Ik ook tenminste dat denk ik ,, maar ga echt voor kwartier daar naar toe (freaknacht).quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:02 schreef Robinhoo het volgende:
Ik heb wel accent.
Hmmmm, valt mee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:08 schreef Robinhoo het volgende:
Trouwens vandaag uitspraak gehad, 32 uur leerstraf en half jaar jeudreclassering.
Klopt, heel erg.quote:
Wat moet je leren dan? Dat je geen agenten moet slaan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:08 schreef Robinhoo het volgende:
Trouwens vandaag uitspraak gehad, 32 uur leerstraf en half jaar jeudreclassering.
Agressiebeheersing / Omgaan met verdovende middelen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat moet je leren dan? Dat je geen agenten moet slaan?
dus regelmatig wiet rokenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Agressiebeheersing / Omgaan met verdovende middelen.
Ik volgens mij ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben ook vrij accentloos geloof ik
Dat laatste lijkt me inderdaad wel geschikt. Volgens mij heb jij geen lever meerquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:19 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Agressiebeheersing / Omgaan met verdovende middelen.
Ja die agressiebeheersing is vooral voor het geval ik door het lint ga -> mijn pols breek -> niet meer normaal kan bier drinken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me inderdaad wel geschikt. Volgens mij heb jij geen lever meer
Of een zwaar overbelastequote:Op woensdag 30 juni 2010 18:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me inderdaad wel geschikt. Volgens mij heb jij geen lever meer
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja die agressiebeheersing is vooral voor het geval ik door het lint ga -> mijn pols breek -> niet meer normaal kan bier drinken.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja die agressiebeheersing is vooral voor het geval ik door het lint ga -> mijn pols breek -> niet meer normaal kan bier drinken.
Mag van mijquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:50 schreef haakon het volgende:
Robin, mijn lever smeekt erom dat ik meega naar dat 'omgaan met verdovende middelen'.
Mag dat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |