Hoe gaat t met Jeffffffffff vandaagquote:
Kut. Gisteren thuis weer een epische ruzie gehad. Nu dus niet thuis.quote:
waar zit je dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 @ 16:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kut. Gisteren thuis weer een epische ruzie gehad. Nu dus niet thuis.
En daar?
bovenop de Mont Blanc natuurlijkquote:
Ergens anders.quote:
Oeh das mindersquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kut. Gisteren thuis weer een epische ruzie gehad. Nu dus niet thuis.
En daar?
Danku.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Oeh das mindersSucces dr mee
Hier wel oke. Zn gangetje.. Like usualBeetje werken overdag en s'avonds even wat doen en kapot moe zijn
Even wat "doen" jaquote:
Dan lig ik nog lekker in mijn bedquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Even wat "doen" ja![]()
Socializen met mensen en ff niet werken is wel fijnEn gezien ik om kwart voor 8 weer op moet is dat wel ff lekker
Dat weet ikquote:
Ja, hier ook. Restaurant en dan in de zomer werken = episch loonquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat weet ikBijna iedereen die ik ken
![]()
Dit is overigens ook maar om flink te verdienen gedurende m'n vakantie
Vrij over 45 minutenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Restaurant en dan in de zomer werken = episch loon
Overal communistische leuzen op de muur geklad zeker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:26 schreef -SG- het volgende:
Zuurkool, ik reed vandaag door je dorp heen.
IT gebeuren welquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Horeca is echt geen episch loon hoor.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Overal communistische leuzen op de muur geklad zeker.
Ja, IT is ook niet te vergelijken met horeca. Horeca is gewoon kei en keihard werken voor eigenlijk een hongerloontje.quote:
IT is meestal gewoon keihard uit je neus eten en toch nog lekker (mits goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, IT is ook niet te vergelijken met horeca. Horeca is gewoon kei en keihard werken voor eigenlijk een hongerloontje.
Daarom. Ik ga maar nerd worden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
IT is meestal gewoon keihard uit je neus eten en toch nog lekker (mits goed) betaald worden
quote:You got me runnin' wild and free
Runnin' wild and free
You got me runnin' wild and free
Runnin' wild and free
Klinkt als precies het tegenovergesteld van wat ik doequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, IT is ook niet te vergelijken met horeca. Horeca is gewoon kei en keihard werken voor eigenlijk een hongerloontje.
Dat is het waarschijnlijk ook. Ik loop namelijk met 35 graden met volle bladen koffie en thee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:50 schreef x3ro het volgende:
[..]
Klinkt als precies het tegenovergesteld van wat ik doe
Ik zit achter 'n pc in een aangename temperatuurquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is het waarschijnlijk ook. Ik loop namelijk met 35 graden met volle bladen koffie en thee.
Mwa. 5 euro per uur. 12 uur per dag in het weekend schiet wel lekker op.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Horeca is echt geen episch loon hoor.
En, nog wat interessants gezien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:26 schreef -SG- het volgende:
Zuurkool, ik reed vandaag door je dorp heen.
Ja. http://www.fok.nl/gm/myattool.phpquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:03 schreef Heroinjunk het volgende:
Weet een van jullie welke link dat ook alweer is dat je heel je my at leeg kan flikkeren?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Overal communistische leuzen op de muur geklad zeker.
FMLquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:28 schreef Bravebart het volgende:
Ja, Dailywok, terras hangen en verjaardag; FML
Yesquote:
En wat heb je nu geleerd?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:31 schreef Daniane het volgende:
Wauw. de schades die ik heb gemaakt met mn scooter zijn terugbetaald aan tegenpartij en thuis...
In totaal 1245,69 schade gemaaktals je t doet... doe t dan goed.. grapje!
maar blij dat t nou mooi afgesloten is.
Als je ongelukken maakt kost dat veel geld voor de verzekering.quote:
Mijn scooter meegenomen en wezen rijden zonder rijbewijs (deed ik wel eens vaker), en toen op 2 auto's geknalt. (apart van elkaar)quote:
hoe oud ben je?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa. 5 euro per uur. 12 uur per dag in het weekend schiet wel lekker op.
16.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
Ik zit op zo'n 9 eurpo per uur, c.a. 16 uur per weekend, met uitschieters naar 20 uur per weekend zonder pauze's.
Dat is een vol jaar studeren, of een MacBookquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:31 schreef Daniane het volgende:
Wauw. de schades die ik heb gemaakt met mn scooter zijn terugbetaald aan tegenpartij en thuis...
In totaal 1245,69 schade gemaaktals je t doet... doe t dan goed.. grapje!
maar blij dat t nou mooi afgesloten is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |