Geen idee wat het is, maar klinkt gezelligquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je steunt dingen als Bits of Freedom.
Ik doe nog wel even een plaatje, dan kan hij kiezenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:30 schreef Witchfynder het volgende:
Ja en vervang hem door Bro's gitaar!.
Dat was mijn eerste keus, maar ik dacht "laat ik toch iets meer gitaar doen dan de kop"quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:35 schreef brother52 het volgende:
Ah, hij stond er al.
Deze had ook nog gekund.
[ afbeelding ]
Dat had je ook kunnen combinerenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste keus, maar ik dacht "laat ik toch iets meer gitaar doen dan de kop".
Ik stem voor!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:35 schreef brother52 het volgende:
Ah, hij stond er al.
Deze had ook nog gekund.
[ afbeelding ]
Vet geworden die roeispaanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik doe nog wel even een plaatje, dan kan hij kiezen![]()
[ afbeelding ]
VET een GIG in de zonquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:17 schreef The_Dean het volgende:
Ook maar even een foto in de zon. Afgelopen zaterdag
[ afbeelding ]
ja in die periode zitten wij nu ook, hoewel wij meer een zanger zoeken, en nogg geen abssist en drummer hebben. maar ik denk toch dat we wel snel op kunnen treden als die er eenmaal wel zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Net weer geheerst op de strat![]()
We kunnen nu al een stuk of 4 nummers sort van redelijk spelen.
Wel lastig dat nu de vakanties eraan komen ligt het weer half stil en zo..![]()
Maar goed een zangeres is wel in onze band geïnteresseerd maar we wachten nog even totdat we wat beter op elkaar zijn ingespeeld dan gaan we audities doen.
Hopelijk van de winter al de eerste kleine cafègigs![]()
* Hm misschien eens een mijnruimte pagina gaan bouwen etc..
Heb je een rede om te bierenpauzerenquote:Op woensdag 30 juni 2010 06:29 schreef Aresdreams het volgende:
repeteren is nu ook nie zo erg leuk met die temperaturen... en een te warme oefenruimte.
De wifi netwerken bij hem in de buurt hebben niet zo'n sterk signaal, dan blijf je klooien met je verbinding.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:30 schreef TeleluvR het volgende:
Dean, over dat internetgedoe, kun je niet vragen of je mee mag doen met de buren? Wellicht ben je dan voor weinig geld klaar!
Ja, dan wel! Hier heb ik er zo een stuk of 5 op goed signaal...quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
De wifi netwerken bij hem in de buurt hebben niet zo'n sterk signaal, dan blijf je klooien met je verbinding.
vette axe hoor!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik doe nog wel even een plaatje, dan kan hij kiezen![]()
[ afbeelding ]
Ik ben er juist erg blij mee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:53 schreef genakt het volgende:
inderdaad jammer dat hij linksom is
mjah dat zal voor brother de pret niet bederven
wanneer krijgen we een sample te horen ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben er juist erg blij mee.
Anders had ik ook een behoorlijke blunder gemaakt bij het bestellen
Ik heb helaas niets om mee op te nemen, dat zal niet eerder worden dan wanneer we de studio weer eens induiken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:31 schreef genakt het volgende:
[..]
wanneer krijgen we een sample te horen ?
ach jammer. Wel super mooi ding heb je er iede geval bijquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb helaas niets om mee op te nemen, dat zal niet eerder worden dan wanneer we de studio weer eens induiken.
Vroeger...quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:04 schreef tuuuuuup het volgende:
Voorheen 'Ibanez', spelend op (je raad het al) Ibanez 6 & 7 snaar, heeft topic deel 1 meegemaakt met good old BigBossMan.....
Nostalgiequote:Op woensdag 30 juni 2010 13:04 schreef tuuuuuup het volgende:
Oud gediende meldt zich....![]()
![]()
Voorheen 'Ibanez', spelend op (je raad het al) Ibanez 6 & 7 snaar, heeft topic deel 1 meegemaakt met good old BigBossMan.....
maar de grote vraag is natuurlijk kan je het nu eindelijk ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:04 schreef tuuuuuup het volgende:
![]()
Kwam nog eens voorbij gewandeld, in een verveeld moment......
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:57 schreef genakt het volgende:
[..]
maar de grote vraag is natuurlijk kan je het nu eindelijk ?
Dat is lang geleden!quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:04 schreef tuuuuuup het volgende:
![]()
Kwam nog eens voorbij gewandeld, in een verveeld moment......
Wat Bro zei, allemaal niet je van het. Nu is het geregeld. Heb nu een draadloze stick van XS4ALL [7.2 mbp/squote:Op woensdag 30 juni 2010 08:30 schreef TeleluvR het volgende:
Dean, over dat internetgedoe, kun je niet vragen of je mee mag doen met de buren? Wellicht ben je dan voor weinig geld klaar!
Die twee fans en tien crewleden? Ja, die vonden het wel tof.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:38 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
VET een GIG in de zon![]()
Ging het publiek nog een beetje mee?
Hebben jullie al zo'n grote crew?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat Bro zei, allemaal niet je van het. Nu is het geregeld. Heb nu een draadloze stick van XS4ALL [7.2 mbp/s] en die mag ik kostenloos gebruiken tot die dude terugkomt om de nieuwe modem en zooi te installeren.
[..]
Die twee fans en tien crewleden? Ja, die vonden het wel tof.
Ik maakte het toch alleen maar om het makenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:03 schreef Witchfynder het volgende:
CMS'je gemaakt? Had je niet gewoon Drupal ofzo kunnen implementeren?.
In wat? Ruby On Rails?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik maakte het toch alleen maar om het maken
Beter 12 die zoquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef The_Dean het volgende:
Die twee fans en tien crewleden? Ja, die vonden het wel tof.
Nee, de crew van dat jongerencentrumquote:
Dat is zeer zeker waarquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Beter 12 die zo![]()
![]()
staan dan 100 die
![]()
staan
Ah, ik dacht al....quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, de crew van dat jongerencentrum
Haha ja. Behalve de Waterboy, die bleef ons maar voorzien van flessen water. We hadden de fles nog niet leeg of hij ging hem al bijvullen. Goeie gastquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al....
Anders hadden jullie ook een behoorlijk luie crew gehad
Dat water was ook wel nodig, het was behoorlijk warm.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja. Behalve de Waterboy, die bleef ons maar voorzien van flessen water. We hadden de fles nog niet leeg of hij ging hem al bijvullen. Goeie gast
Die muts in dat witte shirtje? Wel een coole chick opzich hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat water was ook wel nodig, het was behoorlijk warm.
En hij deed het dan behoorlijk wat beter dan die muts bij Redbad. Die zette een biertje voor de gitarist neer en flikkerde het meteen om.
Ja, volgens mij wel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die muts in dat witte shirtje? Wel een coole chick opzich hoor
Linker.quote:
quote:
quote:
Voor jou?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:07 schreef guitarist het volgende:
De Guitarbox heeft een knalgele Ibanez Jetking in bestelling staan.
Wtf, serieus?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:07 schreef guitarist het volgende:
De Guitarbox heeft een knalgele Ibanez Jetking in bestelling staan.
Waar zijn die extra schakelaars voor ?quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:48 schreef The_Dean het volgende:
Ja, als je met 35 graden een lange broek aantrekt ben je sowieso niet al te helder
Single-coil schakeling...quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:41 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Waar zijn die extra schakelaars voor ?
Aha kan toch net zo goed met een push/pull potquote:
ik zou er nog niet dood gevonden mee willen wordenquote:
Nee, helaas. Geen band meer door meningsverschillen tussen de bandleden over welke muzikale richting we zouden inslaan. Heb er wel goede vriendschap, tourervaring, studioervaring en een cd aan overgehouden. Ook niet meer verder gezocht naar een nieuwe band door tijdgebrek als gevolg van een studie. Natuurlijk ben ik thuis niet gestopt met spelen. Speel (ALTHANS probeerquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:58 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat is lang geleden!
Leeft je band nog?
Over nostalgie gesproken: zie hier: heb mijn oude wachtwoord weer weten op te graven. Ben nu weer actief onder mijn oude profiel, aangemaakt toen fok nog blauw wit gekleurd was en je alle users op 1 scherm verzameld kreeg!quote:
Helaas....... Volgens mijn vriendin speel ik valser als een kat die in het water gegooid wordt........quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:57 schreef genakt het volgende:
[..]
maar de grote vraag is natuurlijk kan je het nu eindelijk ?
Een objectgeoriënteerde programmeertaal. Ga maar checken. Dat is helemaal tha bomb op dit momentquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:06 schreef Daantke het volgende:
[..]
Geen idee wat da tis
in php zonder sqlen hij is fokking bruut
Ja en nu?quote:"Convention over configuration" (COC), ofwel "conventies boven configuratie".
COCquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:07 schreef Witchfynder het volgende:
Btw, wat zijn dit toch altijd heerlijke vertalingen.
[..]
Ja en nu?.
Slechte marketing? Invloed van de media? Peer-pressure... wie zal het zeggen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:50 schreef Ibanez het volgende:
Wat is er aan de hand in de muziekindustrie in Nederland?
Als hobby ga ik mee met de band Blind Sight, als crewmember dus een verkapte guitartech. Deze mannen hebben typische sound, waarmee ze zich onderscheiden van de rest. Het eerste album werd aardig verkocht, veel shows werden gespeeld waaronder diverse shows zoals Waldrock, of met artiesten als Amon Amarth, Trivium, Slayer, Machine Head, Mastodon, Hatebreed, The Black Dahlia Murder, etc. Met diverse endorsmenets voor bijna alle materialen en een tour door China, Spanje, Duitsland en Oostenrijk in hun broekzak mag je toch wel spreken van een band met een aardige CV, zo niet een van de mooiste van alle nederlandse metal formaties. Ze zijn innovatief en houden een video blog bij genaamd Blind Sight TV, waar alle backstagefilmpjes en stage filmpjes professioneel gemonteerd worden tot amusant filmmateriaal.
Wat mij opvalt: de optredens worden steeds minder bezocht, niet alleen bij Blind Sight, maar metal in het algemeen. Enige bandjes die nog volk trekken zijn de lokale kleine bands, die een mix maken van hardoce, metalcore, deathcore met invloeden van Dillinger Escapeplan voorzien van valse achtergrondzang, en een hele schare locals met zich meevoert.
Is de interesse in pure/strakke metal weggevaagd bij de nederlandse luisteraar?
Merken wij ook. Ons is gezegd: tja, als jullie death metal speelden...quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:50 schreef Ibanez het volgende:
ik ga gewoon augustes naar black dahlia murder en despiced icon hootquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:50 schreef Ibanez het volgende:
Wat is er aan de hand in de muziekindustrie in Nederland?
Als hobby ga ik mee met de band Blind Sight, als crewmember dus een verkapte guitartech. Deze mannen hebben typische sound, waarmee ze zich onderscheiden van de rest. Het eerste album werd aardig verkocht, veel shows werden gespeeld waaronder diverse shows zoals Waldrock, of met artiesten als Amon Amarth, Trivium, Slayer, Machine Head, Mastodon, Hatebreed, The Black Dahlia Murder, etc. Met diverse endorsmenets voor bijna alle materialen en een tour door China, Spanje, Duitsland en Oostenrijk in hun broekzak mag je toch wel spreken van een band met een aardige CV, zo niet een van de mooiste van alle nederlandse metal formaties. Ze zijn innovatief en houden een video blog bij genaamd Blind Sight TV, waar alle backstagefilmpjes en stage filmpjes professioneel gemonteerd worden tot amusant filmmateriaal.
Wat mij opvalt: de optredens worden steeds minder bezocht, niet alleen bij Blind Sight, maar metal in het algemeen. Enige bandjes die nog volk trekken zijn de lokale kleine bands, die een mix maken van hardoce, metalcore, deathcore met invloeden van Dillinger Escapeplan voorzien van valse achtergrondzang, en een hele schare locals met zich meevoert.
Tegen mij zei ze dat ze beschikbaar was voor one night standsquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:38 schreef Daantke het volgende:
Werkt er opeens een lekker wijf op m'n werk
Heeft ze al anderhalf jaar een ventmens wat doe je jezelf aan op je 19e
Gaafquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:59 schreef guitarist het volgende:
Nieuwe aanwinst.
http://sphotos.ak.fbcdn.n(...)513522_7081342_n.jpg
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Merken wij ook. Ons is gezegd: tja, als jullie death metal speelden...
Nicequote:Op donderdag 1 juli 2010 20:23 schreef Doodkapje het volgende:
Ook nieuwe aanwinst, Marshall JCM 800 en een 1960B Cab:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tering,... hij gaat hard, coño
Doen we ookquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:05 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Moeten jullie niet buiten spelen met z'n allen? Het is lekker weer...
waarom geen a en b cab?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:30 schreef Doodkapje het volgende:
Die komt nog wel
Nee ik vond het wel nice als alles recht naar voren wordt geprojecteerd.
Inleveren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:23 schreef Doodkapje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:23 schreef Doodkapje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan wel bij mijquote:
Hij is rechtshandig hoorquote:
Niet!quote:
mooi setje!quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:23 schreef Doodkapje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe klinkt ie?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:23 schreef Doodkapje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja... kan m op mijn kamer maar op 0,5/10 zettenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:39 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Hoe klinkt ie?Ik zag laatst een JCM 800 combo staan, die klonk best lekker!
Het geluid uit zo'n ac4tv is niet echt geweldig maar dat komt mede door het kleine speakertje wat er in zit.quote:
ik heb het gewoon koud hier op kantoorquote:
Het ergste is hier zit er vanaf 4 uur lekker voetbal gekeken maar zit deze avond op de helpdesk in me eentje in het heet bedrijf en er is gewoon helemaal niks te doenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:38 schreef brother52 het volgende:
Ik heb gelukkig nog geen last van de warmte. De hele dag opeen redelijk koel kantoor gezeten maar buiten was het ook best goed uit te houden.
Had je mij als coördinator moeten hebbenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:07 schreef genakt het volgende:
maar zit deze avond op de helpdesk in me eentje in het heet bedrijf en er is gewoon helemaal niks te doen
ik ben om 22.00 pas naar buiten gegaan, en toen was het me nog te warmquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:38 schreef The_Dean het volgende:
Goed uit te houden? Vanmiddag tegen drie uur was mijn zweet op. Stampende koppijn, beroerd als een hond. In een teug een pak ijsthee opgezopen en verder gegaan met maaien. 35 fucking graden man.
Wat een kutweer
We hebben van die guns met schuimen pijltjes. Als de telefoon gaat zo snel mogelijk je gun laden en de eerste die word geraakt moet opnemenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Had je mij als coördinator moeten hebben. Mijn team heeft altijd wat te doen
.
Ok, het is niet altijd even nuttig, zoals IT-cricket, maar je verveelt je niet.
Oe!quote:
Nice! Wat gaat het worden?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgende week woensdag wat jammen voor opzet van een nieuw bandjeben benieuwd
Mooi ding, maar jammergenoeg flink overpricedquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik gas op deze;
[ afbeelding ]
![]()
![]()
http://www2.gibson.com/Pr(...)e/1962-Wilshire.aspx
Maar wil eerst nog een isolerende hoofdtelefoon kopen en een betere basgitaar een phaser staat ook nog op de lijst net als een bassynthpedaal....
Oh ja en een nieuwe keukentafel.
Ja ik denk dat ik eerder voor de cheap version ga...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mooi ding, maar jammergenoeg flink overpriced
Leuk gitaartje hoor!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik eerder voor de cheap version ga...
[ afbeelding ]
Die heb je voor 250 euro in huis.
Heb nog wel een Phase90 liggen waar ik niks mee doe...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:13 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik gas op deze;
[ afbeelding ]
![]()
![]()
http://www2.gibson.com/Pr(...)e/1962-Wilshire.aspx
Maar wil eerst nog een isolerende hoofdtelefoon kopen en een betere basgitaar een phaser staat ook nog op de lijst net als een bassynthpedaal....
Oh ja en een nieuwe keukentafel.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgende week woensdag wat jammen voor opzet van een nieuw bandjeben benieuwd
Welke staat is ie? (pics? )quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb nog wel een Phase90 liggen waar ik niks mee doe...
quote:
Goed gebruiktquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goed gebruikt
Moet nog even een nieuwe potmeter en outputjack in. Werkt uitaard al wel, maar staat niet zo romantisch. Er komt dan ook een nieuwe knob op.
[ afbeelding ]
Doe een bod en ik ben vlotquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:36 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo vind ik het ook wel wat hebben
Al sla je me dood.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:55 schreef The_Dean het volgende:
Had je gekregen zonder potmeters enzo. Deze om te testen erin gesoldeerd en nieuwe knoppen besteld die straks/ooit op de nieuwe potmeters moeten komen.
Fuzz FTW!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:23 schreef Under_Score het volgende:
ah, een soort octaver met ingebouwde fuzz. niet echt mijn ding![]()
hoewel een mooie fuz wel cool is trouwens.
Bospop heeft echt een waanzinnige line-up!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
We hebben het weer lekker geregeld.
Naar bospop met zijn 5-en.
4 in mijn kleine autootje en 1 in een megagrote stationcar
quote:
Je vergeet Jimmy Vaughan!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Idd er gave band ! maar ik ga ook voor;
Cuby + Blizzards
Southside Johnny & the Asbury Jukes
Heather Nova
Ray Manzarek & Robbie Krieger of the Doors
Twisted Sister
Billy Idol
Anvil
Michael Schenker Group
Dweezil Zappa plays Zappa
En de sfeer natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:10 schreef TeleluvR het volgende:
Toch nog kunnen lachen vandaag ondanks de bloedhitte:
psst je hebt meelquote:
Zou tof zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:28 schreef brother52 het volgende:
Loop ik net naar de winkel, blijkt er op het plein een festivalletje te zijn.
Even lobbyen geweest, misschien kan ik er volgend jaar met een van mijn bandjes staan.
Ja, dan heb ik ook eens een thuiswedstrijd, nu moet ik altijd al minstens een uur rijden wanneer we alleen maar gaan oefenen.quote:
Tof.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik ook eens een thuiswedstrijd, nu moet ik altijd al minstens een uur rijden wanneer we alleen maar gaan oefenen.
Vet manquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:49 schreef brother52 het volgende:
Erg goed.
Ik heb hem al redelijk afgesteld en dat moet nog even goed maar daar kom ik niet echt aan toe. Ik ben alleen maar aan het spelen.
Vernieuwendquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Poppunk natuurlijk, dat is 1 van de weinige stijlen die ik live wil spelen
Ik haat vernieuwende muziekquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vernieuwend.
Ik heb net een Gotoh 201 op mijn Jazzbas gezet. Toffe brug, klinkt allemaal gelijk helderder enzo door. Ik moet er maar ook één voor mijn Samick bestellen.
quote:
Op deze recente foto heb ik wel toevallig precies zo'n muts opquote:Op zondag 4 juli 2010 00:26 schreef Witchfynder het volgende:
Alleen die muts nu niet, want het is zomer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijven voornamelijk grote dikke of dunne nerd mannen met vies lang haarquote:Op zondag 4 juli 2010 00:28 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ken anders een hoop blije springmeisjes die juist van power metal houden.
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:28 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ken anders een hoop blije springmeisjes die juist van power metal houden.
leedvermaak is jou ding hequote:Op zondag 4 juli 2010 00:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Ah practisch niemand hier kan zingen dus neem het je niet kwalijkGewoon posten
* Tele is nu aan het .......quote:
Bands als Slayer hebben dat ook allemaalquote:
Van samenspelen leer je juist heel veel dus misschien is het handig om het toch te doen als is het maar voor de ervaringquote:Op zondag 4 juli 2010 11:15 schreef genakt het volgende:
ben gevraagd voor een band
toch maar niet gedaan eerst nog beter worden
anders krijg ik zo'n half gaar bandje wat er niks van bakt hehe
samen spelen doe ik wel regelmatig dus dat is niet echt het probleemquote:Op zondag 4 juli 2010 11:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Van samenspelen leer je juist heel veel dus misschien is het handig om het toch te doen als is het maar voor de ervaring
Megadeth had dat ook de vorige tour, maar dat is omdat ze net die 1960DM signature kast hadden en Marshall dat wel lekker wilde marketenquote:Op zondag 4 juli 2010 10:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bands als Slayer hebben dat ook allemaalNouja meestal zijn het dan wel nog de hele kasten maar wel zonder inhoud
http://upload.wikimedia.o(...)erStageTuska2008.jpg
OMG!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
leedvermaak is jou ding he![]()
Nee na het slapen nog eens proberen dan misschien plaatsen
Ja klopt, maar wel eens leuk om het zo te zien. Ik verwacht ook echt niet met die dikke stack-muren dat alles het doet.quote:Op zondag 4 juli 2010 10:36 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
is vaak hoor, alspf bij slayer alle 100 marshall kasten aanstaan enzo :-)
Volgens mij Hammerfall... Immortal.quote:
Dit dusquote:Op zondag 4 juli 2010 11:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Megadeth had dat ook de vorige tour, maar dat is omdat ze net die 1960DM signature kast hadden en Marshall dat wel lekker wilde marketen. Stonden ook allemaal JVM410's boven, terwijl Dave al gezegd had dat zij die in de studio gebruiken, maar dat hij live over een rack speelt. Oeps
.
Marketing is hilarisch.
Ik heb niet veel recht tot het geven van kritiek, maar je zit er wel eens naast met je timingquote:Op zondag 4 juli 2010 12:00 schreef Aresdreams het volgende:
Weer een nieuw nummer opgenomen. Comments zijn welkom (maar dan niet over spellingsfouten of andere onzinnige dingen).
Volgens mij speel je te krampachtig het klinkt alsof je bij sommige akkoorden te veel druk zet op je snaren waardoor je ze te hoog laat klinken dus vals.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:00 schreef Aresdreams het volgende:
Weer een nieuw nummer opgenomen. Comments zijn welkom (maar dan niet over spellingsfouten of andere onzinnige dingen).
niet echt mijn ding maar echt vals vind ik het niet hoor ( behalve 1 nootquote:Op zondag 4 juli 2010 12:00 schreef Aresdreams het volgende:
klopt, al is het minimaalquote:Op zondag 4 juli 2010 12:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb niet veel recht tot het geven van kritiek, maar je zit er wel eens naast met je timing
klopt ook wel denk ik... speel te weinig akkoorden eigenlijk om ze goed te spelen zodat het niet fals klinktquote:Op zondag 4 juli 2010 12:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Volgens mij speel je te krampachtig het klinkt alsof je bij sommige akkoorden te veel druk zet op je snaren waardoor je ze te hoog laat klinken dus vals.
Nou, minimaal wil ik het niet noemen. Je zit er naar mijn idee vaker naast dan niet.quote:
Het lijk net of je het akkoord vergeet en op het laatste moment nog even speeltquote:Op zondag 4 juli 2010 12:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou, minimaal wil ik het niet noemen. Je zit er naar mijn idee vaker naast dan niet.
tellen?quote:
quote:
Dat kan ik prima op mijn eigen collectiequote:
Je geld?quote:
SGquote:Op zondag 4 juli 2010 14:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat kan ik prima op mijn eigen collectie
En voor de afwisseling niet alleen op teles!
Ja het probleem is dat de buren direct gaan zeiken als er geluid is.quote:
Nee, de hele mix.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja het probleem is dat de buren direct gaan zeiken als er geluid is.
Dus zing ik geforceerd zacht terwijl ik eigenlijk op vol volume moet zingen.
Lastig om zo zacht op de juiste toonhoogte te komen het lukt me niet echt
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:00 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
25 juli wss optreden in zonsbeek park, arnhem
wel toffe plek, keer wat anders dan in een donker cafe of zaaltje
en schijt hebben aan je buren, en gewoon herrie maken, wat is daar mis mee?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja het probleem is dat de buren direct gaan zeiken als er geluid is.
Dus zing ik geforceerd zacht terwijl ik eigenlijk op vol volume moet zingen.
Lastig om zo zacht op de juiste toonhoogte te komen het lukt me niet echt
Had ik het eigenlijk om 04:00 uur moeten doen toen werd ik wakker gebeld voor mn'werk ...quote:Op zondag 4 juli 2010 16:09 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en schijt hebben aan je buren, en gewoon herrie maken, wat is daar mis mee?
Nicequote:Op zondag 4 juli 2010 16:57 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
oja, en komt een LP custom deze kan op
Moest hem met de zonnebril op fotograverenquote:
Hij is eventueel wel te koopquote:
Nicequote:Op zondag 4 juli 2010 16:51 schreef The_Dean het volgende:
Even setje EMG HZ4 erin gezet en zwarte slagplaatschroeven. Lijkt al heel wat...
Speelt en klinkt al lekker, donderdag eens kijken of hij het bij kan benen met de band.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja?quote:Op zondag 4 juli 2010 17:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nice![]()
Je hebt ook nog zwarte schroeven om de pups in de mounting rings te schroeven.
Als het goed is wel, ik had er een stuk of 20 en had er maar 2 nodig. De rest moet als het goed is nog bij jou liggen.quote:
Van boven ingefreesdquote:Op zondag 4 juli 2010 17:15 schreef brother52 het volgende:
Hoe zit het trouwens met de routing voor de pup switch?
Loopt die nou door de body heen of is die van bovenaf ingefreesd?
Ja immers!!quote:Op zondag 4 juli 2010 17:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als het goed is wel, ik had er een stuk of 20 en had er maar 2 nodig. De rest moet als het goed is nog bij jou liggen.
Very nicequote:Op zondag 4 juli 2010 17:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moest hem met de zonnebril op fotograveren
zit nog te twijfelenquote:Op zondag 4 juli 2010 17:27 schreef The_Dean het volgende:
Wacht dan even een paar maanden tot ik geld heb hem terug te kopen
Moeten ondertussen wel nieuwe snare op en een keer schoongemaakt wordenquote:Op zondag 4 juli 2010 17:33 schreef The_Dean het volgende:
Je hebt gelijk! Die V is veel te bruut om weg te doen
Zonde manquote:Op zondag 4 juli 2010 17:35 schreef genakt het volgende:
[..]
Moeten ondertussen wel nieuwe snare op en een keer schoongemaakt worden
Ben beetje laks in het verzorgen van me gitaren
Neuhquote:Op zondag 4 juli 2010 17:48 schreef Libelah het volgende:
Pfft, ik heb geneens geen tijd meer om te fok!en
Heb ik nog iets gemist hier de laatste paar dagen?
Een condensatormicrofoon neemt wel alles op dus ook de buurvrouw die de trap op loopt en scooter die voorbij rijdt etc.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:37 schreef Man_Made_God het volgende:
Zijn hier mensen die verstand hebben van het opnemen van akoestische gitaar?
Ik speel op een Ibanez AW3000-NT en heb onlangs wat opnames hiervan gemaakt. Dit was met behoorlijk professionele apparatuur, en nu wil ik thuis ook wat gaan spelen.
Ik lees op vrijwel iedere plek dat je eigenlijk sowieso moet kiezen voor een condensatormicrofoon. Daar kan ik in principe nog wel uitkomen (hoewel tips welkom zijn), maar wat dan? Geluid direct naar de computer, of meer geld uittrekken om een mengpaneel aan te schaffen?
Dat wel, maar als je het goed wilt opnemen, kun je niet om een condensatormicrofoon heen. Je kunt zelfs nog beter 2 gebruiken. 1 vlak naast het klankgat gericht en 1 op de vingers gericht.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:56 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Een condensatormicrofoon neemt wel alles op dus ook de buurvrouw die de trap op loopt en scooter die voorbij rijdt etc.
Een dynamische microfoon heeft hier minder last van.
Vraag het anders even op http://www.homerecording.be/
Dankjequote:Op zondag 4 juli 2010 19:56 schreef Aresdreams het volgende:
geweldige solo! je wordt wel steeds beter
je lijkt wel op een van de zeven dwergen met die baard en dat mutsiequote:
Ga screamo maken, kun je autotune gebruikenquote:Op zondag 4 juli 2010 15:49 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik heb jullie gewaarschuwd !!
http://www.esnips.com/doc(...)c9/18-6-2010tekstmp3
Als je vals zingt doe het dan goed vals
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:21 schreef genakt het volgende:
[..]
je lijkt wel op een van de zeven dwergen met die baard en dat mutsie
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:21 schreef genakt het volgende:
[..]
je lijkt wel op een van de zeven dwergen met die baard en dat mutsie
Doe je goedquote:Op zondag 4 juli 2010 20:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo, gister met een zatte kop een brug vervangen van een bas én geintoneerd én in goed gegaan. Wat een wonder
.
quote:
Hahaquote:Op zondag 4 juli 2010 20:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ga screamo maken, kun je autotune gebruiken.
ja deze laatst nog nieuwe cd uitgekomenquote:
Ja bliksem!!quote:
laat horenquote:
Ik had ze na het drama van Wâldrock volledig opgegeven, de albums begonnen ook minder te worden na White Pony .quote:Op zondag 4 juli 2010 21:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja bliksem!!
In mei van dit jaar nog een kneiter van een plaat uitgebracht
helaas dat ze niet meer in de buurt komen van hoe goed ze vroeger warenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja bliksem!!
Ach, als A Perfect Circle heeft gespeeld, zit je niet echt meer op Deftones te wachtenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:14 schreef The_Dean het volgende:
True, maar nog wel goede platen, draai ze graag
En ik ken jou concertbezoeken Brother, dat soort fratsen doe je vaker volgens mij
Of verwar ik je met iemand anders? Misschien ook wel...quote:Op zondag 4 juli 2010 21:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, als A Perfect Circle heeft gespeeld, zit je niet echt meer op Deftones te wachten
Zo vaak doe ik dat verder niet. Op Fields of Rock ben ik een keer voor Rammstein naar huis gegaan. Het festival is namelijk afgelopen wanneer Black Sabbath heeft gespeeld.
maynard keenanquote:Op zondag 4 juli 2010 21:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, als A Perfect Circle heeft gespeeld, zit je niet echt meer op Deftones te wachten
Zo vaak doe ik dat verder niet. Op Fields of Rock ben ik een keer voor Rammstein naar huis gegaan. Het festival is namelijk afgelopen wanneer Black Sabbath heeft gespeeld.
Ik ben ook wel eens een kroeg in Groningen binnengelopen waar we meteen de vraag kregen of we niet op Wâldrock moesten zijn. Daar kwamen we ook net vandaan maar we waren al in de kroeg toen Motorhead nog aan het spelen was.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of verwar ik je met iemand anders? Misschien ook wel...
Ja, ik heb ze later dat jaar op Werchter gezien. Was inderdaad erg goed.quote:En Rammstein was wel vet
Tool is weer aan het touren in de VS. Ik hoop dat ze deze kant ook weer op komen. Het is al weer zo'n 4 jaar geleden dat ik ze voor het laatst gezien heb.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:20 schreef genakt het volgende:
[..]
maynard keenan![]()
Heb a perfect cirlce nooit gezien maar Tool was echt geweldig
Mjah, Motörhead als afsluiter 5 keer, dan heb je het ook wel eens gezien.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens een kroeg in Groningen binnengelopen waar we meteen de vraag kregen of we niet op Wâldrock moesten zijn. Daar kwamen we ook net vandaan maar we waren al in de kroeg toen Motorhead nog aan het spelen was.
[..]
Ja, ik heb ze later dat jaar op Werchter gezien. Was inderdaad erg goed.
Ik heb ze tot nu toe altijd weten te ontlopenquote:Op zondag 4 juli 2010 21:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mjah, Motörhead als afsluiter 5 keer, dan heb je het ook wel eens gezien.
ja ik 3 jaar of 4 jaar geleden op lowlands iedegevalquote:Op zondag 4 juli 2010 21:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tool is weer aan het touren in de VS. Ik hoop dat ze deze kant ook weer op komen. Het is al weer zo'n 4 jaar geleden dat ik ze voor het laatst gezien heb.
Oh ja, daar stonden ze 3 jaar geleden ook nog.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:27 schreef genakt het volgende:
[..]
ja ik 3 jaar of ook 4 jaar geleden op lowlands
Dan ga ik mee!!quote:Op zondag 4 juli 2010 21:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tool is weer aan het touren in de VS. Ik hoop dat ze deze kant ook weer op komen. Het is al weer zo'n 4 jaar geleden dat ik ze voor het laatst gezien heb.
Dean en Gojira ?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan ga ik mee!!
Binnenkort eerst Gojira.
Jazekerquote:Op zondag 4 juli 2010 21:31 schreef genakt het volgende:
[..]
Dean en Gojira ?
Dat geloof ik niet
from mars to siriius super cd
Een van frankrijks beste metal bands
heb het hier heel veel topics terug wel eens gepost. Er werd toch meerdere keren gepost dat het herrie wasquote:Op zondag 4 juli 2010 21:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jazeker
Erg tof, maar wel vaag. Ik kan de hele dag de cd loopen zonder dat ik hoor dat hij herhaald. Als de cd af is weet ik niet meer hoe hij begon
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:42 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Haha
N.I.M.B.Y. & The Screamo's gave bandnaam toch![]()
*En ik heb hier de beschikking over auto tune ( Melodyne ) zal ik proberen om het te verwerken om te zien hoe gaar het wordt
Is het ookquote:Op zondag 4 juli 2010 21:42 schreef genakt het volgende:
[..]
heb het hier heel veel topics terug wel eens gepost. Er werd toch meerdere keren gepost dat het herrie was
welke cd heb je van hun eigenlijk ?quote:
Als het goed is alle 4quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als het goed is alle 4
Ergens op mijn externe HD.
\quote:Op zondag 4 juli 2010 22:04 schreef The_Dean het volgende:
Onze drummer kwam er achter dat ze twee keer speelden in Nederland, en we gaan er nu met zijn allen heen. Wel vet
Hoop dat ik niet hoef te rijden
Hoeveelste ? heb al aardig wat concerten op de planning staan iedegevalquote:Op zondag 4 juli 2010 22:10 schreef The_Dean het volgende:
Juist
Ga jij ook? Heerhugowaard en Weert volgens mij.
15 augustus heb ik black dahlia murder dus dat gaat hem niet wordenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:14 schreef The_Dean het volgende:
Heerhugowaard de 14 augustus, Weert de 7e.
Ik reis sowieso niet vaak ergens naartoe kost me vaak teveel moeitequote:Op zondag 4 juli 2010 22:23 schreef The_Dean het volgende:
Ze doen een toch door Noord Europa, dus wellicht kan je ze nog ergens zien.
De Weardse Tempel?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:14 schreef The_Dean het volgende:
Heerhugowaard de 14 augustus, Weert de 7e.
Toen ik ze live zag op Pukkelpop vorig jaar bliksemde het.. Dat icm met de veul te harde regen maakte het nog epischer!quote:Op zondag 4 juli 2010 21:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja bliksem!!
Sukkelquote:Op zondag 4 juli 2010 22:27 schreef genakt het volgende:
[..]
Ik reis sowieso niet vaak ergens naartoe kost me vaak teveel moeite
Inspiratie kwam van spuiten & slikkenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:00 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
whoot,
Ik heb een nieuwe tekst verzonnen![]()
![]()
Ga er deze week een nummer bij schrijven
Nou laat eens lezenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:01 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Inspiratie kwam van spuiten & slikken![]()
spring brake & drugs in streng land
all rights reservedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |