quote:do 05 apr 2012, 09:24
Gordon wilde op de knieën voor Raoul
AMSTERDAM - Gordon en Raoul zouden eind deze maand vertrekken naar de Maldiven, een eilandengroep ten zuidwesten van India. Gordon was van plan om daar zijn vriend ten huwelijk te vragen...
Toen alles nog koek en ei leek tussen de twee, vertelde Gordon aan De Telegraaf: „Ik ga daar als verrassing op mijn knieën voor hem. Hij is de liefde van mijn leven. De enige man van wie mijn moeder ooit heeft gezegd: die moet je niet laten gaan.”
Maar het lijkt er op dat Gordon het daar toch zelf naar heeft gemaakt. De zanger beging vorige week namelijk naar nu blijkt een onvergeeflijke fout. Afgelopen donderdag keek hij te diep in het glaasje en deelde een wilde nacht met Terry Overkleeft.
De voormalig Topper hoopte nog op vergeving van zijn soulmate, maar dat is vooralsnog niet gebeurd. Zijn zoveelste grote liefde is er klaar mee.
Het was ook een beetje macaber van Gordon om een rustige begraafplaats zo te misbruiken.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ok, ook een beetje macaber van nu.nl om die dan te gebruiken
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het was ook een beetje macaber van Gordon om een rustige begraafplaats zo te misbruiken.
Zoveel geld heeft hij niet, zijn huis staat al meer dan 2 jaar te koop.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:08 schreef erik666 het volgende:
Wat ook meespeelt is dat Gordon een hoop geld heeft, en in dat wereldje van showbizz kom je veel tegen. Denk niet dat hij ooit trouw kan zijn, misschien 3 mnd maar niet langer.
met zijn witte pakken, veren en glitters.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het was ook een beetje macaber van Gordon om een rustige begraafplaats zo te misbruiken.
Het was (is) nog veel erger...quote:Op donderdag 5 april 2012 21:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
met zijn witte pakken, veren en glitters.
Oh? Vertel...quote:Op donderdag 5 april 2012 21:41 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het was (is) nog veel erger...
Personal issue, kan beter mijn kop hier houden anders word ik echt heel boos.
Ohjeequote:Op donderdag 5 april 2012 21:41 schreef Sanne het volgende:
[..]
Opkroppen is niet gezond hoor!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:41 schreef Sanne het volgende:
[..]
Meid, lucht hier gerust je hartquote:Op donderdag 5 april 2012 21:41 schreef Sanne het volgende:
[..]
Nee want ik begrijp heel goed dat dat verschrikkelijk is. Je mocht zeker niet eens in de buurt van het graf van je moeder komen toen het mediacircus het tranendal van familie Heuckeroth kwam filmen. Overdreven gedoe om moeders Heuckeroth met cameraploeg naar haar laatste rustplaats de dragen. Zoiets zou een normaal mens toch niet laten gebeuren, mediageil ventje die Gordonquote:Op donderdag 5 april 2012 23:55 schreef Sanne het volgende:
je moeder zal naast die poppenkast liggen.
need I say more?
quote:Op maandag 9 april 2012 19:35 schreef Kitlerrr het volgende:
En dan die fotografen de schuld geven dat ze zijn leven hebben verpest. Volgens mij heeft meneer Gordon toch echt zelf z'n leuter in andermans gat gehangen.
quote:Op maandag 9 april 2012 19:35 schreef Kitlerrr het volgende:
En dan die fotografen de schuld geven dat ze zijn leven hebben verpest. Volgens mij heeft meneer Gordon toch echt zelf z'n leuter in andermans gat gehangen.
hij casht genoeg hoor, dat hij zijn huis te koop heeft staan betekent niet dat hij op de kleintjes moet letten...hij heeft genoeg inkomsten vanuit rtl en met die spice girls van hem ...en dan hebben we het nog niet over de rest wat hij allemaal erbij doetquote:Op donderdag 5 april 2012 21:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zoveel geld heeft hij niet, zijn huis staat al meer dan 2 jaar te koop.
quote:AMSTERDAM - Raoul van der Heijden onthult dat Gordon hem vaker heeft bedrogen.
Dit vertelt het 26-jarige model in het weekblad Story. "In de afgelopen maanden is het meerdere keren gebeurd. Ik wist niet wat ik hoorde. Het doet zoveel pijn als ik erover praat."
Vorige week ontving Raoul een foto via de mail, waarop Gordon zoenend te zien is met een andere man. De zanger had gefeest in de Baya Beachclub in Rotterdam en naar eigen zeggen iets te diep in het glaasje gekeken. Raoul beaamt dat zijn ex niet goed tegen drank kan. "Gordon verandert dan in een ander mens en kent geen grenzen meer. Op geen enkel gebied."
Nadat Gordons slippertje was uitgelekt heeft Raoul meteen zijn koffers gepakt en is hij vertrokken naar Amsterdam. Het irriteert hem dat Gordon doet alsof hij het slachtoffer is. "Iedereen die hem spreekt ziet een huilende Gordon. Dan komt er al snel medelijden om de hoek kijken. Dat frustreert me wel. Hij heeft dit namelijk zichzelf aangedaan."
De zanger is naar eigen zeggen kapot van verdriet. Eind maart zou het stel op vakantie gaan naar de Maladiven. De artiest was van plan om daar zijn vriend ten huwelijk te vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |