet niet hoeveel je rijdt), ook in ootmarsum zit een goeiequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:00 schreef Assiej het volgende:
[..]
drink er nog een...
@Sander, In hengelo zit ook een Bosch garage ofzo, die doet ook vw en daar krijgen wij af en toe reclame van.. ken je die ook of ?
Gewoon een nieuwe Polo via De poet (Lenferink) aanschaffen, goedkope bakjes rechtstreeks in Duitsland weg gehaald, service natuurlijk wel ergens anders laten oden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Volgens mij is die nog wel aardig prijzig. Ik weet nl niet hoeveel je er voor wilt uitgeven/je ouders ervoor willen uitgeven? zoals ik zei, hier in denekamp heb je voor 2 of 2,5K een auto waar je zeker nog wel een anderhalf ton mee kunt rijden (weet niet hoeveel je rijdt), ook in ootmarsum zit een goeie
Ik zou sowieso geen Polo kopenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe Polo via De poet (Lenferink) aanschaffen, goedkope bakjes rechtstreeks in Duitsland weg gehaald, service natuurlijk wel ergens anders laten oden.
Polo rijdersquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik zou sowieso geen Polo kopen, maar dat is mijn mening.
Hoe hard kan zo'n auto trouwens?quote:
200/205 gereden met de mijne, volgens vw moet 225 kunnen maar dat laat ik aan hen overquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hoe hard kan zo'n auto trouwens?
Wat dan wel?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik zou sowieso geen Polo kopen, maar dat is mijn mening.
die van mij is 160 ongeveer 't maximumquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Kan wel merken dat jij niet tot nooit in een polo hebt gezetenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Juist, genoeg vermogen voor eigenlijk geen gewicht.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef Assiej het volgende:
Kan wel merken dat jij niet tot nooit in een polo hebt gezeten
die dingen trekken als de neten weg.
+1.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:25 schreef Samzz het volgende:Wat dan wel?
VW's zijn echt oerdegelijke auto's.
Ik weet het hoor, heb er ook één gehad.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dan wel?
VW's zijn echt oerdegelijke auto's.
Vaak zat, vind ze klein, zoals iedere 2-deurs auto.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kan wel merken dat jij niet tot nooit in een polo hebt gezeten
die dingen trekken als de neten weg.
de nieuwe polo's hebben ook deuren achterquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik weet het hoor, heb er ook één gehad.
[..]
Vaak zat, vind ze klein, zoals iedere 2-deurs auto.
Maar geen fatsoenlijke kofferbakquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de nieuwe polo's hebben ook deuren achter
dat weet ik niet. Daar heb ik niet echt naar gekeken. Mijn polo heeft ook niet een ontzettend grote kofferbak.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Maar geen fatsoenlijke kofferbak
Ja dan moet je geen Polo kopen, wil je opbergruimte dan moet je een bus/station kopen, wil je klein/compact/handig dan een polo / c1 / Clio of wat dan ook.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Als je een grote kofferbak wil, koop je een auto size sedan. Dan ga je niet naar een Polo kijken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
leuk model, alleen niet mijn kleurquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh trouwens, die Lancer komt uit '97, en zo ziet ie eruit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je nieuwe autoquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn (ik kan nu "mijn" zeggen) Lancer haalt max 170 ofzo
whahaquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn (ik kan nu "mijn" zeggen) Lancer haalt max 170 ofzo
van de 5 terugschakelen naar de 1 als je 80+ rijdtquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De Xsara rag ik nog even helemaal af voordat ie doorgestuurd wordt naar de sloop, want de deal is toch al rond.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
van de 5 terugschakelen naar de 1 als je 80+ rijdt
fixed.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
van de 5 schakelen naar de achteruit als je 80+ rijdt
quote:
waarom niet?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat hebben ze een keer bij Mythbusters getest, dat is niet mogelijk.
En waarom lukte mij dat jaren geleden wel toen ik 85 reed tijdens een rijles?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat hebben ze een keer bij Mythbusters getest, dat is niet mogelijk.
Dat weet ik niet meer precies.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom niet?
ook niet als je hard genoeg ropt?
whahaquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En waarom lukte mij dat jaren geleden wel toen ik 85 reed tijdens een rijles?
"En zo, meneer Spenkelink, rijdt men géén auto!", terwijl hij met een opgeheven vinger aan zijn sigaar zat te lurkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
whaha
wat zei je instructeur d'r op?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"En zo, meneer Spenkelink, rijdt men géén auto!", terwijl hij met een opgeheven vinger aan zijn sigaar zat te lurken
whahaquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een eindbaas was het toch ook, met zn kale kop en walrussnor, en altijd vieze praatjes over geile wijven die hij weer eens in de stad had gezien
halve liter marietjequote:
ik heb hier zo'n kleintjequote:
quote:
leg zequote:Op woensdag 30 juni 2010 23:33 schreef Robinhoo het volgende:
Goed. Morgen 6 uur op en vloerenleggen. Kalm an.
quote:
er is ook een gaslekkage in Zwolle. en Albergen staat ook weer eens in de P2000quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bakker Bart van Deventer staat in de fik. Nu hoor ik me toch een boel sirenes richting stad gaan, maar ook de andere kant op
Hmm oke, klinkt goed allemaalquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
er is ook een gaslekkage in Zwolle. en Albergen staat ook weer eens in de P2000
Ehhh?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:41 schreef rulerofdeath het volgende:
er is net een melding bijgekomen.
'Ademlucht naar de brink in Deventer'
joah, die ademlucht komt uit hardenberg, kampen en raaltequote:
Maar wat is het?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, die ademlucht komt uit hardenberg, kampen en raalte
ik denk een soort back-upquote:
hmmmquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Brandweer en ambulances staat op de p2000 site. Zou je haast denken dat er gewonden zijn ofzo
quote:De bewoners van een deel van de binnenstad van Deventer worden geëvacueerd. In de Lange Bisschopstraat woedt een zeer grote brand boven twee winkels.
De brandweer vreest dat de brand overslaat naar andere panden. Of er gewonden zijn is nog niet bekend. Er zijn korpsen vanuit de wijde omgeving opgeroepen om de Deventer brandweer bij te staan.
quote:De brandweer gebruikt voor haar repressieve taken: "Ademluchttoestellen".
Een ademluchttoestel zorgt ervoor dat een brandweerman, veilig kan werken in een omgeving waarin tijdens bijvoorbeeld een brand rook of giftige stoffen aanwezig zijn.
In de eerste cursus Brandwacht leert de brandweerman dan ook veilig werken en lopen met dit ademluchttoestel.
Na een inzet moet de brandweerman het ademtoestel weer gebruiksklaar maken voor een volgende inzet. De luchtcilinder wordt vervangen voor een "volle" luchtcilinder, bovendien wordt het toestel dan ook weer op lekkage en luchtdichtheid getest.
Als blijkt dat het toestel een storing vertoont en door de brandweerman niet kan worden verholpen, wordt dit ter reparatie aangeboden.
Onderhoud is ook zeer belangrijk en wordt uitgevoerd door speciaal hiervoor opgeleide mensen binnen ons korps.
Om de veiligheid aan het ademluchttoestel te kunnen waarborgen bezitten wij: testapparatuur, reserve materiaal en een goede en schone ademlucht onderhoudsruimte, hetgeen van groot belang is.
Ademlucht is één van de belangrijkste schakels tijdens de repressie van de brandweer. Derhalve moet dit apparaat altijd goed functioneren, het gaat hier tenslotte om “het leven van een brandweerman“.
hmm, niet best als ze dat nodig zijnquote:
Nee, niet bepaald. Ironisch genoeg vanmiddag nog bij die Bakker Bart geweestquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, niet best als ze dat nodig zijn
broodjes waren niet verbrand?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. Ironisch genoeg vanmiddag nog bij die Bakker Bart geweest
Raar is dat he?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. Ironisch genoeg vanmiddag nog bij die Bakker Bart geweest
Ja. En het was pas de tweede keer dat ik er was ofzo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Raar is dat he?
Dat paintballcentrum wat is afgefikt hier, daar was ik de dag ervoor nog wezen paintballen.
Nja, dat was voor mij toen de eerste keer paintballen in mn hele leven, hahaquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja. En het was pas de tweede keer dat ik er was ofzo.
Mennnn, wát een sirenes komen hierlangs.
Inderdaadquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, die kans zit er in
Hopen dat er geen gewonden vallen
Ja, al is dat nog niet bevestigd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad
Nouja, er is er eentje met zwaar brandletsel afgevoerd las ik?
Hopen dat het daar bij blijft dan
Laat dat maar aan Hen over.quote:
quote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:27 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga pitten. ik lees morgen wel wat d'r nog staat en wat de schade is
trusten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 62% gewijzigd door TheGirlNextDoor op 01-07-2010 00:35:43 ]What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:56 schreef ReMcOrE het volgende:
vanmiddag cursus in Putten, van 16.00 tot 20.00, dus ik mis de laatste training van het seizoen
ik werk op een accountantskantoor en volg de opleiding tot accountantquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:27 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij eigenlijk?
Als het goed is heb ik nu officieel vakantie57 punten gehaald 1e jaar, kan me P nog steeds halen in het 1e jaar
Dat doe je beter dan mijquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:27 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik nu officieel vakantie57 punten gehaald 1e jaar, kan me P nog steeds halen in het 1e jaar
Volgens mij wel een aardige pittige opleiding of niet? Als je in aanmerking wil komen voor de P in het eerste jaar moet je er officieel 60 halen (alle punten dus), maar sinds dit jaar hebben ze op Saxion een nieuwe regeling. Als je 1 toets niet in reguliere toetsweek haalt en ook niet in de herkansing en je mist 1 vak voor de P krijg je in de zomervakantie de kans om die toets als nog over nieuw te doen en zodoende je P te halen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik werk op een accountantskantoor en volg de opleiding tot accountanten hoeveel punten heb je nog nodig om je P in het 1e jaar te halen dan?
Ga je wel over dan?quote:
zolang je er maar niet de P in krijgtquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:27 schreef poiuytr het volgende:
[..]
dus je moet in de komende vakantie nog 1 toets maken?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:39 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Volgens mij wel een aardige pittige opleiding of niet? Als je in aanmerking wil komen voor de P in het eerste jaar moet je er officieel 60 halen (alle punten dus), maar sinds dit jaar hebben ze op Saxion een nieuwe regeling. Als je 1 toets niet in reguliere toetsweek haalt en ook niet in de herkansing en je mist 1 vak voor de P krijg je in de zomervakantie de kans om die toets als nog over nieuw te doen en zodoende je P te halen.
Als alle werkstukken die ik afgelopen week met een voldoende afsluit (waar ik wel vanuit ga) dan moet ik de komende vakantie nog 1 toets maken om de P binnen te halen ja. Volgens mij doe je de studie in de deeltijd of niet? Gaat dus mooi, hoelang moet je nog ongeveer dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus je moet in de komende vakantie nog 1 toets maken?en ik vind de opleiding zelf niet heel erg pittig, maar je moet er wel interesse voor hebben en er voldoende tijd aan besteden
als ik beide examens die ik begin juni heb gemaakt, gehaald heb, heb ik in 2 jaar tijd 7 vakken gehaald. volgend jaar volg ik de andere 3, daarna hopelijk m'n theoriecertificaat binnen
ik ga op vrijdag naar school en dan volg ik 1/2 vakken. gaat zeker mooi, planning is dus om volgend jaar rond deze tijd m'n theoriecertificaat behaald te hebben en dan rest het praktijkgedeelte nog (dat kan gewoon door werkzaamheden op kantoor uit te voeren, steeds hoger niveau etc.) dat ongeveer 3-5 jaar in beslag zal nemen. dus ik ga er vanuit dat ik voor m'n 30e de titel AA hebquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:46 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Als alle werkstukken die ik afgelopen week met een voldoende afsluit (waar ik wel vanuit ga) dan moet ik de komende vakantie nog 1 toets maken om de P binnen te halen ja. Volgens mij doe je de studie in de deeltijd of niet? Gaat dus mooi, hoelang moet je nog ongeveer dan?
Hoezo heb je er eigenlijk niet voor gekozen om voltijd te gaan studeren aan Saxion? Of wou je gewoon geld verdienen en leren te gelijk? Dus volgend jaar ben je definitief klaar met school, was het voor mij maar zoverquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga op vrijdag naar school en dan volg ik 1/2 vakken. gaat zeker mooi, planning is dus om volgend jaar rond deze tijd m'n theoriecertificaat behaald te hebben en dan rest het praktijkgedeelte nog (dat kan gewoon door werkzaamheden op kantoor uit te voeren, steeds hoger niveau etc.) dat ongeveer 3-5 jaar in beslag zal nemen. dus ik ga er vanuit dat ik voor m'n 30e de titel AA heb
welke opleiding volg jij dan? en welke toets moet je dan nog?
het is de bedoeling dat ik dit jaar m'n diploma haalquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:39 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Volgens mij wel een aardige pittige opleiding of niet? Als je in aanmerking wil komen voor de P in het eerste jaar moet je er officieel 60 halen (alle punten dus), maar sinds dit jaar hebben ze op Saxion een nieuwe regeling. Als je 1 toets niet in reguliere toetsweek haalt en ook niet in de herkansing en je mist 1 vak voor de P krijg je in de zomervakantie de kans om die toets als nog over nieuw te doen en zodoende je P te halen.
[..]
Ga je wel over dan?
omdat dit een Post-HBO opleiding is, dus alleen deeltijd... en voltijd studeren heb ik al gedaan tijdens mijn HBO Bedrijfseconomiequote:Op donderdag 1 juli 2010 11:10 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hoezo heb je er eigenlijk niet voor gekozen om voltijd te gaan studeren aan Saxion? Of wou je gewoon geld verdienen en leren te gelijk? Dus volgend jaar ben je definitief klaar met school, was het voor mij maar zover![]()
Technische bedrijfskunde, moet nog een een bedrijfskundig vak. Gaat over Operations Management en deel basis bedrijfseconomie (balansen maken etc). 1e keer een 5,1 gehaald en 2e geloof ik een 5,4.
Goed nieuws!quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als ik het zo lees, gaat Ajax hard richting faillissement
Geen ideequote:Op donderdag 1 juli 2010 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
David, hoe is dat nou in Deventer afgelopen?
Zo erg is het ook nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zit nog heerlijk in de woonkamer met mn laptop. Hier is het echt lekker, 21 graden![]()
Moet de hond zo uitlaten, maar ik durf gewoon niet
mooiquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goed nieuws!
En mn auto is al klaar, ik hoef niet tot maandag te wachten
Heb er ook gewoon geen zin in. Bleghquote:
Nederland - Spanjequote:Op donderdag 1 juli 2010 15:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wie staan er volgens jullie in de finale van het WK tegenover elkaar?
Ik denk Duitsland - Brazilië..
Date geregeld?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
net kats een half uur zitten bellen met een callcenter-miep
met welk resultaat?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
net kats een half uur zitten bellen met een callcenter-miep
Nope.quote:
Dat ze me volgende week terugbeltquote:
voor een of andere enquête?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Dat ze me volgende week terugbelt
Nope, daar heb je toch niets aan!quote:
Watskeburt?quote:
ow, die date ga je dan regelen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nope, daar heb je toch niets aan!
geen voetbal kijken?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Morgen karten en bbq bij het hulsbeek
joepiequote:
pffquote:
Selmaquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Weer op FOK!
Hoi Wouteren de rest.
hmm, oke.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed! (zolang ik een knop omdraai)
Ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, oke.
nog veel beleeft deze week?
waarvoor?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Thuis
Ik mis echt de postnummer in Fok! Mobile
positief?quote:
Ha Fems.quote:
Femkequote:
En hoe komt dat dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |