Die sturen onwijs strak. Mooie auto's wel, redelijk ruim.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh trouwens, die Lancer komt uit '97, en zo ziet ie eruit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben al bijna een uur bezigquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Mag van mijIk ga alleen zo weg.. bier drinken
gewoon je rechteroog dichtplakkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en nog meer nieuws: ik had het over weer aan de bril in het vorige topic. Ben vanochtend naar een opticien geweest om mn ogen te laten testen, en die bril is nutteloosHoe goed ik m'n linkeroog ook aan het werk zou zetten, mijn hersenen zouden het beeld van links gewoon keihard negeren omdat alles al jaren via rechts gaat.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en nog meer nieuws: ik had het over weer aan de bril in het vorige topic. Ben vanochtend naar een opticien geweest om mn ogen te laten testen, en die bril is nutteloosHoe goed ik m'n linkeroog ook aan het werk zou zetten, mijn hersenen zouden het beeld van links gewoon keihard negeren omdat alles al jaren via rechts gaat.
Je hebt gelijk (Y)!quote:
Doe is lief, stiekem ligt het gewoon aan de bestuurderquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef Assiej het volgende:
En dan sta je weer aan de kant van de weg omdat je auto loopt te koken
anwb er weer bij, leuk zo'n vw polo .. tering bak, altijd wat...
wat is er mis mee dan? te weinig kvs? kapotte thermostaat? ontlucht? antikantelplug?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef Assiej het volgende:
is het niet ' Goat' stoan ? ...
...
Nee toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef Assiej het volgende:
is het niet ' Goat' stoan ? ...
...
Neu.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Aan alle metaalhoofden hier; check Beyond our Suffering van As I lay Dying
Jij bent geen metaalhoofd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Neu.
PS: Mensen hier die Abercrombie en Fitch kennen en er wel eens besteld hebben? > http://www.abercrombie.co(...)11203_10901_12202_-1
Dit keer kapotte thermostaat (huisje) had de man het over...quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
wat is er mis mee dan? te weinig kvs? kapotte thermostaat? ontlucht? antikantelplug?
METAAAAAAAAAAALquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sorry, je heerscht niet hard genoeg.
Volgens mijn moeder welquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee toch?
Mooi kut met die auto
Waarom koop je geen nieuwe dan? voor 2K heb je al een mooie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:37 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dit keer kapotte thermostaat (huisje) had de man het over...
@mdrop, het ligt niet aan de bestuurder.
Er zit al voor duizenden euro's in die auto aan reparaties.
Heb een keer snachts in Cuijk gestaan omdat de auto kapot was (Distributieriem kapot)
terwijl de dag ervoor!!! de auto nog naar de garage was geweest (de wel beroemde kloten tent huiskes kokkeler) en die man beweerde dat ik nog met de auto naar Spanje kon rijden...
Uit eindelijk was ik sochtends om half 6 thuis met een vervangende auto waar ik officieel geen recht op had..
Zal wel pech hebben met deze, fabrieks fout polotje ofzo..
Ach, wat maakt het ook uitquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:38 schreef Assiej het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder weldat het Goat stoan is, .. ' aj veur twente bint'
Als je die muziek moet luisteren om te 'heerschen' doe ik dat liever nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sorry, je heerscht niet hard genoeg.
Het was maar een grapje hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:37 schreef Assiej het volgende:
@mdrop, het ligt niet aan de bestuurder.
Er zit al voor duizenden euro's in die auto aan reparaties.
Heb een keer snachts in Cuijk gestaan omdat de auto kapot was (Distributieriem kapot)
terwijl de dag ervoor!!! de auto nog naar de garage was geweest (de wel beroemde kloten tent huiskes kokkeler) en die man beweerde dat ik nog met de auto naar Spanje kon rijden...
Uit eindelijk was ik sochtends om half 6 thuis met een vervangende auto waar ik officieel geen recht op had..
Zal wel pech hebben met deze, fabrieks fout polotje ofzo..
Die onzin hebben ze me als klein kearlke al aangedaanquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gewoon je rechteroog dichtplakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |