Borderline alertquote:Ik hield van Raoul, maar dat is gewoon niet genoeg'.
quote:Gordon alweer verliefd
AMSTERDAM - Gordon is weer gelukkig in de liefde. Dit keer is hij voor een 27-jarige jongen gevallen.
Dat vertelt de zanger in een interview met Story.
Gordons vorige relatie met de 19 jaar jongere Raoul van der Heijden liep in april dit jaar stuk nadat Gordon toe gaf vreemd te zijn gegaan. "Na de breuk met Raoul wilde ik niet te hard van stapel lopen. Daarom hield ik eerst de boot af."
Volgens de 44-jarige zanger is zijn nieuwe liefde helemaal zijn type. "Het klikt geweldig. Het is een lieve en vrolijke gast", aldus Gordon.
Gordon wil naar eigen zeggen niet te hard van stapel lopen. "We zien wel waar het schip strandt. Voorlopig houd ik hem in elk geval nog even uit de publiciteit."
GHB
Gordon kwam vorige week zelf weer in de publiciteit toen songwriter John Ewbank aangaf GHB te hebben binnengekregen op een feest van de zanger. "John stelt mij in een slecht daglicht door zoiets te roepen, terwijl hij het niet zeker weet. Ik vind dat spijtig, John is één van mijn beste vrienden", aldus de zanger over het incident.
Gordon ziet de vriendschap met Ewbank nog niet als beëindigd. "Als vrienden onder elkaar zeg je zulke dingen niet, zonder het zeker te weten. Het was een heel leuk feestje, met veel goede vrienden. En Jan des Bouvrie en Gerard Joling gooien echt geen GHB in je drankje hoor."
OMG wie neemt die man nog serieus. Noooooit meer een jongere jongen. Ik gok dat dit overigens de ware is. De tiende.quote:
Welja, geef de schuld maar aan Geerquote:En Jan des Bouvrie en Gerard Joling gooien echt geen GHB in je drankje hoor.
Dat!quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:36 schreef WRH het volgende:
was het vroeger nog wel een beetje amusant, oudere te dikke 'zanger' met een jong springbokje maar inmiddels is het gewoon een vies mannetje en is het een gênante vertoning aan het worden.
Overtrokken roddelbericht dusquote:Zucht..........meer dan 50 sites schrijven letterlijk over wat in de story staat over mijn verliefdheid wat er helemaal niet staat. Een column erover in de volkskrant? Gaat het? Dus nog een keer: ik heb geen nieuwe relatie ben niet verliefd maar zie soms wel eens iemand, mag dat? Laat me met rust, zo blij dat ik niet in NL ben!
doet nu inderdaad zeer aan oren en ogenquote:Op donderdag 19 juli 2012 11:36 schreef WRH het volgende:
was het vroeger nog wel een beetje amusant, oudere te dikke 'zanger' met een jong springbokje maar inmiddels is het gewoon een vies mannetje en is het een gênante vertoning aan het worden.
Zijn allemaal brown golddiggersquote:Op donderdag 19 juli 2012 17:53 schreef Poepje-miauw het volgende:
nou , nou zeg eens eerlijk Gordon slaat meer goddelijke mannen aan de haak dan menig vrouw
ik denk idd niet als Gordon niet beroemd was geweest, ze iets in hem hadden gezienquote:
gevoel is geheel wederzijds..... kunnen we dat zo houden?quote:zo blij dat ik niet in NL ben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |