Goed maar dan dat ze niet getrouwd zijnquote:Ik zie het zo: als alles in een relatie honderd procent in orde is, ben je niet vatbaar voor vreemdgaan.”
Of als hij geen alcohol had gedronken en niet was gefotografeerdquote:Op donderdag 19 april 2012 13:45 schreef Leandra het volgende:
En dat was hem natuurlijk nooit overkomen als z'n relatie 100% was...
Nogal. Dus eigenlijk ligt het aan Raoul's leeftijd en gebrek aan carrière. En aan degene die hem erin heeft geluisd.quote:
En de drank.... maar niet, ik herhaal, NIET aan Gordon, die kon er ook niets aan doen, echt nietquote:Op donderdag 19 april 2012 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogal. Dus eigenlijk ligt het aan Raoul's leeftijd en gebrek aan carrière. En aan degene die hem erin heeft geluisd.
Ja. ook tijdens het zingen graagquote:Op donderdag 19 april 2012 16:40 schreef Ole het volgende:
Wanneer leert hij nou eens dat hij beter zijn grote waffel kan houden?
Ja idd.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:51 schreef Karina het volgende:
Goh dat maakt verschil, 17 jaar jonger of 13 jaar jonger
Gaat snel in die contreien.quote:Gordon heeft nu alweer nieuwe vlam
Vorige maand rouwde hij nog om het stuklopen van zijn relatie met Raoul, maar Gordon heeft nu alweer een nieuwe man. Op Koninginnedag ontmoette hij 'een fantastisch leuke jongen uit Portugal'. 'Het klikte meteen. Dit weekend komt hij naar mij en over twee weken ga ik naar Lissabon', vertelt Gordon vandaag in het AD.
Op een relatie zit de presentator en zanger voorlopig echter niet meer te wachten. 'Ik wil gewoon lekker lol maken'. De breuk met de 19 jaar jongere Raoul van der Heiden heeft hem echter wel pijn gedaan. De relatie van het stel kwam na tweeënhalf jaar abrupt ten einde wegens een slippertje van Gordon in een Rotterdamse uitgaansgelegenheid.
'Ik heb mezelf vreselijk teleurgesteld. Mensen vonden het zielig voor me. Onzin. Als mijn moeder nog geleefd had, had ze me een klap voor mijn kop verkocht. Maar ik realiseer me ook dat het niet voor niets is gebeurd. Als ik echt verliefd was geweest, had ik dat nooit gedaan in die discotheek', zegt Gordon.
De zanger stelt dat hij zichzelf ruim twee jaar voor de gek heeft gehouden. 'Dat gevoel van intense liefde was er gewoon niet. Het komt vanzelf, hield ik mezelf voor. Begrijp me goed: Ik hield van Raoul, maar dat is gewoon niet genoeg'.
Als hij niet genoeg intense liefde voelde voor Raoul, waarom wou hij er mee trouwen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:04 schreef OProg het volgende:
En hij is er weer overheen.
[..]
Gaat snel in die contreien.
Ach joh, dit is maar een scharrelquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
Aangezien hij het heeft over een jongen uit Portugal vraag ik me af of hij zich aan zijn voornemen heeft gehouden om 'oudere' mannen te daten in het vervolg.
Neeeeee, het is veel leuker als hij de liefde van zijn leven is!quote:
Dat horen we wel over een week of tweequote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Neeeeee, het is veel leuker als hij de liefde van zijn leven is!
In mijn fantasie zijn ze dan al lang en breed getrouwd in een soort ludieke over the top campy ceremonie is Vegas ofzo, met de gehele Nederlandse roddelpers in glittercatsuits als publiek en Rene Froger als Elvis die het paar in de echt verbindt, want dit is natuurlijk overduidelijk the one. Kom op, kan bijna niet anders toch?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |