Je bent momenteel 1 van de grootste stoorzenders van het forum dus je kan zijn raad beter opvolgen. Dan heb je minimaal 5% van de klachten vast weg gewerkt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:16 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Heb de rest nog niet gelezen maar ik ga eerst even in op jou post: dit topic gaat niet over mij, maar over in het algemeen.
Wat is er mis mee met 10 topics per dag aanmaken? Als het kwaliteitstopics zijn dan maakt dat toch niet uit?quote:
dit is APquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is er mis mee met 10 topics per dag aanmaken? Als het kwaliteitstopics zijn dan maakt dat toch niet uit?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent momenteel 1 van de grootste stoorzenders van het forum dus je kan zijn raad beter opvolgen. Dan heb je minimaal 5% van de klachten vast weg gewerkt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat is er mis mee met 10 topics per dag aanmaken? Als het kwaliteitstopics zijn dan maakt dat toch niet uit?
Inderdaad, ik wordt moe van AP. Het is net een aandachtshoer, dat hij juist dit topic opent vind ik getuigen van hypocrisie.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wordt moe van AP. Het is net een aandachtshoer, dat hij juist dit topic opent vind ik getuigen van hypocrisie.
Ook gewoon een vorm van aandacht. Ik weet niet of hij het nou zelf niet ziet of niet wil zien, maar er zit echt iets goed mis daar bij die kerel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wordt moe van AP. Het is net een aandachtshoer, dat hij juist dit topic opent vind ik getuigen van hypocrisie.
oftopic: Ik wordt met dtquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Da's inderdaad waarquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, kijk naar Tong80, die doet EN mag het al jaren. Waarom? Omdat ie er iig een soort (vaak hele flauwe) originele draai aan probeert te geven, nooit en dan NOOIT een user persoonlijk aanvalt, niet scheldt en bij een slotje geen kik geeft.
Dat is het verschil tussen een leuke baggeraar en een echte josti....
\quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
oftopic: Ik wordt met dtWat ben ik ook een faalhaas.
En Smijn. zit nog wel naast mequote:Op woensdag 30 juni 2010 11:24 schreef leeell het volgende:
[..]
\
we houden van je hoor, ondanks je grammaticale misstap.
Ik vind Tong80's topics ook kut hoor. Ze zijn zo voorspelbaar, flauw en slecht.quote:
Mwa, in 3 van de 5 gevallen kan ik er wel om lachen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En Smijn. zit nog wel naast me
[..]
Ik vind Tong80's topics ook kut hoor. Ze zijn zo voorspelbaar, flauw en slecht.
Okay, want dat onderscheid moet wmb idd wel gemaakt worden. Baggeren buiten ONZ/KLB moet zeker niet getolereerd worden, daar ben ik het mee eens. Dat het irritant wordt als de vaste KLB'ers gaan lopen kloten buiten KLB, kan ik begrijpen. Een paar jaar geleden hadden we daar toch het zelfmodererend effect van zo'n subforum voor, of bestaat dat niet meer?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:01 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik heb het dus over ECHTE topics he? Het gedoe in KLB en ONZ boeit me niet. Maar diezelfde uitgekauwde kutgrappen gaan in GC iig weg als ik ze zie.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
officieel nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:31 schreef Maanvis het volgende:
is dit topique nou ook bedoeld om het bestaansrecht van KLB te bediscussieren?
is het ongepast om om pics te vragen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel waar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn ze dat, maar het is nooit gevolgd door een "KANKERMOD!!!!!" hij ziet het slotje en gaat weer vriendelijk verder.
En er zitten echt pareltjes tussen, zeldzaam, maar ze zijn er. Dat is bij mensen in KLB gewoon vrijwel nooit meer..
Je gaat offtopicquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:32 schreef leeell het volgende:
[..]
is het ongepast om om pics te vragen?
Nee, dat is helemaal niet mijn bedoeling. Mijn bedoel is dat de sfeer een beetje leuker wordt in de KLB en ONZ.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:31 schreef Maanvis het volgende:
is dit topique nou ook bedoeld om het bestaansrecht van KLB te bediscussieren?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:34 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet mijn bedoeling. Mijn bedoel is dat de sfeer een beetje leuker wordt in de KLB en ONZ.
quote:
Die sfeer is er mede dankzij jezelfquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:34 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet mijn bedoeling. Mijn bedoel is dat de sfeer een beetje leuker wordt in de KLB en ONZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |