Hoe gaat t met Jeffffffffff vandaagquote:
Kut. Gisteren thuis weer een epische ruzie gehad. Nu dus niet thuis.quote:
waar zit je dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 @ 16:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kut. Gisteren thuis weer een epische ruzie gehad. Nu dus niet thuis.
En daar?
bovenop de Mont Blanc natuurlijkquote:
Ergens anders.quote:
Oeh das mindersquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kut. Gisteren thuis weer een epische ruzie gehad. Nu dus niet thuis.
En daar?
Danku.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Oeh das mindersSucces dr mee
Hier wel oke. Zn gangetje.. Like usualBeetje werken overdag en s'avonds even wat doen en kapot moe zijn
Even wat "doen" jaquote:
Dan lig ik nog lekker in mijn bedquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Even wat "doen" ja![]()
Socializen met mensen en ff niet werken is wel fijnEn gezien ik om kwart voor 8 weer op moet is dat wel ff lekker
Dat weet ikquote:
Ja, hier ook. Restaurant en dan in de zomer werken = episch loonquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat weet ikBijna iedereen die ik ken
![]()
Dit is overigens ook maar om flink te verdienen gedurende m'n vakantie
Vrij over 45 minutenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Restaurant en dan in de zomer werken = episch loon
Overal communistische leuzen op de muur geklad zeker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:26 schreef -SG- het volgende:
Zuurkool, ik reed vandaag door je dorp heen.
IT gebeuren welquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Horeca is echt geen episch loon hoor.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Overal communistische leuzen op de muur geklad zeker.
Ja, IT is ook niet te vergelijken met horeca. Horeca is gewoon kei en keihard werken voor eigenlijk een hongerloontje.quote:
IT is meestal gewoon keihard uit je neus eten en toch nog lekker (mits goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, IT is ook niet te vergelijken met horeca. Horeca is gewoon kei en keihard werken voor eigenlijk een hongerloontje.
Daarom. Ik ga maar nerd worden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
IT is meestal gewoon keihard uit je neus eten en toch nog lekker (mits goed) betaald worden
quote:You got me runnin' wild and free
Runnin' wild and free
You got me runnin' wild and free
Runnin' wild and free
Klinkt als precies het tegenovergesteld van wat ik doequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, IT is ook niet te vergelijken met horeca. Horeca is gewoon kei en keihard werken voor eigenlijk een hongerloontje.
Dat is het waarschijnlijk ook. Ik loop namelijk met 35 graden met volle bladen koffie en thee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:50 schreef x3ro het volgende:
[..]
Klinkt als precies het tegenovergesteld van wat ik doe
Ik zit achter 'n pc in een aangename temperatuurquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is het waarschijnlijk ook. Ik loop namelijk met 35 graden met volle bladen koffie en thee.
Mwa. 5 euro per uur. 12 uur per dag in het weekend schiet wel lekker op.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Horeca is echt geen episch loon hoor.
En, nog wat interessants gezien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:26 schreef -SG- het volgende:
Zuurkool, ik reed vandaag door je dorp heen.
Ja. http://www.fok.nl/gm/myattool.phpquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:03 schreef Heroinjunk het volgende:
Weet een van jullie welke link dat ook alweer is dat je heel je my at leeg kan flikkeren?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Overal communistische leuzen op de muur geklad zeker.
FMLquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:28 schreef Bravebart het volgende:
Ja, Dailywok, terras hangen en verjaardag; FML
Yesquote:
En wat heb je nu geleerd?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:31 schreef Daniane het volgende:
Wauw. de schades die ik heb gemaakt met mn scooter zijn terugbetaald aan tegenpartij en thuis...
In totaal 1245,69 schade gemaaktals je t doet... doe t dan goed.. grapje!
maar blij dat t nou mooi afgesloten is.
Als je ongelukken maakt kost dat veel geld voor de verzekering.quote:
Mijn scooter meegenomen en wezen rijden zonder rijbewijs (deed ik wel eens vaker), en toen op 2 auto's geknalt. (apart van elkaar)quote:
hoe oud ben je?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa. 5 euro per uur. 12 uur per dag in het weekend schiet wel lekker op.
16.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
Ik zit op zo'n 9 eurpo per uur, c.a. 16 uur per weekend, met uitschieters naar 20 uur per weekend zonder pauze's.
Dat is een vol jaar studeren, of een MacBookquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:31 schreef Daniane het volgende:
Wauw. de schades die ik heb gemaakt met mn scooter zijn terugbetaald aan tegenpartij en thuis...
In totaal 1245,69 schade gemaaktals je t doet... doe t dan goed.. grapje!
maar blij dat t nou mooi afgesloten is.
TWEE?quote:Op woensdag 30 juni 2010 @ 18:40 schreef Daniane het volgende:
[..]
Mijn scooter meegenomen en wezen rijden zonder rijbewijs (deed ik wel eens vaker), en toen op 2 auto's geknalt. (apart van elkaar)
WO 3 hier 's avonds.maar tegenwoordig kunnen mijn ouders er om lachen
alleen blijft de scooter in de schuur
Jij mag dat niet eens toch, omdat je 16 bent?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:48 schreef Zeroku het volgende:
Alsof 20 uur werken zo gezond is. Dat zou ik nog niet voor 20 euro per uur doen.
mwah, verspreid over 2 dagen he..quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:48 schreef Zeroku het volgende:
Alsof 20 uur werken zo gezond is. Dat zou ik nog niet voor 20 euro per uur doen.
Blax!quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:53 schreef VASND het volgende:
* VASND Deadmau5 - I Remember.mp3 heeft spelen.
doh!quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vergeet ook steeds dat Green Day komt terwijl ze 3 uur spelen ofzo.
quote:
Dunno. Zou best kunnen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jij mag dat niet eens toch, omdat je 16 bent?
Das niet zo mooi waarom heb je geen rijbewijs en dan nog hoe kan het dat je op 2 auto's bent geknaldquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:40 schreef Daniane het volgende:
[..]
Mijn scooter meegenomen en wezen rijden zonder rijbewijs (deed ik wel eens vaker), en toen op 2 auto's geknalt. (apart van elkaar)
WO 3 hier 's avonds.maar tegenwoordig kunnen mijn ouders er om lachen
alleen blijft de scooter in de schuur
Als je t doet moet je t toch ook goed doen! nee grapje.quote:
Ja nou bij de eerste reed ik best hard. en toen had ik niet door dat ie stilstond. en van de schrik zat ik te remmen maar had ik ook nog t gas vast dus dat was geen geweldige combi.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hoe de fuck kan je twee auto's afzonderlijk van elkaar raken?En waarom mag (mocht) jij in godsnaam van je ouders zonder rijbewijs op dat ding?
Nou moest die vrijdag eigenlijk op voor theorie en toen zakte ik 2 keer en nou zoek ik 't eigenlijk niet meer om op te gaan. en zie bovenstaande. ^^quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:40 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Das niet zo mooi waarom heb je geen rijbewijs en dan nog hoe kan het dat je op 2 auto's bent geknald
Ja soms kan ik nog wel eens iets!quote:
Hoe kun je twee keer voor theorie zakkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:51 schreef Daniane het volgende:
[..]
Als je t doet moet je t toch ook goed doen! nee grapje.
[..]
Ja nou bij de eerste reed ik best hard. en toen had ik niet door dat ie stilstond. en van de schrik zat ik te remmen maar had ik ook nog t gas vast dus dat was geen geweldige combi.![]()
Nou toen wou ik dus naar huis rijden, en toen stond er weer n auto stil [nu op tijd geremd] maar we moesten om een vrachtwagen heen, dus die auto reed verder en ik trok op en toen remde die auto dus opeens en toen zat ik er alweer op.
En toen kreeg ik zowat een inzinking van de schrik.![]()
Ook lekker trouwens, die man die ik als tweede had geraakt zei nog zo tegen mijn moeder; "ja, en ik dacht al; wat doet ze t goed, want meestal halen die scooters je hier altijd in"
nou had ik dat toen ook maar gedaan.![]()
[..]
Nou moest die vrijdag eigenlijk op voor theorie en toen zakte ik 2 keer en nou zoek ik 't eigenlijk niet meer om op te gaan. en zie bovenstaande. ^^
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:59 schreef VASND het volgende:
Kheb er ook 2x over gedaan (wel auto). En nu mag ik volgende keer weer omdat ie verlopen is.
Lach niet vuige drugsgebruikert!quote:
schrikquote:
quote:
Scooter is nog makkelijker ofniet?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Theorie voor de auto is echt het simpelste wat je kunt maken.
Scooter is idd heel makkelijk ook al was 40% gezakt van mijn zaalquote:
Ik haat leren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 @ 20:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik haat leren ook, maar ik heb het niet geleerd. Doorgelezen is het enige wat ik gedaan heb.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik haat leren.
En zonder leren wordt het 50/50. Zodoende.
Ik had het pas bij de 3de keer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb nogal moeite met de voorrang. Wie als eerst voor mag.. en met die verkeersborden enzoquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:58 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hoe kun je twee keer voor theorie zakkenDat is echt het makkelijkste examen wat je in je hele leven zult krijgen
Ik zat in n zaal waar maar 2 mensen waren geslaagd.quote:
Ik had het erger ik had 2 rijen van mensen die niet geslaagd waren toen zat ik helemaal achteraan 1 rij toen zei ze me naam en zei dat ik 0 fout hadquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:19 schreef Daniane het volgende:
Ik zat in n zaal waar maar 2 mensen waren geslaagd.
Haha ja snap ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:21 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik had het erger ik had 2 rijen van mensen die niet geslaagd waren toen zat ik helemaal achteraan 1 rij toen zei ze me naam en zei dat ik 0 fout hadje had de blikken mij kant op is moeten zien
Was dat maar waar heb me nog nooit zo kut gevoeld toen ik 0 fouten hadquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:22 schreef Daniane het volgende:
[..]
Haha ja snap ik.maar bij ons moest je naar voor komen lopen en dan kreeg je n papiertje waar op stond gezakt/geslaagd en je fouten.
Ik zou gaan lachen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:26 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Was dat maar waar heb me nog nooit zo kut gevoeld toen ik 0 fouten had![]()
Ja snap ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:26 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Was dat maar waar heb me nog nooit zo kut gevoeld toen ik 0 fouten had![]()
Welke basisschoolquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:28 schreef mstr het volgende:
Killerbee, jij lijkt zo op een klasgenoot van mij op de basisschool!
Nee in utreg gaat hem idd niet wordenquote:
Nee, daarom. Maar qua gezicht zou je het kunnen zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:30 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Nee in utreg gaat hem idd niet worden
Ja op de een of andere vage manier hoor ik dit dus wel vakerquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, daarom. Maar qua gezicht zou je het kunnen zijn.
Jij komt me niet bekend voor!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:32 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja op de een of andere vage manier hoor ik dit dus wel vaker
Jij mij ook nietquote:
Je hebt een doorsnee gezicht.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:32 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
HAHA je bent niet uniek.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:32 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Nou yayquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Nu vind je het, over 10 jaar denk je
.
14?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nou yay
Ik schatte haar daarentegen wel goed
Nee.quote:
Ik schat je 19quote:
17.quote:
En hoe kwam je haar tegen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
17.
Ik ben alleen zo'n idioot die dan niet haar naam enzo vraagt
Had intake gesprek op Deltion. Zij moest me naar t juiste lokaal/docent brengenquote:
Sukkel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Had intake gesprek op Deltion. Zij moest me naar t juiste lokaal/docent brengen.. Damn wat een leukerd
Ja zo verneuk ik het dus altijdquote:
Moet ik je vermaken?quote:
Ik ben blij dat ik daar nooit last van heb.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja zo verneuk ik het dus altijd.. Prima gesprekje maar dan gaat het verder zo gehaast dat ik niks weet
Ik ben gewoon niet geschikt denk ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik daar nooit last van heb.
Denk je dat je kans had gemaakt?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Had intake gesprek op Deltion. Zij moest me naar t juiste lokaal/docent brengen.. Damn wat een leukerd
Natuurlijk wel, je hebt alleen wat training nodig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet geschikt denk ik
Start een topic ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je hebt alleen wat training nodig.
Triominosquote:
Als je haar zag dan vond je haar iig precies bij me passenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je hebt alleen wat training nodig.
Geen zin.quote:
Wadan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen zin.![]()
Ik heb net ook even gehoord dat ik vanaf september augustus zo goed als geen leven meer heb.
Dan had ik je wel willen helpen, want ik hoef haar toch niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als je haar zag dan vond je haar iig precies bij me passen
Lekker lullig, Do.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan had ik je wel willen helpen, want ik hoef haar toch niet.
Het is wel de waarheidquote:
wieso?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen zin.![]()
Ik heb net ook even gehoord dat ik vanaf september augustus zo goed als geen leven meer heb.
T is gewoon zo dat Do en ik op hele andere types vallenquote:
Ja maar, ik zou het sowieso niet cool vinden als iemand zo over mijn crush/vriend zou praten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
T is gewoon zo dat Do en ik op hele andere types vallen
Van Do kan ik het hebbenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja maar, ik zou het sowieso niet cool vinden als iemand zo over mijn crush/vriend zou praten.
11 uur zwemtraining, en nog 4 uur krachttraining, + school, en zaterdags wedstrijd.quote:
Omdat als het mijn soort meisje was, ik voor eigen succes zou gaan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dat komt verder alleen omdat Do de "_O-" gebruikte
Viel spass !quote:
Whehehe.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:30 schreef Sjoegerd het volgende:
Check mij lekker brak slapen in het gras
[ afbeelding ]
En nu eens met je hoofd de andere kant op.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:30 schreef Sjoegerd het volgende:
Check mij lekker brak slapen in het gras
[ afbeelding ]
Dat was toen ik daar ging liggen de enige schaduw in de buurt van de tentquote:
Wil je me zien kwijlen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:30 schreef mstr het volgende:
[..]
En nu eens met je hoofd de andere kant op.
Zie foboquote:
Verlegen, emotioneel beschadigd, lief, blond en klein?quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:33 schreef yvonne het volgende:
stoeprand, Giertje, huppelmuts, the_chosen_1, lovelylady, pezu,deluna
Allen weg wegens verzieken van andermans SC.
Jullie kunnen mailen, met een verdomd goede uitleg voor jullie terugkomen.
1 mail graag.
forum@fok.nl
Na een week..
Dat.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:33 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Verlegen, emotioneel beschadigd, lief, blond en klein?
Eindelijk. Die ONZ SC kan nu ook wel dicht.quote:
Die wás al dicht.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Eindelijk. Die ONZ SC kan nu ook wel dicht.
Nu mag hij dichtblijven bedoel ik. Hij was idd al dicht.quote:
Haha, die dacht dat je daar kwam voor een lekkere vaginale infectie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hahaha ik zat bij de apotheek te wachten tot ik aan de beurt was op m'n antibiotica op te halen, dus ik denk "hmmm een pakje durex is altijd handig". Dus ik zo'n pakje met 12 stuks pakken en ga op een stoel zitten. Schuift spontaan een wijf 1 meter op in d'r stoel.![]()
Nouja ze was 70 ofzo, dus wss vond ze me onzedelijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha, die dacht dat je daar kwam voor een lekkere vaginale infectie.
Had je moeten zeggen: Maar ik ben al getrouwd hoor mevrouw!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nouja ze was 70 ofzo, dus wss vond ze me onzedelijk.
Wut, is het onze DeLuna?quote:
Ja. En ze was nog zo trots op haar enige positieve notequote:
Wat is daar aan de hand?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:39 schreef Zeroku het volgende:
[Forum] Banmeldtopic - Nu in jullie MyAT
En nog twee.
Nu ONZ SC dicht is krijgen ze afkickverschijnselen en proberen ze het in andere SC's. en ze falen.quote:
Sinds wanneer is de ONZ SC dicht?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nu ONZ SC dicht is krijgen ze afkickverschijnselen en proberen ze het in andere SC's. en ze falen.
Sinds vandaag of gisteren.quote:
??? leg uitquote:
Oh die vond ik op een één of andere hyve.. Niemand die ik ken ofzo hoor.quote:
Oh dat zie ik nu pas... Dat is wel minderquote:
Omdat ze het verdiende.quote:
O ik dacht dat die was waar je het de hele tijd over hadquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oh die vond ik op een één of andere hyve.. Niemand die ik ken ofzo hoor.
Nope dat mens is blondquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:50 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
O ik dacht dat die was waar je het de hele tijd over had
Nouja, niet het gaan bagatelliseren!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oh dat zie ik nu pas... Dat is wel minder. Maar beter dan een Tokio Hotel poster
Marco, heb jij een beetje verstand van mountainbike-onderdelen?quote:
Ach jij vind r toch niksquote:
YARRRRRRRRRquote:
Nahh nvm. Nu ik zie wie er gebanned zijn. Niks aan de hand. Goed opgelost.quote:
Er mist nog één naam.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nahh nvm. Nu ik zie wie er gebanned zijn. Niks aan de hand. Goed opgelost.
Ja, die ene die met een Z begint he.quote:
Frietvorkje is genoeg.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, die ene die met een Z begint he.
TOCH DIE FAKKELS EN HOOIVORKEN PAKKEN!
Kan dus eindelijk weer de hooivork uit de schuur halenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:55 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, die ene die met een Z begint he.
TOCH DIE FAKKELS EN HOOIVORKEN PAKKEN!
L:D:Dquote:
quote:
mwah, valt mee.. tan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:51 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Marco, heb jij een beetje verstand van mountainbike-onderdelen?
waiwaiquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:01 schreef RoBro het volgende:
stelletje mongolen in onz lekker geband jajajajajaja
Wie ben ik ?? Wie ben jijquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:25 schreef -SG- het volgende:
Als je nog nooit van hem gehoord hebt, ben je echt een koekwaus.
*Spoelt mond *quote:
jajajajjajajajajajajajajajaquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:14 schreef Daniane het volgende:
[..]
jij blijft ook echt leuk he met je opmerkingen..
Jazeker, hij had het over die skelch ofzo. morgen eens testen. Anders mocht ik hem weer mailenquote:
Geen zusquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Braaf zo.
Nu een introductie. inclusief gegevens van zus, mits ouder dan 16.
Shit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:29 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Geen zusdus ben niet veel bijzonders
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Braaf zo.
Nu een introductie. inclusief gegevens van zus, mits ouder dan 16.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Braaf zo.
Nu een introductie. inclusief gegevens van zus, mits jonger dan 16 + pics.
Leuk je gesproken te hebben. Tot ziensquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:29 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Geen zusdus ben niet veel bijzonders
Wat zei hij precies over de squelch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jazeker, hij had het over die skelch ofzo. morgen eens testen. Anders mocht ik hem weer mailen
Dat ik die moest veranderen, want dat was ruisonderdrukking. Maar is dat niet voor de micquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wat zei hij precies over de squelch?
Nichten en nichtjes teveel om op te noemenquote:
Nee is voor het inkomende signaal, maar daar had ik al helemaal open en dicht gehad en dat maakte geen verschil.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat ik die moest veranderen, want dat was ruisonderdrukking. Maar is dat niet voor de mic?
Je hoeft ze niet op te noemen hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:31 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Nichten en nichtjes teveel om op te noemen
Je mag beginnen onder deze lijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:31 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Alternatief lekkertje uit de buurt van Harderwijk toevallig?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:31 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Wie weet die tietloze 14-jarige wel waar je op geiltquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alternatief lekkertje uit de buurt van Harderwijk toevallig?
Ik wil best beginnen maar alleen voorlettersquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je mag beginnen onder deze lijn
____________________________________________________________________________________
Naam:
Leeftijd:
Haarkleur (heel belangrijk voor mstr):
Pics:
Suit Yourselfquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik wil best beginnen maar alleen voorletters
15 is diequote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wie weet die tietloze 14-jarige wel waar je op geilt
Trouwens leeftijden zijn ook mooiquote:
Die is nu wel 16quote:
Gewoon pics man.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:34 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Trouwens leeftijden zijn ook mooi22,Donkerbruin 28 ,Donkerblond 14,Donkerbruin, 19<blond,20,donkbruin, en dan nog een paar waarvan ik de leeftijd niet weet
Nu de foto's nog.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:34 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Trouwens leeftijden zijn ook mooi22,Donkerbruin 28 ,Donkerblond 14,Donkerbruin, 19<blond,20,donkbruin, en dan nog een paar waarvan ik de leeftijd niet weet
Verzin er maar pics bijquote:
ik durf nooit kwaad over haar te sprekenquote:
Dat doet ze echtquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:39 schreef Daniane het volgende:
[..]
ik durf nooit kwaad over haar te spreken
dadelijk tuigt ze me af.
Nee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:39 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Heb jij net toevallig je geboortedatum van 01-01-2012 verandert in 12-12-2012
ja heb je dr fotos gezien met die boxhandschoeneeeeuhquote:
Ze kan mij ook wel hebbenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:41 schreef Daniane het volgende:
[..]
ja heb je dr fotos gezien met die boxhandschoeneeeeuh
sowieso blaast zij mij volgens mij nog wel om
Hahahahaquote:
Hier nietquote:
Dank god dat me pa vorige week de airco af hadquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik lig op bed met allebei m'n ramen open en ik lig nog te zweten.
Ik lig zelfs nog met dekens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik lig op bed met allebei m'n ramen open en ik lig nog te zweten.
En ik zit nog gewoon benedenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |