abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 juli 2010 @ 18:28:16 #126
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_83650027
quote:
Op zondag 4 juli 2010 17:45 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hoe gaat ons dat die ruim 7 miljard per jaar aan besparingen op? Je moet dit toch concreter kunnen maken? Want zo blijft het net als bij al die Wildersonzin een hoop blabla en weinig wol.
Ja daag, lekker populistisch gebral nu he.
Scheer je weg!
pi_83650164
quote:
Op zondag 4 juli 2010 18:28 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

7 miljard willen besparen op 'massa-immigratie' is inderdaad populistisch gebral. Wilders noch zijn aanhang hebben dat ooit concreet weten te maken.

Maar ik zou zeggen doe je best!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_83650191
quote:

[..]

Wat is daar populistisch aan? Ik zou het ook graag willen weten, hoe dat nou zit met die zeven miljard. Hoeveel gaan we nu besparen met het dichtgooien van de grenzen?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  zondag 4 juli 2010 @ 18:59:13 #129
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_83650834
quote:

[..]

Wat een grap, een PVV-aanhanger die over populisme rept. Die complete klotepartij van je is gebouwd op populistische fundamenten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 4 juli 2010 @ 19:02:25 #130
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_83650929
quote:
Op zondag 4 juli 2010 18:35 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Wat is daar populistisch aan? Ik zou het ook graag willen weten, hoe dat nou zit met die zeven miljard. Hoeveel gaan we nu besparen met het dichtgooien van de grenzen?
___!
Scheer je weg!
  zondag 4 juli 2010 @ 19:08:38 #131
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_83651089
quote:
Op zondag 4 juli 2010 18:35 schreef Compatibel het volgende:

[..]

willen weten hoe dingen zitten is EEN LINKSE HOBBY VOOR DE ONDERDRUKKENDE ELITE
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_83652007
quote:
Op zondag 4 juli 2010 19:08 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

willen weten hoe dingen zitten is EEN LINKSE HOBBY VOOR DE ONDERDRUKKENDE ELITE
Het begint er wel op te lijken idd. Vragen om een bron of een logisch samenhangende redernatie wordt al snel beloond met: .

Alsof je vraagt om bewijs dat het vliegend spaghetti monster bestaat..
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  zondag 4 juli 2010 @ 19:44:46 #133
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_83652137
quote:
Op zondag 4 juli 2010 19:02 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

___!
Wat een reactie. Chapeau!
  zondag 4 juli 2010 @ 19:45:56 #134
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_83652167
quote:
Op zondag 4 juli 2010 19:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat een reactie. Chapeau!
Wat wil je als er domme vragen worden gesteld....
Scheer je weg!
  zondag 4 juli 2010 @ 19:47:20 #135
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_83652205
quote:
Op zondag 4 juli 2010 19:45 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Wat wil je als er domme vragen worden gesteld....
Je mag anders best eens uitleggen hoe die 7 miljard euro nou precies wordt bezuinigd.
  zondag 4 juli 2010 @ 19:50:33 #136
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_83652296
quote:
Op zondag 4 juli 2010 19:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je mag anders best eens uitleggen hoe die 7 miljard euro nou precies wordt bezuinigd.
Waarom zou ik dat moeten doen? Dit is een herhaling van zetten. Als ik geen antwoord geef, ben ik een domme kwast die wat raaskalt en een klapmongool zonder opleiding waarbij de " "'s je om de oren vliegen. Als ik wel antwoord geef is dit nooit bevredigend, want er mankeert toch altijd wel wat aan, of je wordt afgeserveerd als leugenaar. Dus nee, daar begin ik niet meer aan. Datzelfde clubje weet wel héél gauw met bronnen en stukjes te komen als het tegen de PVV is, maar zodra het in het voordeel is van de PVV waaruit blijkt dat iets is onderbouwd moet een ander dit maar gaan aantonen dat dit ook echt zo is terwijl ze dit zelf kunnen. Zoek het ff lekker uit.
Scheer je weg!
  zondag 4 juli 2010 @ 19:57:50 #137
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_83652511
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 19:10 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Ah, daar is de PVV troll weer:

Hee, PVV'ers zijn tokkies

ad infinitum
tja, maar je kunt niet ontkennen dat Wilders-adepten geen haar beter zijn. Ze blaten al Wilders belachelijke retoriek na als de gospel van Johannes. Linkse kliek, elite, hobbies, stripfiguur, en ga zo maar door.
pi_83652670
quote:
Op zondag 4 juli 2010 19:50 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat moeten doen? Dit is een herhaling van zetten. Als ik geen antwoord geef, ben ik een domme kwast die wat raaskalt en een klapmongool zonder opleiding waarbij de " "'s je om de oren vliegen. Als ik wel antwoord geef is dit nooit bevredigend, want er mankeert toch altijd wel wat aan, of je wordt afgeserveerd als leugenaar. Dus nee, daar begin ik niet meer aan. Datzelfde clubje weet wel héél gauw met bronnen en stukjes te komen als het tegen de PVV is, maar zodra het in het voordeel is van de PVV waaruit blijkt dat iets is onderbouwd moet een ander dit maar gaan aantonen dat dit ook echt zo is terwijl ze dit zelf kunnen. Zoek het ff lekker uit.
Het spijt me dat ik het soms niet met je eens ben geweest. Ook vind het oprecht vervelend wanneer je dit als persoonlijke kritiek hebt ervaren.

Nu dit uit de lucht is; zou je willen proberen om het standpunt serieus te beargumenteren, dan beloof ik dat ik er alleen inhoudelijk op in zal gaan.
  zondag 4 juli 2010 @ 20:03:03 #139
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_83652699
quote:
Op zondag 4 juli 2010 19:57 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

tja, maar je kunt niet ontkennen dat Wilders-adepten geen haar beter zijn. Ze blaten al Wilders belachelijke retoriek na als de gospel van Johannes. Linkse kliek, elite, hobbies, stripfiguur, en ga zo maar door.
Valt opzich wel mee. Er zijn genoeg personen op FOK die hier in veel topics onderbouwing hebben gegeven en de discussie aangingen op niveau. De uitzonderingen daargelaten.
Scheer je weg!
  zondag 4 juli 2010 @ 20:05:00 #140
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_83652777
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:02 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Het spijt me dat ik het soms niet met je eens ben geweest. Ook vind het oprecht vervelend wanneer je dit als persoonlijke kritiek hebt ervaren.

Nu dit uit de lucht is; zou je willen proberen om het standpunt serieus te beargumenteren, dan beloof ik dat ik er alleen inhoudelijk op in zal gaan.
Helaas, want je komt niet echt geloofwaardig over met je onderschrift die als volgt luidt "Doe mee! De eerste die een standpunt van de Partij Voor de Vrijheid citeert dat werkelijk bijdraagt aan een vrije samenleving wint één euro!". Probeer het op een later tijdstip.
Scheer je weg!
pi_83652805
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:05 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Helaas, want je komt niet echt geloofwaardig over met je onderschrift die als volgt luidt "Doe mee! De eerste die een standpunt van de Partij Voor de Vrijheid citeert dat werkelijk bijdraagt aan een vrije samenleving wint één euro!". Probeer het op een later tijdstip.
Als ik dat nu weghaal dan, ga je dan wel dingen onderbouwen?
  zondag 4 juli 2010 @ 20:07:53 #142
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_83652881
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:05 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Als ik dat nu weghaal dan, ga je dan wel dingen onderbouwen?
Zeg je hiermee dat ik dit eerder nooit deed dan? Weer zo'n dooddoener.
Scheer je weg!
pi_83653128
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:07 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Zeg je hiermee dat ik dit eerder nooit deed dan? Weer zo'n dooddoener.
Nee dat zeg ik niet. Wat ik wel duidelijk probeer te maken is dat ik graag wil je het hier gemaakte punt omtrent de besparing van zeven miljard onderbouwd, en dat je dit tot nog toe nog niet hebt gedaan.

Als ik mijn undersign weghaal, ga je dit dan wél onderbouwen?
pi_83653151
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:05 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Je kunt trouwens gewoon meedoen hoor! En kans maken op die euro
  zondag 4 juli 2010 @ 20:36:22 #145
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_83653852
quote:
Op zondag 4 juli 2010 19:50 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

hier zou je ook een conclusie uit kunnen trekken
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_83654644
quote:
Op zondag 4 juli 2010 19:02 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

___!
Toch jammer dit. Ik stel volgens mij een hele duidelijke vraag die de essentie van de plannen van Wilders raakt. En dan komt er weer geen enkele serieuze reactie .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_83655434
quote:
Op zondag 4 juli 2010 19:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De allochtoon maakt meer gebruik van collectieve voorzieningen itt de autochtoon
Deze betaalt minder belasting itt de autochtoon
Deze betaalt minder premies itt de autochtoon
Ze zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteit wat tot extra kosten leidt
Ze zitten vaker in de bijstand
Ze hebben vaker een werkeloosheidsuitkering
Ze hebben vaker een arbeidsongeschiktheidsuitkering

Ja, ik zie wel wat bezuinigingsmogelijkheden.
pi_83655694
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:11 schreef Monco10 het volgende:

[..]

De allochtoon maakt meer gebruik van collectieve voorzieningen itt de autochtoon
Deze betaalt minder belasting itt de autochtoon
Deze betaalt minder premies itt de autochtoon
Ze zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteit wat tot extra kosten leidt
Ze zitten vaker in de bijstand
Ze hebben vaker een werkeloosheidsuitkering
Ze hebben vaker een arbeidsongeschiktheidsuitkering

Ja, ik zie wel wat bezuinigingsmogelijkheden.
En hoe ga je aan die zeven miljard komen dan? Door de grenzen te sluiten?

Iets anders: in een ander topic over de PVV heb ik gevraagd om een link naar het onderzoek van de PVV waar die zeven miljard uit is gekomen. Ik kan dit onderzoek zelf niet vinden, en ben de komende twee maanden niet op de uni om te kijken. Iemand die weet waar ik dit onderzoek kan vinden?
  zondag 4 juli 2010 @ 21:22:19 #149
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_83655970
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:16 schreef Compatibel het volgende:

[..]

En hoe ga je aan die zeven miljard komen dan? Door de grenzen te sluiten?

Iets anders: in een ander topic over de PVV heb ik gevraagd om een link naar het onderzoek van de PVV waar die zeven miljard uit is gekomen. Ik kan dit onderzoek zelf niet vinden, en ben de komende twee maanden niet op de uni om te kijken. Iemand die weet waar ik dit onderzoek kan vinden?
http://media.rtl.nl/media/actueel/rtlnieuws/2010/rapportPVV.pdf

Belangrijke conclusie's
quote:
In 2008 kwamen 48.597 niet-westerse immigranten Nederland binnen, waarvan er naar verwachting ca. 25.000 definitief in Nederland zullen blijven. Als de sociaal-economische kenmerken van deze nieuwkomers overeenkomen met die van de huidige populatie niet-westerse allochotonen, bedragen de kosten hiervan voor de collectieve sector ¤ 4,3 miljard (euro’s van 2008).
quote:
Bij een jaarlijkse immigratie van netto 25.000 niet-westerse allochtonen en een jaarlijkse aanwas van 25.000 nakomelingen zijn de kosten voor de publieke sector ¤ 7,2 miljard per jaar (in euro’s van 2008). Hierbij wordt wederom verondersteld dat het beroep op collectieve voorzieningen en de afdracht aan belastingen en premies overeenkomen met die van de huidige populatie niet-westerse allochtonen en dat de tweede generatie 38% van de sociaal-economische achterstand inloopt.
Ja, grenzen sluiten bespaart zo'n 4.3 miljard euro per jaar, AOW leeftijd bespaard 4 miljard.
pi_83656376
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:22 schreef Holograph het volgende:

[..]

http://media.rtl.nl/media/actueel/rtlnieuws/2010/rapportPVV.pdf

Belangrijke conclusie's
[..]

[..]

Ja, grenzen sluiten bespaart zo'n 4.3 miljard euro per jaar, AOW leeftijd bespaard 4 miljard.
Bedankt voor de link!

Hopelijk staat hier ook in wat de opbrengsten zijn van deze groep immigranten, bijvoorbeeld wat de gevolgen zijn op het niet toelaten van immigranten op de arbeidsmarkt. Maargoed dat ga ik lezen.

-edit- 127 pagina's.. M'n vakantie wat doe je!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')