Omdat het niet mijn auto officieel is en we al 3 auto's in totaal hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Waarom koop je geen nieuwe dan? voor 2K heb je al een mooie.
Like I didn't knewquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als je die muziek moet luisteren om te 'heerschen' doe ik dat liever niet.
[..]
Het was maar een grapje hoor.
Heerschen is emotie. Het is gevoel. Het is ook een passie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als je die muziek moet luisteren om te 'heerschen' doe ik dat liever niet.
Oja.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Omdat het niet mijn auto officieel is en we al 3 auto's in totaal hebben.
Okequote:
Oke, Maar de muziek is kutquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heerschen is emotie. Het is gevoel. Het is ook een passie.
*doet speen weer uit de mond..*quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, was al bang dat je er niet door zou slapen
![]()
.
We weten wat een oksel isquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:42 schreef Assiej het volgende:
Ohja.
en ik heb fucking scheit allergie boven mijn oksel (binnenkant boven arm)
How the hell did it get there, iig hoe gaat het weg
quote:
Val mij er niet mee lastig aub.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heerschen is emotie. Het is gevoel. Het is ook een passie.
Okequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:42 schreef Assiej het volgende:
*doet speen weer uit de mond..*
Nee het gaat wel weer
quote:
\m/ \0/ \m/ \0/ \m/ \0/ \m/ \0/ ofzoquote:
Ik kan dit niet quotenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:46 schreef Mdrop het volgende:
Nee, je garage is Huiskes Kokkeler, dat is de foutquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dit keer kapotte thermostaat (huisje) had de man het over...
@mdrop, het ligt niet aan de bestuurder.
Er zit al voor duizenden euro's in die auto aan reparaties.
Heb een keer snachts in Cuijk gestaan omdat de auto kapot was (Distributieriem kapot)
terwijl de dag ervoor!!! de auto nog naar de garage was geweest (de wel beroemde kloten tent huiskes kokkeler) en die man beweerde dat ik nog met de auto naar Spanje kon rijden...
Uit eindelijk was ik sochtends om half 6 thuis met een vervangende auto waar ik officieel geen recht op had..
Zal wel pech hebben met deze, fabrieks fout polotje ofzo..
Het zit niet Op mijn okselquote:
Het is Goat stoanquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:46 schreef haakon het volgende:
goat stoan ?
wedden dat dat beest niet in de benen komt !
Zit er nu ook al twee jaar en perfecte service, zelfs al een keer om zes uur smorgens mn winterbanden gehaald omdat ik dat was vergetenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:49 schreef Samzz het volgende:
Nee, je garage is Huiskes Kokkeler, dat is de fout
Ja schijnt he, zei anwb man ook alquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je garage is Huiskes Kokkeler, dat is de fout
in denekamp weet ik nog wel wat goeiequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:51 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja schijnt he, zei anwb man ook al
maar wat is dan wel goed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |