ik heb hier zo'n kleintjequote:
quote:
leg zequote:Op woensdag 30 juni 2010 23:33 schreef Robinhoo het volgende:
Goed. Morgen 6 uur op en vloerenleggen. Kalm an.
quote:
er is ook een gaslekkage in Zwolle. en Albergen staat ook weer eens in de P2000quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bakker Bart van Deventer staat in de fik. Nu hoor ik me toch een boel sirenes richting stad gaan, maar ook de andere kant op
Hmm oke, klinkt goed allemaalquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
er is ook een gaslekkage in Zwolle. en Albergen staat ook weer eens in de P2000
Ehhh?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:41 schreef rulerofdeath het volgende:
er is net een melding bijgekomen.
'Ademlucht naar de brink in Deventer'
joah, die ademlucht komt uit hardenberg, kampen en raaltequote:
Maar wat is het?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, die ademlucht komt uit hardenberg, kampen en raalte
ik denk een soort back-upquote:
hmmmquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Brandweer en ambulances staat op de p2000 site. Zou je haast denken dat er gewonden zijn ofzo
quote:De bewoners van een deel van de binnenstad van Deventer worden geëvacueerd. In de Lange Bisschopstraat woedt een zeer grote brand boven twee winkels.
De brandweer vreest dat de brand overslaat naar andere panden. Of er gewonden zijn is nog niet bekend. Er zijn korpsen vanuit de wijde omgeving opgeroepen om de Deventer brandweer bij te staan.
quote:De brandweer gebruikt voor haar repressieve taken: "Ademluchttoestellen".
Een ademluchttoestel zorgt ervoor dat een brandweerman, veilig kan werken in een omgeving waarin tijdens bijvoorbeeld een brand rook of giftige stoffen aanwezig zijn.
In de eerste cursus Brandwacht leert de brandweerman dan ook veilig werken en lopen met dit ademluchttoestel.
Na een inzet moet de brandweerman het ademtoestel weer gebruiksklaar maken voor een volgende inzet. De luchtcilinder wordt vervangen voor een "volle" luchtcilinder, bovendien wordt het toestel dan ook weer op lekkage en luchtdichtheid getest.
Als blijkt dat het toestel een storing vertoont en door de brandweerman niet kan worden verholpen, wordt dit ter reparatie aangeboden.
Onderhoud is ook zeer belangrijk en wordt uitgevoerd door speciaal hiervoor opgeleide mensen binnen ons korps.
Om de veiligheid aan het ademluchttoestel te kunnen waarborgen bezitten wij: testapparatuur, reserve materiaal en een goede en schone ademlucht onderhoudsruimte, hetgeen van groot belang is.
Ademlucht is één van de belangrijkste schakels tijdens de repressie van de brandweer. Derhalve moet dit apparaat altijd goed functioneren, het gaat hier tenslotte om “het leven van een brandweerman“.
hmm, niet best als ze dat nodig zijnquote:
Nee, niet bepaald. Ironisch genoeg vanmiddag nog bij die Bakker Bart geweestquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, niet best als ze dat nodig zijn
broodjes waren niet verbrand?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. Ironisch genoeg vanmiddag nog bij die Bakker Bart geweest
Raar is dat he?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. Ironisch genoeg vanmiddag nog bij die Bakker Bart geweest
Ja. En het was pas de tweede keer dat ik er was ofzo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Raar is dat he?
Dat paintballcentrum wat is afgefikt hier, daar was ik de dag ervoor nog wezen paintballen.
Nja, dat was voor mij toen de eerste keer paintballen in mn hele leven, hahaquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja. En het was pas de tweede keer dat ik er was ofzo.
Mennnn, wát een sirenes komen hierlangs.
Inderdaadquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, die kans zit er in
Hopen dat er geen gewonden vallen
Ja, al is dat nog niet bevestigd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad
Nouja, er is er eentje met zwaar brandletsel afgevoerd las ik?
Hopen dat het daar bij blijft dan
Laat dat maar aan Hen over.quote:
quote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:27 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga pitten. ik lees morgen wel wat d'r nog staat en wat de schade is
trusten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |