Hoe gaat t met Jeffffffffff vandaagquote:
Kut. Gisteren thuis weer een epische ruzie gehad. Nu dus niet thuis.quote:
waar zit je dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 @ 16:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kut. Gisteren thuis weer een epische ruzie gehad. Nu dus niet thuis.
En daar?
bovenop de Mont Blanc natuurlijkquote:
Ergens anders.quote:
Oeh das mindersquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kut. Gisteren thuis weer een epische ruzie gehad. Nu dus niet thuis.
En daar?
Danku.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Oeh das mindersSucces dr mee
Hier wel oke. Zn gangetje.. Like usualBeetje werken overdag en s'avonds even wat doen en kapot moe zijn
Even wat "doen" jaquote:
Dan lig ik nog lekker in mijn bedquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Even wat "doen" ja![]()
Socializen met mensen en ff niet werken is wel fijnEn gezien ik om kwart voor 8 weer op moet is dat wel ff lekker
Dat weet ikquote:
Ja, hier ook. Restaurant en dan in de zomer werken = episch loonquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat weet ikBijna iedereen die ik ken
![]()
Dit is overigens ook maar om flink te verdienen gedurende m'n vakantie
Vrij over 45 minutenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Restaurant en dan in de zomer werken = episch loon
Overal communistische leuzen op de muur geklad zeker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:26 schreef -SG- het volgende:
Zuurkool, ik reed vandaag door je dorp heen.
IT gebeuren welquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Horeca is echt geen episch loon hoor.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Overal communistische leuzen op de muur geklad zeker.
Ja, IT is ook niet te vergelijken met horeca. Horeca is gewoon kei en keihard werken voor eigenlijk een hongerloontje.quote:
IT is meestal gewoon keihard uit je neus eten en toch nog lekker (mits goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, IT is ook niet te vergelijken met horeca. Horeca is gewoon kei en keihard werken voor eigenlijk een hongerloontje.
Daarom. Ik ga maar nerd worden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
IT is meestal gewoon keihard uit je neus eten en toch nog lekker (mits goed) betaald worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |