Vertelquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
in denekamp weet ik nog wel wat goeie
tellman bv, ook voor jouw segment welquote:
Kan mij dat boeienquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:55 schreef haakon het volgende:
dus het is engels en twents door elkaar
Twengels...
Studio Sportquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:57 schreef Robinhoo het volgende:
ik ga naar sportschool en dan bier drinken aju.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:55 schreef haakon het volgende:
Twengels...
Nee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:55 schreef haakon het volgende:
Twengels...
Volgens mij is die nog wel aardig prijzig. Ik weet nl niet hoeveel je er voor wilt uitgeven/je ouders ervoor willen uitgeven? zoals ik zei, hier in denekamp heb je voor 2 of 2,5K een auto waar je zeker nog wel een anderhalf ton mee kunt rijden (weet niet hoeveel je rijdt), ook in ootmarsum zit een goeiequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:00 schreef Assiej het volgende:
[..]
drink er nog een...
@Sander, In hengelo zit ook een Bosch garage ofzo, die doet ook vw en daar krijgen wij af en toe reclame van.. ken je die ook of ?
Gewoon een nieuwe Polo via De poet (Lenferink) aanschaffen, goedkope bakjes rechtstreeks in Duitsland weg gehaald, service natuurlijk wel ergens anders laten oden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Volgens mij is die nog wel aardig prijzig. Ik weet nl niet hoeveel je er voor wilt uitgeven/je ouders ervoor willen uitgeven? zoals ik zei, hier in denekamp heb je voor 2 of 2,5K een auto waar je zeker nog wel een anderhalf ton mee kunt rijden (weet niet hoeveel je rijdt), ook in ootmarsum zit een goeie
Ik zou sowieso geen Polo kopenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe Polo via De poet (Lenferink) aanschaffen, goedkope bakjes rechtstreeks in Duitsland weg gehaald, service natuurlijk wel ergens anders laten oden.
Polo rijdersquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik zou sowieso geen Polo kopen, maar dat is mijn mening.
Hoe hard kan zo'n auto trouwens?quote:
200/205 gereden met de mijne, volgens vw moet 225 kunnen maar dat laat ik aan hen overquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hoe hard kan zo'n auto trouwens?
Wat dan wel?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik zou sowieso geen Polo kopen, maar dat is mijn mening.
die van mij is 160 ongeveer 't maximumquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Kan wel merken dat jij niet tot nooit in een polo hebt gezetenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Juist, genoeg vermogen voor eigenlijk geen gewicht.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef Assiej het volgende:
Kan wel merken dat jij niet tot nooit in een polo hebt gezeten
die dingen trekken als de neten weg.
+1.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:25 schreef Samzz het volgende:Wat dan wel?
VW's zijn echt oerdegelijke auto's.
Ik weet het hoor, heb er ook één gehad.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dan wel?
VW's zijn echt oerdegelijke auto's.
Vaak zat, vind ze klein, zoals iedere 2-deurs auto.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kan wel merken dat jij niet tot nooit in een polo hebt gezeten
die dingen trekken als de neten weg.
de nieuwe polo's hebben ook deuren achterquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik weet het hoor, heb er ook één gehad.
[..]
Vaak zat, vind ze klein, zoals iedere 2-deurs auto.
Maar geen fatsoenlijke kofferbakquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de nieuwe polo's hebben ook deuren achter
dat weet ik niet. Daar heb ik niet echt naar gekeken. Mijn polo heeft ook niet een ontzettend grote kofferbak.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Maar geen fatsoenlijke kofferbak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |