abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:39:00 #76
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_83480677
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:31 schreef Symphonic het volgende:

[..]

ja en dat komt de sfeer ook duidelijk ten goede
Andere users zijn helemaal niet gediend van het oeverloze gebagger all over het forum.
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja dat soort dingen of die hele discussie gister in de KLB FB over plaatjes. 1 iemand doet zoiets en dan is het misschien best een keer leuk. Of een paar keer. En vervolgens pikt die hele zooi josti's het op en word er ontzettend mee gebaggerd en duikt het echt OVERAL op. Dat was met die foto's van stelletjes, gister met die foto van een opa, met dat 'onterechte klacht' met veel tikfouten e.d. Het is gewoon NIET grappig. En als je er dan iets van waagt te zeggen in een FB topic word je nog voor NSB'er versleten
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_83480679
Ach, 5 jaar geleden was het toch hetzelfde gezeik dat of ONZ of GC of KLB ontzettend verbaggerden, iedereen elkaar daar aan het afzeiken was, dat het zich verplaatste naar het hele forum, en dat het 3 jaar geleden veel beter was, en 3 jaar daarvoor was het precies hetzelfde gezeik. Elk stelletje regels dat je er tegen aan gooit gaat niet werken, omdat het geheugen van de mens veel te selectief werkt. Als er strenger gemodereerd wordt of als er niets veranderd komt toch volgend jaar hetzelfde topic weer door dezelfde user 'Vorig jaar met -insert 3 voorbeelden waarbij de werkelijkheid anders was dan de herinnering- was het allemaal veel beter!!!111' Als je objectief kijkt is FOK qua inhoudelijke posts en 'topicverkloten' de afgelopen 7-8 jaar helemaal niet zoveel veranderd.

-edit-
quote:
Voordat je reageert
Serieus topic, serieuze reacties.

Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en policy.
Dit is wel een geweldige waarschuwing trouwens

[ Bericht 12% gewijzigd door Stranger op 30-06-2010 10:46:00 ]
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:39:05 #78
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_83480682
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja dat soort dingen of die hele discussie gister in de KLB FB over plaatjes. 1 iemand doet zoiets en dan is het misschien best een keer leuk. Of een paar keer. En vervolgens pikt die hele zooi josti's het op en word er ontzettend mee gebaggerd en duikt het echt OVERAL op. Dat was met die foto's van stelletjes, gister met die foto van een opa, met dat 'onterechte klacht' met veel tikfouten e.d. Het is gewoon NIET grappig. En als je er dan iets van waagt te zeggen in een FB topic word je nog voor NSB'er versleten

Dat is dus het hele punt, er komt niemand meer met een originele grap of opmerking. Mensen als Liptho oid kunnen echt een one-liner eruitgooien die echt meteen raak is.

10000 keer hetzelfde plaatje, of idd "tregten kalrtgt" is gewoon NIET leuk, nu niet, NOOIT niet....

Originaliteit, daar ontbreekt het bij 99% van de user aan tegenwoordig.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:39:17 #79
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83480689
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:38 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik kan niemand serieus nemen in TRU, BNW en R&P (naja daar een klein beetje). Vooral Lambiekje niet Dat is de dorpsgek van Fok.

En als iemand een topic in heel slecht Nederlands opent over zijn vriendin die vreemdgaat met z'n beste vriend, dan moet ik soms even lachen ja
dan wilde ik dus ook posten, maar dan ging ik weer off-topic

dus ; GMTA
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_83480714
quote:

[..]

Ik kan niemand serieus nemen in TRU, BNW en R&P (naja daar een klein beetje). Vooral Lambiekje niet Dat is de dorpsgek van Fok.

En als iemand een topic in heel slecht Nederlands opent over zijn vriendin die vreemdgaat met z'n beste vriend, dan moet ik soms even lachen ja
Dat kan toch ook wel? En bij dat soort topics is de lijn denk ik altijd heel dun tussen een waarheid die erg ongeloofwaardig is of een goeie troll. En al is iets een troll wil het nog niet zeggen dat niemand er iets aan heeft of het niet vermakelijk is. Je moet ook niet ALLE humor uit willen bannen. Alleen nu gaat het vaker richting kwantiteit dan kwaliteit, en das zonde. Zeker in de serieuzere subs
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:40:22 #81
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_83480737
quote:

[..]

Ja maar dat zie je ook terug in de posts. Sommigen die willen wel serieus zijn en worden ook voor rotte vis uitgemaakt.
pi_83480772
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:38 schreef leeell het volgende:

[..]

het is gewoon grappig, die geluidstechnicus, ik ga echt stuk altijd

Werkelijk?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Redactie Sport woensdag 30 juni 2010 @ 10:41:34 #83
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83480784
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat merk je nu ook al nu o.us goed bezig is op KLB. Sowieso die hele cultuur dat hij daar ieder slotje in tig posts in de FB moet gaan uitleggen. Zo vermoeiend.

Ze zijn gewoon tijden te vrij gelaten en dan is het heeeel lastig alles weer in het gareel te krijgen
Ik dacht ookal dat o.us echt een aanwinst zou zijn voor KLB. Alleen ik hoorde alleen maar klachten over hem, maar ik weet nu ook waarom
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_83480786
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:38 schreef leeell het volgende:

[..]

het is gewoon grappig, die geluidstechnicus, ik ga echt stuk altijd

en ja wie gaat er dan ook klagen in FB over die plaatjes, dat is gewoon fucking triest.
Waarom? Als er een lopende discussie is in KLB FB en je stipt daar even zoiets aan is dat fucking triest?
Dus de FB topics moeten maar vooral zijn zodat de mods ieder stapje wat ze zetten in 100voud kunnen uitleggen, maar je mag er als user vooral geen voorzetje geven om eens te toetsen of iets wel of niet kan?
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:42:01 #85
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_83480796
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Dat is dus het hele punt, er komt niemand meer met een originele grap of opmerking. Mensen als Liptho oid kunnen echt een one-liner eruitgooien die echt meteen raak is.

10000 keer hetzelfde plaatje, of idd "tregten kalrtgt" is gewoon NIET leuk, nu niet, NOOIT niet....

Originaliteit, daar ontbreekt het bij 99% van de user aan tegenwoordig.
Ooit gehoord van Joy in Repetition? Veel mensen vinden dat grappig, het feit dat er zo lang op doorgegaan wordt bewijst dat wel. Wie ben jij (of ieder ander) om te bepalen wat grappig is?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:42:25 #86
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_83480808
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:41 schreef Pheno het volgende:

[..]

Werkelijk?

Hoe simpel moet je dan zijn vraag ik me af.. Echt niveau Tineke schouten...
Get woke, go broke!
pi_83480834
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:41 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik dacht ookal dat o.us echt een aanwinst zou zijn voor KLB. Alleen ik hoorde alleen maar klachten over hem, maar ik weet nu ook waarom
Ik vind niet dat hij het slecht doet. Maarja hij heeft gewoon een ondankbare taak, waar hij soms alleen (LIJKT!) voor te staan. En er komt uiteraard een golf van kritiek als dingen geslot worden. Soms wellicht terecht, maar vaak gewoon gezeur om het gezeur en van niveau'tje 'Aaahhh ousss mag m'n topic weer open manggg?'

'Niet, oh nou dan bedenk maak ik wel een nieuwe'
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:43:06 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_83480836
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:42 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ooit gehoord van Joy in Repetition? Veel mensen vinden dat grappig, het feit dat er zo lang op doorgegaan wordt bewijst dat wel. Wie ben jij (of ieder ander) om te bepalen wat grappig is?

Ik ben het om te bepalen omdat het gewoon niet meer grappig is om elk topic te verneuken met dezelfde kutgrappen.
Get woke, go broke!
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:44:21 #89
94676 Garisson72
pi_83480887
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben het om te bepalen omdat het gewoon niet meer grappig is om elk topic te verneuken met dezelfde kutgrappen.
En nu is het dus de bedoeling dat ik reacties als deze serieus ga nemen?
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:44:49 #90
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83480907
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

dat is echt onzin en een trieste opmerking.

ik kom hier in dit forum voor en uitlaatklep

ik zie een topic met een of andere gozer die denkt dat ie grappig is en vol goede moed zn gehele hyves pagina in dat topic gooit en vervolgens zo hard gebashed word dat je hem niet meer terug ziet, ik kan erom lachen.

als je een forum zoekt met kwaliteit moet je hier niet zijn.
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:45:16 #91
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_83480922
Ik ben eerlijk gezegd begonnen bij Fok! omdat er bij andere fora's veel te strikte regels worden nagestreeft.
Hier heb je veel meer vrijheid. Natuurlijk zitten er users bij die dat misbruiken, maar over het algemeen vind ik het hier er 'menselijker'aan toe gaan dan bij dat andere forum.

En jah soms heb je kuttopics met kutreply's, zoals gisteravond zoiets van: Wie heeft er op mijn raam gekakt?
Pics erbij met een megagrote flats.
Als reply werd een o.a. afbeelding van een struisvogel geplaatst.

...moest toch even lachen. Kut is niet altijd kut.
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_83480924
quote:

[..]

Prima als ze dat willen, het is mijn humor niet, maar smaken verschillen. Het soort volk wat in KLB komt moet de reden zijn dat SBS 6 nog bestaat Ik vind het triest dat de meeste humor bestaat uit het bashen van mensen, kom op, een keer kan geen kwaad, maar als je nu een topic opent in KLB ben je als TS gewoon de pineut door het vaste groepje met volgelingen die beginnen met hun standaard riedeltje pies en poepgrappen over TS.
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:45:30 #93
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83480931
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

nee
  Redactie Sport woensdag 30 juni 2010 @ 10:46:20 #94
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83480957
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:44 schreef leeell het volgende:

[..]

ik zie een topic met een of andere gozer die denkt dat ie grappig is en vol goede moed zn gehele hyves pagina in dat topic gooit en vervolgens zo hard gebashed word dat je hem niet meer terug ziet, ik kan erom lachen.

Noujaaa zeg.... Waar slaat dat op?
pi_83480990
quote:

[..]

En met dat laatste ga je dus de mist in. Er zijn prima plekken met kwaliteit en veel kennis op FOK!, en die moeten gewoon niet ondergesneeuwd worden als het hek van KLB/ONZ open blijft staan.

En ik ben echt niet roomser dan de Paus hoor Ik heb ook genoeg uitgevreten en bagger zo af en toe ook heus weleens wat. Maar het is zonde dat je het nu echt forumbreed overal tegen gaat komen. Het goeie van die massale grappen is dat het ooit gewoon 'gebeurde', nu is het volgens mij altijd semi-afgesproken via een SC of PM/MSN en word ineens 1 ding heel erg gehyped wat niet grappig is. Allemaal heel erg fake en gecreëerd door een klein groepje users en een zooi die daar graag bij wil horen dus alles oppikt wat dat ploegje doet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2010 10:50:01 ]
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:48:55 #96
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83481055
ok, er zijn nog onaangetaste subfora ja, die laatste zin zag er idd een beetje verkeerd uit

er is niet mis met CUL en GAM en nog wel meer, maar KLB is gewoon op te veel plekken verspreid.

zo bedoelde ik het meer.
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:48:57 #97
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_83481058
quote:

[..]

Wat valt bij jou onder 'hier'? Als je heel fok bedoelt moet je wat meer buiten KLB, ONZ kijken.

Als het in ONZ staat dan kan de TS ervanuit gaan dat hij gebasht wordt. Hoe kut dat ook mag zijn maar als je dat niet door hebt dan ben je of nieuw of je heb nog grenzeloze vertrouwen in de mensheid.

En KLB is dat ook aan het worden eigenlijk. Ik denk zelfs iets meer dan ONZ. Want elke klacht wordt gefipo-hunt of gebasht. Daar waar ONZ af en toe nog leuke topics brengt.
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:50:33 #98
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83481110
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]

Wat valt bij jou onder 'hier'? Als je heel fok bedoelt moet je wat meer buiten KLB, ONZ kijken.

Als het in ONZ staat dan kan de TS ervanuit gaan dat hij gebasht wordt. Hoe kut dat ook mag zijn maar als je dat niet door hebt dan ben je of nieuw of je heb nog grenzeloze vertrouwen in de mensheid.

En KLB is dat ook aan het worden eigenlijk. Ik denk zelfs iets meer dan ONZ. Want elke klacht wordt gefipo-hunt of gebasht. Daar waar ONZ af en toe nog leuke topics brengt.
maar ik kom niet alleen in KLB en ONZ

GAM, LWL en MUZ net zo goed,

maar ik vind het leuk en zal daarom ook in KLB en ONZ blijven.
pi_83481129
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat kan toch ook wel? En bij dat soort topics is de lijn denk ik altijd heel dun tussen een waarheid die erg ongeloofwaardig is of een goeie troll. En al is iets een troll wil het nog niet zeggen dat niemand er iets aan heeft of het niet vermakelijk is. Je moet ook niet ALLE humor uit willen bannen. Alleen nu gaat het vaker richting kwantiteit dan kwaliteit, en das zonde. Zeker in de serieuzere subs
Nee maar dan begint iemand over dat BP een onderaardse vulkaan heeft geboord en dan komt Lambiekje weer aan dat we een Reptile Brain hebben en over Ill winds ofzo Nou sorry dan kan je me oprapen.

Ik wil dan best serieus meepraten maar het zijn net gelovigen, die zijn helemaal gehersenspoeld en dat krijg je er toch niet meer uit.
quote:

[..]

Dat vraag ik mij ook wel eens af als ik Geluidstechnicus zie posten.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  Admin woensdag 30 juni 2010 @ 10:51:16 #100
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_83481136
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:45 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd begonnen bij Fok! omdat er bij andere fora's veel te strikte regels worden nagestreeft.
Hier heb je veel meer vrijheid. Natuurlijk zitten er users bij die dat misbruiken, maar over het algemeen vind ik het hier er 'menselijker'aan toe gaan dan bij dat andere forum.

En jah soms heb je kuttopics met kutreply's, zoals gisteravond zoiets van: Wie heeft er op mijn raam gekakt?
Pics erbij met een megagrote flats.
Als reply werd een o.a. afbeelding van een struisvogel geplaatst.

...moest toch even lachen. Kut is niet altijd kut.

En zo hoort FOK! ook te zijn
Dus ben je hier op de goede plek.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Redactie Sport woensdag 30 juni 2010 @ 10:51:57 #101
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83481161
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]

In ONZ komen zeker veel meer goeie topics. Als ik in KLB kijk dan zie ik eigenlijk alleen maar baggertopics, en als er goeie topics tussen zitten dan worden die altijd verpest door users die in elk ander topic dezelfde grap maken.
pi_83481172
Maar sowieso... deze discussie is toch neit nieuw? Wat is er nu anders dan?

Voorheen was de bottomline toch altijd zo dat er weinig aan gedaan werd en er hebben ooit wat KLB-mods zelfs geroepen dat de instructie was niet te strikt te modden.

En bagger zijn nu ook eenmaal views. En views is geld.

Dus we kunnen wel weer deze hele discussie opnieuw gaan houden over hoe verrot KLB/ONZ is en hoe het allemaal beter kan, maar vooralsnog gebeurt er volgens mij weinig mee? Alleen o.us is echt lekker bezig, maar die zie ik dat ook zo geen tijden volhouden in z'n uppie.
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:53:44 #103
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_83481233
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 08:54 schreef no1uknow het volgende:
Vroeger, een paar jaar terug, toen was het nog hartstikke gezellig.
Inderdaad, als je "vroeger"ergens van baalde opende je een topic in KLB en dan werd er gewoon leuk gereageerd met af en toe een geintje tussendoor.
Maakt niks uit wat je nu opend, al open je dat er iemand dood is dan nog wordt er afgezeken bij wijze van.
"Had de pauper maar niet moeten leven, had hij ook niet doodgegaan", "TS is een huillie" enz.

En alles wordt herhaald, je leest 20x dezelfde reactie in een ander jasje.
Spel en typvouten zijn natuurlijk helemaal dodelijk, dat moet eerst tot in den treure worden uitgemolken.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:54:01 #104
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83481239
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:

Voorheen was de bottomline toch altijd zo dat er weinig aan gedaan werd en er hebben ooit wat KLB-mods zelfs geroepen dat de instructie was niet te strikt te modden.

Dus we kunnen wel weer deze hele discussie opnieuw gaan houden over hoe verrot KLB/ONZ is en hoe het allemaal beter kan, maar vooralsnog gebeurt er volgens mij weinig mee? Alleen o.us is echt lekker bezig, maar die zie ik dat ook zo geen tijden volhouden in z'n uppie.
dat dus, the times they are a'changing

tevens zou ik dit topic wel 3 geluidstechnici willen geven voor de moeite, maar uit angst voor repraisailles doe ik het toch maar niet.
pi_83481242
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:51 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Nee maar dan begint iemand over dat BP een onderaardse vulkaan heeft geboord en dan komt Lambiekje weer aan dat we een Reptile Brain hebben en over Ill winds ofzo Nou sorry dan kan je me oprapen.

Ik wil dan best serieus meepraten maar het zijn net gelovigen, die zijn helemaal gehersenspoeld en dat krijg je er toch niet meer uit.
Maar dat moet toch ook gewoon kunnen. De humor hoeft toch niet uitgebannen te worden ofzo En een beetje onverwachte wendingen en zoals VictoriaIntegrity7 wat grappige reply's moeten wel kunnen lijkt me. Gaat er gewoon om dat (voor mijn gevoel) je nu soms topics hebt waar meer bagger / offtopic in komt dan echt normale reacties. En dan slaat de meter wat door denk ik.
  Redactie Sport woensdag 30 juni 2010 @ 10:54:36 #106
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83481261
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:

Sinds ik hier ben heb ik deze discussie nog nergens gezien

Misschien krijgen we ook wel meer views als KLB weer een beetje normaal wordt, als iemand wel normaal zijn klacht op tafel kan gooien.
pi_83481279
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:53 schreef snakelady het volgende:

[..]

Inderdaad, als je "vroeger"ergens van baalde opende je een topic in KLB en dan werd er gewoon leuk gereageerd met af en toe een geintje tussendoor.
Maakt niks uit wat je nu opend, al open je dat er iemand dood is dan nog wordt er afgezeken bij wijze van.
"Had de pauper maar niet moeten leven, had hij ook niet doodgegaan", "TS is een huillie" enz.

En alles wordt herhaald, je leest 20x dezelfde reactie in een ander jasje.
Spel en typvouten zijn natuurlijk helemaal dodelijk, dat moet eerst tot in den treure worden uitgemolken.
Ja dit is zo ongeveer het script voor een gemiddeld KLB topic.

Nog wat 'grappige' plaatjes links en rechts erbij
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:57:49 #108
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83481402
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:21 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik snap dat je stierlijk verveeld,
ik snap dat FOK! kut is, ik begrijp nog beter dat het door de rooien komt,
maar jouw kort door de bocht gaanderij en stemmingmakerij beginnen me aardig tegen te staan.
Zoek even een andere discussie maanvis, dit werkt niet.
yvonne, ik ben gewoon gefrustreerd door de manier waarop er hier met de feedback van users omgesprongen wordt, en door de houding van een aantal leden van de crew richting de users. En dan heb je aan mij een slechte want dan word ik irritant. En ook dat je al dagen in mijn topiques loopt te mieten dat ik me verveel op m'n werk staat me tegen. ik heb het toch ook niet over jouw prive leven als jij eens veel op FOK! zit?

Maargoed, ik hoop dat je het in de basis wel eens was met mijn post, dat het beleid beter kan, en dat je op zoek bent naar oplossingen om dat beleid te verbeteren. En ik hoop mbt dat dan ook dat je een positieve houding tegen de users aanneemt; dwz niet uitgaan van het negatieve in de user (we doen positief ding X niet omdat kutusers Y en Z daar misbruik van zullen maken) maar van het positieve (we doen positief ding X en we bannen kutusers Y en Z als ze daar misbruik van maken).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:01:44 #109
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_83481562
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:44 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

En nu is het dus de bedoeling dat ik reacties als deze serieus ga nemen?

Ja, ik heb het dus over ECHTE topics he? Het gedoe in KLB en ONZ boeit me niet. Maar diezelfde uitgekauwde kutgrappen gaan in GC iig weg als ik ze zie .
Get woke, go broke!
pi_83481656
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:54 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Sinds ik hier ben heb ik deze discussie nog nergens gezien

Misschien krijgen we ook wel meer views als KLB weer een beetje normaal wordt, als iemand wel normaal zijn klacht op tafel kan gooien.
het is al vaker in KLB FB voorbij gekomen, in diverse topics in KLB zelf, en er liep ooit een reeks in FB over precies dit. Toen zou er ook na een tijdje weer gekeken worden.
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:06:48 #111
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_83481755
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 08:54 schreef no1uknow het volgende:
Het is gewoon de mentaliteit om tegen elkaar te kankeren tegenwoordig. Newbies zien dit gedrag bij andere users en nemen dat zodoende over waardoor het in stand blijft.

Vroeger, een paar jaar terug, toen was het nog hartstikke gezellig.
Nostalgisch doen over een forum.
I rest my case.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:07:38 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_83481797
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:06 schreef Zero17 het volgende:

[..]

I rest my case.

ja, en die rest je dan maar even ergens anders .

Een forum dat 10 jaar bestaat en waar tig babies uit zijn ontstaan heeft nou eenmaal een nostalgische waarde. En als je dat zelf niet hebt is prima, maar dat is totaal irrelevant .
Get woke, go broke!
pi_83481811
quote:

[..]

I rest my case.
Een typische KLB reactie
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:08:22 #114
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83481821
sowieso komt deze discussie aardig aan zn einde

KLB is verrot
Crew staat machteloos
Veel problemen van beide kanten

that about sums it up.
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:08:48 #115
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83481838
quote:

[..]

I rest my case.
goeie troll btw.
  Redactie Sport woensdag 30 juni 2010 @ 11:08:57 #116
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83481847
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

het is al vaker in KLB FB voorbij gekomen, in diverse topics in KLB zelf, en er liep ooit een reeks in FB over precies dit. Toen zou er ook na een tijdje weer gekeken worden.
Ah ja, ik kom niet zo heel vaak in KLB, dus dat heb ik vast gemist
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:09:48 #117
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_83481874
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja dit is zo ongeveer het script voor een gemiddeld KLB topic.

Nog wat 'grappige' plaatjes links en rechts erbij
Hahaha inderdaad, het is allemaal zo ontzettend voorspelbaar.

Heb wel eens voor de grap samen met iemand anders een topic geopend en zelf de verwachte bagger reacties opgeschreven en zo kijken wie de meeste reacties goed hadden gegokt.

Ik heb gewonnen met 31!!! juiste baggerreacties, de ander had er 28.
Toen ging het topic op slot.

Tja, je moet iets als je je verveeld natuurlijk.

Maar het is wel een teken dat originaliteit heel ver te zoeken is in KLB en ONZ.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_83481930
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:08 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ah ja, ik kom niet zo heel vaak in KLB, dus dat heb ik vast gemist
Dit is o.a. een reeks van 5 delen over KLB toen BoWa weg is, en je vind nog talloze andere topics in Feedback als je op KLB en het laatste jaar zoekt:

Suggestie nieuwe moderator voor KLB
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:12:13 #119
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83481974
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dit is o.a. een reeks van 5 delen over KLB toen BoWa weg is, en je vind nog talloze andere topics in Feedback als je op KLB en het laatste jaar zoekt:

BoWa dat was echt een mongool

hij is geen crew meer dus nu mag het
pi_83481987
quote:

[..]

Ik vind het begin heel eng, lamont als mod?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_83482005
quote:

[..]

Sowieso BoWa als Mod Pure faal.

Ze moeten zo iemand als Remlof ofzo hebben
pi_83482062
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:12 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Sowieso BoWa als Mod Pure faal.

Ze moeten zo iemand als Remlof ofzo hebben
Sowieso die ploeg mods eens goed tegen het licht houden. Er zitten er daar 5 (!) ofzo, en er zijn er vaker géén dan twee aanwezig ofzo.
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:15:03 #123
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_83482106
Wat ik wel jammer vind, is dat er veel lowminded en bekrompen mensen hier rondhupsen.
Zo was er een paar maanden terug een topic waarbij TS verliefd was geworden op een ander.....TS was een kuthoer, kutmoeder etc.
Dat was trouwens het eerste topic waar ik op reageerde.

Bij vele topics daarna had ik mijn 1ste 2 zinnen kunnen plaatsen. Ieder heeft zn mening...en ja soms mag/kan dat ongenuanceerd gebracht worden maar 20 á 25 reply's achter elkaar hetzelfde?
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_83482162
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:01 schreef Rectum het volgende:
Lieve AP,

Je moet gewoon stoppen met de volgende dingen:
-Tien topics per dag maken
-Proberen andere topics te kapen met je aandachttrekkerij
-Aandacht vragen voor je eigen grapjes
-Dingen beloven en daarna niet waarmaken
-Je jaloerse gedrag tegenover o.us

Misschien dat mensen je daarna serieus kunnen nemen.
Heb de rest nog niet gelezen maar ik ga eerst even in op jou post: dit topic gaat niet over mij, maar over in het algemeen.
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:17:10 #125
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83482188
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:16 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

Heb de rest nog niet gelezen maar ik ga eerst even in op jou post: dit topic gaat niet over mij, maar over in het algemeen.
en toch heeft ie gelijk
pi_83482229
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:16 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

Je bent momenteel 1 van de grootste stoorzenders van het forum dus je kan zijn raad beter opvolgen. Dan heb je minimaal 5% van de klachten vast weg gewerkt.
  Redactie Sport woensdag 30 juni 2010 @ 11:18:30 #127
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83482244
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:17 schreef leeell het volgende:

[..]

en toch heeft ie gelijk
Wat is er mis mee met 10 topics per dag aanmaken? Als het kwaliteitstopics zijn dan maakt dat toch niet uit?
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:19:17 #128
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83482265
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Wat is er mis mee met 10 topics per dag aanmaken? Als het kwaliteitstopics zijn dan maakt dat toch niet uit?
dit is AP
pi_83482324
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je bent momenteel 1 van de grootste stoorzenders van het forum dus je kan zijn raad beter opvolgen. Dan heb je minimaal 5% van de klachten vast weg gewerkt.
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:20:59 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_83482332
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Daar is niets mis mee, kijk naar Tong80, die doet EN mag het al jaren. Waarom? Omdat ie er iig een soort (vaak hele flauwe) originele draai aan probeert te geven, nooit en dan NOOIT een user persoonlijk aanvalt, niet scheldt en bij een slotje geen kik geeft.

Dat is het verschil tussen een leuke baggeraar en een echte josti....
Get woke, go broke!
pi_83482337
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:19 schreef leeell het volgende:

[..]

dit is AP
Inderdaad, ik wordt moe van AP. Het is net een aandachtshoer, dat hij juist dit topic opent vind ik getuigen van hypocrisie.
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:21:41 #132
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83482363
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:21 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Inderdaad, ik wordt moe van AP. Het is net een aandachtshoer, dat hij juist dit topic opent vind ik getuigen van hypocrisie.
pi_83482370
quote:

[..]

Ook gewoon een vorm van aandacht. Ik weet niet of hij het nou zelf niet ziet of niet wil zien, maar er zit echt iets goed mis daar bij die kerel.
pi_83482451
quote:

[..]

oftopic: Ik wordt met dt Wat ben ik ook een faalhaas.
  Redactie Sport woensdag 30 juni 2010 @ 11:24:22 #135
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83482472
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daar is niets mis mee, kijk naar Tong80, die doet EN mag het al jaren. Waarom? Omdat ie er iig een soort (vaak hele flauwe) originele draai aan probeert te geven, nooit en dan NOOIT een user persoonlijk aanvalt, niet scheldt en bij een slotje geen kik geeft.

Dat is het verschil tussen een leuke baggeraar en een echte josti....
Da's inderdaad waar
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:24:27 #136
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83482475
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:23 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

oftopic: Ik wordt met dt Wat ben ik ook een faalhaas.
\
we houden van je hoor, ondanks je grammaticale misstap.
pi_83482619
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:24 schreef leeell het volgende:

[..]

\
we houden van je hoor, ondanks je grammaticale misstap.
En Smijn. zit nog wel naast me
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:24 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Da's inderdaad waar
Ik vind Tong80's topics ook kut hoor. Ze zijn zo voorspelbaar, flauw en slecht.
  Redactie Sport woensdag 30 juni 2010 @ 11:30:08 #138
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_83482675
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:28 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

[..]

Mwa, in 3 van de 5 gevallen kan ik er wel om lachen.
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:30:30 #139
94676 Garisson72
pi_83482679
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:01 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik heb het dus over ECHTE topics he? Het gedoe in KLB en ONZ boeit me niet. Maar diezelfde uitgekauwde kutgrappen gaan in GC iig weg als ik ze zie .
Okay, want dat onderscheid moet wmb idd wel gemaakt worden. Baggeren buiten ONZ/KLB moet zeker niet getolereerd worden, daar ben ik het mee eens. Dat het irritant wordt als de vaste KLB'ers gaan lopen kloten buiten KLB, kan ik begrijpen. Een paar jaar geleden hadden we daar toch het zelfmodererend effect van zo'n subforum voor, of bestaat dat niet meer?
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:30:37 #140
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_83482684
quote:

[..]

[..]

Tuurlijk zijn ze dat, maar het is nooit gevolgd door een "KANKERMOD!!!!!" hij ziet het slotje en gaat weer vriendelijk verder .

En er zitten echt pareltjes tussen, zeldzaam, maar ze zijn er. Dat is bij mensen in KLB gewoon vrijwel nooit meer..
Get woke, go broke!
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:31:29 #141
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83482711
is dit topique nou ook bedoeld om het bestaansrecht van KLB te bediscussieren?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:32:25 #142
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83482741
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:31 schreef Maanvis het volgende:
officieel niet
verkapt wel
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:32:48 #143
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83482752
quote:

[..]

[..]

is het ongepast om om pics te vragen?

pi_83482759
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn ze dat, maar het is nooit gevolgd door een "KANKERMOD!!!!!" hij ziet het slotje en gaat weer vriendelijk verder .

En er zitten echt pareltjes tussen, zeldzaam, maar ze zijn er. Dat is bij mensen in KLB gewoon vrijwel nooit meer..
Dat is wel waar.
pi_83482825
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:32 schreef leeell het volgende:

[..]

is het ongepast om om pics te vragen?

Je gaat offtopic
pi_83482827
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:31 schreef Maanvis het volgende:
Nee, dat is helemaal niet mijn bedoeling. Mijn bedoel is dat de sfeer een beetje leuker wordt in de KLB en ONZ.
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:36:02 #147
256666 leeell
I know you're lonely
pi_83482859
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:34 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

Nee, dat is helemaal niet mijn bedoeling. Mijn bedoel is dat de sfeer een beetje leuker wordt in de KLB en ONZ.

quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:34 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Je gaat offtopic
pi_83482903
Valt mij trouwens ook op dat de reacties steeds vaker ook buiten ONZ en KLB komen. Daar vind ik het eigenlijk nog storender.

In ONZ en KLB heb ik vaak het gevoel dat de topics bewust worden gemaakt om maar een beetje te bashen. Verzonnen verhalen en OP's van 3 woorden maken in mijn ogen nooit een serieus topic en dan stoor ik mij ook niet aan de reacties.

Als er een topic in R&P is, met een nette OP en een goed verhaal/probleem word er alsnog kut gereageerd. Als ik daar ooit een topic zou maken zou ik het serieus met een kloon doen, dat lijkt me eigenlijk al een slecht teken.
pi_83482904
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:34 schreef AdvancedPower het volgende:

[..]

Die sfeer is er mede dankzij jezelf
pi_83482943
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:37 schreef Pheno het volgende:

[..]

Die sfeer is er mede dankzij jezelf
Inderdaad een beter forum begint bij jezelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')