quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja en dat komt de sfeer ook duidelijk ten goede
Andere users zijn helemaal niet gediend van het oeverloze gebagger all over het forum.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen of die hele discussie gister in de KLB FB over plaatjes. 1 iemand doet zoiets en dan is het misschien best een keer leuk. Of een paar keer. En vervolgens pikt die hele zooi josti's het op en word er ontzettend mee gebaggerd en duikt het echt OVERAL op. Dat was met die foto's van stelletjes, gister met die foto van een opa, met dat 'onterechte klacht' met veel tikfouten e.d.Het is gewoon NIET grappig. En als je er dan iets van waagt te zeggen in een FB topic word je nog voor NSB'er versleten
Dit is wel een geweldige waarschuwing trouwensquote:Voordat je reageert
Serieus topic, serieuze reacties.
Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en policy.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen of die hele discussie gister in de KLB FB over plaatjes. 1 iemand doet zoiets en dan is het misschien best een keer leuk. Of een paar keer. En vervolgens pikt die hele zooi josti's het op en word er ontzettend mee gebaggerd en duikt het echt OVERAL op. Dat was met die foto's van stelletjes, gister met die foto van een opa, met dat 'onterechte klacht' met veel tikfouten e.d.Het is gewoon NIET grappig. En als je er dan iets van waagt te zeggen in een FB topic word je nog voor NSB'er versleten
dan wilde ik dus ook posten, maar dan ging ik weer off-topicquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik kan niemand serieus nemen in TRU, BNW en R&P (naja daar een klein beetje). Vooral Lambiekje nietDat is de dorpsgek van Fok.
En als iemand een topic in heel slecht Nederlands opent over zijn vriendin die vreemdgaat met z'n beste vriend, dan moet ik soms even lachen ja
Dat kan toch ook wel? En bij dat soort topics is de lijn denk ik altijd heel dun tussen een waarheid die erg ongeloofwaardig is of een goeie troll. En al is iets een troll wil het nog niet zeggen dat niemand er iets aan heeft of het niet vermakelijk is. Je moet ook niet ALLE humor uit willen bannen. Alleen nu gaat het vaker richting kwantiteit dan kwaliteit, en das zonde. Zeker in de serieuzere subsquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik kan niemand serieus nemen in TRU, BNW en R&P (naja daar een klein beetje). Vooral Lambiekje nietDat is de dorpsgek van Fok.
En als iemand een topic in heel slecht Nederlands opent over zijn vriendin die vreemdgaat met z'n beste vriend, dan moet ik soms even lachen ja
Ja maar dat zie je ook terug in de posts.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Werkelijk?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:38 schreef leeell het volgende:
[..]
het is gewoon grappig, die geluidstechnicus, ik ga echt stuk altijd![]()
Ik dacht ookal dat o.us echt een aanwinst zou zijn voor KLB. Alleen ik hoorde alleen maar klachten over hem, maar ik weet nu ook waaromquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat merk je nu ook al nu o.us goed bezig is op KLB. Sowieso die hele cultuur dat hij daar ieder slotje in tig posts in de FB moet gaan uitleggen. Zo vermoeiend.
Ze zijn gewoon tijden te vrij gelaten en dan is het heeeel lastig alles weer in het gareel te krijgen
Waarom? Als er een lopende discussie is in KLB FB en je stipt daar even zoiets aan is dat fucking triest?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:38 schreef leeell het volgende:
[..]
het is gewoon grappig, die geluidstechnicus, ik ga echt stuk altijd![]()
en ja wie gaat er dan ook klagen in FB over die plaatjes, dat is gewoon fucking triest.
Ooit gehoord van Joy in Repetition? Veel mensen vinden dat grappig, het feit dat er zo lang op doorgegaan wordt bewijst dat wel. Wie ben jij (of ieder ander) om te bepalen wat grappig is?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:39 schreef HeatWave het volgende:
Dat is dus het hele punt, er komt niemand meer met een originele grap of opmerking. Mensen als Liptho oid kunnen echt een one-liner eruitgooien die echt meteen raak is.
10000 keer hetzelfde plaatje, of idd "tregten kalrtgt" is gewoon NIET leuk, nu niet, NOOIT niet....
Originaliteit, daar ontbreekt het bij 99% van de user aan tegenwoordig.
quote:
Ik vind niet dat hij het slecht doet. Maarja hij heeft gewoon een ondankbare taak, waar hij soms alleen (LIJKT!) voor te staan. En er komt uiteraard een golf van kritiek als dingen geslot worden. Soms wellicht terecht, maar vaak gewoon gezeur om het gezeur en van niveau'tje 'Aaahhh ousss mag m'n topic weer open manggg?'quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht ookal dat o.us echt een aanwinst zou zijn voor KLB. Alleen ik hoorde alleen maar klachten over hem, maar ik weet nu ook waarom
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van Joy in Repetition? Veel mensen vinden dat grappig, het feit dat er zo lang op doorgegaan wordt bewijst dat wel. Wie ben jij (of ieder ander) om te bepalen wat grappig is?
En nu is het dus de bedoeling dat ik reacties als deze serieus ga nemen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben het om te bepalen omdat het gewoon niet meer grappig is om elk topic te verneuken met dezelfde kutgrappen.
dat is echt onzin en een trieste opmerking.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe simpel moet je dan zijn vraag ik me af.. Echt niveau Tineke schouten...
Prima als ze dat willen, het is mijn humor niet, maar smaken verschillen. Het soort volk wat in KLB komt moet de reden zijn dat SBS 6 nog bestaatquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neequote:Op woensdag 30 juni 2010 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben het om te bepalen omdat het gewoon niet meer grappig is om elk topic te verneuken met dezelfde kutgrappen.
Noujaaa zeg.... Waar slaat dat op?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:44 schreef leeell het volgende:
[..]
dat is echt onzin en een trieste opmerking.
ik kom hier in dit forum voor en uitlaatklep
ik zie een topic met een of andere gozer die denkt dat ie grappig is en vol goede moed zn gehele hyves pagina in dat topic gooit en vervolgens zo hard gebashed word dat je hem niet meer terug ziet, ik kan erom lachen.
als je een forum zoekt met kwaliteit moet je hier niet zijn.
En met dat laatste ga je dus de mist in. Er zijn prima plekken met kwaliteit en veel kennis op FOK!, en die moeten gewoon niet ondergesneeuwd worden als het hek van KLB/ONZ open blijft staan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:44 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zie een topic met een of andere gozer die denkt dat ie grappig is en vol goede moed zn gehele hyves pagina in dat topic gooit en vervolgens zo hard gebashed word dat je hem niet meer terug ziet, ik kan erom lachen.
Wat valt bij jou onder 'hier'? Als je heel fok bedoelt moet je wat meer buiten KLB, ONZ kijken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:44 schreef leeell het volgende:
[..]
maar ik kom niet alleen in KLB en ONZquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wat valt bij jou onder 'hier'? Als je heel fok bedoelt moet je wat meer buiten KLB, ONZ kijken.
Als het in ONZ staat dan kan de TS ervanuit gaan dat hij gebasht wordt. Hoe kut dat ook mag zijn maar als je dat niet door hebt dan ben je of nieuw of je heb nog grenzeloze vertrouwen in de mensheid.
En KLB is dat ook aan het worden eigenlijk. Ik denk zelfs iets meer dan ONZ. Want elke klacht wordt gefipo-hunt of gebasht. Daar waar ONZ af en toe nog leuke topics brengt.
Nee maar dan begint iemand over dat BP een onderaardse vulkaan heeft geboord en dan komt Lambiekje weer aan dat we een Reptile Brain hebben en over Ill winds ofzoquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan toch ook wel? En bij dat soort topics is de lijn denk ik altijd heel dun tussen een waarheid die erg ongeloofwaardig is of een goeie troll. En al is iets een troll wil het nog niet zeggen dat niemand er iets aan heeft of het niet vermakelijk is. Je moet ook niet ALLE humor uit willen bannen. Alleen nu gaat het vaker richting kwantiteit dan kwaliteit, en das zonde. Zeker in de serieuzere subs
Dat vraag ik mij ook wel eens af als ik Geluidstechnicus zie posten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:45 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd begonnen bij Fok! omdat er bij andere fora's veel te strikte regels worden nagestreeft.
Hier heb je veel meer vrijheid. Natuurlijk zitten er users bij die dat misbruiken, maar over het algemeen vind ik het hier er 'menselijker'aan toe gaan dan bij dat andere forum.
En jah soms heb je kuttopics met kutreply's, zoals gisteravond zoiets van: Wie heeft er op mijn raam gekakt?
Pics erbij met een megagrote flats.
Als reply werd een o.a. afbeelding van een struisvogel geplaatst.
...moest toch even lachen. Kut is niet altijd kut.
In ONZ komen zeker veel meer goeie topics. Als ik in KLB kijk dan zie ik eigenlijk alleen maar baggertopics, en als er goeie topics tussen zitten dan worden die altijd verpest door users die in elk ander topic dezelfde grap maken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Wat valt bij jou onder 'hier'? Als je heel fok bedoelt moet je wat meer buiten KLB, ONZ kijken.
Als het in ONZ staat dan kan de TS ervanuit gaan dat hij gebasht wordt. Hoe kut dat ook mag zijn maar als je dat niet door hebt dan ben je of nieuw of je heb nog grenzeloze vertrouwen in de mensheid.
En KLB is dat ook aan het worden eigenlijk. Ik denk zelfs iets meer dan ONZ. Want elke klacht wordt gefipo-hunt of gebasht. Daar waar ONZ af en toe nog leuke topics brengt.
Inderdaad, als je "vroeger"ergens van baalde opende je een topic in KLB en dan werd er gewoon leuk gereageerd met af en toe een geintje tussendoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:54 schreef no1uknow het volgende:
Vroeger, een paar jaar terug, toen was het nog hartstikke gezellig.
dat dus, the times they are a'changingquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
Maar sowieso... deze discussie is toch neit nieuw? Wat is er nu anders dan?
Voorheen was de bottomline toch altijd zo dat er weinig aan gedaan werd en er hebben ooit wat KLB-mods zelfs geroepen dat de instructie was niet te strikt te modden.
En bagger zijn nu ook eenmaal views. En views is geld.
Dus we kunnen wel weer deze hele discussie opnieuw gaan houden over hoe verrot KLB/ONZ is en hoe het allemaal beter kan, maar vooralsnog gebeurt er volgens mij weinig mee? Alleen o.us is echt lekker bezig, maar die zie ik dat ook zo geen tijden volhouden in z'n uppie.
Maar dat moet toch ook gewoon kunnen. De humor hoeft toch niet uitgebannen te worden ofzoquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee maar dan begint iemand over dat BP een onderaardse vulkaan heeft geboord en dan komt Lambiekje weer aan dat we een Reptile Brain hebben en over Ill winds ofzoNou sorry dan kan je me oprapen.
Ik wil dan best serieus meepraten maar het zijn net gelovigen, die zijn helemaal gehersenspoeld en dat krijg je er toch niet meer uit.
Sinds ik hier ben heb ik deze discussie nog nergens gezienquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
Maar sowieso... deze discussie is toch neit nieuw? Wat is er nu anders dan?
Voorheen was de bottomline toch altijd zo dat er weinig aan gedaan werd en er hebben ooit wat KLB-mods zelfs geroepen dat de instructie was niet te strikt te modden.
En bagger zijn nu ook eenmaal views. En views is geld.
Dus we kunnen wel weer deze hele discussie opnieuw gaan houden over hoe verrot KLB/ONZ is en hoe het allemaal beter kan, maar vooralsnog gebeurt er volgens mij weinig mee? Alleen o.us is echt lekker bezig, maar die zie ik dat ook zo geen tijden volhouden in z'n uppie.
Ja dit is zo ongeveer het script voor een gemiddeld KLB topic.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, als je "vroeger"ergens van baalde opende je een topic in KLB en dan werd er gewoon leuk gereageerd met af en toe een geintje tussendoor.
Maakt niks uit wat je nu opend, al open je dat er iemand dood is dan nog wordt er afgezeken bij wijze van.
"Had de pauper maar niet moeten leven, had hij ook niet doodgegaan", "TS is een huillie" enz.
En alles wordt herhaald, je leest 20x dezelfde reactie in een ander jasje.
Spel en typvouten zijn natuurlijk helemaal dodelijk, dat moet eerst tot in den treure worden uitgemolken.
yvonne, ik ben gewoon gefrustreerd door de manier waarop er hier met de feedback van users omgesprongen wordt, en door de houding van een aantal leden van de crew richting de users. En dan heb je aan mij een slechte want dan word ik irritant. En ook dat je al dagen in mijn topiques loopt te mieten dat ik me verveel op m'n werk staat me tegen. ik heb het toch ook niet over jouw prive leven als jij eens veel op FOK! zit?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik snap dat je stierlijk verveeld,
ik snap dat FOK! kut is, ik begrijp nog beter dat het door de rooien komt,
maar jouw kort door de bocht gaanderij en stemmingmakerij beginnen me aardig tegen te staan.
Zoek even een andere discussie maanvis, dit werkt niet.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En nu is het dus de bedoeling dat ik reacties als deze serieus ga nemen?
het is al vaker in KLB FB voorbij gekomen, in diverse topics in KLB zelf, en er liep ooit een reeks in FB over precies dit. Toen zou er ook na een tijdje weer gekeken worden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sinds ik hier ben heb ik deze discussie nog nergens gezien
Misschien krijgen we ook wel meer views als KLB weer een beetje normaal wordt, als iemand wel normaal zijn klacht op tafel kan gooien.
Nostalgisch doen over een forum.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:54 schreef no1uknow het volgende:
Het is gewoon de mentaliteit om tegen elkaar te kankeren tegenwoordig. Newbies zien dit gedrag bij andere users en nemen dat zodoende over waardoor het in stand blijft.
Vroeger, een paar jaar terug, toen was het nog hartstikke gezellig.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nostalgisch doen over een forum.
I rest my case.
Een typische KLB reactiequote:Op woensdag 30 juni 2010 11:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
I rest my case.
goeie troll btw.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:06 schreef Zero17 het volgende:
[..]
I rest my case.
Ah ja, ik kom niet zo heel vaak in KLB, dus dat heb ik vast gemistquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
het is al vaker in KLB FB voorbij gekomen, in diverse topics in KLB zelf, en er liep ooit een reeks in FB over precies dit. Toen zou er ook na een tijdje weer gekeken worden.
Hahaha inderdaad, het is allemaal zo ontzettend voorspelbaar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dit is zo ongeveer het script voor een gemiddeld KLB topic.
Nog wat 'grappige' plaatjes links en rechts erbij
Dit is o.a. een reeks van 5 delen over KLB toen BoWa weg is, en je vind nog talloze andere topics in Feedback als je op KLB en het laatste jaar zoekt:quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah ja, ik kom niet zo heel vaak in KLB, dus dat heb ik vast gemist
BoWa dat was echt een mongoolquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is o.a. een reeks van 5 delen over KLB toen BoWa weg is, en je vind nog talloze andere topics in Feedback als je op KLB en het laatste jaar zoekt:
Suggestie nieuwe moderator voor KLB
Ik vind het begin heel eng, lamont als mod?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit is o.a. een reeks van 5 delen over KLB toen BoWa weg is, en je vind nog talloze andere topics in Feedback als je op KLB en het laatste jaar zoekt:
Sowieso BoWa als Modquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso die ploeg mods eens goed tegen het licht houden. Er zitten er daar 5 (!) ofzo, en er zijn er vaker géén dan twee aanwezig ofzo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Sowieso BoWa als ModPure faal.
Ze moeten zo iemand als Remlof ofzo hebben
Heb de rest nog niet gelezen maar ik ga eerst even in op jou post: dit topic gaat niet over mij, maar over in het algemeen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:01 schreef Rectum het volgende:
Lieve AP,
Je moet gewoon stoppen met de volgende dingen:
-Tien topics per dag maken
-Proberen andere topics te kapen met je aandachttrekkerij
-Aandacht vragen voor je eigen grapjes
-Dingen beloven en daarna niet waarmaken
-Je jaloerse gedrag tegenover o.us
Misschien dat mensen je daarna serieus kunnen nemen.
en toch heeft ie gelijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:16 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Heb de rest nog niet gelezen maar ik ga eerst even in op jou post: dit topic gaat niet over mij, maar over in het algemeen.
Je bent momenteel 1 van de grootste stoorzenders van het forum dus je kan zijn raad beter opvolgen. Dan heb je minimaal 5% van de klachten vast weg gewerkt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:16 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Heb de rest nog niet gelezen maar ik ga eerst even in op jou post: dit topic gaat niet over mij, maar over in het algemeen.
Wat is er mis mee met 10 topics per dag aanmaken? Als het kwaliteitstopics zijn dan maakt dat toch niet uit?quote:
dit is APquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is er mis mee met 10 topics per dag aanmaken? Als het kwaliteitstopics zijn dan maakt dat toch niet uit?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent momenteel 1 van de grootste stoorzenders van het forum dus je kan zijn raad beter opvolgen. Dan heb je minimaal 5% van de klachten vast weg gewerkt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is er mis mee met 10 topics per dag aanmaken? Als het kwaliteitstopics zijn dan maakt dat toch niet uit?
Inderdaad, ik wordt moe van AP. Het is net een aandachtshoer, dat hij juist dit topic opent vind ik getuigen van hypocrisie.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wordt moe van AP. Het is net een aandachtshoer, dat hij juist dit topic opent vind ik getuigen van hypocrisie.
Ook gewoon een vorm van aandacht. Ik weet niet of hij het nou zelf niet ziet of niet wil zien, maar er zit echt iets goed mis daar bij die kerel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wordt moe van AP. Het is net een aandachtshoer, dat hij juist dit topic opent vind ik getuigen van hypocrisie.
oftopic: Ik wordt met dtquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Da's inderdaad waarquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, kijk naar Tong80, die doet EN mag het al jaren. Waarom? Omdat ie er iig een soort (vaak hele flauwe) originele draai aan probeert te geven, nooit en dan NOOIT een user persoonlijk aanvalt, niet scheldt en bij een slotje geen kik geeft.
Dat is het verschil tussen een leuke baggeraar en een echte josti....
\quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
oftopic: Ik wordt met dtWat ben ik ook een faalhaas.
En Smijn. zit nog wel naast mequote:Op woensdag 30 juni 2010 11:24 schreef leeell het volgende:
[..]
\
we houden van je hoor, ondanks je grammaticale misstap.
Ik vind Tong80's topics ook kut hoor. Ze zijn zo voorspelbaar, flauw en slecht.quote:
Mwa, in 3 van de 5 gevallen kan ik er wel om lachen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En Smijn. zit nog wel naast me
[..]
Ik vind Tong80's topics ook kut hoor. Ze zijn zo voorspelbaar, flauw en slecht.
Okay, want dat onderscheid moet wmb idd wel gemaakt worden. Baggeren buiten ONZ/KLB moet zeker niet getolereerd worden, daar ben ik het mee eens. Dat het irritant wordt als de vaste KLB'ers gaan lopen kloten buiten KLB, kan ik begrijpen. Een paar jaar geleden hadden we daar toch het zelfmodererend effect van zo'n subforum voor, of bestaat dat niet meer?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:01 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik heb het dus over ECHTE topics he? Het gedoe in KLB en ONZ boeit me niet. Maar diezelfde uitgekauwde kutgrappen gaan in GC iig weg als ik ze zie.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
officieel nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:31 schreef Maanvis het volgende:
is dit topique nou ook bedoeld om het bestaansrecht van KLB te bediscussieren?
is het ongepast om om pics te vragen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel waar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn ze dat, maar het is nooit gevolgd door een "KANKERMOD!!!!!" hij ziet het slotje en gaat weer vriendelijk verder.
En er zitten echt pareltjes tussen, zeldzaam, maar ze zijn er. Dat is bij mensen in KLB gewoon vrijwel nooit meer..
Je gaat offtopicquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:32 schreef leeell het volgende:
[..]
is het ongepast om om pics te vragen?
Nee, dat is helemaal niet mijn bedoeling. Mijn bedoel is dat de sfeer een beetje leuker wordt in de KLB en ONZ.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:31 schreef Maanvis het volgende:
is dit topique nou ook bedoeld om het bestaansrecht van KLB te bediscussieren?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:34 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet mijn bedoeling. Mijn bedoel is dat de sfeer een beetje leuker wordt in de KLB en ONZ.
quote:
Die sfeer is er mede dankzij jezelfquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:34 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet mijn bedoeling. Mijn bedoel is dat de sfeer een beetje leuker wordt in de KLB en ONZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |