die Gordon moet gewoon lekker vrijgezel blijven, hij wilt zich zo graag binden maar als hij niet opgewassen is tegen andere verleidingen moet die lekker single blijven...quote:Op woensdag 11 april 2012 13:15 schreef Ole het volgende:
Dat vermoeden was er al dat het niet de eerste keer was.... En ook dat het Goor zijn eigen schuld is.
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:17 schreef Macka66 het volgende:
Iig wel van een gat, getuige de post van Kitlerrr
quote:
dacht ook al aan zoiets idd.quote:
Die presenteert hij vast aan de wereld met de Gay Pride of zo..quote:Op woensdag 11 april 2012 16:43 schreef opgebaarde het volgende:
Heeft Gordon al een ander waar hij nu meer wil trouwen? Het is toch al zeker twee weken geleden
Hoe vaak hebben we dat al niet gezienquote:Op woensdag 11 april 2012 16:56 schreef rubbereend het volgende:
Gordonoveral huilen, maar als dan het echte verhaal naar buiten komt dan is wel duidelijk dat Gordon vooral eens bij zichzelf te raden moet gaan.
Hij is gestopt toch? (met de Toppers)quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij Boulevard kreeg ik wel die indruk. Zo van "als ik straks toch besluit te stoppen is het --> MIJN <-- keuze"
Hoeveel is de inzet?
alles is goor zn schuld!quote:Op woensdag 11 april 2012 17:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Was hij nou maar wel in een darkroom vreemd gegaan, dan hadden we een spannende naam gehad![]()
Die loopt ook altijd rond te sletten jaquote:
overal... behalve in de darkroomquote:Op woensdag 11 april 2012 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die loopt ook altijd rond te sletten ja
Ja maar dan hadden we toch geen foto's gehadquote:Op woensdag 11 april 2012 17:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Was hij nou maar wel in een darkroom vreemd gegaan, dan hadden we een spannende naam gehad![]()
quote:Lieve Gordon
Het is een domme aktie geweest maar it happens.
Ik wil je toch even een hart onder de riem steken en een dikke knuffel geven om deze kl..te tijd door te komen.
Ik hoop dat raoul het ergens in zijn hart vind om je te vergeven, jullie horen bij elkaar.
Even tot die zieke vent en zijn neef die jou erin geluist hebben
Jullie sporen echt niet en volgens mij is het strafbaar zomaar iemand op de foto te zetten zonder toestemming (zeker een bner)
DIt gaat jullie geld kosten
Ik hoop dta het het waard was!!! eikels
Voor meer pareltjes: http://www.gordon.nl/gastenboek/2/quote:Gordons
Beste gordon bijnemen Pasen en ik hoop dat die gene het gefilmd heeft spijt krijgt en ze excuses aan biet en komt wel Goed met jou en je vriend ik hoop dat ik julie weer ergens zie met THE losengles Gr. Claudia xxxx van je fan
Geplaatst op 8 Apr 2012 door Claudia
Kom goed
lieve gordon
ja die dingen kunnen gebeuren ik hoop en bid dat het goed gaat komen tussen jou en raoul lyk me een lieve jongen ik vind het heel er voor jullie maar vecht er voor he hopen en bidden dat het goed komt veel liefs sterkte kanjer
Geplaatst op 8 Apr 2012 door yvonne
Ja erg he! Waarschijnlijk zijn de reacties die niet zo positief waren voor Gordon weggehaaldquote:Op woensdag 11 april 2012 18:50 schreef Leandra het volgende:
Mijn hemel, die reacties
Alsof hem iets vreselijks is overkomen ipv dat hij gewoon vreemdgegaan is.
Stukje stond op TVgids.nl Als het al hier gepost is, excuses daarvoorquote:Gordon was vorige week onderwerp van gesprek toen iemand hem zoenend in de Baja Beachclub op de foto zette. De man met wie hij zoende, was niet zijn vriend Raoul. Het blijkt niet de eerste keer te zijn dat Gordon een slippertje begaat.
De relatie tussen Gordon en Raoul was vorige week in één klap over toen bleek dat Gordon zijn vriend had bedrogen. Volgens Raoul zelf is het niet de eerste keer dat de zanger het buiten de deur zoekt. “In de afgelopen maanden is het meerdere keren gebeurd. Ik wist niet wat ik hoorde. Het doet zoveel pijn als ik erover praat”, zegt Raoul deze week in Story.
Slachtofferrol
Raoul irriteert zich mateloos aan het gedrag van zijn ex-vriend in de media. Vooral het feit dat Gordon in de slachtofferrol kruipt, vindt hij vervelend.“Iedereen die hem spreekt ziet een huilende Gordon. Dan komt er al snel medelijden om de hoek kijken. Dat frustreert me wel. Hij heeft dit namelijk zichzelf aangedaan.”
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:45 schreef Ole het volgende:
Reactie op Gordons site:
[..]
[..]
Voor meer pareltjes: http://www.gordon.nl/gastenboek/2/
wtfquote:excuses aan biet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |